Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir ikke overrasket hvis det blir noen følelsesladde innlegg der hun prøver å få sympati for å ikke kunne få barn bare fordi det ikke blir stang inn med en gang. 

• Liker 16
Skrevet
2 timer siden, Adrielle skrev:

Det er da virkelig helt spesielt dette med både Anna og Mette Ask. Det er temmelig vilt at følgerne får være med under dyna på denne måten.

Opplegget er som følger:

1.De har bestemt seg for at de vil lage barn.

2.De har begynt å prøve å lage barn. 

3.Bloggeren har eggløsning. 

4.Det ble ikke barn denne gangen. 

5.Det opplyses om at ny eggløsning er ca den x/xx.

6.Prøver på nytt. 

7.Graviditetstest på "direkten" osv. 

Ser de ikke selv hvor sinnssykt dette er? Her deles velvillig det mest private i parforholdet og i livet, uten at det nøles.

Det er liksom en selvfølge at følgerne blir med på denne prosessen! Galskap!

Deles dette? Det er jo galskap. Har hun mistet helt gangsyn og verdighet?? 

• Liker 10
Skrevet
6 minutter siden, Xstrella skrev:

Deles dette? Det er jo galskap. Har hun mistet helt gangsyn og verdighet?? 

Det er vel flere år siden den bloggeren mistet gangsyn og verdighet.

• Liker 23
Skrevet

Anna selger barnet sitt, allerede før barnet er unnfanget. På tide at noen griper inn og får slutt på denne galskapen 

• Liker 31
Skrevet
5 timer siden, Missy1 skrev:

Anna selger barnet sitt, allerede før barnet er unnfanget. På tide at noen griper inn og får slutt på denne galskapen 

Nå har jo «fjerdemann» blitt solgt i noen år allerede...

• Liker 13
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Jeg krysser fingrene for at det kommer en lov, som sier at man ikke har lov til å selge barn på nett. Før nr 4 kommer! Så blir kanskje en i søskenflokken reddet fra å bli solgt på nett av moren sin. 

Helt enig med deg her. Jeg håper også en sånn lov kommer for det er utrolig forkastelig og kvalmt slik som hun holder på 🤮 Burde ikke vært lov å selge barna sine på nett.. Lurer på hva Jan tenker om dette her??

• Liker 3
Skrevet

Jeg minnes at Pilotfrue hadde stor suksess om å dele veien gjennom ufrivillig barnløshet mot å bli gravid. 

Nå kopierer Anna denne oppskriften på høye lesertall. Men hun glemmer at det er forskjell på nr en og fire... 

Hun begynner bare å fremstå som desperat.... 

• Liker 24
Skrevet

Det er ikke lange stunden siden Anna skrev de hadde nok med de 3 de har. Og nå plutselig prøver hun å bli gravid, før de har fått solgt huset i Søgne og Stavanger? Kanskje smart å få skaffe seg nytt hjem først, sørge for trygge rammer rundt familien. Ta en ting om gangen. Harmonerer ikke en plass det opplegget hennes. 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
smalls skrev (På 30.9.2019 den 14.50):

Helt enig med deg her. Jeg håper også en sånn lov kommer for det er utrolig forkastelig og kvalmt slik som hun holder på 🤮 Burde ikke vært lov å selge barna sine på nett.. Lurer på hva Jan tenker om dette her??

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
2 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Det er helt sykt at det er lovlig i dag å holde på sånn. Har hørt folk argumentere med at barn brukes i reklame på tv og for nettbutikker også. Så da må incluencerne få lov også. For meg så er det to forskjellige ting. Hun jenta i Cubus reklamen vet jeg ikke hva heter, jeg vet ikke når hun er født, hvor hun bor, om hun har søsken, når hun sluttet med bleie, jeg vet ikke når hun tok sine første skritt og alt som disse influencerne selger om sine barn. Det er anonyme barn som jeg kan kanskje kjenne igjen på gata, men jeg vet ingenting om dem. 
Disse influencerne/bloggerne de selger ikke bare et produkt ved hjelp av barna sine. De selger også barndommen til barna sine, og det så absolutt ikke greit. 

Jeg har ingenting imot om en blogger reklamerer for en barnevogn fra Stokke på bloggen sin. Så lenge bloggen ikke handler om barnet.  

Litt komisk at du sammenligner med akkurat jenta i Cubusreklamen, for «alle» vet jo at det er datteren til Stian Blipp. Så alle vet hva hun heter, når hun er født osv osv 😅😂. Men jeg skjønner hva du vil frem til og er helt enig med deg 👍🏻

• Liker 10
Skrevet
6 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Litt komisk at du sammenligner med akkurat jenta i Cubusreklamen, for «alle» vet jo at det er datteren til Stian Blipp. Så alle vet hva hun heter, når hun er født osv osv 😅😂. Men jeg skjønner hva du vil frem til og er helt enig med deg 👍🏻

Dette visste jeg faktisk ikke før du sa det..

• Liker 26
Skrevet
20 minutter siden, Mrs Robinson skrev:

Dette visste jeg faktisk ikke før du sa det..

Ikke jeg heller. Og ikke vet jeg noe om Stian Blipp heller.....

• Liker 15
Skrevet
31 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Det ante jeg ikke. 

Det er likevel ikke sammenlignbart med utleveringen på sosiale medier. 

• Liker 13
Skrevet
1 time siden, Marthe75 skrev:

Jeg minnes at Pilotfrue hadde stor suksess om å dele veien gjennom ufrivillig barnløshet mot å bli gravid. 

Nå kopierer Anna denne oppskriften på høye lesertall. Men hun glemmer at det er forskjell på nr en og fire...

1 time siden, Sjokka skrev:

Det er ikke lange stunden siden Anna skrev de hadde nok med de 3 de har. Og nå plutselig prøver hun å bli gravid

Kanskje hun ikke prøver i det hele tatt? At alt sammen bare er noe hun skriver for å ha noe og skrive om som gir masse klikk? Har hun ikke skrevet at hun sliter med å bli gravid denne gangen? Da kan hun jo bare hale det ut i det uendelige og fortsette med å si at hun prøver å bli gravid, men sliter med å bli det denne gangen?

• Liker 13
Skrevet
18 minutter siden, Diamant skrev:

Kanskje hun ikke prøver i det hele tatt? At alt sammen bare er noe hun skriver for å ha noe og skrive om som gir masse klikk? Har hun ikke skrevet at hun sliter med å bli gravid denne gangen? Da kan hun jo bare hale det ut i det uendelige og fortsette med å si at hun prøver å bli gravid, men sliter med å bli det denne gangen?

Det mistenker jeg. Uansett er det nok en desperat 3-barnsmor under 25 som trenger penger slik at hun kan opprettholde den samme sløsende livsstilen hun har hatt siden 15. Triste greier at livet hennes består i overfladiske materielle greier og barna. Da har man plutselig ikke så mye å bidra med som er interessant for andre enn nærmeste sirkel. Og slik frøken Rasmussen tilsynelatende dytter sine nære vekk (ref. Bloggerens egen blogg) begynner sirkelen å bli skremmende liten. Såvidt meg bekjent består hennes nærmeste sirkel for mannen, barna, mannens foreldre, ei veninne og hennes egen mor. Korriger meg om jeg tar feil, for det håper jeg virkelig at jeg gjør.

• Liker 12
Skrevet
3 hours ago, Marthe75 said:

Hun begynner bare å fremstå som desperat.... 

Tror ikke det er lenge siden Anna skrev at hun vet akkurat hvordan ufrivillig barnløse har det, siden hun ble ufrivillig gravid med eldste. Noe om at hun må da få lov til å dele bilder av barna selv om ufrivillig gravide kunne bli lei seg blabla. 

• Liker 8
Skrevet

Hun burde faktisk egentlig ha gitt seg på topp (som f.eks Linnéa Myhre gjorde) og prøvd å få til noe annet spennende når hun faktisk var populær og hadde mange følgere. Nå er det for sent, for hvem vil samarbeide med ho nå? Ingen bryr seg om henne og hun er gått ut på dato. Bloggen er vært dørgende kjedelig de siste årene:Gjesp:

Synd, for hun er fortsatt ung og kunne fått til mye bra om hun bare gadd, for du kan ikke leve av bloggen resten av livet. Hun har jo ingen backup plan, så hun vil kunne prøve å få leve av bloggen så lenge hun klarer. Helr til hun MÅ finne på noe nytt å gjøre. 

• Liker 11
Skrevet

Hva skjer med gapingen på alle bilder?

• Liker 18
Skrevet

De 3 sekkene og regnjakken hun viser fram i dagens blogginnlegg er sponset av Jollyroom. Ref. blogginnlegg fra 22 aug. Dette er ikke merket som reklame i dagens blogginnlegg, på facebook eller på snapchst selv om det etter reglene skal det, da reklamen fortsatt har markedsverdi og Jollyroom fortsatt kan tjene penger på disse produktene.

• Liker 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...