Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

De har ikke funnet det nye hjemmet sitt, men "ser på hva som legges ut til salgs, og på nye plasser". 

Det høres fryktelig lite gjennomtenkt ut med tre små. 

Regner med at bilbanen på taket øker prisantydning på boligen betraktelig :ironi:

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg følger ikke så mye med på AR, men har det ikke vært veldig mye flytting? Håper hun/de snart kan slå rot for barnas skyld. 

Men, det er kanskje lurt å downsize litt. Når det gjelder henne/de som influencer så tror jeg glansdagene er ugjenkallelig forbi. De har gjort så mye rart og usmakelig at det helt har ødelagt det "søte" imaget hun i sin tid ble så populær for. 

Må være svært vanskelig å gå fra "barnestjerne" til voksen-influencer. Ikke så mange som klarer det på en særlig vellykket måte. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de har vel bodd i det huset i Søgne i noen år nå? Men skjønner jo de ikke har råd til å sitte på det store huset og et hus i Stavanger. Inntekten til Anna har stupt skikkelig. Jan har vel en helt normal inntekt. Så ingen bombe at de må selge 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wildfig

De har bodd der i tre år. Nå er hun klar for å starte på et nytt kapittel. Om hun bare hadde lagt alle kort på bordet og sagt at økonomien ikke tillater det svære huset, så kunne hun kommet ut av det med litt verdighet. Nå fremstår hun som vanlig lite gjennomtenkt og rastløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gul_gul
2 hours ago, Isild said:

(...) Når det gjelder henne/de som influencer så tror jeg glansdagene er ugjenkallelig forbi. De har gjort så mye rart og usmakelig at det helt har ødelagt det "søte" imaget hun i sin tid ble så populær for. 

Må være svært vanskelig å gå fra "barnestjerne" til voksen-influencer. Ikke så mange som klarer det på en særlig vellykket måte. 

Ja, og i tillegg har det altid vært 'train wreck'-faktoren som var det største trekkplastret.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Emmy_H skrev:

Det ser ut til at bloggbobla begynner å sprekke for de fleste bloggerne.

Ja, blogger er ikke så spennende å følge med på som det en gang var. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ferien hvor de på noen få dager raste nedover i Europa, fikk tatt noen bilder her og der og så.i samme fart tilbake til Søgne. Det tyder også på at økonomien ikke er som den en gang var

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Oppland skrev:

Den ferien hvor de på noen få dager raste nedover i Europa, fikk tatt noen bilder her og der og så.i samme fart tilbake til Søgne. Det tyder også på at økonomien ikke er som den en gang var

Sov de i det hele tatt på hotell?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl

Jeg tenker det er positivt at Anna frigjør noen penger. Forhåpentligvis blir det noen flere endringer økonomisk så kan de gå til en mer normal hverdag og ikke tynges av usikker inntekt og bekymringer. Jan har vel fast jobb, da mangler det bare at Anna finner noe annet så kan de leve er mer normal tilværelse. I tillegg er det så mye bedre enn om hun skulle være gravid med nr 4. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må ut i vanlig jobb slik vi alle må. Å leve på utlevering og reklame (der barn  er involvert) burde vært forbudt. Håper mye av pengene er på barnas konto. Er tross alt de hun har tjent seg rik på. Og det er de som har stått i fronten og blitt levert ut.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med dagens lave renter burde det være relativt problemfritt å beholde huset i Søgne, spesielt mtp. skattefrie leieinntekter oppgitt til å ligge på 8500. Tipper det er andre grunner enn økonomi som ligger bak hussalgene. Mulig/planlagt fremtidig familieforøkelse og et ønske om å ha hele familien på ett plan, muligens. Evt. hjemlengsel for Anna sin del, altså at de ser etter bolig i Stavanger. 

Anna presenterer dessuten det hele som en positiv happening og avgjørelse, noe jeg ikke tror hun hadde klart, gitt det følelsesmennesket hun er, om det var sånn at de «måtte» selge. 

Endret av Marixxx
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl
33 minutter siden, Marixxx skrev:

Med dagens lave renter burde det være relativt problemfritt å beholde huset i Søgne, spesielt mtp. skattefrie leieinntekter oppgitt til å ligge på 8500. Tipper det er andre grunner enn økonomi som ligger bak hyssalgene. Mulig/planlagt fremtidig familieforøkelse og et ønske om å ha hele familien på ett plan, muligens. Evt. hjemlengsel for Anna sin del, altså at de ser etter bolig i Stavanger. 

Man vet jo aldri hva som skjer med renter heller og i dette området (vest-Agder spesielt) er det ikke uvanlig at boliger ikke blir solgt før minst ett år er gått. Og de kan frigjøre mye penger om de flytter til noe billigere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følger ikke bloggen men lurer på om hun har pusset opp? Betydelig høyere prisantydning enn hva hun selv gav.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SansaS skrev:

Følger ikke bloggen men lurer på om hun har pusset opp? Betydelig høyere prisantydning enn hva hun selv gav.. 

Hun har bodd i huset i noen år, er ikke unormalt med en viss prisvekst selv om jeg er enig i at det virker veldig mye. Nå pleier det jo å være en takstmann/dame som sier hvor mye eiendommen+huset er verdt, og hun har skrevet noe om oppussing tidligere . Jeg personlig hadde ikke gitt den summen for der huset, men nå er ikke jeg fan av funky-hus heller. Smaken er som baken, alle har sin egen 🙃

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, Tran09 skrev:

Hun har bodd i huset i noen år, er ikke unormalt med en viss prisvekst selv om jeg er enig i at det virker veldig mye. Nå pleier det jo å være en takstmann/dame som sier hvor mye eiendommen+huset er verdt, og hun har skrevet noe om oppussing tidligere . Jeg personlig hadde ikke gitt den summen for der huset, men nå er ikke jeg fan av funky-hus heller. Smaken er som baken, alle har sin egen 🙃

Nå er den praksisen endret.. megler er den som gir verdivurdering, takstmenn sjekker kun stand. Sist vi solgte var det vi som bestemte prisantydning (i samråd med megler).. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, SansaS skrev:

Nå er den praksisen endret.. megler er den som gir verdivurdering, takstmenn sjekker kun stand. Sist vi solgte var det vi som bestemte prisantydning (i samråd med megler).. 

Ah, det visste jeg ikke. Takk for infoen 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...