Zenhouse Skrevet 9. januar 2019 #10681 Skrevet 9. januar 2019 1 time siden, Friluftsdame skrev: I fjor furtet Anna fordi hun ikke fikk være med på bloggerne lenger. Hun skulle jo ha et gigantbryllup som skulle filmes, og da ble jo ikke det noe av. Bryllup til 1mill måtte det være om det skulle være noen vits. Tross alt. I fjor vår malte hun toppløs, og la ut bilder av det. I fjor vår bestemte Anna seg for fettsuging, hun måtte som kjendis og offentlig person føle seg bedre for å kunne gå på butikken. I fjor sommer leide hun en gedigen eiendom i ødemarken på Kypros, pøste ut bilder av ræva og sutret over at hun hadde betalt i dyre dommer men kjedet seg - og de utakknemlige mindreårige likeså. Jan fikk seg jobb utenfor heimen, og han fikk seg bil. Anna gikk hjemme og kjedet seg veldig, og det ble planlagt bryllup allikevel. En billigere, gjennomsponsa variant. En av sponsorne var en hobbybaker, og hun fikk ikke pengene sine før saken nådde offentligheten. Fru Furten behandlet og omtalte hobbybakeren svært dårlig, men betalte til slutt ordinær pris. Egentlig var det fotografen som hadde skylden, han leverte så seint. Anna fikk en saftig bot for å systematisk kjøre lurekonkurranser uten premie. Mulig og for å sluntre med reklamemerking. Iallefall, boten var på 100.000,-. Man ønsket med det å gi et tydelig signal. Anna anket, med argument om at det var ikke så mye som 100.000,- i lurekonkurranser hun hadde kjørt, 😂 og egentlig var det Jan sin skyld. Etter bryllupet går Anna ned i dalen igjen. Hvor ble lykkefølelsen av? Og hva skal hun fylle dagen med når alle er på jobb, barnehage og skole? Og ingen lyskastere er på henne. Anna har sluttet å eksponere mindreårige, for så å begynne igjen. Når klikkene går for trått, spyr hun ut litt bilder fra bryllupet hun er så drittlei, av mindreårige eller av ræva. Det vanlige, sterile bildet fra huset eller av en furten Anna trekker ikke særlig klikk. Det fortsetter med klaging på de mindreårige i romjulen. Den verste nyttårsaften Anna har hatt. Utakknemlige mindreårige, igjen. Sikkert slitsomt å ikke få nok oppmerksomhet. Anna er jo tross alt vant til å ha filmcrew rundt seg. Da må man skrive bok..ja. Lurer på om det er disse dramaene hun mener hun bør dele mer av med det norske folk? Da ville jeg kalt boken FURTEN. Godt oppsummert! 👏🏼👏🏼👏🏼😅 6
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 9. januar 2019 #10682 Skrevet 9. januar 2019 Det er nok mye vi som lesere ikke vet selv om hun tilsynelatende utleverer mye.
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 9. januar 2019 #10683 Skrevet 9. januar 2019 6 timer siden, Carina Maria skrev: Er det mulig? Enda en ny bok? Hun kan ikke ha mer og skrive om. Godt mulig hun har det😉
Ny Bruker Skrevet 10. januar 2019 #10684 Skrevet 10. januar 2019 12 timer siden, Friluftsdame skrev: I fjor furtet Anna fordi hun ikke fikk være med på bloggerne lenger. Hun skulle jo ha et gigantbryllup som skulle filmes, og da ble jo ikke det noe av. Bryllup til 1mill måtte det være om det skulle være noen vits. Tross alt. I fjor vår malte hun toppløs, og la ut bilder av det. I fjor vår bestemte Anna seg for fettsuging, hun måtte som kjendis og offentlig person føle seg bedre for å kunne gå på butikken. I fjor sommer leide hun en gedigen eiendom i ødemarken på Kypros, pøste ut bilder av ræva og sutret over at hun hadde betalt i dyre dommer men kjedet seg - og de utakknemlige mindreårige likeså. Jan fikk seg jobb utenfor heimen, og han fikk seg bil. Anna gikk hjemme og kjedet seg veldig, og det ble planlagt bryllup allikevel. En billigere, gjennomsponsa variant. En av sponsorne var en hobbybaker, og hun fikk ikke pengene sine før saken nådde offentligheten. Fru Furten behandlet og omtalte hobbybakeren svært dårlig, men betalte til slutt ordinær pris. Egentlig var det fotografen som hadde skylden, han leverte så seint. Anna fikk en saftig bot for å systematisk kjøre lurekonkurranser uten premie. Mulig og for å sluntre med reklamemerking. Iallefall, boten var på 100.000,-. Man ønsket med det å gi et tydelig signal. Anna anket, med argument om at det var ikke så mye som 100.000,- i lurekonkurranser hun hadde kjørt, 😂 og egentlig var det Jan sin skyld. Etter bryllupet går Anna ned i dalen igjen. Hvor ble lykkefølelsen av? Og hva skal hun fylle dagen med når alle er på jobb, barnehage og skole? Og ingen lyskastere er på henne. Anna har sluttet å eksponere mindreårige, for så å begynne igjen. Når klikkene går for trått, spyr hun ut litt bilder fra bryllupet hun er så drittlei, av mindreårige eller av ræva. Det vanlige, sterile bildet fra huset eller av en furten Anna trekker ikke særlig klikk. Det fortsetter med klaging på de mindreårige i romjulen. Den verste nyttårsaften Anna har hatt. Utakknemlige mindreårige, igjen. Sikkert slitsomt å ikke få nok oppmerksomhet. Anna er jo tross alt vant til å ha filmcrew rundt seg. Da må man skrive bok..ja. Lurer på om det er disse dramaene hun mener hun bør dele mer av med det norske folk? Da ville jeg kalt boken FURTEN. Det er allerede 9 kapitler det 7
skruf Skrevet 10. januar 2019 #10685 Skrevet 10. januar 2019 Tror det blir en del mindreårige som kommer til å gi ut bok om sin barndom og oppvekst når de blir voksne jeg.....det kan bli interessant å lese 24
Oppland Skrevet 10. januar 2019 #10686 Skrevet 10. januar 2019 (endret) Jeg sier heller ja til å lese ei bok i fremtiden som de nå mindreårige kommer til å skrive om 15 - 20 år. Ei ny bok fra Anna er et stort nei fra meg. (ikke leste jeg den første boka heller). Endret 10. januar 2019 av Oppland Plusset på den siste setningen) 12
Perle Skrevet 10. januar 2019 #10687 Skrevet 10. januar 2019 (endret) Har vare en ting å si etter denne «house-tour»videoen: EKKO! Ekko! Ekko! Hun har jo tydelig nevroser. Å vokse opp slik er nødt til og sette spor.. 😐 Endret 10. januar 2019 av Perle 10
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 10. januar 2019 #10688 Skrevet 10. januar 2019 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ leif
bryllupskropp Skrevet 10. januar 2019 #10689 Skrevet 10. januar 2019 3 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Det må være litt skummelt å gå rundt i huset om natten. For om du slepper en fis så blir så voldsom ekko at man kan ta ekkoet for å være et spøkelse. Og ingenting er mer skremmende enn et fisende spøkelse, for de fleste lydene kan du bortforklare men ikke det. Hadde aldri klart å bo i et hus med så mye ekko. 😂😂😂 4
Gjest chiki Skrevet 10. januar 2019 #10690 Skrevet 10. januar 2019 Synes de hadde det fint jeg. Selv om jeg aldri kunne hart hvit sofa, eller ett så stort hus hvor 2 av soverommene er veldig små. Jeg ville nok hatt lekerom til barna:)
smalls Skrevet 10. januar 2019 #10691 Skrevet 10. januar 2019 1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Det må være litt skummelt å gå rundt i huset om natten. For om du slipper en fis så blir så voldsom ekko at man kan ta ekkoet for å være et spøkelse. Og ingenting er mer skremmende enn et fisende spøkelse, for de fleste lydene kan du bortforklare men ikke det. Hadde aldri klart å bo i et hus med så mye ekko. Fisende spøkelse 2
Love2017juni Skrevet 10. januar 2019 #10692 Skrevet 10. januar 2019 Ekko er en ting, men jeg har samme antall barn; Hjemme hos oss kan man se tegn til barn i flesteparten av rommene.. 🤓 15
Ny Bruker Skrevet 10. januar 2019 #10693 Skrevet 10. januar 2019 Ja, hvor er lekene? Hvis de ikke er på soverommene, så forventet jeg å finne dem i et separat lekerom. Men neida. Og kan rommet til midterste være godkjent som et soverom med bare det lille vinduet? 7
Xstrella Skrevet 10. januar 2019 #10694 Skrevet 10. januar 2019 Skremmende å ville blottlegge seg selv slik. Housetour? Jeg får fnatt. Nå må snap slutte å vise noe fra den damen før jeg deaktiverer snapchat. Ingen interesse å verken se eller høre noe fra den kanten. 2
J.. Skrevet 10. januar 2019 #10695 Skrevet 10. januar 2019 Akkurat nå, Xstrella skrev: Skremmende å ville blottlegge seg selv slik. Housetour? Jeg får fnatt. Nå må snap slutte å vise noe fra den damen før jeg deaktiverer snapchat. Ingen interesse å verken se eller høre noe fra den kanten. Du kan fjerne det fra å dukke opp. 3
Xstrella Skrevet 10. januar 2019 #10696 Skrevet 10. januar 2019 1 minutt siden, J.. skrev: Du kan fjerne det fra å dukke opp. Da skal jeg det. Takk. 1
J.. Skrevet 10. januar 2019 #10697 Skrevet 10. januar 2019 2 minutter siden, Xstrella skrev: Da skal jeg det. Takk. *Random offentlig reklamekonto for å vise hvordan 5
Gjest marie_82 Skrevet 10. januar 2019 #10698 Skrevet 10. januar 2019 På 9.1.2019 den 19.55, Friluftsdame skrev: I fjor furtet Anna fordi hun ikke fikk være med på bloggerne lenger. Hun skulle jo ha et gigantbryllup som skulle filmes, og da ble jo ikke det noe av. Bryllup til 1mill måtte det være om det skulle være noen vits. Tross alt. I fjor vår malte hun toppløs, og la ut bilder av det. I fjor vår bestemte Anna seg for fettsuging, hun måtte som kjendis og offentlig person føle seg bedre for å kunne gå på butikken. I fjor sommer leide hun en gedigen eiendom i ødemarken på Kypros, pøste ut bilder av ræva og sutret over at hun hadde betalt i dyre dommer men kjedet seg - og de utakknemlige mindreårige likeså. Jan fikk seg jobb utenfor heimen, og han fikk seg bil. Anna gikk hjemme og kjedet seg veldig, og det ble planlagt bryllup allikevel. En billigere, gjennomsponsa variant. En av sponsorne var en hobbybaker, og hun fikk ikke pengene sine før saken nådde offentligheten. Fru Furten behandlet og omtalte hobbybakeren svært dårlig, men betalte til slutt ordinær pris. Egentlig var det fotografen som hadde skylden, han leverte så seint. Anna fikk en saftig bot for å systematisk kjøre lurekonkurranser uten premie. Mulig og for å sluntre med reklamemerking. Iallefall, boten var på 100.000,-. Man ønsket med det å gi et tydelig signal. Anna anket, med argument om at det var ikke så mye som 100.000,- i lurekonkurranser hun hadde kjørt, 😂 og egentlig var det Jan sin skyld. Etter bryllupet går Anna ned i dalen igjen. Hvor ble lykkefølelsen av? Og hva skal hun fylle dagen med når alle er på jobb, barnehage og skole? Og ingen lyskastere er på henne. Anna har sluttet å eksponere mindreårige, for så å begynne igjen. Når klikkene går for trått, spyr hun ut litt bilder fra bryllupet hun er så drittlei, av mindreårige eller av ræva. Det vanlige, sterile bildet fra huset eller av en furten Anna trekker ikke særlig klikk. Det fortsetter med klaging på de mindreårige i romjulen. Den verste nyttårsaften Anna har hatt. Utakknemlige mindreårige, igjen. Sikkert slitsomt å ikke få nok oppmerksomhet. Anna er jo tross alt vant til å ha filmcrew rundt seg. Da må man skrive bok..ja. Lurer på om det er disse dramaene hun mener hun bør dele mer av med det norske folk? Da ville jeg kalt boken FURTEN. Du glemte at hun plutselig ikke ville være med på Skal vi danse, når hun skjønte at det var slitsomt med disse treningene, og at hun måtte være borte fra barna 🙄
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 10. januar 2019 #10699 Skrevet 10. januar 2019 Synes huset var nydelig i videoen😍
Populært innlegg ikkevoksen Skrevet 10. januar 2019 Populært innlegg #10700 Skrevet 10. januar 2019 (endret) Tenker hun ikke over at all denne informasjonen er tilgjengelig for all verdens mennesker som vil ha den? Folk blir kidnappet i Norge. Folk begår overgrep i Norge. Folk begår innbrudd i Norge. Ting skjer - også her til lands. Og hun legger alt til rette for at det kan skje: 1. Adressen deres er et klikk unna på gule sider. 2. Hvor mye Anna tjener i årslønn er offentliggjort. 3. Vi vet barnas navn og utseende. 4. Vi vet hvordan soverommene til barna ser ut. 5. Vi vet hvordan huset ser ut, både utenfor og innendørs. (...) 7. Vi vet hvor barna, Jan og Anna holder til på dagtid. 8. Hundre tusenvis av mennesker har denne informasjonen tilgjengelig - det gjelder også pedofile og mennesker som hører til i andre kriminelle miljøer. Om noe som helst skulle skje, så har hun kun seg selv å takke. Ryddet for persondebatt. Edie, adm. Endret 4. mars 2019 av Edie 56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå