Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Friluftsdame skrev:

I fjor furtet Anna fordi hun ikke fikk være med på bloggerne lenger. Hun skulle jo ha et gigantbryllup som skulle filmes, og da ble jo ikke det noe av. Bryllup til 1mill måtte det være om det skulle være noen vits. Tross alt. 

I fjor vår malte hun toppløs, og la ut bilder av det. 

I fjor vår bestemte Anna seg for fettsuging, hun måtte som kjendis og offentlig person føle seg bedre for å kunne gå på butikken.

I fjor sommer leide hun en gedigen eiendom i ødemarken på Kypros, pøste ut bilder av ræva og sutret over at hun hadde betalt i dyre dommer men kjedet seg - og de utakknemlige mindreårige likeså. 

Jan fikk seg jobb utenfor heimen, og han fikk seg bil. Anna gikk hjemme og kjedet seg veldig, og det ble planlagt bryllup allikevel. En billigere, gjennomsponsa variant. En av sponsorne var en hobbybaker, og hun fikk ikke pengene sine før saken nådde offentligheten. Fru Furten behandlet og omtalte hobbybakeren svært dårlig, men betalte til slutt ordinær pris. Egentlig var det fotografen som hadde skylden, han leverte så seint.

Anna fikk en saftig bot for å systematisk kjøre lurekonkurranser uten premie. Mulig og for å sluntre med reklamemerking. Iallefall, boten var på 100.000,-. Man ønsket med det å gi et tydelig signal. Anna anket, med argument om at det var ikke så mye som 100.000,- i lurekonkurranser hun hadde kjørt, 😂 og egentlig var det Jan sin skyld. 

Etter bryllupet går Anna ned i dalen igjen. Hvor ble lykkefølelsen av? Og hva skal hun fylle dagen med når alle er på jobb, barnehage og skole? Og ingen lyskastere er på henne. 

Anna har sluttet å eksponere mindreårige, for så å begynne igjen. Når klikkene går for trått, spyr hun ut litt bilder fra bryllupet hun er så drittlei, av mindreårige eller av ræva. Det vanlige, sterile bildet fra huset eller av en furten Anna trekker ikke særlig klikk. 

Det fortsetter med klaging på de mindreårige i romjulen. Den verste nyttårsaften Anna har hatt. Utakknemlige mindreårige, igjen. 

Sikkert slitsomt å ikke få nok oppmerksomhet. Anna er jo tross alt vant til å ha filmcrew rundt seg. Da må man skrive bok..ja. Lurer på om det er disse dramaene hun mener hun bør dele mer av med det norske folk? Da ville jeg kalt boken FURTEN. 

Godt oppsummert! 👏🏼👏🏼👏🏼😅

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Det er nok mye vi som lesere ikke vet selv om hun tilsynelatende utleverer mye. 

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
6 timer siden, Carina Maria skrev:

Er det mulig? Enda en ny bok? Hun kan ikke ha mer og skrive om. 

Godt mulig hun har det😉

Skrevet
12 timer siden, Friluftsdame skrev:

I fjor furtet Anna fordi hun ikke fikk være med på bloggerne lenger. Hun skulle jo ha et gigantbryllup som skulle filmes, og da ble jo ikke det noe av. Bryllup til 1mill måtte det være om det skulle være noen vits. Tross alt. 

I fjor vår bestemte Anna seg for fettsuging, hun måtte som kjendis og offentlig person føle seg bedre for å kunne gå på butikken.

I fjor sommer leide hun en gedigen eiendom i ødemarken på Kypros, pøste ut bilder av ræva og sutret over at hun hadde betalt i dyre dommer men kjedet seg - og de utakknemlige mindreårige likeså. 

Jan fikk seg jobb utenfor heimen, og han fikk seg bil. Anna gikk hjemme og kjedet seg veldig, og det ble planlagt bryllup allikevel. En billigere, gjennomsponsa variant. En av sponsorne var en hobbybaker, og hun fikk ikke pengene sine før saken nådde offentligheten. Fru Furten behandlet og omtalte hobbybakeren svært dårlig, men betalte til slutt ordinær pris. Egentlig var det fotografen som hadde skylden, han leverte så seint.

Anna fikk en saftig bot for å systematisk kjøre lurekonkurranser uten premie. Mulig og for å sluntre med reklamemerking. Iallefall, boten var på 100.000,-. Man ønsket med det å gi et tydelig signal. Anna anket, med argument om at det var ikke så mye som 100.000,- i lurekonkurranser hun hadde kjørt, 😂 og egentlig var det Jan sin skyld. 

Etter bryllupet går Anna ned i dalen igjen. Hvor ble lykkefølelsen av? Og hva skal hun fylle dagen med når alle er på jobb, barnehage og skole? Og ingen lyskastere er på henne. 

Anna har sluttet å eksponere mindreårige, for så å begynne igjen. Når klikkene går for trått, spyr hun ut litt bilder fra bryllupet hun er så drittlei, av mindreårige eller av ræva. Det vanlige, sterile bildet fra huset eller av en furten Anna trekker ikke særlig klikk. 

Det fortsetter med klaging på de mindreårige i romjulen. Den verste nyttårsaften Anna har hatt. Utakknemlige mindreårige, igjen. 

Sikkert slitsomt å ikke få nok oppmerksomhet. Anna er jo tross alt vant til å ha filmcrew rundt seg. Da må man skrive bok..ja. Lurer på om det er disse dramaene hun mener hun bør dele mer av med det norske folk? Da ville jeg kalt boken FURTEN. 

Det er allerede 9 kapitler det :)

• Liker 7
Skrevet

Tror det blir en del mindreårige som kommer til å gi ut bok om sin barndom og oppvekst når de blir voksne jeg.....det kan bli interessant å lese 

• Liker 24
Skrevet (endret)

Jeg sier heller ja til å lese ei bok i fremtiden som de nå mindreårige kommer til å skrive om 15 - 20 år. Ei ny bok fra Anna er et stort nei fra meg. (ikke leste jeg den første boka heller).

Endret av Oppland
Plusset på den siste setningen)
  • Liker 12
Skrevet (endret)

Har vare en ting å si etter denne «house-tour»videoen: 

EKKO! Ekko! Ekko!

Hun har jo tydelig nevroser. Å vokse opp slik er nødt til og sette spor.. 😐

Endret av Perle
  • Liker 10
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
leif
Skrevet
3 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Det må være litt skummelt å gå rundt i huset om natten. For om du slepper en fis så blir så voldsom ekko at man kan ta ekkoet for å være et spøkelse. Og ingenting er mer skremmende enn et fisende spøkelse, for de fleste lydene kan du bortforklare men ikke det. Hadde aldri klart å bo i et hus med så mye ekko. 

😂😂😂

• Liker 4
Skrevet

Synes de hadde det fint jeg. Selv om jeg aldri kunne hart hvit sofa, eller ett så stort hus hvor 2 av soverommene er veldig små. Jeg ville nok hatt lekerom til barna:) 

Skrevet
1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Det må være litt skummelt å gå rundt i huset om natten. For om du slipper en fis så blir så voldsom ekko at man kan ta ekkoet for å være et spøkelse. Og ingenting er mer skremmende enn et fisende spøkelse, for de fleste lydene kan du bortforklare men ikke det. Hadde aldri klart å bo i et hus med så mye ekko. 

Fisende spøkelse :skratte:

• Liker 2
Skrevet

Ekko er en ting, men jeg har samme antall barn; 

Hjemme hos oss kan man se tegn til barn i flesteparten av rommene.. 

🤓

• Liker 15
Skrevet

Ja, hvor er lekene? Hvis de ikke er på soverommene, så forventet jeg å finne dem i et separat lekerom. Men neida.

Og kan rommet til midterste være godkjent som et soverom med bare det lille vinduet?

• Liker 7
Skrevet

Skremmende å ville blottlegge seg selv slik. Housetour? Jeg får fnatt. Nå må snap slutte å vise noe fra den damen før jeg deaktiverer snapchat. Ingen interesse å verken se eller høre noe fra den kanten.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Xstrella skrev:

Skremmende å ville blottlegge seg selv slik. Housetour? Jeg får fnatt. Nå må snap slutte å vise noe fra den damen før jeg deaktiverer snapchat. Ingen interesse å verken se eller høre noe fra den kanten.

Du kan fjerne det fra å dukke opp.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, J.. skrev:

Du kan fjerne det fra å dukke opp.

Da skal jeg det. Takk.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Xstrella skrev:

Da skal jeg det. Takk.

*Random offentlig reklamekonto for å vise hvordan

20190110_215925.thumb.png.6dbaad14d34d476f0f5b62651468ae09.png

20190110_215946.png

20190110_220010.png

• Liker 5
Gjest marie_82
Skrevet
På 9.1.2019 den 19.55, Friluftsdame skrev:

Du glemte at hun plutselig ikke ville være med på Skal vi danse, når hun skjønte at det var slitsomt med disse treningene, og at hun måtte være borte fra barna 🙄

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Synes huset var nydelig i videoen😍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...