Gjest Sjokka Skrevet 17. oktober 2018 #9941 Del Skrevet 17. oktober 2018 (endret) 17 timer siden, Panda90 skrev: Er ikke merket hverken på instagram eller facebook som reklame. Der brøt hun reglene igjen gitt. Send skjermbilde med tips til forbrukertilsynet https://www.forbrukertilsynet.no/tips-oss Og reklamen er ikke gyldig. Hva driver hun med? Forsøk på å lokke til seg nye annonsører? Lage falske annonser for å vise folk der ute at hun har samarbeidspartnere? Noe skurrer veldig her. Ver du sikker på dette blir rapportert Ps: Det er nå lagt på rabatt kode så da er alt ok 👍 Endret 18. oktober 2018 av Sjokka La til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 17. oktober 2018 #9942 Del Skrevet 17. oktober 2018 (endret) Slettet Endret 18. oktober 2018 av Sjokka Slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 17. oktober 2018 #9943 Del Skrevet 17. oktober 2018 Syns Linni og pøser ut reklamer om dagen. Lite merking der og. Gadd ikke finne tråden hennes. Bloggere er og blir shady butikk!! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 17. oktober 2018 #9944 Del Skrevet 17. oktober 2018 Ryddet for spekulasjoner. Raven Emerald, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Samme Skrevet 17. oktober 2018 #9945 Del Skrevet 17. oktober 2018 Jeg har sendt inn bilde og klage på det Snapchat innlegget som er umerket og fører rett til reklame. Håper fler gjør det. forstår ikke at hun fortsatt holder på sånn etter en ganske stor bot? Er det så liten sjanse for at det blir konsekvenser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 18. oktober 2018 #9946 Del Skrevet 18. oktober 2018 5 timer siden, Samme skrev: Jeg har sendt inn bilde og klage på det Snapchat innlegget som er umerket og fører rett til reklame. Håper fler gjør det. forstår ikke at hun fortsatt holder på sånn etter en ganske stor bot? Er det så liten sjanse for at det blir konsekvenser? Anna forstår dessverre bare det hun selv mener er riktig. Hun er ikke kjent for å ta til seg kritikk. Anna vet alltid best selv, og reagerer med sutring når verden av helt åpenbare grunner går henne imot. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 18. oktober 2018 #9947 Del Skrevet 18. oktober 2018 6 timer siden, Samme skrev: Jeg har sendt inn bilde og klage på det Snapchat innlegget som er umerket og fører rett til reklame. Håper fler gjør det. forstår ikke at hun fortsatt holder på sånn etter en ganske stor bot? Er det så liten sjanse for at det blir konsekvenser? Nå har der jo vært skrevet mye om at FT har fått tilført ressurser for å være bloggpoliti og at de har fått mandat til å gi bøter selv, noe AR beviselig fikk merke. Så det er ikke som tidligere da bloggerne kunne gjøre som de ville uten konsekvenser. Det er bare et tidsspørsmål. Send inn, de ba om tips og det bør vi være flinke å gi dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 20. oktober 2018 #9948 Del Skrevet 20. oktober 2018 Anna blogget om 3.stk mailer hun hadde fått mandagen etter bryllupet.. Dette tenker jeg må være triste og vonde mailer for henne å takle. Hun falt helt av den positive trenden hun hadde på blogginga si, og ønsker ikke på dele et bryllupsbilde. Nå er hun langt nede på blogglisten. Da er det nok flere enn meg som spekulerer i hva som har skjedd. Jeg synes ikke det er naturlig å ikke ville dele et eneste bilde av seg selv som brud. Særlig ikke når hun fortalte om bordkort, dansetøfler og ja det meste før bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 20. oktober 2018 #9949 Del Skrevet 20. oktober 2018 (endret) 4 minutter siden, Sjokka skrev: Anna blogget om 3.stk mailer hun hadde fått mandagen etter bryllupet.. Dette tenker jeg må være triste og vonde mailer for henne å takle. Hun falt helt av den positive trenden hun hadde på blogginga si, og ønsker ikke på dele et bryllupsbilde. Nå er hun langt nede på blogglisten. Da er det nok flere enn meg som spekulerer i hva som har skjedd. Jeg synes ikke det er naturlig å ikke ville dele et eneste bilde av seg selv som brud. Særlig ikke når hun fortalte om bordkort, dansetøfler og ja det meste før bryllupet. Anna er jo like stabil som en dibbedue,så det kan være en bagatell eller det kan faktisk være noe alvorlig. Vet aldri med henne.. Endret 20. oktober 2018 av J.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 20. oktober 2018 #9950 Del Skrevet 20. oktober 2018 (endret) Lettvinte løsninger for å fikse livet finnes ikke Anna.. Jeg forstår veldig godt om du ikke føler for å vise noe fra bryllupet. Faktisk vil jeg si at det er et sunnhetstegn. Noe skal være privat. Dilemmaet ditt som blogger er at du må ha noe å skrive om. Og temaet bryllup fenger nok. Dersom du skal overleve som blogger uten å selge ditt og dines privatliv, selge sjelen din, må du finne din nisje som lar deg være privat. For en mindreårig er ikke et virkemiddel for at mor skal tjene penger. Og et bryllup burde virkelig ikke være til salgs. Endret 20. oktober 2018 av Friluftsdame 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 20. oktober 2018 #9951 Del Skrevet 20. oktober 2018 2 hours ago, Friluftsdame said: Dilemmaet ditt som blogger er at du må ha noe å skrive om. Og temaet bryllup fenger nok. Dersom du skal overleve som blogger uten å selge ditt og dines privatliv, selge sjelen din, må du finne din nisje som lar deg være privat. Tror ikke det kommer til å skje. Det virker ikke som om hun finner noe inspirasjon utenfor hjemmets vegger. Hun virker ikke nysgjerrig på noe. Det eneste hun er opptatt av, er barna (som det virker som om at hun har forstått at hun bør skrive mindre om). Virker ikke som om hun ønsker å utvikle seg selv. Men det virker ikke som om at hun går ut av døra, i alle fall ikke ut av bilen. Bortsett fra bryllupet er alle bilder jeg nå ser på bloggen hennes tatt inne i fra huset deres. Jeg har jo utenlands-turen deres vagt i minne, men da var det jo mye sutring fra mor selv frem til hennes mor nok en gang kom for å redde henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Salt&pepper Skrevet 20. oktober 2018 #9952 Del Skrevet 20. oktober 2018 Sitat blogg: "Hvorfor bryr vi oss så mye om selvtillit? Jeg vet ikke hvorfor vi jenter alltid skal bry oss så mye om selvbilde..." Skal vi ikke bry oss om selvtillit? Eller selvbildet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kombiskap Skrevet 20. oktober 2018 #9953 Del Skrevet 20. oktober 2018 Det siste innlegget handlet om ingenting..Jan er bortreist igjen, og da er selvsagt mor til Anna på plass i søgne. Hun venter på brudebilder og vil dele når hun har fått de. Gjestene i bryllupet hadde forbud mot å ta bilder 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 20. oktober 2018 #9954 Del Skrevet 20. oktober 2018 38 minutter siden, Kombiskap skrev: Det siste innlegget handlet om ingenting..Jan er bortreist igjen, og da er selvsagt mor til Anna på plass i søgne. Hun venter på brudebilder og vil dele når hun har fått de. Gjestene i bryllupet hadde forbud mot å ta bilder Forbud mot å ta bilder?! Redd for at noen skulle «lekke de til pressen»?🤣 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kombiskap Skrevet 20. oktober 2018 #9955 Del Skrevet 20. oktober 2018 1 minutt siden, Den røde fare skrev: Forbud mot å ta bilder?! Redd for at noen skulle «lekke de til pressen»?🤣 Haha ja. Det var akkurat det hun var redd for. Hun ville ikke noen andre skulle poste noe fra bryllupet før hun gjorde det. Spørs om hun ikke vil selge bildene til høystbydende. Ellers veldig merkelig å nekte sin familie å ta bilder av de. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Døgnvill Skrevet 20. oktober 2018 #9956 Del Skrevet 20. oktober 2018 4 minutter siden, Den røde fare said: Forbud mot å ta bilder?! Redd for at noen skulle «lekke de til pressen»?🤣 Tenk om noen skulle tjene penger på bildene før henne... 😅 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 20. oktober 2018 #9957 Del Skrevet 20. oktober 2018 Da tror du ille om din familie og venner, når de ikke får ta bilder.. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadetfårnsi Skrevet 20. oktober 2018 #9958 Del Skrevet 20. oktober 2018 Prinsesse Anna? 🤢 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Plannergirl Skrevet 20. oktober 2018 #9959 Del Skrevet 20. oktober 2018 4 timer siden, Den røde fare skrev: Forbud mot å ta bilder?! Redd for at noen skulle «lekke de til pressen»?🤣 Akkurat denne vil jeg kommentere, for vi hadde samme «forbud» i vielsen. Det var rett og slett fordi jeg hadde angst for å havne på sosiale medier uten å godkjenne bildet. Har ikke Anna slitt mye med selvbilde? Kan hende hun har et lignende kontrollbehov. Uansett synes jeg dette er unødvendig å gjøre narr av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 21. oktober 2018 #9960 Del Skrevet 21. oktober 2018 Tråden er ryddet for persondebatt. Papirfpy, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå