Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 timer siden, Vipser skrev:

Det med sykepenger og aap fungerer vel ikke likt for arbeidstakere og selvstendig næringsdrivende? 

Hun er vel ansatt i eget AS og har dermed fulle rettigheter til sykelønn etc.

Skrevet

Anna hadde hatt veldig mye nytte av å jobbe litt frivillig på fritiden. Det kunne vært en forsikrig vei tilbake til et normalt liv. Det er mye man kan bidra med som er veldig kjekt for en selv også. Som voksen og mor får jeg litt vondt av henne og lyst til å hjelpe. Å være innflytter på sørlandet kan være tøft, i tillegg til at hun har profilert seg på en elendig måte, sammen har nok det stengt mange dører for henne her. Jeg er selv i tredveårene og er tilbake på vgs og omskolerer meg, hun hadde nok ikke hatt noe problemer med å få det greit på skolen om hun bare kom ned på landjorden til resten av oss. Trist at hun åpenbart sliter så mye og ikke får kvalifisert hjelp. Hun må jo gå på veggene av å sitte der alene med tankene hele dagene.

• Liker 17
Skrevet

Jeg tror hun bare gjør det for klikk...  klikk klikk og mer klikk. 

• Liker 4
Skrevet

Gikk inn på bloggen for første gang på 16 mnd. Leste de siste mnd. Rett og slett deprimerende. Det rakner. 

• Liker 10
Skrevet

Syns slike videoer hun la ut er så sykt morsomme på YouTube og blogger! Endelig la hun ut noe slikt, tenkte jeg! Ting begynner å gå oppover, jeg vil gi henne klikk! 

Men så fikk jeg ikke engang med meg hva svaret på spørsmål 2 var, altså kan hun ikke redigere videoene? Så tørt, kjedelig og langtrekkende var utrolig kjedelig og sykt kleint... 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Siste innlegg "Derfor har jeg skjult tennene" - Er dette nok et umerket reklameinnlegg for tannbleking?Har ikke klikket meg inn da jeg ikke ønsker å gi henne peng i kassa. Innlegget er hverken merket på Facebook, Instagram eller Snapchat som reklame. OM dette er et reklameinnlegg, kan noen sende Imgur med bildebevis slik at jeg kan sende inn klage til Forbrukertilsynet?

Endret av Panda90
  • Liker 4
Skrevet

Trist er det. Men er ikke overrasket. Har hele tiden visst at det var han andre hun egentlig vil ha. Og når hun nå respekterer Jan så lite, så blir det tydelig at han ikke er viktig for henne. Skuffende at han ikke går fra henne, ingen fortjener sånn behandling. 

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, lilletrilleline skrev:

Trist er det. Men er ikke overrasket. Har hele tiden visst at det var han andre hun egentlig vil ha. Og når hun nå respekterer Jan så lite, så blir det tydelig at han ikke er viktig for henne. Skuffende at han ikke går fra henne, ingen fortjener sånn behandling. 

Det er ungene som holder han igjen. Garantert. Men han må tenke på seg selv og sitt

Skrevet
28 minutter siden, Panda90 skrev:

Siste innlegg "Derfor har jeg skjult tennene" - Er dette nok et umerket reklameinnlegg for tannbleking?Har ikke klikket meg inn da jeg ikke ønsker å gi henne peng i kassa. Innlegget er hverken merket på Facebook, Instagram eller Snapchat som reklame. OM dette er et reklameinnlegg, kan noen sende Imgur med bildebevis slik at jeg kan sende inn klage til Forbrukertilsynet?

Prøvde meg på en imgur med blogginnlegget, og ja, selvfølgelig nok et umerket reklameinnlegg. Si ifra hvis noe er feil med imgur'en slik at jeg kan endre den, aldri prøvd å lage en før! 

https://imgur.com/a/6chQLb3

• Liker 14
Skrevet
3 minutter siden, Engangsgrill skrev:

Prøvde meg på en imgur med blogginnlegget, og ja, selvfølgelig nok et umerket reklameinnlegg. Si ifra hvis noe er feil med imgur'en slik at jeg kan endre den, aldri prøvd å lage en før! 

https://imgur.com/a/6chQLb3

Helt perfekt :) Send gjerne inn klage med bildebevis du og til Forbrukertilsynet. Link; https://skjema.onacos.no/forbrukertilsynet/skjema/FO0003/Klage_p_markedsfring_ogeller_avtalevilkr

• Liker 7
Skrevet

Blir så flau på Jan sine vegne..... SPEILVENDT gir mening, mtp at vi også ser det speilvendt 😂😂😂😂 de kan jo ikke ha sett på videoen eller redigert noe... eller er de så late at de ikke gadd å lage en ny enda han gjorde noe så lite kognitivt? 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Summ skrev:

Blir så flau på Jan sine vegne..... SPEILVENDT gir mening, mtp at vi også ser det speilvendt 😂😂😂😂 de kan jo ikke ha sett på videoen eller redigert noe... eller er de så late at de ikke gadd å lage en ny enda han gjorde noe så lite kognitivt? 

Han gjorde så lite kognitivt?? Han får jo ikke lov til å gjøre noen ti g av Anna. Han får ikke bestemme hva han skal ta med i en setning. Anna styrer og dominerer alt.

Skrevet
6 timer siden, Truka skrev:

Nei, det er ingen som kan stanse Anna. Hun kjører sitt eget egoistiske løp som hun alltid har gjort, og jeg tror alle hennes nærmeste er i klørne på henne. 

Hun er så selvsentrert og umoden. Alt skal dreie seg om henne. Må være ufattelig slitsomt for de rundt, spesielt Jan ...

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, Sjokka skrev:

Han gjorde så lite kognitivt?? Han får jo ikke lov til å gjøre noen ti g av Anna. Han får ikke bestemme hva han skal ta med i en setning. Anna styrer og dominerer alt.

Hæ? Var han som valgte å skrive speilvendt??

Skrevet

Unnskyld meg, men for et uspiselig kvinnemenneske. Vet ikke hvor jeg skal starte..

Høres skikkelig irritert ut fordi de andre ikke husker hvor hun var FØR hun tok en graviditetstest for flere år siden?! HVEM bryr seg hvor du var? Ser ut som hun tror hun er presidenten i USA på den videoen, og overalt ellers også forsåvidt. Hadde ikke holdt ut én dag med henne.

• Liker 38
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, Scoop skrev:

Unnskyld meg, men for et uspiselig kvinnemenneske. Vet ikke hvor jeg skal starte..

Høres skikkelig irritert ut fordi de andre ikke husker hvor hun var FØR hun tok en graviditetstest for flere år siden?! HVEM bryr seg hvor du var? Ser ut som hun tror hun er presidenten i USA på den videoen, og overalt ellers også forsåvidt. Hadde ikke holdt ut én dag med henne.

Ja, og når hun bestevenninna sa; «hæ? Nei jeg husker at du tok graviditetstesten når jeg var hos deg osv» da sa Anna; «ja samla det» og gikk videre 😂 like whaaat

• Liker 8
Skrevet

Ryddet for persondebatt, og spekulasjoner.

Raven Emerald, mod.

Skrevet

Det er så pinlig å se disse bloggerene bare "eeeeeelske" hva enn de får betalt for å reklamere for. Google "premium white erfaringer", de to første treffene er tester som tilsier at det ikke fungerer, og en tannlege som sier at ukontrollert bruk av de midlene er skadelig for tennene, de forsøkte også å kontakte Premium white uten at de gadd å svare på resultatene. Så lenger nedover kommer innlegg fra bloggere som baare eeelsker det tannblekemiddelet og forteller om hvor bra der fungerer. Tydelig at de får bloggere til å reklamere for mye søppel bare det er penger nok. 

• Liker 24
Skrevet

Nå har du virkelig bevist hvilket nivå du befinner deg på Anna. Så quizen din, og noe mer patetisk, selvopptatt og respektløst tror jeg knapt jeg har sett. Er du fullstendig blåst menneske?? Så du ikke videoen før du la den ut?

Jeg slutter meg til dem som sier LØP JAN! Kom deg vekk fra denne galskapen. 

Grøsser av å se hvor galt det kan gå med en blogger som blir så høy på seg selv, ikke får korrektiv og ikke ser at hun fremstår som en komplett tulling. 

Du BER om å bli parodiert Anna. Dette er jo fullstendig syyykt. 

• Liker 29
Skrevet
23 timer siden, Summ skrev:

Hæ? Var han som valgte å skrive speilvendt??

Ja han skrev speilvendt, men fikk jo beskjed av Anna om å IKKE skrive speilvendt når han ville gjøre det igjen. Og Jan gjorde som sin høye kvinne sa. Han tør ikke annet stakars mann. Anna sjefer over han gjennom hele spørsmålsrunden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...