Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, Vipser skrev:

Det med sykepenger og aap fungerer vel ikke likt for arbeidstakere og selvstendig næringsdrivende? 

De har noe rettigheter de og. Hun får jo lønn fra noen. Og skatter må hun vel og?

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, Truka skrev:

For et stusselig liv å bare gå hjemme uten å ha kolleger å lunsje med, snakke med, diskutere med. Dørstokkmila må kjennes uendelig tung for A siden hun aldri har vært i en situasjonnder hun jobbet med andre, eller gått på skole etter at hun var ferdig med ungdomsskole.

A har blitt dullet med for lenge, og det er nesten så jeg synes litt synd på henne fordi hun står på stedet hvil.

En av de viktigste egenskapene i arbeidslivet er å kunne samarbeide. Anna har vist gang på gang at dette er noe hun sliter med. Hun kan aldri lykkes videre om hun ikke går aktivt inn i det som er hennes største problem. 

Anna må lære seg å inngå i en større sammenheng, og innse at hun må behandle dem hun treffer på sin vei med verdighet og respekt. Det innebærer å se en sak fra en annen vinkel, og utvikle seg ved å ta inn andre synspunkt og få tilbakemelding. 

• Liker 11
Skrevet

Så klein den videoen på snap nå er... hva gjør henne til et offer, og hva er hun et offer for liksom 

• Liker 4
Skrevet
43 minutter siden, Xstrella skrev:

De har noe rettigheter de og. Hun får jo lønn fra noen. Og skatter må hun vel og?

Som selvstendig må du betale sykeforsikring for å ha rett til sykepenger. AAP kan du sikkert få men en må vel gå sykemeldt 1 år først. Jeg kjenner ikke reglene helt, men min mann var selvsetdig og sykemeldt, betalte ganske mye i sykeforsikring før han ble sykemeldt.. Mulig det gjelder arbeidsgiver perioden?

• Liker 2
Gjest jørgensen
Skrevet
1 minutt siden, ToveM skrev:

Som selvstendig må du betale sykeforsikring for å ha rett til sykepenger. AAP kan du sikkert få men en må vel gå sykemeldt 1 år først. Jeg kjenner ikke reglene helt, men min mann var selvsetdig og sykemeldt, betalte ganske mye i sykeforsikring før han ble sykemeldt.. Mulig det gjelder arbeidsgiver perioden?

Forsikringa man betaler som selvstendig, dekker arbeidsgiverperioden. Man har rett på sykepenger som selvstendig, uten forsikring. Men først etter 17 dager, tror jeg det er. 

Skrevet
6 minutter siden, jørgensen skrev:

Forsikringa man betaler som selvstendig, dekker arbeidsgiverperioden. Man har rett på sykepenger som selvstendig, uten forsikring. Men først etter 17 dager, tror jeg det er. 

Høres riktig ut.

Skrevet

Hvis de blogger for nettavisen da?

Skrevet
40 minutter siden, Truka skrev:

Hun er et offer for ege

1 time siden, Summ skrev:

Så klein den videoen på snap nå er... hva gjør henne til et offer, og hva er hun et offer for liksom 

Er det en ny snapp ute nå? Hva handler den snappen om? Har henne iķke på snap jeg ser du ☺

Skrevet
26 minutter siden, jørgensen skrev:

Og ikke mer enn 60 eller 65 % av inntekten, hvis ikke man har tegnet forsikring for opp til 100 %. Det er mange alternativer for dekningsgraden på sykepengeforsikring for selvstendige og skal du være godt dekket så koster det en formue. 

Skrevet

All info om sykepenger for selvstendige næringsdrivende ligger lett tilgjengelig ute på nettet. Så ingen vits å spekulere

Les her

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, Sjokka skrev:

Handler om at hun og Jan brukte 2t på å komme seg ut av døra, fordi hun har et speil i gangen som får henne til å se større ut, og det kommer feil lys på sminken. Hun måtte vaske håret 2 ganger. 

Og at hun ikke har det bra med seg selv.

og at hun og Jan skal spise i bilen fordi hun har dårlig selvtillit. 

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, Summ skrev:

Handler om at hun og Jan brukte 2t på å komme seg ut av døra, fordi hun har et speil i gangen som får henne til å se større ut, og det kommer feil lys på sminken. Hun måtte vaske håret 2 ganger. 

Wooow utfordringene er egentlig større enn først antatt 

• Liker 12
Gjest mammanicolene
Skrevet (endret)

Dama er helt ødelagt. Inn igjen å vaske håret i vasken å rette ut pga selvtillitt problemer. Må spise mat inni bilen?...Det kan ikke være lett å ha det sånn. Samtidig tror jeg hun tror at alle vet hvem hun er å at hun er en mega kjendis som omtrent ikke kan gå utfor dør. Blir jo litt kleint....Det er jo oppi hodet hennes. 

Endret av mammanicolene
Skrevet

Den sengegavelen hun har laget ser ut som en plate som ikke er festet?

Skrevet
8 minutter siden, Summ skrev:

Takk for oppdateringen👍

Når skal det kvinnfolket skjønne at hun må ha profesjonell hjelp?? Dette er så galt som det bare går ann å bli. 

Annonse
Skrevet

Er jo paranoid. Nei ingen ligger i buskene og vil ta bilder. De er ikke Justin Bieber liksom. Er få som vet hvem de er.

• Liker 7
Gjest Reputation
Skrevet

Husker tilbake når jeg var selv sykemeldt, og følte at alle stirret på meg når jeg gikk ut døra. Det føltes ut som alle så at jeg var tullerusk, at jeg var gal og at folk følgte meg med blikket. Utrolig ekkel følelse. I senere tid har jeg jo forstått at det er ikke unormalt når man er deprimert eller har sosial angst. Jeg kunne også bestille mat for å så løpe hjem eller sette meg på dass for å spise. Alt for at folk ikke skulle se meg. 

Så om det er slik hun føler det, i tillegg til at mange tross alt vet hvem hun faktisk er, så er det ikke rart hun gjør som hun gjør. Det må ligge mye mer bak dette enn at hun "bare føler seg berømt"

Skrevet

Tror det bunner mye i at dama er paranoid og tror alle vet hvem hun er og glaner. Er det virkelig mange i 40,50,60,70 og 80 åra som vet hvem hun er og at hun driver blogg?

• Liker 7
Skrevet
15 minutter siden, Christy89 skrev:

Tror det bunner mye i at dama er paranoid og tror alle vet hvem hun er og glaner. Er det virkelig mange i 40,50,60,70 og 80 åra som vet hvem hun er og at hun driver blogg?

Jeg er i den aldersgruppen som er nevnt, hadde det ikke vært for at jeg har fulgt Rampelyset noen år, hadde jeg ikke ant hvem hun og andre bloggere er, da jeg sjelden leser blogger. Men hadde jeg sett henne , så neimen om jeg hadde stilt meg opp for å glane:overrasket:  Tror den jenta trenger profesjonell hjelp!

• Liker 9
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...