Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Gjest Bøff Eløff
Skrevet
9 minutter siden, Justlooking skrev:

Jo, man kan ta med egne barn til nytt fylke. Hun tok med egne barn til motsatt side av Europa. Jan har kun krav på samhold med sin egen.

Hun kan kun ta to av barna med på flytting ut av fylket om ikke Jan godkjenner det.

Skrevet

Bare så det er sagt, jeg forsvarer ikke Anna eller hennes handlinger, men jeg synes på noen måter at hennes oppførsel ikke er direkte uventet. Anna ble mor veldig ung, livet hennes som det skulle utvikle seg stoppet der, mens andre jenter testet sminke, grenser og kyssa gutter på ungdomsdiskoen så satt Anna hjemme og ammet. Hun lukket seg inne hjemme i en bloggboble og fikk flere barn, og fallt helt ut av skolesystemet og sosialisering med jevnaldrende. Det å sitte hjemme og blogge, tjene en formue og ha materielle goder er ikke å leve livet, erfare og lære. Husker jeg så Anna på bloggerene rett før Jan kom i bildet. Hun sørget over at det ikke gikk med han ene barnefaren. Hun var knust, ville tilhøre og ha ro og stabilitet. Anna er 22 år og trebarnsmor, er ikke til å komme unna at hun må bli voksen og ta seg sammen for deres skyld. Hun trenger god hjelp fra profesjonelle for å klare å balansere det å være en voksen med et eget liv, og samtidig være mor for sine barn.

• Liker 27
Skrevet
1 time siden, Justlooking skrev:

Vel, hvis hun en vakker dag flytter tilbake til Stavanger, hvordan blir samværet for Jan da? Kanskje ungene får en ny ‘pappa’ etterhvert? Han har bare krav på samvær med sin egen, de andre kan fort bli borte for ham. Det er ganske vanlig ved mange brudd det...

Dette er det jeg snakker om, de to andre 😊 

Skrevet
1 time siden, Justlooking skrev:

Javel? Hvis det er lang avstand også? Og med skole og barnehage i bildet? Hvordan gjør man det i praksis, skole annen hver uke i hvert fylke eller? 😳

Trenger da vel ikke være annenhver uke, men annenhver helg feks

Skrevet
1 time siden, Khloe P.T skrev:

Sympatien? Fordi hun tråkker på han offentlig. Det med barna? Prøv å se det for deg selv. 

Var ikke det jeg spurte om, men det andre

Skrevet

For ganske lenge siden var Anna ute på et arrangement, men Jan hadde ringt henne å sagt hun skulle komme hjem (noe med ambulanse eller noe) 

utvilsomt problemer mellom de, fordi Anna ville aldri skrevet på bloggen at hun hadde snakket med en fremmed gutt på byen hvis ting var slik som før! 

Faktisk rart å lese bloggen til Anna nå! Det står faktisk skrevet om ting som skjer rundt i verden, og personer utenom familien! Husker ikke sist hun skrev et slit innlegg! Nærmeste jeg husker må vel bli servitører på Kypros som ga barna gratis is

• Liker 7
Skrevet

Lurer på hva venner og familie av Jan tenker om det siste blogginnlegget..

• Liker 7
Skrevet

Jeg syns det kommer veldig tydelig fram i det siste innlegget at Jan korrekturleser til vanlig, for det er virkelig fryktelig dårlig formulert. Innholdet er også bare tull. Fullstendig uinteressant lesing. Må forøvrig legge til at jeg likte Anna og bloggen en gang i tiden, men ting har skjedd siden da.

Ellers har jeg alltid stusset på at Anna kan ha så mange lesere med så dårlige bilder. Det er stort sett selfies av henne selv med filter, og gjerne bare deler av ansiktet. Mulig det bare er meg, men bildene er veldig viktige når jeg leser blogger. Andre bloggere har jo også bilder av seg selv, men de ser mye mer profesjonelle ut.

• Liker 6
Skrevet

Jeg er veldig sikker på at hun med siste blogginnlegg forsøker å få leserne til å tro at det er et brudd i vente og dermed klatre litt høyere i lesertall.

Hun starter innlegget med at hun må begynne dette innlegget med å forklare seg nøye for å unngå å bli misforstått. Hun skriver også at hun er usikker på hvorfor hun skriver dette innlegget fordi «jeg vet nøyaktig hvordan noen vrir og vender på alt jeg skriver.»

Så kommer et langt innlegg som tydelig hinter om brudd men at Jans rolle i barnas liv ikke vil endres uansett hva som ville skjedd..

Dette innlegget kommer to dager etter at hun skrev at hun ville leve livet sitt med Jan..

Jeg er helt sikker på at det i morgen eller om noen dager kommer nytt innlegg der hun klager på at hun hele tiden blir misforstått - og at hun ikke skjønner at noen nå tror Jan og hun skal gå fra hverandre ut fra innlegget. Hun vil hevde at poenget var at Jan sin rolle er enestående og at hun er lei folk vrir og vender på alt..

Jeg tror gjerne hun er sur og føler seg sviktet for at Jan nå faktisk har begynt å jobbe og dermed ikke er med Anna hele tiden, og at hun stikker til Stavanger for å feste som et stikk til han. Hun har aldri lagt skjul på hvor sjalu han er..

Men aller mest tror jeg innlegget er nok et desperat klikk-innlegg etter ei som surkler i sluken....

• Liker 37
Skrevet

Har ikke lest noen av innleggene, men dama pleier jo å gjøre alt for klikk da så jeg tenker at alt kan være kun for klikk.... 

Skrevet
16 minutter siden, Lottilott skrev:

Jeg er veldig sikker på at hun med siste blogginnlegg forsøker å få leserne til å tro at det er et brudd i vente og dermed klatre litt høyere i lesertall.

Hun starter innlegget med at hun må begynne dette innlegget med å forklare seg nøye for å unngå å bli misforstått. Hun skriver også at hun er usikker på hvorfor hun skriver dette innlegget fordi «jeg vet nøyaktig hvordan noen vrir og vender på alt jeg skriver.»

Så kommer et langt innlegg som tydelig hinter om brudd men at Jans rolle i barnas liv ikke vil endres uansett hva som ville skjedd..

Dette innlegget kommer to dager etter at hun skrev at hun ville leve livet sitt med Jan..

Jeg er helt sikker på at det i morgen eller om noen dager kommer nytt innlegg der hun klager på at hun hele tiden blir misforstått - og at hun ikke skjønner at noen nå tror Jan og hun skal gå fra hverandre ut fra innlegget. Hun vil hevde at poenget var at Jan sin rolle er enestående og at hun er lei folk vrir og vender på alt..

Jeg tror gjerne hun er sur og føler seg sviktet for at Jan nå faktisk har begynt å jobbe og dermed ikke er med Anna hele tiden, og at hun stikker til Stavanger for å feste som et stikk til han. Hun har aldri lagt skjul på hvor sjalu han er..

Men aller mest tror jeg innlegget er nok et desperat klikk-innlegg etter ei som surkler i sluken....

AMEN!

• Liker 2
Gjest spaniasol
Skrevet

Det må jo også være slik at Annas forhold til livet og verden utenfor hennes lille stue har forandret seg veldig på disse sju årene siden hun begynte å blogge. Og hun har ikke fulgt med. Hun har vært opptatt av barnefødsler, forsøk på å stable på beina et forhold med en som kan være far til først det ene, så det andre, og nå det tredje barnet.

At Jan har vært en reddende engel for henne midt i krisen på Kypros hin gang er det vel liten tvil om. Men hva visste vel han om hvordan det er å være småbarnsmor i hverdagen? Hvorfor kunne de ikke ut og farte, feste og gjøre ungdomsting? Alvoret kom raskt både for henne og ham.

Det er synd på henne, fordi hun ikke vet sitt eget beste, og ikke vet hvem hun er. Hun mister grepet om markedsverdien hun har hatt som barnemor, hadde jeg nær sagt. Hun er tross alt over 20, og da er det ikke uvanlig å ha barn. Hun vet ikke hvem hun er, hvor hun vil og hva som skal til for at hun skal komme dit hun ikke vet. For et surr!

Mange har vært inne på at hun trenger profesjonell hjelp, og det tror jeg kanskje moren er den eneste som er 100% klar over. Kanskje hun må tilbake til Stavanger for å få hjelp til voksenlivet sitt. 

Og så er det tre barn inne i bildet, og det er ikke snakk om at Jan kan ta ansvar for alle tre.

Skrevet

Det er ikke greit for A, tror jeg, og vi kan vel enes om at pengene hun har tjent ikke har gjort henne spesielt lykkelig. Jeg vet jo ikke, men hun virker ikke lykkelig.

Annonse
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet

Er det bare meg eller er det flere som ikke helt forstår hva som var så galt med det forrige blogginnlegget. Synes ikke det var så veldig utleverende egentlig 

Skrevet

Bloggen hennes er kjedelig og bare tull. Enesre grunnen til hun er topp er pga drama og clickbaits. Skjønner ikke hvorfor folk klikker seg inn på bloggen og gir henne klikk? Beste hadde vært om folk bare ga faen, så hun sank på listen og ikke kunne leve av bloggen mer. Hun må få seg en utdannelse og gjøre noe annet med livet.

• Liker 12
Skrevet

Tråden er ryddet for reklame.

Papirfly, mod.

• Liker 2
Gjest Sjokka
Skrevet (endret)

Frøken Rasmussen har vært ute på slette tokt nettop. Alle kommentarene på insta er slettet, og så har hun stengt muligheten til å kommentere på hele 52 av 59  bilder. 

Vinnende egenskap du har der Anna. Du viser her ditt sykelige kontrollbehov og at ingen skal få lov til å kritisere eller si et skjevt ord til deg. I din egen selvsentrerte verden er det kun du selv som skal få kommentere og henge ut andre. Det gjør du så og si daglig, måned ettet måned og år etter år på din egen blogg !! Du kritiserer og henger ut alle rundt deg, men leserne og andre influencere får vær så god holde kjeften, for det passer nemlig ikke frøken Rasmussen. Da bryter hun sammen og må ha mange dagers pause fra bloggen.

I det siste har anna vært flink til å henge ut Jan. Hun viser mangel på respekt og ydmykhet for mannen som har støttet og stilt opp for henne og barna i mange år. Jan har gått ut og forsvart henne på bloggen mange ganger. Hennes måte å takke Jan på, er å skrive negativt om han og henge ham ut bloggen. Jan får seg jobb for å sikre familieinntekten, og hun takker han med å ta barna og reiser hjem til mamma i Stavanger, og blogger derifra om at forholdet ikke er så bra mellom dere?

Lurer på om Anna selv ser ironien i dette? Det er en hårreisende oppførsel av en 22 år gammel kvinne. 

Endret av Sjokka
Skrivefeil
Gjest Marist
Skrevet
38 minutter siden, Sjokka skrev:

Frøken Rasmussen har vært ute på slette tokt nettop. Alle kommentarene på insta er slettet, og så har hun stengt muligheten til å kommentere på hele 52 av 59  bilder. 

Vinnende egenskap du har der Anna. Du viser her ditt sykelige kontrollbehov og at ingen skal få lov til å kritisere eller si et skjevt ord til deg. I din egen selvsentrerte verden er det kun du selv som skal få kommentere og henge ut andre. Det gjør du så og si daglig, måned ettet måned og år etter år på din egen blogg !! Du kritiserer og henger ut alle rundt deg, men leserne og andre influencere får vær så god holde kjeften, for det passer nemlig ikke frøken Rasmussen. Da bryter hun sammen og må ha mange dagers pause fra bloggen.

I det siste har anna vært flink til å henge ut Jan. Hun viser mangel på respekt og ydmykhet for mannen som har støttet og stilt opp for henne og barna i mange år. Jan har gått ut og forsvart henne på bloggen mange ganger. Hennes måte å takke Jan på, er å skrive negativt om han og henge ham ut bloggen. Jan får seg jobb for å sikre familieinntekten, og hun takker han med å ta barna og reiser hjem til mamma i Stavanger, og blogger derifra om at forholdet ikke er så bra mellom dere?

Lurer på om Anna selv ser ironien i dette? Det er en hårreisende oppførsel av en 22 år gammel kvinne. 

Word.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...