Gjest Sobril Skrevet 24. juli 2018 #8161 Skrevet 24. juli 2018 (endret) Haha. Og jeg har nå fått beskjed om at "kommentarer til dette innlegget er begrenset" på ARs instagram. Da har jeg blitt "halvblokkert" da side jeg likte det eneste kritiske innlegget som ligger igjen, uten mulighet til å rette kritikk selv. Det er så voksent. Ryddet for persondebatt. Edie, adm. Endret 25. juli 2018 av Sobril
Panda90 Skrevet 24. juli 2018 #8162 Skrevet 24. juli 2018 Akkurat nå, Sobril skrev: Haha. Og jeg har nå fått beskjed om at "kommentarer til dette innlegget er begrenset" på ARs instagram. Da har jeg blitt "halvblokkert" da side jeg likte det eneste kritiske innlegget som ligger igjen, uten mulighet til å rette kritikk selv. 😂😂😂 Dette får du opp fordi du ikke følger henne. Er kun følgere som kan kommentere på instagraminnleggene. 4
Diamant Skrevet 24. juli 2018 #8163 Skrevet 24. juli 2018 3 minutter siden, Panda90 skrev: Dette får du opp fordi du ikke følger henne. Er kun følgere som kan kommentere på instagraminnleggene. Det stemmer, jeg får opp det samme og jeg følger henne ikke. 3
Gjest Sobril Skrevet 24. juli 2018 #8164 Skrevet 24. juli 2018 3 minutter siden, Panda90 skrev: Dette får du opp fordi du ikke følger henne. Er kun følgere som kan kommentere på instagraminnleggene. Aha. Takk. Men ingen vits å kommentere har jeg skjønt.
Gjest Berga Skrevet 24. juli 2018 #8165 Skrevet 24. juli 2018 (endret) Hm. Hvor knust er man når man tar seg tid til å legge på riktig filter på videoen? Og legge lenke til bloggen .... 🤔 Endret 24. juli 2018 av Berga
Zenhouse Skrevet 24. juli 2018 #8166 Skrevet 24. juli 2018 1 minutt siden, Berga skrev: Hm. Hvor knust er man når man tar seg tid til å legge på riktig filter på videoen? For ikke å snakke om den obligatoriske reklamen før selve videoklippet vises 🙄 19
Saade Skrevet 24. juli 2018 #8167 Skrevet 24. juli 2018 Lettvint å skylde på psykiske lidelser og gå i offerrollen i stedenfor å ta til seg kritikken. Den dama der tar ansvarsfraskrivelse til et nytt nivå. Det stuntet der ble litt for krampaktig. At hun ikke bare kan ta til seg kritikken og vokse opp. 30
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 24. juli 2018 #8168 Skrevet 24. juli 2018 Jeg finner ikke det Mads har skrevet. Hvor ligger det? Blogg, Facebook, Instagram? Ellers så synes jeg det er helt feil å kritisere en person offentlig. Han kunne mye heller ha sendt privat melding fremfor å henge henne ut. Her støtter jeg henne faktisk fullt ut. Skjønner godt at det er mye å takle; man skal ikke måtte tåle å motta hat over Internett! Anna er ei søt jente! ❤️🌸
Populært innlegg Lærke Skrevet 24. juli 2018 Populært innlegg #8169 Skrevet 24. juli 2018 1 minutt siden, Jegskulleønskeat skrev: Jeg finner ikke det Mads har skrevet. Hvor ligger det? Blogg, Facebook, Instagram? Ellers så synes jeg det er helt feil å kritisere en person offentlig. Han kunne mye heller ha sendt privat melding fremfor å henge henne ut. Her støtter jeg henne faktisk fullt ut. Skjønner godt at det er mye å takle; man skal ikke måtte tåle å motta hat over Internett! Anna er ei søt jente! ❤️🌸 Anna lever av å utlevere og kritisere offentlig, også sine egne barn. Anna får fint tåle det hun mener at barna skal tåle. 65
Panda90 Skrevet 24. juli 2018 #8170 Skrevet 24. juli 2018 (endret) 10 timer siden, Jegskulleønskeat skrev: Jeg finner ikke det Mads har skrevet. Hvor ligger det? Blogg, Facebook, Instagram? Ellers så synes jeg det er helt feil å kritisere en person offentlig. Han kunne mye heller ha sendt privat melding fremfor å henge henne ut. Her støtter jeg henne faktisk fullt ut. Skjønner godt at det er mye å takle; man skal ikke måtte tåle å motta hat over Internett! Anna er ei søt jente! ❤️🌸 Nå er jo Anna selv ekspert på å henge ut andre på sin blogg. Bare for en uke siden hang hun ut følgere av henne på instagram offentlig på sin blogg med fult navn og bilde da de hadde skrevet konstruktive tilbakemeldinger på et instagraminnlegg hvor Anna satt og skrevet med beina i badedrakt på instagramkontoen som har datterens navn i seg. (...) Før der har hun hengt ut både far, mor og bror på sin blogg. Anna er ekspert på å henge ut folk offentlig, men hun tåler ikke å bli kritisert selv. Synes du fortsatt at hun inntar offerrollen helt korrekt? (...) Ryddet for persondebatt. Edie, adm. Endret 25. juli 2018 av Edie 34
Lottilott Skrevet 24. juli 2018 #8171 Skrevet 24. juli 2018 (endret) Hun føler seg nok veldig truffet i innlegget til MH -dermed reaksjonen.. Det å leve av å selge ungene sine er så tragisk og ubeskrivelig patetisk, det mener jo Resten av Norges befolkning også (både kjendis-Norge og den allmenne nordmann) utenom fanskaren hennes som består av stort sett 12 åringer. Synes igrunnen MH sitt IG innlegg var ganske uskyldig, men utrolig bra satt på kornet. Livet til AR er bare tragisk. Når barna vokser opp og skjønner at omsorgspersonene deres har sviktet så til de grader for å ha mulighet til å sitte på ræv og shoppe merkeklær, Gucci belter og fete biler kommer de til å føle seg så sviktet at jeg er ganske sikker på at barna kutter all kontakt med tiden.. Ryddet for persondebatt. Edie, adm. Endret 25. juli 2018 av Edie 26
hvermerjeg Skrevet 24. juli 2018 #8172 Skrevet 24. juli 2018 Akkurat nå, Jegskulleønskeat skrev: Kan du fortelle meg hvor det Mads skrev ligger hen? Finner det ikke Instagramprofilen hans!
Justlooking Skrevet 24. juli 2018 #8173 Skrevet 24. juli 2018 (endret) Fjernet linken inn til MH sin Instagram. Så samtidig at flere som kommenterte trodde at det var donuten tl frokost som var problemet... Endret 24. juli 2018 av Justlooking Vet ikke om det er lov med direktelinker?
Mrs O'Donell Skrevet 24. juli 2018 #8174 Skrevet 24. juli 2018 1 time siden, Panda90 skrev: Dette får du opp fordi du ikke følger henne. Er kun følgere som kan kommentere på instagraminnleggene. Det stemmer ikke. Jeg har lagt inn kommentar hos flere jeg ikke følger. 1
Summ Skrevet 24. juli 2018 #8175 Skrevet 24. juli 2018 Viktig å vise mest mulig at hun ikke er kledd på overkroppen i videoen.. 4
Panda90 Skrevet 24. juli 2018 #8176 Skrevet 24. juli 2018 6 minutter siden, Mrs O'Donell skrev: Det stemmer ikke. Jeg har lagt inn kommentar hos flere jeg ikke følger. Dette gjelder instagramprofilen mammatilmichelle. Hun har lagt inn begrensning slik at kun følgere kan kommentere. Jeg har ikke sagt at dette gjelder instagram generelt. 10
Andrea89 Skrevet 24. juli 2018 #8177 Skrevet 24. juli 2018 1 time siden, FruGlad skrev: Petter Northug og Herman Flesvig er også på listen 👍 Anna, dette knuser alt annet jeg har sett av pinligheter fra deg tidligere! Dette opptrinnet ditt er så puteflaut at jeg har ikke ord. Jeg kan ikke fatte og begripe at du ikke ser det selv... Og Einar Tørnquist og Ida Fladen. Og en haug D-«kjendiser» 12
Diamant Skrevet 24. juli 2018 #8178 Skrevet 24. juli 2018 1 minutt siden, Andrea89 skrev: Og Einar Tørnquist og Ida Fladen. Og en haug D-«kjendiser» Synd Anna ikke får sett det. Man får jo bare sett likes fra de man følger og Anna følger vel bare Jan. 3
Professor loff Skrevet 24. juli 2018 #8179 Skrevet 24. juli 2018 47 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Jeg finner ikke det Mads har skrevet. Hvor ligger det? Blogg, Facebook, Instagram? Ellers så synes jeg det er helt feil å kritisere en person offentlig. Han kunne mye heller ha sendt privat melding fremfor å henge henne ut. Her støtter jeg henne faktisk fullt ut. Skjønner godt at det er mye å takle; man skal ikke måtte tåle å motta hat over Internett! Anna er ei søt jente! ❤️🌸 Det er ikke hat - det er god gammel latterliggjøring. Og det er helt riktig å kritisere en "influencer" (smak på der orde) offentlig. Det er det eneste riktige, faktisk. 7
Gjest Brielle Skrevet 24. juli 2018 #8180 Skrevet 24. juli 2018 38 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Jeg finner ikke det Mads har skrevet. Hvor ligger det? Blogg, Facebook, Instagram? Ellers så synes jeg det er helt feil å kritisere en person offentlig. Han kunne mye heller ha sendt privat melding fremfor å henge henne ut. Her støtter jeg henne faktisk fullt ut. Skjønner godt at det er mye å takle; man skal ikke måtte tåle å motta hat over Internett! Anna er ei søt jente! ❤️🌸 Hjelper ikke alltid å bare være ei søt jente 😉 Det er også noe som heter "som man reder ligger man", "den som er med på leken må selv tåle steken"...osv osv... Handlinger får konsekvenser når man er voksen, da må man faktisk ta ansvar for seg selv og det man sier og gjør. Hun er en offentlig person, og det har alltid vært slik at offentlige personer blir diskutert og kritisert offentlig, det gjelder alt fra politikere til forfattere og folk på tv. Dette er et liv og et yrke hun har valgt selv, det er helt frivillig. Det de fleste reagere på her, er hva barna hennes må takle. De har ikke valgt dette selv, for dem er ikke dette frivillig. Det er de som faktisk trenger støtte, og det er de vi taler for nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå