Gå til innhold

Anna Rasmussen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Siste innlegg - nei jeg synes IKKE synd på henne.

Hun har laget ris til egen ræv som hun nå får kjenne på.

Er hun så redd for ustabil inntekt,så skaff en vanlig jobb som gir en fast sum pr mnd,uavhengig av "hvem som liker henne fra mnd til mnd".

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, J.. skrev:

Siste innlegg - nei jeg synes IKKE synd på henne.

Hun har laget ris til egen ræv som hun nå får kjenne på.

Er hun så redd for ustabil inntekt,så skaff en vanlig jobb som gir en fast sum pr mnd,uavhengig av "hvem som liker henne fra mnd til mnd".

På en vanlig jobb har hun ikke mulighet til å tjene mye vil jeg tro. Men alle bloggere bør ha i bakhodet at millioninntektene ikke nødvendigvis varer evig.

• Liker 3
Skrevet

I kveld har jeg spandert et klikk på deg Anna. Og ja: Jeg synes synd på deg.

Du har det ikke godt, og du trenger profesjonell hjelp, En manager som ikke er Jan, og som du lytter til. Og en klok person du stoler på som kan hjelpe deg med å sortere privatlivet. 

Men du må lytte, og du må ta imot hjelp. Alle fortjener en ny start, og det finnes alltid håp. Det gjelder deg, og det gjelder fedre med problemer. 

Men vær så snill: ikke klin ut en kommersiell fasade igjen om 2 dager, Da taper du. 

• Liker 22
Skrevet

Jeg leste nettopp siste blogginnlegg, triste greier. Hun var ung og umoden da hun fikk dattera, så begynte hun å blogge og  fikk rikelig med penger,  men fremdeles like umoden og tok endel ukloke valg.  Så har det bare ballet  på seg enda mer og hun har gått på den ene smellen etter den andre og nå er det bare trist alt  sammen. Hun burde komme seg vekk fra blogg og alt liv i offentligheten i flere år fram over. Først og fremt må hun nå få seg selv på rett kjør igjen med profesjonell hjelp.

• Liker 13
Gjest Sjokka
Skrevet
7 minutter siden, Friluftsdame skrev:

I kveld har jeg spandert et klikk på deg Anna. Og ja: Jeg synes synd på deg.

Du har det ikke godt, og du trenger profesjonell hjelp, En manager som ikke er Jan, og som du lytter til. Og en klok person du stoler på som kan hjelpe deg med å sortere privatlivet. 

Men du må lytte, og du må ta imot hjelp. Alle fortjener en ny start, og det finnes alltid håp. Det gjelder deg, og det gjelder fedre med problemer. 

Men vær så snill: ikke klin ut en kommersiell fasade igjen om 2 dager, Da taper du. 

En liten kreditt til deg @Friluftsdame. Jeg tror du kunne ha hjulpet Anna. Du har mange kloke ord å komme med.

Skrevet
1 time siden, Myrthel skrev:

Man må da ha lov til å si at man ikke er sjalu på Annas kropp. Hva som er en fin kropp må man få lov å definere selv. Jeg liker bedre min egen kropp fordi jeg liker tynnere og fastere kropper. Anna er tydelig råstolt av sin kropp, og da er det vel ingen kritikk til henne at jeg absolutt ikke er sjalu.

Enig. Synes faktisk ikke det jeg sa var så fælt, men for å bare rapportere meg, om jeg gikk langt over streken, som jeg ser han gjorde. Fair enough 

• Liker 1
Gjest Marist
Skrevet

Kan hun virkelig skrive slike ting om barnefaren på en så stor blogg? Synes dette var over streken, alle skjønner jo hvilken far det gjelder (tror jeg hvert fall). Ble helt satt ut av dette innlegget, nå har hun gått for langt. Og hun kan jo ikke ha det bra!

Skrevet
3 minutter siden, Marist skrev:

Kan hun virkelig skrive slike ting om barnefaren på en så stor blogg? Synes dette var over streken, alle skjønner jo hvilken far det gjelder (tror jeg hvert fall). Ble helt satt ut av dette innlegget, nå har hun gått for langt. Og hun kan jo ikke ha det bra!

Ikke første gang hun henger ut folk i bloggen heller!

Sist gang endte det jo med rettsak...

• Liker 6
Skrevet
Just now, Sjokka said:

Synes hun henger ut Jan også, om de har kranglet og at han hadde gått og lagt seg. 

Han skal sikkert på nattevakt😎

• Liker 3
Gjest Sjokka
Skrevet
1 minutt siden, Speedmaster skrev:

Han skal sikkert på nattevakt😎

Hæ? Den skjønte jeg ikke....

Skrevet
2 minutter siden, Sjokka said:

Hæ? Den skjønte jeg ikke....

Jeg er sjokkert... 

Gjest Squill
Skrevet

Lite sympati herfra også, dessverre. Hun har brukt den samme strategien/oppskriften aaaaltfor mange ganger.

1) Provoserende/seksualisert/grensetestende innlegg (for å få klikk)

2) Utskjelling av lesere/mobbere/hatere (uten snev av evne til å ta til seg konstruktiv kritikk)

3) Sårt/tåredryppende «stakkars, stakkars meg»-innlegg

... Og så er det på’n igjen. Det er ALDRI hennes skyld. Ordet selvkritikk eksisterer ikke. Hun har hengt ut alt og alle i livet sitt, gjentatte ganger, fra tv2 til venner til barnefedre og egen familie, og synes alltid fryktelig synd på seg selv. Skjønner hun ikke at hun selv ville reagert på å bli hengt ut slik hun henger ut andre med å skrike «MOBBING» umiddelbart?

At det går an å legge ut et innlegg som dette, hvor hun altså offentlig henger ut en barnefar som rusavhengig/psykisk syk?? Og legger ut om private krangler med mannen sin? Skjønner hun ikke at det går utover uskyldige tredjeparter, som nok en gang får skittentøyet sitt spredd over hele Norge? Skjønner hun ikke konsekvensene av at alle vet alt om dem? 

Hun ER så narsissistisk, hun tenker KUN på seg selv, og det er overhodet ikke rart at hun begynner å gå tom for samarbeidspartnere. Ingen seriøst firma med respekt for seg selv vil vel fronte en dame som fremstår så til de grader umoden og ustabil.

Skrevet
5 minutter siden, Squill skrev:

Lite sympati herfra også, dessverre. Hun har brukt den samme strategien/oppskriften aaaaltfor mange ganger.

2) Utskjelling av lesere/mobbere/hatere (uten snev av evne til å ta til seg konstruktiv kritikk)

... Og så er det på’n igjen. Det er ALDRI hennes skyld. Ordet selvkritikk eksisterer ikke. Hun har hengt ut alt og alle i livet sitt, gjentatte ganger, fra tv2 til venner til barnefedre og egen familie, og synes alltid fryktelig synd på seg selv. Skjønner hun ikke at hun selv ville reagert på å bli hengt ut slik hun henger ut andre med å skrike «MOBBING» umiddelbart?

At det går an å legge ut et innlegg som dette, hvor hun altså offentlig henger ut en barnefar som rusavhengig/psykisk syk?? Og legger ut om private krangler med mannen sin? Skjønner hun ikke at det går utover uskyldige tredjeparter, som nok en gang får skittentøyet sitt spredd over hele Norge? Skjønner hun ikke konsekvensene av at alle vet alt om dem? 

Hun ER så narsissistisk, hun tenker KUN på seg selv, og det er overhodet ikke rart at hun begynner å gå tom for samarbeidspartnere. Ingen seriøst firma med respekt for seg selv vil vel fronte en dame som fremstår så til de grader umoden og ustabil.

Jeg er så enig!

• Liker 2
Gjest Truka
Skrevet
11 minutter siden, Squill skrev:

Jeg kan være enig i masse av dette, men det er uansett synd på mennesker som kjører seg så grundig i grøfta. Det skal noe til for å hanke inn dette, noe som igjen går utover de små.

Skrevet

Med 3 barn på skole og barnehage så er det god tid til å jobbe 8-16. Skal man ha mat på  bordet så må man ut å jobbe. Inntekter synker og ingen ønsker samarbeid. Brett opp ermene og få en skikkelig jobb. Lykke til. 

• Liker 11
Skrevet (endret)

Det er en tid for alt. Noen ganger er det riktig og feks bytte jobb, eller begynne å studere. Kan virke som det er vanskeligere for bloggere og bytte «beite», selv om en kanskje innser at en trenger det? En grunn er kanskje mye inntekt for «lite» jobb, en annen er at en blir vant/avhengig av den bekreftelsen/oppmerksomheten man får utenfra hele tiden. 

Det er noe med å finne «seg sjæl» oppi alt dette- spesielt når man har vokst opp med seere/lesere underveis. I Anna sitt tilfelle har hun vært spesiell i kraft av å være en ung mor og samtidig gjort en karriere av det. Imponerende, det skal hun ha. Men nå er hun ikke så spesiell lenger, det er mange på 22 år som er mødre. Så hvis blogg-Anna skal bestå, er det med fokus som mammatilMichelle, bryllups-Anna, clickbait-Anna eller interiør-Anna? Bare eksempler.

Uansett så håper jeg de finner veien ut av den blindveien de ser ut til å ha kjørt seg litt fast i. 

Endret av Christina73
  • Liker 5
Gjest Speilvegg
Skrevet

De siste innleggene hennes er «modus operandi», altså en måte å arbeide på.

-Først et provoserende innlegg.

-Så innta offerrolle å kjefte på alle «trollene».

-Til slutt et tåredryppende innlegg for å vinne publikum tibake.

💤Og alt er selvfølgelig alle andres feil. 💤

Skrevet

Jeg synes synd på Anna for hun har det ikke godt. Samtidig har hun brent noen broer ved å være litt korttenkt.

De bør vel selge et av husene, kanskje det i Stavanger. Ungene har tilhørighet i Søgne nå, og om alt skjærer seg kan hun sikkert bo i leiligheten til moren. De kan også selge Range Roveren, om de ikke allerede har gjort det.

Hun har tydeligvis mistet mange samarbeidspartnere. Det er kanskje ikke så rart med alt styret som har vært. Og hun kommer vel raskt i konflikter. Får håpe Jan vil tjene bra i jobben han skal begynne i. 

Hun må også gå litt i seg selv. Se at kanskje hun ikke alltid tar veloverveide beslutninger. Ungene tror jeg har det bra, ikke minst takket være Jan. Han er sjelden oppofrende synes jeg.

• Liker 9
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet

Dette virker som et menneske som har opplevd store traumer- vold, utrygghet, trusler, ustabilitet, skilsmisse og voldtekt. Det er ei jente som aldri finner roen- og føler på å flytte fordi hun selv er vant til mye kaos fra da hun var barn. Hun hadde sex, drakk og røyke da hun var 11 år (uten tvil hadde hun store atferdsproblemer), ble gravid og suicidal. Mistet venner, falt ut av skolen og levde et liv som trebarnsmor i en alder av 20 år. Hun har hatt et veldig vanskelig liv. 

Samtidig er jeg enig i at det er dumt at barna eksponeres for mye på bloggen, og at hun henger ut familien (spesielt innlegget der hun snakket om hvordan mora hadde sviktet henne var hjerteskjærende). Det synes jeg ikke er greit. Man skal verne om identiteten til dem man skriver om offentlig. 

Skrevet

Dette innlegget er et rop om hjelp. Jeg håper hun oppsøker profesjonell hjelp med både psyke og økonomi når hun er hjemme igjen. 

Selg husene, dropp bloggen, senk de materielle kravene, gå i parterapi og sett deg på skolebenken er mine råd. 

• Liker 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...