Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 minutter siden, Summ skrev:

Hun har jo hengt etter igjen, gucci-belter er ut, alle går med det,og da var det ikke spennende lenger.

For en utrolig idiotisk kommentar. Det er jo slike som deg som skaper klespress, hvem er du til å diktere hva som er ut og ikke? Kan ikke folk få gå med klær de ønsker uten å risikere slike kommentarer? Vær et forbilde, ikke bare for barn og unge, men også andre voksne. 

• Liker 28
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva heter Anna og Jan-Banan på snap?

• Liker 1
Skrevet

Ser at mammaen klarte å karre seg opp på en 5.plass på blogglisten med 25000 klikk i går. Lurer på om belønningen var god nok for Anna; om deling av videoen var verdt 25000 klikk istedenfor halvparten? 

• Liker 4
Skrevet

Så 2 min på bloggerene her en dag. Anna får eske i posten med mye barneutstyr. Hun bare eeelsket jobben sin. Når hun får eskevis i posten hver dag så blir ingen gaver noe spennende. Reklame, forbruk, bruk og kast er det de fronter. Og tjener seg rik på. Forsøple jordkloden. Mye søppel og plastikk i den esken. Hun bruker det jo ikke. Bare viser det og får sine 5 min av fame og toppliste på bloggen. Nå kjemper vi andre mot forbruk mot plast. Vi strandrydder og handler mer fornuftig og mindre. Det er slutt på å bytte interiør og klær hver 3.mnd her. Vi har 1 jordklode og den vil jeg ha fin til mine tipp, tipp, tipp, tipp, tippoldebarn og.

• Liker 16
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Perle skrev (På 6.6.2018 den 3.55):

Hva heter Anna og Jan-Banan på snap?

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
18 timer siden, Summ skrev:

Jeg ville blitt sint på kjæresten min om han hadde gitt meg et belte i bursdagsgave.

Nå koster dette beltet nesten 3000 og hun at dette var noe hun hadde ønsket lenge så synes ikke det var noen dårlig gave. 

• Liker 9
Skrevet

I dag sutrer mammaen over at samboer ikke har husket å organisere bursdag på sengen til henne. Det ble jaggu et blogginnlegg. Ikke fra sengen ventende på oppvarting, men arkivfoto..selvsagt. 

En mamma som skal under kniven fordi hun ikke føler seg tipptopp til enhver tid, som er avhengig av det også når hun skal på matsjappen. Så stor en kjendis som hun er. Som er avhengig av en samboer som stiller opp når hun skal ha rekonvalesens etter sine ulike nedturer og operasjoner. 

En mamma som lar familien utsettes for sine lite omtenksomme eksponeringer og oppmerksomhetsbehov. Som hadde 22årsfest med fokus på seg selv i helgen. 

Lite voksent, Anna. 

• Liker 26
Gjest Picketfence
Skrevet

Det siste innlegget, håper det hele er ironisk og bevisst tullete. 

Skrevet

Hva skal opereres nå? 

Skrevet

Jeg håper virkelig det siste blogginnlegget er bare tull......??

• Liker 4
Skrevet
On 6/5/2018 at 8:20 PM, Summ said:

Ja, det vet jeg! Men vi gir storby-weekend bilett/kvittering i konvolutt, roser, og småting på dagen, også tar vi turen helgen etter, det er koselige gaver, gjort dette i 8år nå, hvis jeg hadde fått et simpelt belte, ville jeg ansett det som upersonlig og uekte. Det beltet hun fikk kostet fler tusen mer enn forrige storbyferien vi var på forrige bursdag... 

Fascinerende at så mange i dag tror at måten de selv ser verden på er fasit for alle andre...

• Liker 18
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner og svar til dette.

Edie, mod.

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, Physalis skrev:

Jeg håper virkelig det siste blogginnlegget er bare tull......??

Vil ikke gi dama klikk, men hva handlet det om?

• Liker 3
Gjest mammanicolene
Skrevet (endret)
På 7.6.2018 den 10.39, fjær skrev:

Stakkar Anna... Leste innlegget der hun forteller at hun ble vekt opp av krangling, og de små IKKE gratulerte henne med dagen, og Jan gjorde det heller ikke.. 

Hun tenkte at hun kanskje var en dårlig mamma som ikke hadde lært de små bedre når de ikke gratulerte henne med dagen, men heller tøyset med hverandre. Og hun var veldig skuffet over at Jan ikke hadde vekt henne med bursdagsang, hun hadde jo sovet til over alarmen, 7.30..

Sorry kiddo, når man er 3 barnsforeldre og har små som skal på skolen, så er DET førsteprio, ikke vekke mødre som ligger i senga og forventer for oppvartning... Når man er blitt såpass etablert så er ikke bursdagen det viktigste mere... En fin feiring på ettermiddagen, der ungene er i fokus, og man spiser en kake man gjerne har laget selv. Og man får noen små gaver fra ungene.. Det kan rett og slett være koselig selv om man ikke er bursdagsprinsessen... Prøv det Anna ;) Og du, du har jo allerede hatt en flott feiring, tilogmed en feiring som gikk over styr var det ikke slik?! ;)

Det er vell i slike innlegg man kan lese hvor ung hun fremdeles er.... 

Uansett, gratulerer med dagen...

Enig. Ble bare kvalm av å lese det innlegget. Utakknemlig og sutrete, Og ikke minst utrolig respektløst ovenfor samboeren sin å henge han ut slik. Tenk hvor liten han føler seg når hun skriver slik? Håper han kommer seg utav dette giftige forholdet snart. Pleier ikke kommentere jeg, men dette mennesket kjenner jeg provoserer meg, så nå måtte jeg bare. 

Endret av mammanicolene
Skrevet

Burde ikke moren stått opp å hjelpe til med å få barna dit de skal? Å få 3 barn i barnehage, og på skolen samtidig alene burde være så stressende at han burde blitt irritert for at hun forventer det av han selvom hun har bursdag..

• Liker 35
Skrevet
2 timer siden, Summ skrev:

Burde ikke moren stått opp å hjelpe til med å få barna dit de skal? Å få 3 barn i barnehage, og på skolen samtidig alene burde være så stressende at han burde blitt irritert for at hun forventer det av han selvom hun har bursdag..

Helt enig!! Når man har barn, så kan man ikke sette livet på vent selv om man har bursdag!

• Liker 20
Gjest Sjokka
Skrevet

Anna la ut et bilde på insta igår. Her skriver hun: "Hva har skjedd med kroppen min de 3 siste år? Jaja, jeg opereres i morgen."

Enkelt og greit, det er bare til å la seg operere etter hvert som kroppene våre forandrer seg. 

Ungdomskroppen varer ikke evig Anna. Hvilket forbilde mener du at du er nå for tenåringsjenter rundt om i Norges land? Du legger opp til kropps press og sier egentlig: Ikke godta deg selv som du er skapt, har du for små bryster, operer deg så du får større. 

Hadde jeg hatt en tenåringsdatter, hadde hun ikke fått lov å følge deg på Some. Ganske enkelt fordi du er alt annet enn et forbilde!

Skrevet

Mest umodne og bortskjemte 22 åringen jeg vet om. Og hun er mor til 3. Det er uforståelige.

• Liker 26
Skrevet

Jeg tror at hun allerede da hun bestilte time til å operere ut brystimplantatene hadde en plan om å legge inn nye. Jeg tror hun først måtte ta de gamle ut og la det gro før hun kunne få satt inn nye. 

Men klart hun bruker dette for alt det er verdt. Først ved å prøve å fremstille seg selv som moden, og som et «godt forbilde» for unge jenter, også videre kunne hun bruke den nye operasjonen til å skape blest rundt seg selv for å tjene en slant. 

Trist...

• Liker 23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...