gretchenlowell Skrevet 27. mai 2018 #7321 Skrevet 27. mai 2018 Noen som har fått med seg hva siste innlegg handler om? 😏
J.. Skrevet 27. mai 2018 #7322 Skrevet 27. mai 2018 3 minutter siden, MartheC skrev: Noen som har fått med seg hva siste innlegg handler om? 😏 Pusset opp barnerommet. 1
Gjest pelikanen Skrevet 27. mai 2018 #7323 Skrevet 27. mai 2018 Hun trakk seg ut fra blogglisten, hun skulle forandre seg, følte seg ikke vel. Har hun nå kommet til krefter igjen, og fortsetter med samme løgnene.?
gretchenlowell Skrevet 27. mai 2018 #7324 Skrevet 27. mai 2018 2 timer siden, J.. skrev: Pusset opp barnerommet. Takk for oppdatering! 1
Gjest pelikanen Skrevet 27. mai 2018 #7325 Skrevet 27. mai 2018 Regler for konkurranser på Fb, står på samway. Hun bryter reglene, utifra jeg leser. Hun kan risikere å få stengt ned siden
Panda90 Skrevet 27. mai 2018 #7326 Skrevet 27. mai 2018 Anna og Jan har konkurranse på Inspire Norge sin facebookside. Innlegget er publisert 25 mai "Vinn et valgfritt par av årets Birkenstock,skriv hvilken farge du vil vinne i kommentarfeltet, vinner kåres nå på søndag". Nå på søndag er altså i dag. Pr nå er det 3507 kommentarer. Følg med om vinner trekkes. Ta skjermbilde og send inn klage til forbrukertilsynet imorgen om ingen vinner trekkes idag! 12
terteskjell Skrevet 27. mai 2018 #7327 Skrevet 27. mai 2018 1 time siden, Panda90 skrev: Anna og Jan har konkurranse på Inspire Norge sin facebookside. Innlegget er publisert 25 mai "Vinn et valgfritt par av årets Birkenstock,skriv hvilken farge du vil vinne i kommentarfeltet, vinner kåres nå på søndag". Nå på søndag er altså i dag. Pr nå er det 3507 kommentarer. Følg med om vinner trekkes. Ta skjermbilde og send inn klage til forbrukertilsynet imorgen om ingen vinner trekkes idag! ta med den konkuransen til AB også. skulle trekkes en iphone 4 mai. Men jeg har ikke sett hun har skrevet vinneren noen steder 5
Gjest pelikanen Skrevet 27. mai 2018 #7328 Skrevet 27. mai 2018 7 minutter siden, terteskjell skrev: ta med den konkuransen til AB også. skulle trekkes en iphone 4 mai. Men jeg har ikke sett hun har skrevet vinneren noen steder Hun har vel gitt den til en enslig mor😂
Panda90 Skrevet 27. mai 2018 #7329 Skrevet 27. mai 2018 11 minutter siden, terteskjell skrev: ta med den konkuransen til AB også. skulle trekkes en iphone 4 mai. Men jeg har ikke sett hun har skrevet vinneren noen steder Det får du nesten ta opp i trådenom AB, eller sende inn klage selv. Denne tråden handler om Anna Rasmussen. 4
Gjest Sjokka Skrevet 28. mai 2018 #7330 Skrevet 28. mai 2018 (endret) Ingen vinner trukket i konkurransen om Birkenstock sandalene på Inspire Norge. Vinneren skulle blitt trukket igår. For 10 timer siden la Inspire (eller Jan som driver denne siden) inn en kommentar om minus 30% på alle Birkenstock. Hadde det blitt trukket en vinner hadde de også annonsert vinneren på denne siden. Dette er åpenbart noe Jan legger ut for å flere klikk inn på Inspire, og dermed flere salg av Birkenstock. Nå fjernes vel annonsen snart, i god gammel stil. Men vet dere hva Anna og Jan? Det er tatt screenshot av denne såkalte konkurransen deres og fra nå av blir alle falske konkurranser på denne siden også rapportert inn til forbrukertilsynet, i lik linje med alle de fake konkurransene Anna legger ut på bloggen sin. Endret 28. mai 2018 av Sjokka
Gjest Sjokka Skrevet 28. mai 2018 #7332 Skrevet 28. mai 2018 1 minutt siden, MoKath skrev: Er den ikke allerede borte da? Nei den er der enda. "Konkurranse" fra 25 mai og Jan skulle ha trukket en vinner igår! 😳
Gjest Sjokka Skrevet 28. mai 2018 #7334 Skrevet 28. mai 2018 (endret) Og der var den falske konkurransen på Inspire Norge fjernet. Som forventet, så jeg burde jo ikke bli overrasket, men allikevel reagerer jeg... Reaksjonen jeg får er vel heller at jeg blir litt satt ut av uærligheten til Anna og Jan. Dette er strengt tatt kriminelt da de bryter norsk lov. Endret 28. mai 2018 av Sjokka
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 28. mai 2018 #7335 Skrevet 28. mai 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest pelikanen Skrevet 28. mai 2018 #7336 Skrevet 28. mai 2018 Kan vel kontakte firma som har disse varene, og spørre om det er e reell konkurranse. Om de har gitt varer, og hvorfor de ikke er intr i å offentliggjøre vinneren
J.. Skrevet 28. mai 2018 #7337 Skrevet 28. mai 2018 4 minutter siden, pelikanen skrev: Kan vel kontakte firma som har disse varene, og spørre om det er e reell konkurranse. Om de har gitt varer, og hvorfor de ikke er intr i å offentliggjøre vinneren Det har jeg faktisk gjort! Svaret jeg fikk var at de ikke så noen grunn til å stoppe de,da det eneste de faktisk gjør er å plante affi.lenker,og gir produkt X/selskap X gratis reklame,fikk jeg til svar. 9
Panda90 Skrevet 28. mai 2018 #7338 Skrevet 28. mai 2018 4 minutter siden, pelikanen skrev: Kan vel kontakte firma som har disse varene, og spørre om det er e reell konkurranse. Om de har gitt varer, og hvorfor de ikke er intr i å offentliggjøre vinneren Det er blitt gjort tidligere ved konkurranser som Anna og Jan har skrevet er i regi av bl.a. Zalando, Kari Traa. Begge svarte at dette var svindel og at de anbefalte å ikke delta i konkurransene, de jobbet med å få bort sitt navn. Siden ble det ikke gjort mer. Anna og Jan har fortsatt å annonsere og ha konkurranser i firmaenes navn, noe som også gir de gratis reklame. Men tenker at det svekker jo navnet til Bl.a. Birkenstock nå når ingen vinner trekkes? 12
Gjest Dikteren Skrevet 28. mai 2018 #7339 Skrevet 28. mai 2018 3 timer siden, Sjokka skrev: Og der var den falske konkurransen på Inspire Norge fjernet. Som forventet, så jeg burde jo ikke bli overrasket, men allikevel reagerer jeg... Reaksjonen jeg får er vel heller at jeg blir litt satt ut av uærligheten til Anna og Jan. Dette er strengt tatt kriminelt da de bryter norsk lov. Konkurransen er ikke fjernet? De har bare tatt den ned fra å «feste innlegg» helt øverst på siden.
Gjest Sjokka Skrevet 28. mai 2018 #7340 Skrevet 28. mai 2018 26 minutter siden, Skrueløs skrev: Konkurransen er ikke fjernet? De har bare tatt den ned fra å «feste innlegg» helt øverst på siden. Ja jeg så den lå lenger nede på siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå