Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Gjest Topptur

Er det ikkje slik at snappane tilhøyrer eigarane av appen og kan brukas utan brukaranes viten? Eg meiner at eg har lese dette og tar ingen snappar som ikkje bør sjåast av andre. 

Til å jobbe med Internett framstår ho svært naiv om dette stemmer. 

Men eg stemmar også på at dette kun er for å hanke inn klikk. Mediahore er rette ordet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja det skurrer veldig når hun bruker snap til å dokumentere ungenes hverdag..  Hun har da vell vanlig telefon med sky der bildene kan lastes opp automatisk uten å bruke det elendige "kameraet" til snap..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Topptur skrev:

Er det ikkje slik at snappane tilhøyrer eigarane av appen og kan brukas utan brukaranes viten? Eg meiner at eg har lese dette og tar ingen snappar som ikkje bør sjåast av andre. 

Til å jobbe med Internett framstår ho svært naiv om dette stemmer. 

Men eg stemmar også på at dette kun er for å hanke inn klikk. Mediahore er rette ordet! 

Det som legges ut i MyStory tilhører Snapchat,og kan brukes/selges videre av eieren av Snapchat til feks reklame.

Ikke bilder man lagrer selv,sender mellom enkeltpersoner.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Topptur
10 minutter siden, J.. skrev:

Det som legges ut i MyStory tilhører Snapchat,og kan brukes/selges videre av eieren av Snapchat til feks reklame.

Ikke bilder man lagrer selv,sender mellom enkeltpersoner.

Ok. Takk for oppklaring 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg kjøper ikke at hun har sendt bilder av seg selv splitter naken,full frontal,for å vise bikiniskille til venninder.

Hun må være dummere enn jeg trodde,evt tro leserne sine er fullstendig blåst.

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om flere av oss i denne tråden sender Søgne kommune bekymringsmeldinger.. kanskje de dermed får hyppigere kaffebesøk og dermed kanskje slutt på denne bloggegalskapen. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kaktuspotte
27 minutter siden, Gregor Clegane skrev:

Det er nesten ikke til å forstå at barnevernet ikke har vært inne i bildet! Med en så sinnssyk holdning til moralske og etiske retningslinjer når det gjelder barnas rett til privatliv, synes jeg at de burde tatt seg en tur.

Ofte ropes det om BV i forskjelloge tråder, og jeg lurer på om dere gjør noe med det. Eller forventes det at andre gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan det er, om bv kan bruke bloggen som dokumentasjon? Det var hvertfall en sak hvor ei av de teen mom damene var rusa i en episode og barnefar ikke kunne bruke episoden som dokumentasjon i retten i forhold til  samvær etc.. Kanskje noe lignende gjelder på sosiale medier? I og med at de som har hatt kaffebesøk ikke har roet seg på eksponeringen heller 😏

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den åpenbart negative effekten Jan har på Anna's blogging og nære relasjoner, er både tankevekkende og bekymringsfull. Anna var en flink blogger, men fremstår nå med et frynsete omdømme og med brutte relasjoner.

"Clickbaits" kom med Jan, en ga bloggen en lite tillitvekkende utvikling. Jeg har fulgt Anna siden M var født, og har hatt stor respekt for henne. Det siste 1,5 året har hun imidlertid fremstått som mer og mer grådig og usympatisk. 

De siste ukers blogging kan man bare riste på hodet av. Alt fra å selge en 6årings bursdagsfeiring til nakenbilder på "avveie". Det er som om hun er gått fullstendig fra vett og forstand. Blir rett og slett forbanna på de mindreåriges vegne! 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Friluftsdame skrev:

Den åpenbart negative effekten Jan har på Anna's blogging og nære relasjoner, er både tankevekkende og bekymringsfull. Anna var en flink blogger, men fremstår nå med et frynsete omdømme og med brutte relasjoner.

"Clickbaits" kom med Jan, en ga bloggen en lite tillitvekkende utvikling. Jeg har fulgt Anna siden M var født, og har hatt stor respekt for henne. Det siste 1,5 året har hun imidlertid fremstått som mer og mer grådig og usympatisk. 

De siste ukers blogging kan man bare riste på hodet av. Alt fra å selge en 6årings bursdagsfeiring til nakenbilder på "avveie". Det er som om hun er gått fullstendig fra vett og forstand. Blir rett og slett forbanna på de mindreåriges vegne! 

Dette.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummel34

Utrolig hva hun gjør for å toppe blogglisten... Er bildene virkelig på avveie eller nok ett rop om oppmerksomhet - når du faktisk legge ut eksempler på Instagram...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en mor, som jeg synes virker til dels koselig! Men det er mye som skurrer nå altså, dessverre. Har også holdt et glimt til henne siden starten, og mye henger dessverre ikke på greip lengre. Får bare håpe at det står bedre til på privaten enn det som kommer frem i bloggen. Håper at hun blir tilfreds med ny situasjon. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kaktuspotte

Jeg reagerer på at Jan sine foreldre ikke griper inn i dette, for de er jo voksne mennesker som de har kontakt med . Eller, det kan det jo hende at de gjør det, men at det preller av.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kaktuspotte skrev:

Jeg reagerer på at Jan sine foreldre ikke griper inn i dette, for de er jo voksne mennesker som de har kontakt med . Eller, det kan det jo hende at de gjør det, men at det preller av.

 

Jeg vil tro at det er fordi folk har prøvd å "snakke henne til vett" at hun har brutt kontakten med så mange. Hun mener selv at hun er voksen og vet alt, kan alt og klarer alt. De dårlige valgene topper seg nå, hvis hun ikke lar M. få lov å begynne på vanlig skole. Hun "ødelegger" barna!

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, J.. skrev:

Nettopp derfor hun ikke burde ha ansvar for 3 andre liv,da hun ikke engang klarer å ta vare på seg selv skikkelig.

Anna er nok en omsorgsfull og god mor. Men jeg tror ikke hun ser at hennes blogging og private valg påvirker den almenne oppfatning av hva det innebærer å være en ansvarlig voksen. Jeg tror ikke hun innser konsekvensen av sine valg. Hadde hun forstått det - eller sett det slik mange ser det - ville hun endret kurs. For Anna setter sine små høyt. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Kaktuspotte skrev:

Jeg reagerer på at Jan sine foreldre ikke griper inn i dette, for de er jo voksne mennesker som de har kontakt med . Eller, det kan det jo hende at de gjør det, men at det preller av.

 

Hva skal de si? Det er nok fullt klar over at Anna bryter kontakten med alle som sier henne i mot, og de har jo et biologisk barnebarn og to stebarnebarn de nok er uendelig glad i. Jeg tviler på at de aksepterer slik galskap, men er nok vanskelig for de også kan jeg tenke meg.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Så vidt jeg har skjønt så er det ikke slik at man IKKE kan vise seg naken selv om man har barn. Så akkurat dette (det siste innlegget isolert sett) er nok ikke en sak Barnevernet hadde orka å bruke så mye tid på. Jeg vet om mødre som jobber som nakenmodeller. De er fortsatt gode mødre, men ja, sikkert ikke så kult for ungene at alle kan søke opp hvordan mora ser ut naken. 

Ville bare kommentere dette, da jeg så noen rope om at Barnevernet burde være på plass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne

Jeg har ikke ord. Jeg tror nesten ikke det er sant når jeg ser de bildene. 

Endret av jentekvinne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...