FruRosa Skrevet 27. april 2018 #6801 Skrevet 27. april 2018 (endret) Atter en gang er Anna et offer, og andre er slemme og urettferdige... Jeg har aldri opplevd maken til sutrete jente! (Jeg nekter å kalle henne dame med den oppførselen) Endret 27. april 2018 av FruRosa 19
Christy89 Skrevet 27. april 2018 #6802 Skrevet 27. april 2018 46 minutter siden, Bambi1995 skrev: syntes ikke det var så uproft jeg. Altså. Har du en jobb på kontrakt, så er du jo ikke garantert noe videre, og du vet jo at kontrakten går ut når den gjør? Skjønner ikke hvorfor hun er så sjokkert. Spesielt ikke etter oppførselen hennes. Men veldig glad hun er ute, deilig! Enig. Hun burde vel ha sett det komme mtp på den dårlige oppførselen? Går an å tenke litt selv. Når en kontrakt er gått ut, så er det ikke alltid den blir fornyet. Føler hun tok det som en selvfølge at hun var med i neste sesong og fikk sjokk når hun ikke var det 😲 8
FruRosa Skrevet 27. april 2018 #6803 Skrevet 27. april 2018 Dessuten er det jo episodene med Anna (og Jan) dørgende kjedelige! De gjør jo aldri noe! Stort sett er det (selvforskyldt) drama og sutring. Og mye av snakkingen til kamera fremstår som et manus som leses opp. 20
Diamant Skrevet 27. april 2018 #6804 Skrevet 27. april 2018 Lurer på hva som gjør at Anna tror at bryllupet hennes er interessant for offentligheten. Hun er da ikke kongelig heller... 30
smalls Skrevet 27. april 2018 #6805 Skrevet 27. april 2018 Ehm, hvilken kanal har interesse av å vise Anna og Jans bryllup?? Tviler på tv2 vil samarbeide med Anna igjen, eller håper i alle fall ikke det. Er vel bare fjortisene som vil se på. 17
decker Skrevet 27. april 2018 #6806 Skrevet 27. april 2018 Angåande Bloggerne så hadde det ikkje kosta TV2 så frykteleg mykje å senda ein e-post om at Anna dessverre ikkje er med neste sesong. Så uansett kva eg syns om bloggen til Anna så forstår eg godt at det er litt kjipt å få vita det heilt tilfeldig. 16
tr0ndern Skrevet 27. april 2018 #6807 Skrevet 27. april 2018 9 minutter siden, smalls skrev: Ehm, hvilken kanal har interesse av å vise Anna og Jans bryllup?? Tviler på tv2 vil samarbeide med Anna igjen, eller håper i alle fall ikke det. Er vel bare fjortisene som vil se på. Tror det hadde blitt større publikumssuksess med liveoppdatering av maling som tørker... 12
Sjøblåse Skrevet 27. april 2018 #6808 Skrevet 27. april 2018 Er vel Isabel som skal inn no da? 🤔 siden hun har sagt at hun snart skal avsløre noe stort. Og har mye møter osv 🤣
Christy89 Skrevet 27. april 2018 #6809 Skrevet 27. april 2018 30 minutter siden, Sjøblåse skrev: Er vel Isabel som skal inn no da? 🤔 siden hun har sagt at hun snart skal avsløre noe stort. Og har mye møter osv 🤣 Det har hun jo sagt ørten ganger før, men har liksom aldri blitt noe. Forteller aldri hvilket møte hun har vært på osv. Hun takket jo nei forrige sesong eller sesongen før det igjen. 4
Gjest fruktfest Skrevet 27. april 2018 #6810 Skrevet 27. april 2018 7 timer siden, Asti skrev: Hvor har Funkygine skrevet det? Sitat fra https://www.funkygine.com/2018/03/06/og-dess-storre-magen-blir-jo-mer-vett-renner-ut/ : "Som ”Bloggerne” for eksempel… Jeg som ikke engang visste om jeg vil være med på programmet i utgangspunktet, ble helt satt ut da jeg skjønte at innspillingene for sesong 9 allerede var i gang. Uten meg. Vanlige, ikke gravide Jørgine, vil nok ikke tenkt så mye over det. Men gravide Jørgine lurer på HVA FAEN ER DET SOM ER GÆRNT MED MEG?" Dvs. hun viser til at hun ikke hadde reagert på dette vanligvis, men at hun er mer nærtagende nå når hun er gravid, og derfor overreagerte og tok det personlig. Jeg har ikke skrevet noe om Jørgine, men uansett så er hun den samme selv om hun er gravid. Hun reagerte på måten det ble gjort på, på samme måte som Anna og Kristin. Og jeg kan være enig i at TV2 i det minste kunne sagt ifra om at de vil ha med noen andre den neste sesongen😊
Gjest Asti Skrevet 27. april 2018 #6811 Skrevet 27. april 2018 (endret) 10 timer siden, fruktfest skrev: Helt sikker på det da? Tenker at hvis det hadde vært så innlysende, at ikke hele tre bloggere hadde reagert på måten de bare plutselig ble droppet fra serien uten å få beskjed. 11 minutter siden, fruktfest skrev: Jeg har ikke skrevet noe om Jørgine, men uansett så er hun den samme selv om hun er gravid. Hun reagerte på måten det ble gjort på, på samme måte som Anna og Kristin. Og jeg kan være enig i at TV2 i det minste kunne sagt ifra om at de vil ha med noen andre den neste sesongen😊 Du viste til 3 bloggere. Jeg trodde du mente Funkygine/Jørgine, Kristin og Anna. Hvem siktet du til da? Som sagt poenget til Funkygine var at hun overreagerte pga graviditeten (hormonell). Sitat fra https://www.funkygine.com/2018/03/06/og-dess-storre-magen-blir-jo-mer-vett-renner-ut/ Vanlige, ikke gravide Jørgine, vil ikke tenkt så mye over det. Men gravide Jørgine lurer på HVA FAEN ER DET SOM ER GÆRNT MED MEG?" Endret 27. april 2018 av Asti
LeilaS Skrevet 27. april 2018 #6812 Skrevet 27. april 2018 Jeg synes Tv2 faktisk kunne sendt en mail til de bloggerne de ikke vil ha med videre. Burde ikke være så vanskelig Men jeg har vel egentlig bare ventet på det. Synes de har vært tålmodig med Anna. Hun satt de stor knipe da hun plutselig trakk seg fra SVD. Da måtte de finne en erstatter på dagen. Heldigvis tok Marna utfordringen på strak arm. Det at hun sutret over tv2 la ut det klippet som de selv filmet og sendte inn, er jo helt bak mål! 🙈 Visste ikke at hun hadde trekt seg fra GMN i siste liten. Men forstår veldig godt de fikk nok. Hun har bare seg selv å takke Har veldig lyst å se Ida Wulf i Bloggerne ☺ 14
LeilaS Skrevet 27. april 2018 #6813 Skrevet 27. april 2018 En annen ting da. Anna sier hun synes det er skuffende at hun ikke kunne bestemme det selv. At hun ikke får sjansen til å trekke seg fra Bloggerne når hun selv vil. Men hallo, det er ikke slik det fungerer. Det er jo Tv2 som bestemmer hvem de vil ha med og ikke 9
Aubree Skrevet 27. april 2018 #6814 Skrevet 27. april 2018 Skulle tro de signerte bare for en og en sesong av gangen? Da er det vel ingen selvfølge at de er med i neste sesong? De bruker jo å fornye bloggerne i ny og ne. Men hun sa jo etter sist sesong at hun aldri ble å sammarbeide med tv2 igjen, hvorfor skulle de i det hele tatt bruke energi på å informere henne da, når hun likevel skulle si hell no. 22
Gjest fruktfest Skrevet 27. april 2018 #6815 Skrevet 27. april 2018 1 time siden, Asti skrev: Du viste til 3 bloggere. Jeg trodde du mente Funkygine/Jørgine, Kristin og Anna. Hvem siktet du til da? Som sagt poenget til Funkygine var at hun overreagerte pga graviditeten (hormonell). Sitat fra https://www.funkygine.com/2018/03/06/og-dess-storre-magen-blir-jo-mer-vett-renner-ut/ Vanlige, ikke gravide Jørgine, vil ikke tenkt så mye over det. Men gravide Jørgine lurer på HVA FAEN ER DET SOM ER GÆRNT MED MEG?" Jeg sa tre bloggere i og med at det kom frem her at hun og har reagert, for jo, selv om hun er gravid og hormonell har hun jo reagert. Selv om «vanlige» Jørgine ikke hadde reagert og tenkt at det var verdens undergang liksom. Men siden du henger deg så opp i at hun er unnskyldt fordi hun er gravid er det likevel to andre bloggere som har reagert på måten ting er blitt gjort. Folk har kommet med gode grunner til at de forstår hvorfor tv2 droppet å ha med Anna noe videre, jeg forstår det og skjønner det godt når hun stadig trekker seg fra ting, men TV2 kunne fremdeles gjort ting på en bedre måte og faktisk gitt beskjed om at de ikke ønsker å ha Anna med videre (eller de andre bloggerne som er blitt droppet).
Gjest Asti Skrevet 27. april 2018 #6817 Skrevet 27. april 2018 (endret) 34 minutter siden, fruktfest skrev: Jeg sa tre bloggere i og med at det kom frem her at hun og har reagert, for jo, selv om hun er gravid og hormonell har hun jo reagert. Selv om «vanlige» Jørgine ikke hadde reagert og tenkt at det var verdens undergang liksom. Men siden du henger deg så opp i at hun er unnskyldt fordi hun er gravid er det likevel to andre bloggere som har reagert på måten ting er blitt gjort.... Hvor har jeg unnskyldt Funkygine fordi hun er gravid? Jeg prøvde kun å vise til at det blir feil å tillegge henne meninger hun ikke har hatt, og da siterte jeg hva som faktisk stod i blogginnlegget hennes. Endret 27. april 2018 av Asti
Gjest fruktfest Skrevet 27. april 2018 #6818 Skrevet 27. april 2018 (endret) 33 minutter siden, Asti skrev: Hvor har jeg unnskyldt Funkygine fordi hun er gravid? Jeg prøvde kun å vise til at det blir feil å tillegge henne meninger hun ikke har hatt, og da siterte jeg hva som faktisk stod i blogginnlegget hennes. Mente i grunnen om at det var dårlig av TV2 å ikke gi noen som helst beskjed om at noen ikke skal være med neste sesong, det er dårlig av TV2 uansett om Jørgine bryr seg eller ikke, som gravid og hormonell eller ikke. Så ok, se bort ifra Jørgine da, det er fremdeles to andre bloggere som har blitt droppet uten å i det hele tatt få noen beskjed. Jeg sier det nok en gang, selv om Jørgine er gravid og kanskje ikke hadde reagert noe på det ellers, så har hun jo reagert. Hadde TV2 gitt beskjed om at de skal ha med noen andre bloggere den neste sesongen og at hun ikke vil bli spurt om å være med, så hadde det jo ikke vært noe å reagere på heller, gravid eller ei. Uavhengig av hvem det er som blir droppet synes jeg bare at det er dårlig at de ikke fikk noen beskjed om at de ikke skulle være med neste sesong. De har fått filmet det de skal, også hører de ikke noe mer fra dem liksom. Det synes jeg de må få lov til å synes er dårlig😊 Endret 27. april 2018 av fruktfest
Trude.lutt Skrevet 27. april 2018 #6819 Skrevet 27. april 2018 Føler meg litt slem, men håper nesten dette er "begynnelsen på slutten" 24
Miranda16 Skrevet 27. april 2018 #6820 Skrevet 27. april 2018 (endret) Hvis de signerer kontrakt for en sesong av gangen, så har TV2 s ikke forpliktelse for å si i fra. Spesielt etter hvordan hun har behandlet dem. Hun har vært så høy på seg selv at hun har trodd at hun ikke er uerstattelig. Er det noen som vet i hvor stor grad alt dette rotet vil ha betydning for annonsører? Endret 27. april 2018 av Miranda16 12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå