tweet Skrevet 13. april 2018 #6721 Skrevet 13. april 2018 14 timer siden, gjestgitt skrev: Datteren er jo grunnen til Anna har så mye penger som hun har så kanskje ikke så rart? 🤔 Det er ikke annet enn jævlig trist. 17
Rosarose- Skrevet 14. april 2018 #6722 Skrevet 14. april 2018 (endret) Hvor er har det blitt av bloggen til anna? Glem det, fant den. Fant den bare ikke på blogg.no sin toppliste i går. Endret 14. april 2018 av Rosarose- 1
2018_gjest Skrevet 14. april 2018 #6723 Skrevet 14. april 2018 Prøver hun seg på en karriere på youtube?
Døgnvill Skrevet 14. april 2018 #6724 Skrevet 14. april 2018 2 hours ago, 2018_gjest said: Prøver hun seg på en karriere på youtube? Hun satser vel på å tjene penger der også. Er jo bare en enda en plass for eksponering av ungene (førstfødte) passer bra inn i de sin verden. Helt håpløst. Hvor mye man kan tjene på youtube kan man se ved å google Youtube money calculator. 2
Stjernekikkeren Skrevet 14. april 2018 #6725 Skrevet 14. april 2018 En dag i ikke altfor fjern fremtid så vil blogging og dagens bloggere være helt ut. Der vil bli glemt og begravd, men noen vil nok spørre sin mor om hvorfor det ligger bilder og filmer av seg selv, private opplevelser, familiehemmeligheter, sexvideo, og nakenbilder av mamma på nettet. Da håper jeg Anna har et smart svar, for hun vet veldig godt hva hun gjør, håper hun kan gi barna et svar som ikke roter deres verden enda mer opp når den tid kommer. 13
Bambi1995 Skrevet 16. april 2018 #6726 Skrevet 16. april 2018 Virker som hun eksponerer minstemann minst av alle ungene? Er jo eldste som er mest eksponert, også etter de 2 minste kom 5
Aurora** Skrevet 16. april 2018 #6727 Skrevet 16. april 2018 På 13.4.2018 den 0.51, tweet skrev: Helt tydelig at hun har en favorittunge. Kanskje stygt å si, men det er det inntrykket jeg får. Har også den følelsen. Ikke greit med forskjellsbehandling av barn! Var mye forskjellsbehandling av meg og mine søsken i oppveksten. Ikke særlig gøy 😕 9
Diamant Skrevet 16. april 2018 #6728 Skrevet 16. april 2018 Hun blogger nesten ikke lenger ser det ut som. Siste innlegg var 8.April etter det jeg kan se?
Gjest Sjokka Skrevet 16. april 2018 #6729 Skrevet 16. april 2018 4 timer siden, Diamant skrev: Hun blogger nesten ikke lenger ser det ut som. Siste innlegg var 8.April etter det jeg kan se? Og den nye serien på you tube ser heller uke ut til å ha slått ann. Mange dager siden episode 2 ble lagt ut...
BeverTramp Skrevet 16. april 2018 #6730 Skrevet 16. april 2018 7 timer siden, Diamant skrev: Hun blogger nesten ikke lenger ser det ut som. Siste innlegg var 8.April etter det jeg kan se? 3 timer siden, Sjokka skrev: Og den nye serien på you tube ser heller uke ut til å ha slått ann. Mange dager siden episode 2 ble lagt ut... Og det er helt supert! Måtte både bloggen, youtuben, instagram, snapchat og denne tråden dø ut. For ungenes skyld. 25
Gjest Sjokka Skrevet 16. april 2018 #6731 Skrevet 16. april 2018 7 minutter siden, BeverTramp skrev: Og det er helt supert! Måtte både bloggen, youtuben, instagram, snapchat og denne tråden dø ut. For ungenes skyld. Bloggen er på god vei til å se sine siste dager, noe bloggeren selv ser. Derfor prøver hun desperat å prøve nye ting. Som you tube serie og et bryllup innlegg som ingen har interesse for. Leserne har mistet interessen for denne galskapen hun driver på med.
lillesky Skrevet 17. april 2018 #6732 Skrevet 17. april 2018 Tråden er ryddet for persondebatt. /lillesky (mod)
Ulzzang Skrevet 17. april 2018 #6733 Skrevet 17. april 2018 Hvis Jan er en SoMe ekspert som han selv mener at han er så burde han fortelle Anna at det hun gjør nå på Youtube er bare helt feil. Youtube-brukeren er annerledes enn blogglesere, så hun kan ikke forvente å deive med det samme der inne. Hun har «bare» 30 noen tusener abonnenter på siden og videoene er ikke helt på linjen med den kvaliteten man kan forvente av en «topp-youtuber». Vil ikke gi henne ideer men man skal ha god kamera, god lysutstyr og ikke minst en god mikrofon, være flink på klipping og redigering, samtidig som man må kunne noe om algoritmene til youtube for å kunne slå an, og fortsatt er konkurransen der inne beinhard. Det virker ikke helt som om hun har forstått det enda? Jeg er litt usikker på om hun virkelig mener alvor med denne youtube-greia eller om det var bare for gøy. 7
lillesky Skrevet 17. april 2018 #6734 Skrevet 17. april 2018 Tråden er ryddet for persondebatt. /lillesky (mod)
lilletrilleline Skrevet 17. april 2018 #6735 Skrevet 17. april 2018 Bare meg som synes det er på grensen til creepy at de har samme klær på alle bilder? 27
FruRosa Skrevet 17. april 2018 #6736 Skrevet 17. april 2018 1 time siden, lilletrilleline skrev: Bare meg som synes det er på grensen til creepy at de har samme klær på alle bilder? Jeg reagerer også på det! Hun gjør jo datteren til en kopi av seg selv. 8
gjestgitt Skrevet 18. april 2018 #6737 Skrevet 18. april 2018 (endret) 6 timer siden, lilletrilleline skrev: Bare meg som synes det er på grensen til creepy at de har samme klær på alle bilder? Søtt på søsken som er noelunde jevngamle , men på mor og datter er det litt putekleint og barnslig Endret 18. april 2018 av gjestgitt 12
Ultiva Skrevet 18. april 2018 #6738 Skrevet 18. april 2018 (endret) På 17.4.2018 den 10.18, Ulzzang skrev: Hvis Jan er en SoMe ekspert som han selv mener at han er så burde han fortelle Anna at det hun gjør nå på Youtube er bare helt feil. Youtube-brukeren er annerledes enn blogglesere, så hun kan ikke forvente å deive med det samme der inne. Hun har «bare» 30 noen tusener abonnenter på siden og videoene er ikke helt på linjen med den kvaliteten man kan forvente av en «topp-youtuber». Vil ikke gi henne ideer men man skal ha god kamera, god lysutstyr og ikke minst en god mikrofon, være flink på klipping og redigering, samtidig som man må kunne noe om algoritmene til youtube for å kunne slå an, og fortsatt er konkurransen der inne beinhard. Det virker ikke helt som om hun har forstått det enda? Jeg er litt usikker på om hun virkelig mener alvor med denne youtube-greia eller om det var bare for gøy. Det var jo etter at Jan kom inn i bildet at bloggen startet sin reise mot avgrunnen. Bloggen og Facebook-siden hennes ble fylt av Shoppic-spam og useriøse konkurranser. Toppløs gulvlegging og nakenvideo i svømmebassenget samt rikelig med offer- og dramaqueeninnlegg gjorde at folk mistet sympatien for henne. Hun har skrevet at "ingen ønsker å jobbe med meg mer". Rasmussen lever i tillegg et svært monotont og stillesittende liv og har lite å engasjere med. Det eneste vettuge for henne nå er å sette seg på skolebenken mens hun ennå har en viss inntekt. Verdighet og omdømme har gått tapt forlengst og hun kan ikke regne med å leve av merkevaren sin stort lenger. Snakk om å spolere en helt unik sjanse. Endret 18. april 2018 av Ultiva 40
lillesky Skrevet 18. april 2018 #6739 Skrevet 18. april 2018 Tråden er ryddet for persondebatt. /lillesky (mod)
gjest91 Skrevet 18. april 2018 #6740 Skrevet 18. april 2018 Trodde de var på jentetur alene, men så er jammen janbanan der og?!? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå