Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, 2018_gjest skrev:

Bra Anna! :mynona: Likte videoen hennes. Saklig, og reflektert :) 

Enig.

Tommel opp for å stå opp for andre,for det Kristin og Dennis holder på med er ikke stuerent.

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gøy og høre at når hun er skikkelig engasjert så snakker hun plutselig samme dialekt som hun gjorde før hun flytta til søgne. 😂 

.... Litt snodig også... 

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, Panda90 skrev:

Konkurransene som er falske er det Anna og Jan som selv står for. "LIK mammatilmichelle og skriv JA i kommentarfelt for å vinne" "LIK Inspire Norge og skriv JA i kommentarfelt for å vinne". Dette er helt andre konkurranser enn der en må trykke seg inn via link for å vinne. Konkurransene som er falske får ofte 3-6000 kommentarer, og Anna og Jan drar inn nye følgere til siden sin.dagen konkurransen skal trekkes på, sletter de selve innlegget, eller bare rett og slett unnlater å trekke vinner. For hvem gidder egentlig å se gjennom 6945 kommentarer for å se om det er trukket vinner? Bare vi crazy forumgirls.. Dette har de holdt på med i 6-7 mnd nå. FT er kontaktet en rekke ganger, men tilsynelatende blir ingenting tatt tak i, da Anna og Jan fortsetter som før. Etter de begynte med å slette konkurranseinnleggene er det viktig å ta screenshot å sende til FT, ellers har en ingen bevis. 

Fot et opplegg =/ 

Skrevet

At video innlegget til Anna var så veldig saklig og reflektert forstår jeg ikke.

Reagerer spesielt på at hun for en mnd´s tid siden skrev et innlegg: http://mammatilmichelle.blogg.no/1518004804_for_tykk_for_bloggnorge.html 
hvor hun blant annet skriver:

"For i denne bransjen så føler jeg at kroppen min ikke passer inn. Toppblogging er ikke noe for trebarnsmødre, og jeg har rett og slett følt meg for tykk for bloggnorge. Det er en vond følelse, og jeg lover dere at det har kostet meg enormt mange timer med frustrasjon og tårer"

Samtidig sier hun i denne videoen at hun er enig i mye av det Kristin sier. Men at det er "faen ikke oss bloggere som påvirker samfunnet til å gjøre operasjoner normalt."  

I blogginnlegget over (For tykk for bloggnorge.) har hun jo tydeligvis selv blitt utsatt for kroppspress fra bloggnorge. Så hvordan kan hun så bastant påstå at ikke bloggnorge kan påvirke når det gjelder operasjoner også???

REFLEKTERT UNG DAME!

• Liker 35
Skrevet

For tykk? Se på komikerfrue. Flotte damer både mtm og komikerfrue. De er normale og ikke tykke. Det skal de ha selv om de fronter reklame og eksponerer barna altfor mye. Så de må ikke føle seg for tykke. Er bedre med slike forbilder enn trene og matmanien cbe fronter.

• Liker 21
Skrevet

En som forteller at hun er to år mindre enn Isabell og sikkert ti år mindre enn Kristin klarer jeg ikke ta seriøst. Måtte bare skru av etter to minutter med «ehhh» og «uuuuhm». Pleier hun å ha så dårlig språk?

(Jeg vet forsåvidt ikke hva fighten består av, tenkte jeg skulle se denne videoen for å få ett inntrykk men nei...)

• Liker 30
Skrevet (endret)

Føler dessverre at hun gjør dette kun for å få klikk! 
Men for all del, bra å stå opp for andre.

Men når ble Isabel Raad og Mamma Til Michelle buddiser liksom? 

Endret av jealhk94
  • Liker 15
Skrevet
9 timer siden, jealhk94 skrev:

Dette føles litt som når Anne Brith sto opp for Anna når det stormet som verst. Hvorfor bloggere, som ikke tidligere har hatt noen synlig relasjon, plutselig skal begynne å backe hverandre i store saker skjønner jeg ikke. Det må jo være ene og alene for å øke lesertallene.

• Liker 10
Skrevet
9 timer siden, jealhk94 skrev:

"Ingen vennskap blir sterkere, enn når 2stk hater samme person"

• Liker 12
Skrevet
2 timer siden, halvehimmelen skrev:

Dette føles litt som når Anne Brith sto opp for Anna når det stormet som verst. Hvorfor bloggere, som ikke tidligere har hatt noen synlig relasjon, plutselig skal begynne å backe hverandre i store saker skjønner jeg ikke. Det må jo være ene og alene for å øke lesertallene.

Helt klart derfor. Bloggen hennes skøyt i været i går med 58.655 lesere. Og over 88.000 sidevisninger. Og hun som har ligget på 10-12 tusen i snitt den siste tiden.

• Liker 6
Skrevet

Så klart gjør hun dette KUN for klikk. Synes det er rart hun plutselig skal forsvare Isabel. Har de i det hele tatt møtt hverandre? Anna måtte si noe og har har fått mange klikk etter videoen hennes.

• Liker 7
Skrevet

Viktoria Arnesen som skriver spalten "Best og Værst fra Bloggverden" på 730.no må ha en profil her på KG da hun ordrett fra en bruker her inne forteller om da hun sendte epost til plattformansvarlig for å spørre om hvorfor Anna var borte fra topplisten og fikk svar om at "det må du spørre Anna om"  :

http://www.730.no/filmitem.aspx?newsId=23912 

Jeg tror ikke Viktoria Arnesen sendte noe epost eller sto for dette selv, jeg tror hun leser KG og får alt stoffet og kildene sine herfra. 

Verdt å merke seg effekten av KG Rampelys. Knis.

• Liker 9
Skrevet
5 timer siden, Christy89 skrev:

Så klart gjør hun dette KUN for klikk. Synes det er rart hun plutselig skal forsvare Isabel. Har de i det hele tatt møtt hverandre? Anna måtte si noe og har har fått mange klikk etter videoen hennes.

Vi kan ikke ha det slikt at når hun faktisk gjør noe positivt, så fordømmer vi det også. Alle bloggere gjør alt for å få klikk. Noen mer desperat og umoralsk en andre. 

• Liker 4
Skrevet
23 minutter siden, ReinaSiete skrev:

Viktoria Arnesen som skriver spalten "Best og Værst fra Bloggverden" på 730.no må ha en profil her på KG da hun ordrett fra en bruker her inne forteller om da hun sendte epost til plattformansvarlig for å spørre om hvorfor Anna var borte fra topplisten og fikk svar om at "det må du spørre Anna om"  :

Jeg tror ikke Viktoria Arnesen sendte noe epost eller sto for dette selv, jeg tror hun leser KG og får alt stoffet og kildene sine herfra. 

Så søtt at hun "bruker" mye av det jeg gjør i tråden her,når mailene fortsatt ligger i innboksen min.

Og jeg er ikke henne,foråsidetsånn.

• Liker 7
Skrevet (endret)
4 timer siden, ReinaSiete skrev:

.

Endret av J..
  • Liker 6
Skrevet

Sjokkerende å se at Anna nå har gått til det skritt å kommersialisere eksponering. 

Forkastelig og hensynsløst Anna. Hva i all verden tenker du med? Lommeboken? Har du virkelig ingen skrupler? 

Skrevet
10 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Har du virkelig ingen skrupler? 

Nei.

Skrevet
47 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Sjokkerende å se at Anna nå har gått til det skritt å kommersialisere eksponering. 

Forkastelig og hensynsløst Anna. Hva i all verden tenker du med? Lommeboken? Har du virkelig ingen skrupler? 

Jeg er visst helt på jordet her, men hva betyr det?

• Liker 6
Skrevet
54 minutter siden, Diamant skrev:

Jeg er visst helt på jordet her, men hva betyr det?

Da må du se bildene på IG. Reinspikka kommersialisering av eksponering av mindreårig. Ikke mulig å være mer konkret enn det. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Da må du se bildene på IG. Reinspikka kommersialisering av eksponering av mindreårig. Ikke mulig å være mer konkret enn det. 

Ok, takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...