Panda90 Skrevet 6. desember 2017 #6081 Del Skrevet 6. desember 2017 1 time siden, pelikanen skrev: På instagram reklamerte hun for en klokke i går. Flere som svart kritisk. I dag er det borte. Ikke et bilde har hun klokke på. Sendte tips til FO igår. La heldigvis ved bilde for dokumentasjon hjelper ikke slette bildene. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millemåne1 Skrevet 6. desember 2017 #6082 Del Skrevet 6. desember 2017 5 timer siden, Anna ~ skrev: Angående lesertallet… Jeg vil tro hovedparten av leserne var i samme aldersgruppe som Anna da bloggen begynte, dvs. ~15 år plus/minus et par år. Så de gik da på ungdomsskole eller videregående, og Anna var “klassekameraten” eller “venninnen” som sluttet skolen (droppet ut?) for å få barn. På den måte var der en forholdsvis nær “relasjon" mellom Anna og mange av leserne. Men nå har de jevnaldrende etterhvert blitt ~20 år, og deres hverdag består kanskje av studier og jobb, de er flyttet hjemmefra, osv. Så nå begynder det å bli veldig “langt” fra deres hverdagsliv til en (nå trebarns-)mamma som sitter igjen i Stavanger/Søgne og fortsatt blogger som en 15-åring. Det hjelper selvklart ikke med alt det fake drama hun har drevet med siden Jan kom inn i bildet, men jeg tror det største problemet (eller utfordring) for bloggen er at veldig få kan relatere seg til dét Anna har blitt - en 20-åring med tre barn. Hverdagslivet for en småbarnsfamilie er vel ikke spesielt interesant for tenåringer, og bloggen tiltrekker heller ikke akkurat voksne som søker kunnskap om foreldreskap. Så utover gamle lesere som fortsatt kigger inn i ny og ne for å se hvordan det går med Anna & Co., hvem appellerer bloggen egentlig til? Sladrepressen. Og Forbrukerombudet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marie_82 Skrevet 7. desember 2017 #6083 Del Skrevet 7. desember 2017 21 timer siden, Anna ~ skrev: Angående lesertallet… Jeg vil tro hovedparten av leserne var i samme aldersgruppe som Anna da bloggen begynte, dvs. ~15 år plus/minus et par år. Så de gik da på ungdomsskole eller videregående, og Anna var “klassekameraten” eller “venninnen” som sluttet skolen (droppet ut?) for å få barn. På den måte var der en forholdsvis nær “relasjon" mellom Anna og mange av leserne. Men nå har de jevnaldrende etterhvert blitt ~20 år, og deres hverdag består kanskje av studier og jobb, de er flyttet hjemmefra, osv. Så nå begynder det å bli veldig “langt” fra deres hverdagsliv til en (nå trebarns-)mamma som sitter igjen i Stavanger/Søgne og fortsatt blogger som en 15-åring. Det hjelper selvklart ikke med alt det fake drama hun har drevet med siden Jan kom inn i bildet, men jeg tror det største problemet (eller utfordring) for bloggen er at veldig få kan relatere seg til dét Anna har blitt - en 20-åring med tre barn. Hverdagslivet for en småbarnsfamilie er vel ikke spesielt interesant for tenåringer, og bloggen tiltrekker heller ikke akkurat voksne som søker kunnskap om foreldreskap. Så utover gamle lesere som fortsatt kigger inn i ny og ne for å se hvordan det går med Anna & Co., hvem appellerer bloggen egentlig til? Dette. Jeg leste en periode bloggen hennes fordi jeg selv ble mor som 16 åring. Jeg syntes det var spennende å se hvordan Anna klarte seg som ung mor.. Men for min del så ble jeg veldig voksen av å få barn. Jeg hadde jobb fra jeg var 16 år og etterhvert begynte jeg på skolen igjen. Når Anna ikke lenger er så ung, men er kommet i en alder der folk faktisk begynner å få barn, syntes jeg ikke lenger at dagboka til Anna var noe spennende. Når alle andre går på jobb og skole og har stabile liv så utbroderer Anna sitt intrikate kjærlighetsliv. Får i all offentlighet et barn som skal låse hennes store kjærlighet til henne, og hopper på den nest beste med det samme hun innser at et barn ikke kunne redde det. At hun fikk barn med sin rebound etter en måned sier det meste om hvor umoden hun er. Hun er fortsatt 14 år i hodet og kan fortsatt ikke vurdere konsevenser , men lever akkurat her og nå. Alle som har fulgt henne fra starten av har vokst fra henne og klikker seg kun inn for å se på kaoset når de verste overskriftene kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 7. desember 2017 #6084 Del Skrevet 7. desember 2017 21 timer siden, pelikanen skrev: På instagram reklamerte hun for en klokke i går. Flere som svart kritisk. I dag er det borte. Ikke et bilde har hun klokke på. Ligger fortsatt bilder av klokken på bloggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TøffeSnåkus Skrevet 7. desember 2017 #6085 Del Skrevet 7. desember 2017 23 timer siden, Diamant skrev: Uansett så er det ganske "dramatisk" å dale fra 100.000 lesere og ned til 20.000 pluss/minus på litt over 1 1/2 år. HELT enig! Det er dette jeg finner merkelig og derfor jeg lurer på hva som har skjedd? Hun har vært borte før og kommet seg opp på listen igjen rimelig kjapt....men endringen i lesertall er såpass stor at det hele virker veldig merkelig på alle måter. Var ikke trafikken før ekte? Har de faket den? Noe har skjedd, 100% sikker. Håper noen som er gode på dette kan se på saken 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna ~ Skrevet 7. desember 2017 #6086 Del Skrevet 7. desember 2017 Hvor mange lesere hadde hun de første årene? Kan man se en graf over det nogetsteds? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pelikanen Skrevet 7. desember 2017 #6087 Del Skrevet 7. desember 2017 2 timer siden, Christy89 skrev: Ligger fortsatt bilder av klokken på bloggen Jeg går av prinsipp ikke inn på bloggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 7. desember 2017 #6088 Del Skrevet 7. desember 2017 Er clikcbaitene i gang igjen? "En liten Mini Michelle" og bilde av rosa kjoler på Snap. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 7. desember 2017 #6089 Del Skrevet 7. desember 2017 (endret) 4 minutter siden, Diamant skrev: Er clikcbaitene i gang igjen? "En liten Mini Michelle" og bilde av rosa kjoler på Snap. Er en dukke.. Husker CBE reklamerte for den ett år også. Man kan bestille så den matcher barnet (hårfarge,øyefarge etc..)også følger det med matchende kjoler. Sykt creepy. Endret 7. desember 2017 av J.. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123gjest Skrevet 7. desember 2017 #6090 Del Skrevet 7. desember 2017 4 timer siden, Anna ~ skrev: Hvor mange lesere hadde hun de første årene? Kan man se en graf over det nogetsteds? Klarer ikke finne noen graf dessverre, men her er en artikkel fra sent 2015 hvor det står at hun vanligvis har mellom 60-70 tusen lesere hver dag. https://www.online.no/trender/trines-matblogg-har-flere-lesere-enn-drammens-tidende.jsp Hvis du ser litt på de andre tallene ser du at bloggere generelt har langt færre lesere nå enn før, som har blitt nevn her tidligere. Står at CBE har 40-50 tusen, men nå for tiden har hun vel 30 tusen. Altså rundt 20 tusen færre enn for bare noen år siden. Står også at Komikerfrue har 25 tusen, men hun har vel bare hatt 10-15 nå i det siste. Til og med SE har gått fra "jevnt over 50.000 lesere hver dag" til 20-30 tusen. Blogging er definitivt ikke like populært som det engang var. Med snapchat, twitter og instagram kan man komme tett på nesten hvem som helst. Er da ikke lenger så spennende med dagboken til en 21 år gammel trebarnsmor. Det finnes også uendelig med inspirerende profiler på instagram for hva som helst. Folk har derfor ikke lenger behov for å høre en eller annen d-kjendis i Norge sine "10 beste sminketips", "Topp ti julegaver til kjæresten" osv. Tror lesertallene bare vil fortsette å dale. Ikke bare for mtm, men alle bloggere. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masuka Skrevet 7. desember 2017 #6091 Del Skrevet 7. desember 2017 Nytt blogginnlegg: "Den store overraskelsen" med bilde av en hund! Hva, har de fått en hund? Neida, de skal bare passe en hund som tilfeldigvis er av samme rase som moren til Anna har. Hun fikk jo to valper av hvert kjønn i fjor vår, og nå skal Anna passe en likens hund gjennom periode som stemmer overens med ei tispes løpetid. Det morsomme er at tross overskriften eller forsøket på å skape spekulasjoner rundt forholdet til moren ikke funket, hun ligger like godt på 7. plass på blogglisten. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jørgensen Skrevet 7. desember 2017 #6092 Del Skrevet 7. desember 2017 4 minutter siden, Masuka skrev: Nytt blogginnlegg: "Den store overraskelsen" med bilde av en hund! Hva, har de fått en hund? Neida, de skal bare passe en hund som tilfeldigvis er av samme rase som moren til Anna har. Hun fikk jo to valper av hvert kjønn i fjor vår, og nå skal Anna passe en likens hund gjennom periode som stemmer overens med ei tispes løpetid. Det morsomme er at tross overskriften eller forsøket på å skape spekulasjoner rundt forholdet til moren ikke funket, hun ligger like godt på 7. plass på blogglisten. Det innlegget kom i dag, vi får vite i morgen hvilken effekt det har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masuka Skrevet 8. desember 2017 #6093 Del Skrevet 8. desember 2017 10 timer siden, jørgensen skrev: Det innlegget kom i dag, vi får vite i morgen hvilken effekt det har. Så flaut, jeg har ikke fått med meg at det er slik det fungerer.🙄 Opp igjen på 1./2. i dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Willow Skrevet 8. desember 2017 #6094 Del Skrevet 8. desember 2017 For dere som ikke leser bloggen. Anna skal nå bli voksen. Et utdrag derfra: Sitat Nå er det på tide for meg å vokse opp. Klikk betyr ikke noe lengre, men tusen takk for følget. Bloggen er ikke min bestevenn lengre, selv om den fremdeles skal få lov til å være en av dem som står meg nærmest. Jeg kommer ikke til å gi meg med bloggen, men bare begynne litt på nytt igjen. Ha litt mer respekt for meg selv, ikke dele kroppen min med hele verden, eller ha stort fokus på ting som kan holdes privat, som sex og tidligere sexliv. Jeg har heldigvis gode venner, som kan lytte til de historiene, så kan bloggen få lov til å bli kjent meg Anna som jeg er i dag. Den Anna som ble voksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pelikanen Skrevet 8. desember 2017 #6095 Del Skrevet 8. desember 2017 Oi oi. Ja hun dalte jo på listen,så nå måtte hun finne på noe. Voksen? Så de som kommenterte, som hun slettet, det gikk inn altså? Vi får se hvor lenge dette holder da? Hun er så vinglete. Godt å se at hun innrømmer at hun har oppført seg som et barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pelikanen Skrevet 8. desember 2017 #6096 Del Skrevet 8. desember 2017 Takk for følget, og bloggen er ikke min bestevenn lengre. Flott Anna. Finn på noe annet. Disse setningene betyr at det ikke blir bloggingen hver dag. Supert. Når ombestemmer du deg nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Avocado Skrevet 8. desember 2017 #6097 Del Skrevet 8. desember 2017 Hvis hun har det minste respekt for seg selv og familien sin så sletter hun alle sex- og nakeninnlegg på bloggen. Den står i navnet til den vesle datteren hennes, det er så ekkelt. Blande sex og småbarn slik hun har holdt på med for å få klikk inn på bloggen, æsj. Jeg tror uansett ikke at hun kommer til å fokusere bloggen på seg selv særlig lenge. Hun har jo ingen hobbyer og ikke noe liv utover barna og Jan. Jeg gir det en uke så utleverer hun barna eller spiller på sex igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
halvehimmelen Skrevet 8. desember 2017 #6098 Del Skrevet 8. desember 2017 Det er vel bare et nytt stunt i håp om å få flere lesere igjen. Det er jo ingenting ved Annas oppførsel som tyder til at hun er blitt voksen sånn plutselig, helt ut av det blå. Skulle klart å tro på det dersom hun lot også kristiske kommentarer slippe igjennom og kom med gode svar på disse. Skulle klart å tro på det dersom hun hadde skrevet mer om tankene hun har gjort seg rundt det hun har holdt på med det siste, og hva som har fått henne til å forstå at det ikke fungerer å holde på slik. Hadde jeg sett et snev av selvkritikk og muligheten til å se lenger enn egen nesetipp hadde jeg blitt imponert. Har lite tro på dette nye prosjektet om å vise frem hvor voksen hun er, tror det ikke før jeg ser det. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Willow Skrevet 8. desember 2017 #6099 Del Skrevet 8. desember 2017 Det jeg har vanskeligst for å tro er at klikk ikke lenger betyr noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 8. desember 2017 #6100 Del Skrevet 8. desember 2017 Hun skal bli voksen nå? Jaha, det tviler jeg sterkt på. Må jo komme opp med noe siden hun daler og flere har gått lei. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå