Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Diamant skrev:

Dette henger jo ikke på greip :overrasket:

Hun skriver: "Våre regler omhandler linker UT av blogg.no"

I 7.9 Spam står det: "Noen eksempler er blant annet å opprette blogger som er innrettet mot å lede trafikk til nettstedet ditt/bloggen"

 

Forstå det den som kan. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Diamant skrev:

Dette henger jo ikke på greip :overrasket:

Hun skriver: "Våre regler omhandler linker UT av blogg.no"

I 7.9 Spam står det: "Noen eksempler er blant annet å opprette blogger som er innrettet mot å lede trafikk til nettstedet ditt/bloggen"

 

Nettopp!...

Dette går jo i loop - ser "konkurranse" på FB - melder seg på - må sjekke blogg for resultat - se FBside for mer konkurranser..

Begge sider får jo klikk og får plantet haugevis med cookies,som håver inn sinnsykt mye i "falske lesere" ,folk som ikke sjekker bloggen for bloggens del,men for å se om de vant..

Endret av J..
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Diamant skrev:

Dette henger jo ikke på greip :overrasket:

Hun skriver: "Våre regler omhandler linker UT av blogg.no"

I 7.9 Spam står det: "Noen eksempler er blant annet å opprette blogger som er innrettet mot å lede trafikk til nettstedet ditt/bloggen"

 

Det betyr nok at man ikke kan spamme ned blogg.no med linker til andre nettsteder eller blogger på andre plattformer.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, CoMa skrev:

Det betyr nok at man ikke kan spamme ned blogg.no med linker til andre nettsteder eller blogger på andre plattformer.

Men A gjør jo det.. 

Sett hvor ofte hun nevner Inspired Norge?

Det er ganske mye på si... 30 dager.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, J.. skrev:

Men A gjør jo det.. 

Sett hvor ofte hun nevner Inspired Norge?

Det er ganske mye på si... 30 dager.

Men hun oppretter vel ikke blogger kun med det formål, eller spammer ned andres blogger med kommentarer om det, så da er det ikke spam. Hva hun skriver om Inspired i egen blogg er vel hennes sak, så lenge hun merker det som reklame.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, CoMa skrev:

Men hun oppretter vel ikke blogger kun med det formål, eller spammer ned andres blogger med kommentarer om det, så da er det ikke spam. Hva hun skriver om Inspired i egen blogg er vel hennes sak, så lenge hun merker det som reklame.

Det er spam,også når det nevnes hele tiden (umerket..)

Samme som betakaroten rælet hun reklamerer for er pr definisjon moderne spam som før havnet i søppel i mailboksen..

Idag brukes bloggere..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pelikanen
21 minutter siden, J.. skrev:

Nettopp!...

Dette går jo i loop - ser "konkurranse" på FB - melder seg på - må sjekke blogg for resultat - se FBside for mer konkurranser..

Begge sider får jo klikk og får plantet haugevis med cookies,som håver inn sinnsykt mye i "falske lesere" ,folk som ikke sjekker bloggen for bloggens del,men for å se om de vant..

Meld det som spam på fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen
1 minutt siden, Diamant skrev:

Hvordan gjør man det?

Trykker på den stripen til høyre. Stopp oppdatering eller hva det står. Daa får du spørsmål om hvorfor. ...trykk på spam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, pelikanen skrev:

Trykker på den stripen til høyre. Stopp oppdatering eller hva det står. Daa får du spørsmål om hvorfor. ...trykk på spam

Ok, takk :) Da prøver jeg det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, pelikanen skrev:

Trykker på den stripen til høyre. Stopp oppdatering eller hva det står. Daa får du spørsmål om hvorfor. ...trykk på spam

Fant dessverre ikke at det sto "Stopp oppdatering" Kanskje man må like siden først?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen
4 minutter siden, Diamant skrev:

Fant dessverre ikke at det sto "Stopp oppdatering" Kanskje man må like siden først?

Kanskje det. Jeg pleier å gjøre dette på reklame som dukker opp på min fb  .jeg skal gå inn å se, så skal jeg svare deg etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen

Jeg gikk inn nå. Du må skrolle. Så fant jeg en av reklamene der de lover ditt og datt. Dette er firma de ikke har avtale med.  Trykk  på de tre prikkene til høyre...trykk på "liker ikke" så kommer  det opp diverse, og du trykker  på spam.

Som du trodde, må du nok like siden. Da kommer den opp på feeden din. Da hadde du kunne trykt på for hele siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, pelikanen skrev:

Jeg gikk inn nå. Du må skrolle. Så fant jeg en av reklamene der de lover ditt og datt. Dette er firma de ikke har avtale med.  Trykk  på de tre prikkene til høyre...trykk på "liker ikke" så kommer  det opp diverse, og du trykker  på spam.

Som du trodde, må du nok like siden. Da kommer den opp på feeden din. Da hadde du kunne trykt på for hele siden

Takk :) Da prøver jeg det...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man markere det som spam på face (da det ikke hjelper å ignorere..) så må man rapportere hvert eneste innlegg de legger ut..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, J.. skrev:

Skal man markere det som spam på face (da det ikke hjelper å ignorere..) så må man rapportere hvert eneste innlegg de legger ut..

Ja, jeg så det. Jeg markerte 3-4 innlegg som spam. Jeg tenker at hvis mange markerer noen innlegg hver dag, tar kanskje FB grep?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jan har fjernet den skriv en omtale delen på inspire sin Facebook-side. Mon tro om det var fordi der var sinnsykt mye dårlig omtale... Flaut!

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Jan har fjernet den skriv en omtale delen på inspire sin Facebook-side. Mon tro om det var fordi der var sinnsykt mye dårlig omtale... Flaut!

Var helt klart derfor. Veldig mange ga i tillegg siden bare 1 stjerne.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De virker jo helt desperate etter penger nå. Spam og sympati blogg. De irriterer og lurer hele landet for å få disse pengene. Har de havnet i en eller annen økonomisk krise siden de er så desperate? 

Eller er det enkelt og greit et tilfelle av "Mye vil ha mer"?

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Ellatin skrev:

De virker jo helt desperate etter penger nå. Spam og sympati blogg. De irriterer og lurer hele landet for å få disse pengene. Har de havnet i en eller annen økonomisk krise siden de er så desperate? 

Eller er det enkelt og greit et tilfelle av "Mye vil ha mer"?

De trenger sikkert mye penger, mammaen skreiv jo på bloggen for noen dager sider hun ønsket å bygge seg et drømmehus, hadde jo allerede vært og sett på ønsketomta.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...