Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Gjest Solstråletårer
Skrevet

Og så er hun i avisa i tv2. Fjerning av silikon 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Solstråletårer skrev:

Og så er hun i avisa i tv2. Fjerning av silikon 

Virker som tv2 er sykelig opphengt i hele jenta. De skriver jo om hver eneste lille ting hun gjør, sier eller skriver.... 

• Liker 18
Skrevet
10 minutter siden, Bambi1995 skrev:

Virker som tv2 er sykelig opphengt i hele jenta. De skriver jo om hver eneste lille ting hun gjør, sier eller skriver.... 

Ja, skjønner virkelig ikke det? :klo:

• Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, smalls skrev:

Ja, skjønner virkelig ikke det? :klo:

Ikke jeg heller, haha. Jaja, noe må de vel skrive om :laugh::laugh:

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Bambi1995 skrev:

Ikke jeg heller, haha. Jaja, noe må de vel skrive om :laugh::laugh:

Blir jo litt pussig å kritisere TV2 for å skrive om Anna, samtidig som det diskuteres så heftig i tråden her. "Hvorfor får hun så masse oppmerksomhet?". Altså, om dere ønsker at hun skal få mindre oppmerksomhet, så burde dere jo slutte å diskutere henne. Uansett om det er negativ oppmerksomhet, så er det oppmerksomhet det også. TV2 skriver vel om Anna fordi de mener det har underholdningsverdi, på samme måte som denne tråden holdes i live fordi den er har underholdningsverdi den også, bare på en annen måte. 

• Liker 8
Skrevet
Akkurat nå, missmcbeal skrev:

Blir jo litt pussig å kritisere TV2 for å skrive om Anna, samtidig som det diskuteres så heftig i tråden her. "Hvorfor får hun så masse oppmerksomhet?". Altså, om dere ønsker at hun skal få mindre oppmerksomhet, så burde dere jo slutte å diskutere henne. Uansett om det er negativ oppmerksomhet, så er det oppmerksomhet det også. TV2 skriver vel om Anna fordi de mener det har underholdningsverdi, på samme måte som denne tråden holdes i live fordi den er har underholdningsverdi den også, bare på en annen måte. 

Jeg kritiserer de ikke for det faktumet at de skriver om henne, men for det faktumet at de skriver om ALT hun gjør! Absolutt alt! 

Jeg har heller aldri klagd på at hun får masse oppmerksomhet her i tråden ;) 

• Liker 3
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

:balltre:

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet (endret)
19 minutter siden, Bambi1995 skrev:

Jeg kritiserer de ikke for det faktumet at de skriver om henne, men for det faktumet at de skriver om ALT hun gjør! Absolutt alt! 

Men det gjøres det jo også i denne tråden? :rolleyes: Tips: Dersom man ønsker at avisene skal skrive mindre om henne, så må man også la være å trykke seg innpå sakene. Da ser avisene at folk ikke har interesse av det. Når de gjør det likevel, så er det fordi folk er nysgjerrige og trykker seg innpå og fordi det skaper reaksjoner. Bare se hvordan kommentarfeltene på Facebook raser, gjerne med den typiske kommentar "Hvorfor gidder folk å lese om dette"? Det man gjør er at man bare skaper mer oppmerksomhet og klikk til sakene.

Endret av missmcbeal
  • Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Så er hun på'en igjen gitt. 
Bilde av brystene med overskriften "Nå fjerner jeg silikonpuppene". Det er en video, hvilken aner jeg ikke. Har ikke trykket meg inn. Er det mulig å være så himla blåst? :balltre:

At hun ikke har tatt til seg det som har skjedd de siste ukene/mnd og gjør noe med det. Skjønner hun ikke at det er hennes egen oppførsel som var grunn i det hele, og at ingenting kommer til å endre seg med mindre hun endrer måten hun fremstår på? Hadde håpet hun skulle komme litt ydmyk tilbake og innse at barn og nakenhet ikke hører hjemme på samme blogg, men nei... rett tilbake til clickbaits og nakenhet. Tror ikke dette kommer til å ende bra denne gangen heller. Skummelt at hun ikke skjønner det og gjør noe med det. Hvis klikk og penger begynner å gå foran psykisk helse og barna... Det er ikke bra.

• Liker 14
Skrevet

Hva skjer med "Nå fjerner jeg silikonpuppene"? Har ikke lyst til å gi henne klikk, så please tell me anyone? Skal hun redigere de bort på alle bilder også bare vise de en siste gang, eller hva er greia? 

Gjest marie_82
Skrevet
11 minutter siden, Bambi1995 skrev:

Alle nettaviser har statistikk som viser hvilke artikler som blir mest lest. De tjener også penger på klikk og ser vel at alt om Anna trekker lesere. Igjen så er det følgere og nysgjerrige som gjør at hun får omtale og dermed mer trafikk på bloggen sin. Nettaviser og media driver bare business og det er jo ikke så rart da at de skriver om henne når de åpenbart tjener masse penger på det.

Skrevet
14 minutter siden, missmcbeal skrev:

Men det gjøres det jo også i denne tråden? :rolleyes: Tips: Dersom man ønsker at avisene skal skrive mindre om henne, så må man også la være å trykke seg innpå sakene. Da ser avisene at folk ikke har interesse av det. Når de gjør det likevel, så er det fordi folk er nysgjerrige og trykker seg innpå og fordi det skaper reaksjoner. Bare se hvordan kommentarfeltene på Facebook raser, gjerne med den typiske kommentar "Hvorfor gidder folk å lese om dette"? Det man gjør er at man bare skaper mer oppmerksomhet og klikk til sakene.

Dette er ikke en nyhetsavis ;) Dette er et forum, det det diskuteres alt du kan tenke deg opp i mente. Syns det blir for teit når "tv 2 nyhetene" publiserer om henne.

Trykker meg aldri inn på sakene heldigvis. 

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, Bambi1995 skrev:

Dette er ikke en nyhetsavis ;) Dette er et forum, det det diskuteres alt du kan tenke deg opp i mente. Syns det blir for teit når "tv 2 nyhetene" publiserer om henne.

Trykker meg aldri inn på sakene heldigvis. 

Men felles for begge deler er at det har underholdningsverdi for folk. Bare at motivene er ulike. Folk leser om AR i avisene fordi de følger henne og har interesse av livet hennes. Folk diskuterer i tråden her fordi de ønsker å diskutere livet hennes, selv om mye av det omhandler kritikk. Felles for begge deler er at det er noe ved personen som fanger oppmerksomheten, enten det er negativ eller positiv. Det er da veldig pussig å kritisere en avis når drivkreftene bak både en avis og denne tråden er det samme, nemlig AR. 

Det er ikke pussig i det hele tatt at TV2 publiserer saker om henne. Synest dette svaret er dekkende for hvorfor de gjør det: 

7 minutter siden, marie_82 skrev:

Alle nettaviser har statistikk som viser hvilke artikler som blir mest lest. De tjener også penger på klikk og ser vel at alt om Anna trekker lesere. Igjen så er det følgere og nysgjerrige som gjør at hun får omtale og dermed mer trafikk på bloggen sin. Nettaviser og media driver bare business og det er jo ikke så rart da at de skriver om henne når de åpenbart tjener masse penger på det.

Til dette kan jeg også tilføye at hun ligger på 1.plass over bloggere. Det er ikke det hele tatt pussig at TV2 tenker at folk har interesse av å lese om henne. Du kan selvfølgelig synest det er teit, men det forandrer ikke det faktumet at avisene ser det gir leserklikk og de tjener penger på det. 

• Liker 4
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
halvehimmelen skrev (På 26.10.2017 den 15.09):

At hun ikke har tatt til seg det som har skjedd de siste ukene/mnd og gjør noe med det. Skjønner hun ikke at det er hennes egen oppførsel som var grunn i det hele, og at ingenting kommer til å endre seg med mindre hun endrer måten hun fremstår på? Hadde håpet hun skulle komme litt ydmyk tilbake og innse at barn og nakenhet ikke hører hjemme på samme blogg, men nei... rett tilbake til clickbaits og nakenhet. Tror ikke dette kommer til å ende bra denne gangen heller. Skummelt at hun ikke skjønner det og gjør noe med det. Hvis klikk og penger begynner å gå foran psykisk helse og barna... Det er ikke bra.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet (endret)
42 minutter siden, vaniljebolle skrev:

Hva skjer med "Nå fjerner jeg silikonpuppene"? Har ikke lyst til å gi henne klikk, så please tell me anyone? Skal hun redigere de bort på alle bilder også bare vise de en siste gang, eller hva er greia? 

Det er en ganske kjedelig video der hun snakker om at hun skal fjerne silikonpuppene fordi hun ikke er fornøyd med hvordan puppene nå ser ut etter siste fødselen, hun vil bare fortelle at hun har tenkt å gjøre det, og at det medfører og at hun må ta et puppeløft i den operasjonen for at puppene ikke skal "henge ned til navlen" som hun selv sier. Orket ikke å se helt til slutten, er en 8 minutter lang kjedelig pratevideo. Hun starter også videoen med å si at alle er mennesker og gjør feil, og at å ta silikon var en feil siden siste graviditet forandret puppene hennes. Grunnen til at hun har laget denne videoen er fordi hun skal være ærlig med leserne sine, og at det var en feil sist gang at hun holdt silikonen skjult for leserne i 4 måneder. Hun har visstnok ikke snakket med kirurgen enda som skal gjøre det, så det er noe hun planlegger. 

Så nei, hun viser ikke puppene på videoen eller noe. Det bildet i starten av videoen der en ser sensurerte pupper er nok bare noe hun har lagt på som bilde helt i starten av videoen. Jeg synest det er ganske harmløst bilde jeg da, men hele den videoen virker skikkeleg uinteressant og kjedelig. 

Sa ja, ikke trykk inn på videoen, dere kommer ikke til å angre for å si det sånn. 

Endret av missmcbeal
  • Liker 11
Skrevet
44 minutter siden, halvehimmelen skrev:

Jeg vil ikke kalle det en clickbait, ettersom hun faktisk snakker om at hun skal fjerne silikonpuppene i videoen. Vil ikke si at tittelen er misvisende. Virker som hun har roet seg litt på klikkoverskriftene til nå, måtte det bare vare.

• Liker 2
Gjest pelikanen
Skrevet

Noe så ustabilt som hun der...

Bare introen på det hun sier, får det til å lyse knallrød hos meg.

Noen bør skjermes. Det bør tv2 og andre se nå.

Når kommer 1 avlysning på noe nå?

Skrevet

Ønsker vel spons til brystløft. Linni reklamerte jo for sine fordeler og fikk dem sponset. Synes ikke bloggere skulle fått lov til å reklamere for dette. Jenter i dag er usikre nok som det er.

• Liker 21
Skrevet
11 minutter siden, Xstrella skrev:

Ønsker vel spons til brystløft. Linni reklamerte jo for sine fordeler og fikk dem sponset. Synes ikke bloggere skulle fått lov til å reklamere for dette. Jenter i dag er usikre nok som det er.

Hun trenger vel ikke sponsing til å fjerne silikonen og samtidig løfte brystene. Det har hun nok fint råd til selv. Vil ikke kalle dette reklame akkurat, det hun ønsker er å fremstå som et bra forbilde for leserene sine fordi hun nå fremstår som ærlig med planene sine. Hun prøver nok desperat å endre på imaget sitt. 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, missmcbeal skrev:

Hun trenger vel ikke sponsing til å fjerne silikonen og samtidig løfte brystene. Det har hun nok fint råd til selv. Vil ikke kalle dette reklame akkurat, det hun ønsker er å fremstå som et bra forbilde for leserene sine fordi hun nå fremstår som ærlig med planene sine. Hun prøver nok desperat å endre på imaget sitt. 

Dette er absolutt ikke mitt inntrykk i det hele tatt. Synes hun virker til å fortsette å spille på merkevaren hun har bygd opp og ikke vil la noe påvirke hvordan hun oppfører seg. Håper selvfølgelig Anna motbeviser meg, men utifra innleggene eter pausen tror jeg ikke det.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...