ingeniørfrue Skrevet 12. oktober 2017 #5141 Skrevet 12. oktober 2017 Jeg skjønner ikke hvorfor Tv2 skal lyve om det klippet. De sier at de kun klippet ut 45 sekunder, og da kuttet de vekk 45 sekunder. De har ingenting å tape på å fortelle sannheten, så dette er bare sutring fra Anna. 17
Kris! Skrevet 12. oktober 2017 #5142 Skrevet 12. oktober 2017 Har Anna fullført videregående? Eller ungdomsskolen for den saks skyld..? Også lurer jeg på hvorfor hun hele tiden sier at de flyttet til Oslo. De var her i 2 uker. Dersom man har bodd alle steder man har tilbrakt 2 uker, har jeg bodd mange spennende steder 😆 21
Love2017juni Skrevet 12. oktober 2017 #5143 Skrevet 12. oktober 2017 2 timer siden, Mainecoon skrev: Tv 2 sier at klippet bare var på 3 min, ikke 20 sånn som Anna påstår! Herregud som hun driter seg ut! 2 minutter siden, ingeniørfrue skrev: Jeg skjønner ikke hvorfor Tv2 skal lyve om det klippet. De sier at de kun klippet ut 45 sekunder, og da kuttet de vekk 45 sekunder. De har ingenting å tape på å fortelle sannheten, så dette er bare sutring fra Anna. Og det som var klippet bort handlet om skittentøyvask leste jeg på tv2.no... Så A lyver så hun tror det selv når hun mente ting var klippa til.. Godt folkene bak vertfall har skrevet sin versjon. # Anna har ikke klaget til dem. # De har hatt tett dialog. # Hun har sett klippet for ei god stund siden. # Stemmer ikke at det originale var 20min. De klippet bort 45(?)sekund. 14
ingeniørfrue Skrevet 12. oktober 2017 #5144 Skrevet 12. oktober 2017 Akkurat nå, Love2017juni skrev: Og det som var klippet bort handlet om skittentøyvask leste jeg på tv2.no... Så A lyver så hun tror det selv når hun mente ting var klippa til.. Godt folkene bak vertfall har skrevet sin versjon. # Anna har ikke klaget til dem. # De har hatt tett dialog. # Hun har sett klippet for ei god stund siden. # Stemmer ikke at det originale var 20min. De klippet bort 45(?)sekund. Ja, dette er bare sinnsykt pinlig. Lyver så det renner av henne. 24
Friluftsdame Skrevet 12. oktober 2017 #5145 Skrevet 12. oktober 2017 7 minutter siden, Love2017juni skrev: Og det som var klippet bort handlet om skittentøyvask leste jeg på tv2.no... Så A lyver så hun tror det selv når hun mente ting var klippa til.. Godt folkene bak vertfall har skrevet sin versjon. # Anna har ikke klaget til dem. # De har hatt tett dialog. # Hun har sett klippet for ei god stund siden. # Stemmer ikke at det originale var 20min. De klippet bort 45(?)sekund. Anna sin reaksjon og å skylde på TV2 kom ETER at folk flest raser og har mister tillit til henne. Man trenger ikke lure mye på hvorvidt hun altså FØRST sa ok til klippet! 14
lillevennen Skrevet 12. oktober 2017 #5146 Skrevet 12. oktober 2017 Synes egentlig det er så trist at ei som har tatt opp kvinneproblematikk med voldtekt osv følger opp med en mengde innlegg som prøver så hardt å få lesere med spekulative overskrifter og innhold om nakenhet og sex, for så å erklære seg som offer for tv2 sin klipping som spekulerer i sex på TV (med en overskrift om det). Ødelegger for den egentlige saken som gjelder flere enn henne. 11
Speedmaster Skrevet 12. oktober 2017 #5147 Skrevet 12. oktober 2017 2 minutes ago, lillevennen said: Synes egentlig det er så trist at ei som har tatt opp kvinneproblematikk med voldtekt osv følger opp med en mengde innlegg som prøver så hardt å få lesere med spekulative overskrifter og innhold om nakenhet og sex, for så å erklære seg som offer for tv2 sin klipping som spekulerer i sex på TV (med en overskrift om det). Ødelegger for den egentlige saken som gjelder flere enn henne. Litt drøyt å dra voldtekt inn i denne diskusjonen, eller? 2
Snuppah00 Skrevet 12. oktober 2017 #5148 Skrevet 12. oktober 2017 Anna lyver så mye at hun tror på det selv 🙄 16
Xstrella Skrevet 12. oktober 2017 #5149 Skrevet 12. oktober 2017 Ingen fullført skole nei. Kun ungdomsskolen. 3
Gjest Eksblogger Skrevet 12. oktober 2017 #5150 Skrevet 12. oktober 2017 (endret) 1 time siden, lenebu skrev: Det kommer de aldri til å gjøre, så lenge de tjener såpass godt av den. Jeg synes det er rart, for i boken hinter aldri Anna om at hun led noen økonomisk nød i barndommen (og ja, jeg leste mellom linjene). Det er vel et case av "mye vil ha mer". Hvis du i en alder av 16-17 år er vant til å håve inn millioninntekter og kle barna i designerklær, er det vel en livsstil som er vanskelig å legge fra seg. Var det ikke slik at hun har masse penger (på bok og i eiendom) og spennende kontrakter? Da kan hun jo bare legge ned bloggen, da. Med mindre dette groteske sirkuset egentlig handler om å få bekreftelse. -Som fortjent ikke er positiv. Endret 12. oktober 2017 av Eksblogger
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 12. oktober 2017 #5151 Skrevet 12. oktober 2017 (endret) lillsunshine skrev (På 12.10.2017 den 21.19): Nå har de redigert klippet på episode 11 av Bloggerne. De har tatt inn mer av samtalen de har før Jan tar av seg trusa, også har de kutta klippet der. Skjønte ikke om det var redigeringa eller om det kommer enda en endring senere? Nå er det egentlig bare en samtale om at liksom skal vise at de har sex på TV, noe om at Jan egentlig er/var veldig sjenert før ha møtte Anna o.s.v,. så kuttes det. Er vel egentlig bra at videoen kuttes sånn, kunne ikke de bare ha gjort det første gangen... Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Summ Skrevet 12. oktober 2017 #5152 Skrevet 12. oktober 2017 Skjønner ikke problemet. Tv2 kan ha klippet bort 5timer for min del... hun filmet seg selv, med en mann stående bak henne, og tilsynelatende hadde de sex. Uansett om de hadde det eller ikke, kunne de like godt ha hatt det, det var ingenting på det klippet vi så, som tilsvarte at han ikke hadde mulighet til å ha sex med henne... 33
Gjest Eksblogger Skrevet 12. oktober 2017 #5153 Skrevet 12. oktober 2017 5 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: hos get nett-tv så er den gamle versjonen ute Og på bloggen hennes ligger resten....
Solivagant Skrevet 12. oktober 2017 #5154 Skrevet 12. oktober 2017 Selvfølgelig ligger hun på førsteplass. Hun vet så utrolig godt hva hun driver med. Dessverre. 8
Populært innlegg fjær Skrevet 12. oktober 2017 Populært innlegg #5155 Skrevet 12. oktober 2017 Uansett hva tv2 har klipt bort, videoen viser at Jan tilsynelatende tar boxeren, og Anna sier hun er naken, og at Jan står bak henne og hun sier at hun kjenner han er hard.. Hva er det tv2 har klippet bort her? Når Anna sier hun er naken eller uten klær er det da egentlig bare snakk om at hun dusjer uten klær? Og så har Tv2 klipt det til at hun snakker om at hun ligger naken i senga? Og at hun kjenner han er hard, er det da brødskiva de spiste til kvelds? Om de hadde sex eller ikke i videoen er helt uintr. DE filmet!! DE sendte filmen til tv2!! De VISSTE hva de la opp til, men de VISSTE/forsto ikke de reaksjonene som kom av dette... 65
Bambi1995 Skrevet 13. oktober 2017 #5156 Skrevet 13. oktober 2017 16 timer siden, princesse skrev: Kan ikke alle de som ikke liker anna bare slutte og følge henne på alle sosiale medier? Er jo tull og lese noe man hater så mye Enig. De er jo bare ute etter å spre dritt og hatefulle utsagt... Tydeligvis et stort behov noen har. 3
Bambi1995 Skrevet 13. oktober 2017 #5157 Skrevet 13. oktober 2017 17 timer siden, LeilaS skrev: Det går begge veier. Ingen er bedre enn den andre. Jan svarer ikke akkurat så hyggelig han heller. Grøss. Men ja, det er mye drittslenging og det er ikke greit, men mente de som kommer med konstruktiv kritikk som blir halshogd. Det er bare teit. Hadde du svart hyggelig om folk skrev så mye dritt til kjæresten din?
LeilaS Skrevet 13. oktober 2017 #5158 Skrevet 13. oktober 2017 28 minutter siden, Bambi1995 skrev: Hadde du svart hyggelig om folk skrev så mye dritt til kjæresten din? Jeg hadde faktisk ikke giddet å svart de. Jeg hadde blokkert de. Trenger ikke å synke ned på de sitt nivå. 10
terrasuave Skrevet 13. oktober 2017 #5159 Skrevet 13. oktober 2017 11 timer siden, Speedmaster skrev: Litt drøyt å dra voldtekt inn i denne diskusjonen, eller? jeg synes det var viktig å sette den i sammenheng så drøyt er det ikke... 1
Gjest orfeus Skrevet 13. oktober 2017 #5160 Skrevet 13. oktober 2017 @Bambi1995 @princesse Jeg gidder ikke lese bloggen hennes, fordi hun utnytter barna sine for å tjene penger, men likevel føler jeg meg kvalifisert til å si at både Anna og TV2 er skruppelløse når de legger ut / viser kompromitterende materiale. Anna er en mor med ansvar for flere barns fysiske og psykiske helse og da er det det hun skal konsentrere seg om, ikke legge ut videoer med sterke seksuelle under-/overtoner. Hun og samboeren kan leke alle de sexlekene de vil, men det er privat og skal forbli privat, ikke legges ut på nett og TV under navnet til hennes egen datter, og samboeren bør se sitt eget ansvar og ikke delta i sånt umodent tøys.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå