Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
44 minutter siden, Milio skrev:

Jeg gidder faktisk ikke mer av Anna. Det gikk fra å være underholdene til å være trist. Nå er det bare tragisk. 

Leser heller ikke noe av det hun legger ut. Har kun sett bloggerene på TV. 

Å orker man ikke mere av det hun gjør og sier,så er det bare og kutte ut🙂

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp igjen på 1 plass på blogglisten😶Er det mulig🤦🏼‍♀️

Gjest ClickB4it
Skrevet

Den filmen Anna har lagt ut, den skar litt i hjertet. Hun sier tydelig at det er Jans idé å lage den, at hun bør "forsvare seg", men at hun egentlig ikke har noe å si. Jan bør sette Anna først, ikke profitt. Å gå vekk fra bloggen tror jeg er det lureste hun har gjort på veldig, veldig, veldig lenge, og det bør hun støttes i.

I tillegg synes jeg at TV2 bør gå noen runder med seg selv, og tenke litt over hva slags mennesker de eksponerer. Jeg vet det er rutine å psyk-teste deltakere i klassiske realityshow som Farmen, Robinsonekspedisjonen, etc. Gjelder det samme for deltakerne i Bloggerne?

Skrevet

Hvorfor legger du ikke ut den ekte og uredigerte videoen på bloggen, Anna? Så KANSKJE vi tror på deg.

• Liker 17
Skrevet
1 minutt siden, Mainecoon skrev:

Hvorfor legger du ikke ut den ekte og uredigerte videoen på bloggen, Anna? Så KANSKJE vi tror på deg.

Ja, dette stusset jeg på. Tv2 bør jo kunne gi henne råmaterialet til å legge ut. Spesielt siden de innrømmer at det kan tolkes feil.

• Liker 4
Skrevet

På 1 plass igjen. Det gikk fort. Men jeg kommer ikke til å klikke meg inn. Er ferdig med i gi henne klikk og penger i kassa. Vi visste jo hun kom til å begynne å blogge igjen. Så ingen bombe det

Jeg synes det er skremmende hvor mange som støtter henne. Bare å se i kommentarfeltet på FB. Hvis noen våger å komme med litt kritikk, så blir de halshugget! Da er man bare en mobber og sjalu :roll:

Men jeg synes Tv2 har et lite ansvar her. Helt høl i hodet at de faktisk valgte å vise det klippet. Var de redde for at Anna og Jan skulle bli sure hvis de ikke viste klippet?

• Liker 12
Skrevet
4 minutter siden, LeilaS skrev:

På 1 plass igjen. Det gikk fort. Men jeg kommer ikke til å klikke meg inn. Er ferdig med i gi henne klikk og penger i kassa. Vi visste jo hun kom til å begynne å blogge igjen. Så ingen bombe det

Jeg synes det er skremmende hvor mange som støtter henne. Bare å se i kommentarfeltet på FB. Hvis noen våger å komme med litt kritikk, så blir de halshugget! Da er man bare en mobber og sjalu :roll:

Men jeg synes Tv2 har et lite ansvar her. Helt høl i hodet at de faktisk valgte å vise det klippet. Var de redde for at Anna og Jan skulle bli sure hvis de ikke viste klippet?

TV2 gjorde det helt bevisst, de luktet sensasjon og økte seertall.

TV2 gjorde jo alt "riktig"; de forsikret seg om at Anna hadde godkjent det redigerte klippet før det ble sendt. Anna er langt over myndighetsalder, hadde selv sendt inn råmaterialet og derved forhåndsgodkjent det. TV2 bryr seg fint lite om virkningene - før de stilles til veggs etter at skaden er skjedd. "Jarle Nakken forteller at TV 2 i etterkant ser at intensjonen med klippet kan ha blitt misforstått, og at de derfor har bestemt seg for å lage en ny versjon.  

- Denne versjonen vil senere i dag vil bli tilgjengelig på TV 2 Sumo og ved eventuelle fremtidige repriser, sier han til Side2."

Skrevet

Jeg blir oppriktig matt av alt dette styret og en ung jente som virkelig ikke skjønner sitt eget beste. Bare overskriften på innlegget som skaffet henne 1 plassen igjen sier sitt. Hvor er omsorgen Jan skal ha for kjæresten sin i denne perioden? Hvorfor setter ikke han ned foten og hvorfor skifter de ikke fokus når hun har det så vanskelig!? Om hun hadde virkelig stått i seg selv og vært ærlig om hvordan hun har det, sånn ekte ærlig ikke klikkbate ekte, så hadde hun nok snudd mange. Men så smarte er de dessverre ikke. 

At dette er mye uansett menneske skjønner jeg godt. Derfor jeg ikke evner å forstå hvorfor de ikke snur og er mer ydmyke. Fatter det ikke på noen som helst måte. 

Tenk om om det kom et innlegg som: Jeg sliter og dette er grunnen. Eller: Jeg sliter og sånn har jeg det egentlig. 

De hadde skaffet henne sympati og viktige klapp. Ikke disse klappene som nå kommer for det er offerrollen klapp og fundet på et helt annet grunnlag. Merkelig merkelig greie. Skulle virkelig ønske jeg forstod dette

• Liker 10
Skrevet
48 minutter siden, LeilaS skrev:

Det jeg syntes er mer skremmende, er hvor sinnsykt mye dritt voksne folk klarer å lire ut av seg!
Sitter der å kjefter og smeller i kommentarfeltene om at Anna er tragisk, Anna er en drittunge, Anna er ingenting, Anna ditt anna datt, Anna er et dårlig forbilde.
Men hva faen er de da, om Anna er et dårlig forbilde? De er uten tvil IKKE gode forbilder de heller, de som sitter der å snakker så sinnsykt mye piss, samtidig som mange av de sitter på privaten og stemmer for at mobbing er en u-ting og bør bli tatt tak i på skolene feks!! 

• Liker 4
Skrevet
29 minutter siden, Bambi1995 skrev:

Det jeg syntes er mer skremmende, er hvor sinnsykt mye dritt voksne folk klarer å lire ut av seg!
Sitter der å kjefter og smeller i kommentarfeltene om at Anna er tragisk, Anna er en drittunge, Anna er ingenting, Anna ditt anna datt, Anna er et dårlig forbilde.
Men hva faen er de da, om Anna er et dårlig forbilde? De er uten tvil IKKE gode forbilder de heller, de som sitter der å snakker så sinnsykt mye piss, samtidig som mange av de sitter på privaten og stemmer for at mobbing er en u-ting og bør bli tatt tak i på skolene feks!! 

Det går begge veier. Ingen er bedre enn den andre. Jan svarer ikke akkurat så hyggelig han heller. Grøss. Men ja, det er mye drittslenging og det er ikke greit, men mente de som kommer med konstruktiv kritikk som blir halshogd. Det er bare teit.

• Liker 3
Skrevet

Herregud folk er gale! Jeg antar det er slettet en haug med kritiske kommentarer på Facebook, men av de få som fortsatt står der er det masse kommentarer som sier "se begge videoene før du kommenterer". At folk tror på den sippevideoen viser hvor naive og dumme nordmenn er! 

Jeg tror mer på talsmannen fra TV2 enn Anna og Jan!

• Liker 24
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
frukrines skrev (På 12.10.2017 den 12.04):

Kleint dersom hun i den siste artikkelen fra side 2 lyver i et forsøk på å redde eget skinn: 

"Anna sier at videoen opprinnelig var en sekvens på 20 minutter der hun og Jan snakker om hvor teit det er at folk har sex på TV og «mobber» Anna som ikke har på seg klær når hun tar bilder. Stemmer dette?

- Hele sekvensen som vi fikk tilgjengeliggjort fra Anna selv er på tre minutter. 

Han sier at TV 2 kun har tatt bort 45 sekunder av det opprinnelige råmaterialet."

http://m.side2.no/aktuelt/anna-rasmussen-reagerer-sterkt-pa-bloggerne-klipp---mener-hun-blir-fremstilt-feil/3423380166.html

Endret av Nasse Nøff ❤
skrivefeil
Skrevet
16 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Så dette jeg også. Det som har skjedd her er at A viste om klippet. Men så fikk hun ikke den responsen hun hadde håpet på. Så da angrer hun og legger skylden over på TV2. Typisk A. 

Ja, det er jo ofte det hun gjør. Skylder på at Tv2 klippet det helt feil osv. Anna har sutret mye mot Tv2 og trakk seg fra SVD. Snart må vel tv2 få nok. 

• Liker 25
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
smalls skrev (På 12.10.2017 den 15.54):

Ja, det er jo ofte det hun gjør. Skylder på at Tv2 klippet det helt feil osv. Anna har sutret mye mot Tv2 og trakk seg fra SVD. Snart må vel tv2 få nok. 

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Noen som trodde hun sluttet for alltid? Pengene rår! Aldri om hun slutter. 

• Liker 10
Skrevet
23 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Tror nok ikke vi får se hun i neste sesong av bloggerne. 
Hun ødelegger bare for seg selv å oppføre seg som hun gjør. 

Håper de ikke vil ha henne med neste sesong. Det er til pass. Kan ikke oppføre seg på den måten. Trenger litt konsekvenser for sin oppførsel. Da kommer det garantert sutreinnlegg og sutrevideo.

• Liker 11
Skrevet
1 time siden, Bambi1995 skrev:

Kan ikke alle de som ikke liker anna bare slutte og følge henne på alle sosiale medier? Er jo tull og lese noe man hater så mye

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...