Monky Skrevet 22. september 2017 #4001 Skrevet 22. september 2017 http://m.side2.no/underholdning/anna-rasmussen-etter-vixen-blog-awards---jeg-er-sa-skuffet-men-mest-sint/3423374464.html i dette intervjuet sier hu at på bloggen fremstår hu krass og gir faen, men det er sånn hu fremstår på bloggerne som er sånn hun er, så😅 16
Sitronmelis Skrevet 22. september 2017 #4002 Skrevet 22. september 2017 Haha sett snappen til Espen Hilton? Det med blotteinnleggg... ser ut som en sånn clickbait Anna ville kommet med. Er det et stikk til Anna?😂 5
Klink Skrevet 22. september 2017 #4003 Skrevet 22. september 2017 1 time siden, Snuppah00 skrev: Hvor lenge kan hun leve av boka si da? Hun har null VGS og null arbeidserfaring, hvor skal hun jobbe? Hun hadde nok ikke fått jobb på en matbutikk eller bensinstasjon en gang Kanskje hun skal behynne å studere da? Aller helst skal hun vel blogge mer og bare lager litt drama. Men det er da håp for henne også?
Gjest thejohan Skrevet 22. september 2017 #4004 Skrevet 22. september 2017 Kommer vel til å tjene en del på klikk framover uansett. Folk klikker seg inn for å se om det kommer flere innlegg eller om det er noe som helst bevegelse på siden. Fikk ikke hun ganske mange klikk uansett da Jan «sykemeldte» henne?
Ultiva Skrevet 22. september 2017 #4005 Skrevet 22. september 2017 (endret) Rasmussens egosentrisitet og mangel på modenhet har for alvor blitt blottlagt for Norges ganske land den siste måneden. Det har vel aldri vært noen tvil om at Rasmussen er preget av opplevelser fra barndommen samt det at hun ble mor i starten av tenårene. Hun ble svært tidlig seksualisert (gravid som 14-åring) og har spesielt den siste måneden på nytt søkt oppmerksomhet ved å spille på nakenhet og sex. Rasmussens åpenbare umodenhet er vel grunnen til at de fleste kritikere ikke har ønsket å saumfare denne bloggerens - unnskyld språket - makkverk av en blogg hva angår clickbait, skriftspråk og innhold generelt. Selv oppfatter toppbloggeren alt av kritikk, realitetsorientering og tilsnakk som hat og hets. Jeg tror dessverre ikke at Rasmussen har skrevet sitt siste blogginnlegg, dette er som vanlig skrevet i kampens hete. Eventuelt har hun gått offline for å kunne unngå å svare på kritikken som hagler. Hun er særdeles impulsiv og korttenkt, men finner nok fort ut at hun ikke kan brødfø familien på annen måte enn å blogge. Dessverre. Endret 22. september 2017 av Ultiva 45
smalls Skrevet 22. september 2017 #4006 Skrevet 22. september 2017 Når hun begynner å dale på topplisten (selv om det kanskje ikke skjer siden folk klikker seg inn av nysgjerrighet) så kommer hun tilbake. Sier at hun måtte ta en pause, har tenkt mye, gått inn i selv blablabla...... Sier hun har savnet bloggingen, M ville ikke hun skulle slutte, hun klarer ikke å gjøre dette mot fansen og vanskelig å se at fansen blir så lei seg, hun har det mye bedre nå blablabla. Tror dere virkelig Jan lar henne slutte med bloggingen?Just like that? Jan lever av hennes blogginntekt og uten blogg, så er det ikke mye penger å hente 28
Aubree Skrevet 22. september 2017 #4007 Skrevet 22. september 2017 Selvfølgelig slutter hun ikke å blogge, noe må hun jo leve av. Selv om bloggen er dårlig kvalitet nå så drar hun inn nok penger. Og det kan hun jo melke til den kollapser helt. Men det er klart, med alt hun har drevet med i det siste, og episoden av bloggerne som ble vist i går, så passer det jo perfekt å si at hun slutter å blogge nå for da slipper hun å stå for noe av det - for bloggen er jo nedlagt uansett...i noen dager.... 20
smalls Skrevet 22. september 2017 #4008 Skrevet 22. september 2017 (endret) 44 minutter siden, Aubree skrev: og episoden av bloggerne som ble vist i går, så passer det jo perfekt å si at hun slutter å blogge nå for da slipper hun å stå for noe av det - for bloggen er jo nedlagt uansett...i noen dager.... Nettopp, og da slipper hun å svare på spørsmålene og møte opp på intervju. Hun holder seg lavt til det roer seg tenker jeg og folk slutter å bry seg Endret 22. september 2017 av smalls 14
Gjest ebola Skrevet 22. september 2017 #4009 Skrevet 22. september 2017 1 time siden, Klink skrev: Kanskje hun skal behynne å studere da? Aller helst skal hun vel blogge mer og bare lager litt drama. Men det er da håp for henne også? Er ikke så lett å studere uten vgs.
Gjest Kaktuspotte Skrevet 22. september 2017 #4010 Skrevet 22. september 2017 AR er et klassisk eksempel på et menneske som har fått for mye oppmerksomhet, så mye at hun ikke takler det minste av motgang. Så fikk hun dette barnet mens hun selv var et barn, og fikk enormt med oppmerksomhet. Ingen rundt henne kunne vel forutsi hvor mye bloggingen og oppmerksomheten kom til å «skade». Nå er det er hel familie som ikke har det så bra. Det sagt, det må være enormt tøft å være henne å stå i der sirkuset hun har laget for seg selv, og jeg tror nok at små barn merker mors sinnstemning, og det er ikke bra. Ingenting er bedre enn at familien klarer å skape ro rundt seg, og at A får kontakt med mammaen sin. Det tror jeg hun trenger Det vi ser nå er bare trist.
Gjest orfeus Skrevet 22. september 2017 #4011 Skrevet 22. september 2017 På tide å slutte å gi henne oppmerksomhet? Ikke skrive kommentarer på FB, stenge denne tråden og la henne være i fred? Hun har dummet seg ut og bør gå i tenkeboksen.
Theboss Skrevet 22. september 2017 #4012 Skrevet 22. september 2017 14 timer siden, Gregor Clegane skrev: Håper dette er seriøst, og ikke nok et PR-stunt. Hun snakker derimot om å gi seg på topp, det er vel en litt, om ikke veldig feil påstand, hvis vi kan si det slik. Er nesten så jeg vedder en tusenlapp på at dette er ett PR-stunt. Hun kommer garantert tilbake men bytter navn på bloggen,slik at avkommet sitt navn ikke er med 8
Theboss Skrevet 22. september 2017 #4013 Skrevet 22. september 2017 1 time siden, Klink skrev: Kanskje hun skal behynne å studere da? Aller helst skal hun vel blogge mer og bare lager litt drama. Men det er da håp for henne også? Er aldri for sent og starte og studere.. Hun er ung og masse tid fremover 1
Gjest Dorey Skrevet 22. september 2017 #4014 Skrevet 22. september 2017 Jeg jobber på bibliotek og nå har vi bestilt "Naken". Jeg står på førsteplass på ventelista, men jeg synes det er dødsflaut
Melodiana Skrevet 22. september 2017 #4015 Skrevet 22. september 2017 Mamma til Michelle gir ikke opp. Det er jo høstferien i skolene nå. De tar nok en ferietur så det blir stille på bloggen i ca. to uker. Bare vent. 19
Klink Skrevet 22. september 2017 #4016 Skrevet 22. september 2017 31 minutter siden, Theboss skrev: Er aldri for sent og starte og studere.. Hun er ung og masse tid fremover Nettopp. Hun er bare 21 hun kan ta vgs og gjøre hva hun vil.
Gjest Kaktuspotte Skrevet 22. september 2017 #4017 Skrevet 22. september 2017 1 time siden, orfeus skrev: På tide å slutte å gi henne oppmerksomhet? Ikke skrive kommentarer på FB, stenge denne tråden og la henne være i fred? Hun har dummet seg ut og bør gå i tenkeboksen. Jeg tror det beste er å legge tråden død, og bare håpe på at hun har gitt seg for godt, selv om det er lite trolig. Jeg gir meg.
Shoco90 Skrevet 22. september 2017 #4018 Skrevet 22. september 2017 Bra avgjørelse, håper bare hun holder ord, både for sin egen del og for sin familie sin del. Anna hadde passet fint til å jobbe i barnehage, man ser jo at hun er veldig tålmodig og flink med barn! Enten barne-og ungdomsarbeider eller barnehagelærer! Et lite tips, Anna :-) 13
Daisy_B Skrevet 22. september 2017 #4019 Skrevet 22. september 2017 Hvem er egentlig målgruppen for denne boken? 1
borifrankrike Skrevet 22. september 2017 #4020 Skrevet 22. september 2017 8 minutes ago, Shoco90 said: Bra avgjørelse, håper bare hun holder ord, både for sin egen del og for sin familie sin del. Anna hadde passet fint til å jobbe i barnehage, man ser jo at hun er veldig tålmodig og flink med barn! Enten barne-og ungdomsarbeider eller barnehagelærer! Et lite tips, Anna :-) Det tror jeg også! Barnehagelønn er kanskje ikke like bra som blogglønna, men god nok til å leve et fint liv hvis både hun og Jan har fulltidsjobb :) Faste rutiner og medarbeidere vil være sunt for henne. 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå