Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

12 timer siden, mm456 skrev:

http://www.tv2.no/v/1233511/?tag=bloggerne

Oisann, her var hun ikke mye sjarmerende! Jeg husker Sophie Elise hadde litt furteansikt da Bloggerne ikke vant Gullruten, men hun tok det jo med et smil etterpå hvis jeg husker riktig. Dette er jo bare kjempeflaut for Anna sin del. Det er helt greit å bli skuffet, men å snakke dritt om bloggerkollegaer på den måten gjør henne i alle fall ikke mer populær.

Herregud så pinlig! Komikerfrue er faktisk en bedre blogger, det er ikke nødvendigvis at mange lesere = mange stemmer. Hun har en bedre blogg og en langt mer attraktiv holdning til ting generelt kontra Anna. Anna er fryktelig selvopptatt, ja, mange lesere, men hvorfor? Ikke fordi det er kvalitet på lesestoffet hun publiserer. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jan har rett i ar hun har tatt livsstilsblogging til et nytt nivå, men ikke i positiv forstand. Hun har hatt alle muligheter til å blogge på en anstendig og respektfull måte for seg og sine, men den hårfine balansen der har hun ikke klart. Desverre for henne og Jan, men aller mest er det synd de uskyldige tredjepartene i dette kaoset. Bra hun gir seg nå, for hun har kjørt hele merkevaren hun har bygd opp i grøfta med en rasende fart, uten sikkerhetsbelter på seg eller arvetagere. Man kan virkelig ikke forvente å ikke få konstruktive tilbakemeldinger og skeptiske kommentarer sånn som hun har holdt på i lang tid nå, hvis hun skal stå i dette som en profesjonell part og tjene grådig mye penger på «jobben». Det er en del av pakka! 

Siste innlegg er neppe skrevet, jeg venter på et innlegg med skyldfordeling av økonomisk tap grunnet hets. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eksblogger
3 minutter siden, estrella skrev:

Herregud så pinlig! Komikerfrue er faktisk en bedre blogger, det er ikke nødvendigvis at mange lesere = mange stemmer. Hun har en bedre blogg og en langt mer attraktiv holdning til ting generelt kontra Anna. Anna er fryktelig selvopptatt, ja, mange lesere, men hvorfor? Ikke fordi det er kvalitet på lesestoffet hun publiserer. 

Som jeg skrev ovenfor :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig hun gir seg for godt! Hun har nok spart opp nok penger til å klare seg en god stund fremover til hun finner ut hva hun skal gjøre videre. Hun er fortsatt veldig ung og har mange muligheter. Håper bare ikke at bloggkarrieren hennes står i veien for evt jobber. Ingenting hadde vært bedre for henne og barna enn at bloggen ble langt på hyllen en gang for alle. Dessverre har jeg vanskelig for å tro det, men håper jeg tar feil!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For hennes egen (og familiens) del, håper jeg virkelig at hun slutter å blogge nå. Nok er nok. Syns ikke hun har virket lykkelig i det siste, heller deprimert og forvirret. God bedring Anna.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ig er de fleste kommentarene positive til at hun gir seg. 

Sikkert ikke helt hva hun såg for seg  

Hun fikk nok litt sjokk når hun skjønte hvordan hun ble oppfattet på Bloggerene og 'slutter' i affekt. Det varer nok ikke lenge, de trenger nok inntektene hun skaffer til hus  

Man merker virkelig hvor ung hun er når man ser og hører henne 'live' og som mor verker hjertet mitt for henne. Hun har ikke forutsetninger for å takle livet utenfor boblen sin, og det er skikkelig sørgelig b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er SÅ ironisk at hun snakker så godt om seg selv og egen blogg at hun ligger øverst på topplisten og at det bør være grunn i seg selv til å vinne. Hallo, våkn opp kjære Anna. Grunnen til at hun ligger øverst er jo alle overskriftene og stuntene hun foretar seg for å skaffe klikk. Tror ikke hun har like mange unike følgere. Komilerfrue, sophie Elise osv er så mye mer jordnære og lettere å like. Så jeg er helt enig i at Komilerfrue fortjener årets favoritt. For mammatilmichelle er absolutt ingen favoritt. Og hun omtaler jo også sin blogg som "underholdene" og lite personlig, så hva kan hun forvente. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane

Håper dette er seriøst, og ikke nok et PR-stunt. Hun snakker derimot om å gi seg på topp, det er vel en litt, om ikke veldig feil påstand, hvis vi kan si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Hun kommer nok tilbake.. vent å se. "Jeg må være sterk og stå imot presset. For det er dette jeg brenner for!" *tre dager senere* "Jeg er så stolt over meg selv, for jeg har klart å stå her når det stormet som verst. Hadde ikke klart det uten J og barna mine. Takk for at dere er der for meg i den tunge tiden": Så er det tilbake til det gode gamle. 

Vent og se sier nå jeg. 

Selvsagt . Er vel ingen andre enn hennes faste følgere, som endten er 19-14 eller har levd "livets harde skole", som tror på dette🙄

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Alex_rude skrev:

Selvsagt . Er vel ingen andre enn hennes faste følgere, som endten er 19-14 eller har levd "livets harde skole", som tror på dette🙄

Skulle stå 10-14 😅. Å forresten så hadde jeg aldri latt mine barn lese den bloggen! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med Hilton og Anna? Noe har skjedd på Vixen, men hva? Anyone?

Dauer forøvrig litt av Janbanan sitt personangrep på den personen som sier det de aller, aller fleste tenker. Hun er jo dronningen av clickbaits og av hensyn til sine tre små er det veldig, veldig fornuftig å gi seg nå. Selvom hun allerede har postet diverse ting som er nok til at de skjemmes hver dag for resten av livet. Relativt over gjennomsnittet glad for at det ikke ligger nakenbilder av mamma på nett 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Avgjørelsen om å slutte er jo ikke noe hun har tenkt lenge og veloverveid på, så jeg er ikke i tvil om at hun kommer tilbake. Hun er som en narkoman som MÅ ha dopet/klikkene sine.  Og hva ellers skal hun leve av? 

Men jeg tror hun vil slite. Hun har mistet all troverdighet. Fanskaren har minket drastisk i det siste, og hun fremstår ikke som et bra menneske med selvinnsikt. Det hjelper ikke at hun sier hun setter alle andre først, for det kan jo alle se at bare er bullsh..  Eller at hun er sterk og ærlig. Ja en ærlig idiot kanskje, men med det når man ikke så langt.

Eneste måten hun kan overleve på i bloggverdenen på sikt, er å vokse som menneske, få selvinnsikt, bli ydmyk, lære seg å skrive, og lage BRA innhold på bloggen. Hvis hun fortsetter som før, vil clickbaitene hennes miste sin funksjon, og andre mer intressante bloggere vil overta toppen av lista. Jeg håper på det siste, for denne dama begynner å bli ganske patetisk og uintressant. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norges ærligste blogger? Med alle disse clickbait overskriftene som knapt står til innholdet i teksten? Det er ikke å være ærlig, om du spør meg.. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...