Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Som noen andre her skriver. Hun trenger sikkert bare en liten bloggpause. La oss gi henne maks ei uke på å komme med det kleine innlegget om at hun er tilbake.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De forstår virkelig ikke... herregud, det er så mørkt. I kombinasjon med 0 selvinnsikt blir det katastrofe!

de tror seriøst at Anna er åpen og ærlig, og forstår ikke hvorfor så mange kritiserer. De skjønner ikke hvor provoserende dette evigvarende VM i clickbates er, at de tar uendelig mange dårlige beslutninger, at de utleverer barna, at det er utrolig mange pinlige og smakløse innlegg... det er leserne det er noe galt med! Alle sammen! Anna er jo på topp på blogglista fordi hun er så flink, må vite. De forstår ikke at grunnen er at innholdet på bloggen bare er så crazy og tragikomisk at folk bare MÅ følge med.

 

når det er sagt synes jeg ikke noe om hets og mobbing. Jeg holder meg til å si meningen min her innimellom. Men jeg har forståelse for at folk ikke klarer å holde seg innimellom. Disse folka er virkelig noe for seg selv... 

Endret av Ella Grisella
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel et innlegg rett før 1 oktober, sikkre seg 1 plass på blogglisten. 

Mener å ha lest at bloggere som ligger på 1. plass blir ekstra belønnet om det er den 1. dagen i mnd? 

Jeg mener og tror oppriktig at det er Jan som har krøllet hele bloggerstilen hennes til. Jada clickbites før han kom inn i bildet, men etter han ble en fast del av Annas liv, har bloggingen hennes og hva hun velger å skrive om blitt helt forferdelig. 

Jeg liker ikke bloggen til Anna, faktisk er det få blogger jeg liker. Jeg tar meg en liten runde 1-2 ganger i mnd, bare for å holde meg oppdatert. 

Både Anna og Kristine (hun med raw), har virkelig tapt seg etter at de fant sine nåværende kjærester. Og, jeg har vært der selv, i et dårlig/kontrollerende/manipulerende forhold. En dag våkner de opp og vil se verden i et nytt lys. Bli seg selv igjen. 

De må bare virkelig våkne opp først og før det skjer, må de nå kjelleren hardt og brutalt. 

 

Anna, våkn opp!

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste Anna kan gjøre er å trekke seg helt bort fra sosiale mdier og rampelys, og ta en utdanning. Man ser jo tydelig hvor ubekvem hun er i sosiale settinger, virker jo ikke som hun trives med det i det hele tatt. Og derfor blir det hele bare klønete. Både hun og Jan er veldig unge, og måten de fremstår og formulerer seg på er veldig umodent. Bare så synd at de ikke ser det selv.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lager hun alt dette dramaet kun fordi hun kalte Espen Hilton en fiasko og var en dårlig taper??

Gikk hun i graven fordi det ble vist og folk reagerte?

Typisk å gå rett i offerrollen. Kanskje for å få vekk fokuset fra akkurat den episoden?

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, kindagirl skrev:

Lager hun alt dette dramaet kun fordi hun kalte Espen Hilton en fiasko og var en dårlig taper??

Gikk hun i graven fordi det ble vist og folk reagerte?

Typisk å gå rett i offerrollen. Kanskje for å få vekk fokuset fra akkurat den episoden?

Helt enig, jeg blir paff. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Bg5000 skrev:

Ser nå at mammaen gir seg på topp :D

Da har de fleste fått det de har bedt om😯 men jeg tror ikke hun har gitt seg for godt hun kommer garantert tilbake. Men kanskje med ett annet bloggnavn 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lana_86 skrev:

Norges ærligste blogger? Med alle disse clickbait overskriftene som knapt står til innholdet i teksten? Det er ikke å være ærlig, om du spør meg.. 

Norges mest kyniske blogger. Klikk for enhver pris. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Love2017juni skrev:

Hva sjedde med rasmussen navnet til Jan egentlig? Ombestemte han seg...? 😂

Alt for clickbaiten sin skyld. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Gregor Clegane skrev:

Håper dette er seriøst, og ikke nok et PR-stunt. Hun snakker derimot om å gi seg på topp, det er vel en litt, om ikke veldig feil påstand, hvis vi kan si det slik.

Helt enig. Hvis hun tror «på topp» er rekord i antall lesere har hun virkelig misforstått. Det er ikke nødvendigvis ensbetydende å ha flest lesere og en velskrevet god blogg.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle bildene på Instagram er slettet bortsett fra ett... 

Er nok bare et stunt for at folk skal heller snakke om at hun slutter å blogge istedenfor å diskutere hvor slem hun var i episoden av bloggerne. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Kaktuspotte skrev:

Det ender sikkert med en langtidssykemelding fra Jan. 

Nå må dere slutte med dette «Dr. Jan»  gnålet. Blir Anna sykemeldt er det via lege som alle andre. Fins mange andre ting å ta tak i. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, lillehammeren skrev:

Nå må dere slutte med dette «Dr. Jan»  gnålet. Blir Anna sykemeldt er det via lege som alle andre. Fins mange andre ting å ta tak i. 

Det er jo faktisk fakta at dr Jan er den som sykemelder der i huset... 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra hun gir seg! :) 
Tror hun trenger en veldig lang pause nå. Bokutgivelsen gir nok en god inntekt fremover. Men hun kommer nok tilbake. Håper bare hun vokser i pausen. Blogge under eget navn, og skrive ordentlige og gode tekster. Uten all dramaet og eksponeringen av barna + drøye bilder av henne, under nåværende bloggnavn som inneholder barnets navn..

For å være helt ærlig virker det ikke som hun passer til blogglivet og det som følger med. Hun burde heller fokusere på utdanning fremover, og få seg en ordentlig karriere. Virker ikke som hun tåler noen ting. Det skal ikke mye til før hun knekker virker det som.  I bloggbransjen, når man er "kjendis", da tenker jeg man må tåle mye, være sterk og tøff. Ellers klarer man det ikke. 

Ønsker henne lykke til videre i livet i hvertfall. Kommer ikke til å kjøpe boka, men :)

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke første gangen hun sier hun skal gi seg som blogger, så dette tar jeg som et PR-stunt til det har gått hvertfall ett år uten at hun blogger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...