J.. Skrevet 20. september 2017 #3741 Skrevet 20. september 2017 20 minutter siden, ingeniørfrue skrev: "Runket på meg en senebetennelse" Anna har vondt i håndleddet, og de har spøkt hjemme med at hun kan ha runket på seg en senebetennelse 🤦🏼♀️ Humoren er virkelig på topp.. Skulle tro det var skrevet av en 14 år gammel gutt. 20
Butternut Skrevet 20. september 2017 #3742 Skrevet 20. september 2017 Herregud, nå er jeg lei...ingen mer klikk på bloggen hennes fra meg. Ever. 17
J.. Skrevet 20. september 2017 #3743 Skrevet 20. september 2017 Sensureringen i kommentarfeltet på FB er ihvertfall godt i gang.. 6
Gjest Kaktuspotte Skrevet 20. september 2017 #3744 Skrevet 20. september 2017 (endret) Stor unger som er i ferd med å nå tenårene liker å prate om runke, fi**e og k*k, de synes det er spennende ord. Men så vokser de til, de begynner å tenke over væremåten sin, og over språket sitt - men siden Anna sin utvikling stanset svært tidlig i tenårene så er det dette som er hennes nivå når det kommer til språk. Stakkars menneske, hun vet ikke bedre, men vi får håpe at hun vokser litt til så ikke hennes egne barn går forbi henne Endret 20. september 2017 av Kaktuspotte
Populært innlegg Panda90 Skrevet 20. september 2017 Populært innlegg #3745 Skrevet 20. september 2017 Er fristet til å sende mail til sponsorne hennes, Get Inspired, Betakaroten og Shai, for å høre om hvorfor de i det hele tatt vil assosieres med en blogger som driver med slike grove clickbaits på en mammablogg/familieblogg. Nakenbilder, sexoverskrifter, trekant, onanering og barnebilder kleiset sammen i en stor røre sammen med treningsklær, brunfarge og barbering. 65
Gjest orfeus Skrevet 20. september 2017 #3746 Skrevet 20. september 2017 Hun burde forbigås i taushet. Ingen klikk på blogg, insta og FB. Ingen tråd på kg.
Gjest Kaktuspotte Skrevet 20. september 2017 #3747 Skrevet 20. september 2017 4 minutter siden, Panda90 skrev: Er fristet til å sende mail til sponsorne hennes, Get Inspired, Betakaroten og Shai, for å høre om hvorfor de i det hele tatt vil assosieres med en blogger som driver med slike grove clickbaits på en mammablogg/familieblogg. Nakenbilder, sexoverskrifter, trekant, onanering og barnebilder kleiset sammen i en stor røre sammen med treningsklær, brunfarge og barbering. Det synes jeg du skal gjøre.
Flisespikker Skrevet 20. september 2017 #3748 Skrevet 20. september 2017 8 minutter siden, Panda90 skrev: Er fristet til å sende mail til sponsorne hennes, Get Inspired, Betakaroten og Shai, for å høre om hvorfor de i det hele tatt vil assosieres med en blogger som driver med slike grove clickbaits på en mammablogg/familieblogg. Nakenbilder, sexoverskrifter, trekant, onanering og barnebilder kleiset sammen i en stor røre sammen med treningsklær, brunfarge og barbering. Lykke til! Gründeren av Get Inspired er venninne av Jan. Surprise surprise 30
Mme Blavatsky Skrevet 20. september 2017 #3749 Skrevet 20. september 2017 (endret) Hun ble seksualisert i alt for ung alder, og resultatet er tre barn med ulike fedre og denne atferden hun utviser nå. Om ikke noen griper inn snart så vil denne grenseløsheten for alvor begynne å gå utover de unevnelige mindreårige, og jeg bekymrer meg for hvordan fremtiden ser ut for dem alle sammen. Endret 20. september 2017 av Ovnsbakt Paprika 39
Mynona Skrevet 20. september 2017 #3750 Skrevet 20. september 2017 Tråden er ryddet for krenkende innhold og persondebatt. Mynona, mod.
Akj Skrevet 20. september 2017 #3751 Skrevet 20. september 2017 Håper noen kapable voksne mennesker kan gripe inn snart. Det tar jo ikke slutt! Får vondt i hjertet av å se hvor "lost" hun her. Jeg gjentar igjen, mangel på selvfølelse er så tydelig. Har man egenverd i egne øyne så oppfører man seg ikke sånn. At Jan "tillater" dette det synes jeg er helt ufattelig, og sier mye om hans modenhetsnivå. 13
Ellepelle Skrevet 20. september 2017 #3752 Skrevet 20. september 2017 Men, hvor har det blitt av alle støttespillerne hennes denne gangen? Av de kommentarene på Facebook som jeg gadd å skumme gjennom, er kun TO til en viss grad støttende! Er dette begynnelsen på slutten? 8
Solivagant Skrevet 20. september 2017 #3753 Skrevet 20. september 2017 Heldivis begynner flere og flere å reagere på dette, til og med de trofaste fansene. Ser ut til at hun mister en del følgere nå. 19
Oktnxbye Skrevet 20. september 2017 #3754 Skrevet 20. september 2017 Burde ikke Anna merke innleggene hvor hun nevner boka si og hvor man kan forhåndsbestille billigst osv osv, med reklame/egenreklame? Kan ikke se at hun har gjort det på et eneste innlegg? 6
Sillyline Skrevet 20. september 2017 #3755 Skrevet 20. september 2017 8 minutter siden, Oktnxbye skrev: Burde ikke Anna merke innleggene hvor hun nevner boka si og hvor man kan forhåndsbestille billigst osv osv, med reklame/egenreklame? Kan ikke se at hun har gjort det på et eneste innlegg? Hele bloggen er jo egenreklame, så da burde vel nesten hele bloggen merkes Neida. Men jeg tror ikke det gjelder når man reklamerer for eget produkt? Egentlig et interessant spørsmål! Ble nysgjerrig, men ikke nok nysgjerrig til å søke det opp. 2
J.. Skrevet 20. september 2017 #3756 Skrevet 20. september 2017 11 minutter siden, Oktnxbye skrev: Burde ikke Anna merke innleggene hvor hun nevner boka si og hvor man kan forhåndsbestille billigst osv osv, med reklame/egenreklame? Kan ikke se at hun har gjort det på et eneste innlegg? Jeg nevnte det til henne på IG,hun blokket meg.. Det ER reklame,så det SKAL merkes. 17
Panda90 Skrevet 20. september 2017 #3757 Skrevet 20. september 2017 Nå har hun slettet siste innlegg fra facebook og instagram. Ble nok for mye konstruktive kommentarer å slette.. 11
Theboss Skrevet 20. september 2017 #3758 Skrevet 20. september 2017 2 minutter siden, Panda90 skrev: Nå har hun slettet siste innlegg fra facebook og instagram. Ble nok for mye konstruktive kommentarer å slette.. Er det noen bloggere som tåler konstruktive kommentarer😊 4
J.. Skrevet 20. september 2017 #3759 Skrevet 20. september 2017 1 minutt siden, Theboss skrev: Er det noen bloggere som tåler konstruktive kommentarer😊 Vel,noen tåler det langt dårligere enn andre.. 6
Friluftsdame Skrevet 20. september 2017 #3760 Skrevet 20. september 2017 Anna... skaff deg profesjonell hjelp. Du trenger hjelp til å se deg selv slik andre ser deg. Konstruktiv kritikk er ikke hat. Oppførselen din via SoMe er slik folk flest ser det gått langt, langt over streken. Det er avsky for det du presterer å legge ut, og på en mammablogg, som skaper sterke reaksjoner. Om du ikke tar det innover deg, så ønsker jeg deg lykke til i fritt fall. Jeg tviler ikke på at du kan skape er godt økonomisk fundament for barna dine ved å drive din virksomhet slik du gjør det. Men mener du at bare man klarer å sette penger på bok til barnas utdanning og bolig, så spiller det ingen rolle på hvilken måte man tjener pengene? Mener du det er dette som er toppen av lykke? Jeg tror vi er mange som klarer å støtte våre barns utdanning og inngang i boligmarkedet uten å drive virksomhet så på/over kanten at det har sin pris for oss personlig slik du nå opplever det. Du skriver at du står i et hat for at du skal sikre dine barns fremtid. Hjelp Anna, det trenger du virkelig ikke. Legg om stilen, ta tilbakemeldinger og vær slik du sier dine barn oppdras til å være. Altså ikke kynisk, men til å stole på. Med ryggrad og integritet. 32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå