_Malene Skrevet 25. september 2021 #12801 Del Skrevet 25. september 2021 J.. skrev (På 22.9.2021 den 16.49): Så fin hun har blitt på håret. Enig, det kledde hun! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 25. september 2021 #12802 Del Skrevet 25. september 2021 Hun ser så utrolig mye bedre ut med kortere hår! Det var virkelig dødt, flatt og livløst og alt for langt. Rett og slett veldig lite flatterende. Nå er hun jo kjempefin. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
broadwaycappuchino Skrevet 27. september 2021 #12803 Del Skrevet 27. september 2021 De kakene i dåpen må da ha stått ute i mange timer før de ble spist😱 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 2. oktober 2021 #12804 Del Skrevet 2. oktober 2021 Har hun en sønn som heter Roar? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ville91 Skrevet 2. oktober 2021 #12805 Del Skrevet 2. oktober 2021 Aintnofun skrev (24 minutter siden): Har hun en sønn som heter Roar? Det trodde jeg og 😅 Men er visst engelsk roar, som i brøle. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 2. oktober 2021 #12806 Del Skrevet 2. oktober 2021 Aintnofun skrev (2 timer siden): Har hun en sønn som heter Roar? Hehe, jeg tenkte det samme, at det ser ut som det er Roar som fyller 5 år. 😄😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydenkupp Skrevet 2. oktober 2021 #12807 Del Skrevet 2. oktober 2021 Skjønner ingenting av dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 2. oktober 2021 #12808 Del Skrevet 2. oktober 2021 Heter ikke gutten Roar? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 2. oktober 2021 #12809 Del Skrevet 2. oktober 2021 abderitt skrev (1 time siden): Nei, han heiter Lucas Så veldig rart. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 2. oktober 2021 #12810 Del Skrevet 2. oktober 2021 Ville91 skrev (7 timer siden): Det trodde jeg og 😅 Men er visst engelsk roar, som i brøle. Utrolig spesielt altså. Bare det å ha et ord sånn i ballonger, som ikke er navnet til barnet eller noe vanlig som "hurra" liksom. Og så i tillegg et engelsk ord, og at det også betyr et norsk guttenavn... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 2. oktober 2021 #12811 Del Skrevet 2. oktober 2021 Amatariel skrev (1 time siden): Utrolig spesielt altså. Bare det å ha et ord sånn i ballonger, som ikke er navnet til barnet eller noe vanlig som "hurra" liksom. Og så i tillegg et engelsk ord, og at det også betyr et norsk guttenavn... Veldig merkelig. Da jeg så det første bildet, tenkte jeg de var i bursdagen til en annen gutt som het Roar. 😉 Men det var visst det engelske "Roar", ble litt feil det der Anna... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 3. oktober 2021 #12812 Del Skrevet 3. oktober 2021 Jeg trodde de var i bursdag hos en som het Roar 😂 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 3. oktober 2021 #12813 Del Skrevet 3. oktober 2021 Men står kakene ute såå lenge før gjestene kommer? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 3. oktober 2021 #12814 Del Skrevet 3. oktober 2021 Cookie123 skrev (11 timer siden): Veldig merkelig. Da jeg så det første bildet, tenkte jeg de var i bursdagen til en annen gutt som het Roar. 😉 Men det var visst det engelske "Roar", ble litt feil det der Anna... Ikke nødvendigvis. Mottaker er jo også "ansvarlig" for hvordan budskapet tolkes. Hvor forbanna norsk skal man være,at man tror ROAR i denne sammenhengen er ett navn,når "alle" vet hva barnet heter og bursdagstema er dinosaurer.. 😂 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 3. oktober 2021 #12815 Del Skrevet 3. oktober 2021 J.. skrev (19 minutter siden): Ikke nødvendigvis. Mottaker er jo også "ansvarlig" for hvordan budskapet tolkes. Hvor forbanna norsk skal man være,at man tror ROAR i denne sammenhengen er ett navn,når "alle" vet hva barnet heter og bursdagstema er dinosaurer.. 😂 Jeg er faktisk 100 % forbanna norsk og leser dermed ord som har en norsk betydning som akkurat morsmålet mitt. Det blir som en engelskmann som ser navnet Even på en vegg, han hadde vel neppe tenkt at det var et navn sånn umiddelbart. Og jeg visste oppriktig ikke hva gutten heter, og tenkte at det var et utypisk bloggernavn. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 3. oktober 2021 #12816 Del Skrevet 3. oktober 2021 (endret) Hallepalle2 skrev (4 minutter siden): Jeg er faktisk 100 % forbanna norsk og leser dermed ord som har en norsk betydning som akkurat morsmålet mitt. Det blir som en engelskmann som ser navnet Even på en vegg, han hadde vel neppe tenkt at det var et navn sånn umiddelbart. Og jeg visste oppriktig ikke hva gutten heter, og tenkte at det var et utypisk bloggernavn. Bloggere elsker jo "over the top" bursdagstemaer,noe Anna alltid har stelt i stand. Norsk er morsmålet mitt også men å koble dinosaurtema opp mot "roar" var ikke kjempevanskelig. Endret 3. oktober 2021 av J.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 3. oktober 2021 #12817 Del Skrevet 3. oktober 2021 J.. skrev (57 minutter siden): Ikke nødvendigvis. Mottaker er jo også "ansvarlig" for hvordan budskapet tolkes. Hvor forbanna norsk skal man være,at man tror ROAR i denne sammenhengen er ett navn,når "alle" vet hva barnet heter og bursdagstema er dinosaurer.. 😂 Jeg vet ikke navnet på alle barna. Syns bare det var rart at hun eventuelt hadde valgt å kalle et av barna Roar. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 3. oktober 2021 #12818 Del Skrevet 3. oktober 2021 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerenenhjørning Skrevet 12. oktober 2021 #12819 Del Skrevet 12. oktober 2021 Ser hun selger babyutstyr igjen. Var ikke mye av det der sponsa? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydenkupp Skrevet 12. oktober 2021 #12820 Del Skrevet 12. oktober 2021 jegerenenhjørning skrev (3 timer siden): Ser hun selger babyutstyr igjen. Var ikke mye av det der sponsa? Tror det. Og hvem tar 100 kr for sending.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå