Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Hun bruker filter på alle bilder og videoer som gjør henne omtrent ugjenkjennelig. Jeg stusset på hvor slank hun så ut når hun var høygravid, skjønte hvorfor den ene gangen jeg så en video uten filterbruk hvor hun så helt annerledes ut. Det er skremmende at selv høygravide bruker slankende filter. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke noe om eksponering av barn, men selvom barnet vises et par ganger mens det er lite er det forskjell på å bli vist jevnlig hele veien. En baby forandrer seg ganske mye.

I forhold til andre influencere vet jeg heller ikke mye om barna hennes, jeg aner ikke hva de liker å gjøre, vaner de har osv. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen reklame på både snapchat og instagram.. jeg har fulgt anna i mange år, men synes de siste mnd er det kun reklame.. blir veldig lei av at hele instagrammen hennes skal være spekket med reklame.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklame om may beauty idag også... kan hun ikke fårstå at følgerne hennes blir drita lei av reklame om det samme kjedelig merket?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant20 skrev (På 1.6.2021 den 7.38):

Jeg synes ikke noe om eksponering av barn, men selvom barnet vises et par ganger mens det er lite er det forskjell på å bli vist jevnlig hele veien. En baby forandrer seg ganske mye.

I forhold til andre influencere vet jeg heller ikke mye om barna hennes, jeg aner ikke hva de liker å gjøre, vaner de har osv. 

Hun viser ikke bare noen få babybilder!

Hun har vist, og viser, alle ungene så ofte at jeg LETT kunne plukket ut de 3 eldste fra en gruppe med hundrevis av fremmede barn.

Ungene brukes også i reklame!

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruRosa skrev (44 minutter siden):

Hun viser ikke bare noen få babybilder!

Hun har vist, og viser, alle ungene så ofte at jeg LETT kunne plukket ut de 3 eldste fra en gruppe med hundrevis av fremmede barn.

Ungene brukes også i reklame!

Samme her!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avfulgte henne idag. Er drittlei av all reklame. Er ikke lengre en blogg som representerer henne lengre da det daglig er reklame. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Humoristen
Isild skrev (På 1.3.2021 den 10.19):

Forstår meg ikke helt på alle disse "kjendis"-reality TV- seriene jeg. Tydeligvis så er det helt tomt for kjendiser i Norge for de som er med etterhvert nå, er "has been"- eller så har man aldri hørt om de. Anna Rasmussen er vel strengt tatt ikke særlig i vinden lenger. 

Enig. Ikke Mia Gundersen heller 😆😆😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig, veldig lenge siden jeg har kikket innom IG’en til Anna Rasmussen - men gjorde det i dag. Fy flate - dette er kynisk bruk av mindreårige! 

Anna promoterer fremdeles et liv med en perfekt image på bilder. Stakkars små, som må kle seg om i fargeskalaen for at mor skal presse ut et bilde for likerklikk. Beige, hvitt og svart er det som gjelder. 

Dette er hverdagen Anna viser på IG. Uvisst av hvilken årsak. Harmoni i matchende farger. Til å spy av Anna. Du lever av å selge regisserte bilder dine mindreårige.

Bilde på bilde med mobilen midt i fleisen. Grov utnyttelse, som jeg fremdeles er overrasket over at ikke er forbudt! 

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friluftsdame skrev (9 minutter siden):

Veldig, veldig lenge siden jeg har kikket innom IG’en til Anna Rasmussen - men gjorde det i dag. Fy flate - dette er kynisk bruk av mindreårige! 

Anna promoterer fremdeles et liv med en perfekt image på bilder. Stakkars små, som må kle seg om i fargeskalaen for at mor skal presse ut et bilde for likerklikk. Beige, hvitt og svart er det som gjelder. 

Dette er hverdagen Anna viser på IG. Uvisst av hvilken årsak. Harmoni i matchende farger. Til å spy av Anna. Du lever av å selge regisserte bilder dine mindreårige.

Bilde på bilde med mobilen midt i fleisen. Grov utnyttelse, som jeg fremdeles er overrasket over at ikke er forbudt! 

Får assosiasjoner til en eller annen sekt 😳

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan man forvente når dama ikke har utdannelse og aldri jobbet en redelig dag 8-16. Da er reklame det eneste hun kan og barna må ofres. Det er forbrukere som kan stoppe det. Ingen klikk og likes= inntekter daler. Så burde bedriftene kunne stoppes og. At all reklame med barn burde vært ulovlig. Det er mange kjendiser eller C- kjendiser som bruker barna i reklame. Kan ramse opp: Hege Tørresdal, Sandra Lyng, Tone Damli, kona til Stian Blipp, Inger i Dubai, Louise A Riise og flere. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Den salgsrunden hun har nå er helt vill! Hvem kjøper en brukt brudekjole for 10 000kr når du kan få en helt ny for ca samme pris? Det samme med banreklær til fullpris! Det er sykt frekt av en som lever så luksuriøst å utnytte statusen sin for å tjene penger på fansen

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emilie2019 skrev (1 time siden):

Den salgsrunden hun har nå er helt vill! Hvem kjøper en brukt brudekjole for 10 000kr når du kan få en helt ny for ca samme pris? Det samme med banreklær til fullpris! Det er sykt frekt av en som lever så luksuriøst å utnytte statusen sin for å tjene penger på fansen

De som vil ha en sånn brudekjole, den koster nok atskillig mer ny

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reagerte på treningsdrakten hun la ut for salg som hadde hull i buksa og flekk på genseren. Prislapp: 400 kr 🤔

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasha skrev (19 timer siden):

noen som vet hvilken innspilling hun er med på nå?

Ser ut som noe ala «Hver gang vi møtes» bare med bloggere og ikke artister 😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...