Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stakkars, det er tungt å gå så mange dager på overtid. 

Skal se den lille venter på selveste nasjonaldagen! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyen har ikke rukket å bli en uke enda før han blir brukt i reklame på Insta😔 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lin11
platypus skrev (1 time siden):

Babyen har ikke rukket å bli en uke enda før han blir brukt i reklame på Insta😔 

Det kom virkelig ikke som et sjokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nasse Nøff ❤ skrev (På 13.5.2021 den 15.19):

Om du går tilbake i tråden så ser du hvorfor ting har endret seg. Da hun hadde blogg så var hun den verste versjonen av seg selv. Utlevering av mindreårige, overeksponering, stort fokus på sex og ikke minst, clickbait og løgner for oppmerksomhet. Hun har lagt ut nakenbilder for å komme hackere i forkjøpet, noe som var løgn og bildene kom aldri. Hun la ut bilde av seg selv toppløs på all fire på gulvet, for å vise at hun pusset opp huset. Hun hadde en stygg reaksjon på å tape en pris på vixen. Simulerte sex på TV, for så å nekte når hun fikk kritikk og fikk episoden endret. Trekant drama og det faktumet at hun giftet seg med han som var nr 2 og skrev åpent om det. Dette er bare det jeg husker på toppen av hodet, det var mye mer også. 
Listen over ting hun har fortjent kritikk for, er endeløs. De siste 2 årene så har hun ikke gjort noe annet enn å reklamere for det samme om å om å om igjen, og å bli gravid og forsøke å bli gravid. Det er ikke noe å snakke om lengre. 

Det er en god del som kan kritiseres fortsatt, men det er ikke lov her på KG. Om vi poengtere måten hun er på og hvor skadelig det er, så blir det slettet allikevel. Det er ikke noe vits, så da dør tråden ut og ingen gidder å diskutere henne nå lengre. Nesten alt i tråden blir slettet, fordi det er våre meningen og ikke siteringer fra bloggen. 

Mye av det du skriver er jo bare slutshaming, som ikke hører hjemme noe sted. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

revue3 skrev (5 timer siden):

Mye av det du skriver er jo bare slutshaming, som ikke hører hjemme noe sted. 

Det er/var (kritikk av) unødvendig, påtrengende nakenhet som blandes med bilder av mindreårige, for å tjene penger på det. Det er noe annet enn slutshaming. Tror ingen hadde kritisert Anna hadde hun ikke blogget kun i lys av at hun er mamma. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vipser skrev (12 timer siden):

Det er/var (kritikk av) unødvendig, påtrengende nakenhet som blandes med bilder av mindreårige, for å tjene penger på det. Det er noe annet enn slutshaming. Tror ingen hadde kritisert Anna hadde hun ikke blogget kun i lys av at hun er mamma. 

Men det er jo nettopp dette som er slutshaming, hvem er du til å bestemme hva som er "nødvendig " Nakenhet? Og påtrengende? Du velger jo selv hvilke kanaler du vil oppsøke. 

Sånn sett er jo kg-menigheten like påtrengende med sine moralske kompass.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

revue3 skrev (29 minutter siden):

Men det er jo nettopp dette som er slutshaming, hvem er du til å bestemme hva som er "nødvendig " Nakenhet? Og påtrengende? Du velger jo selv hvilke kanaler du vil oppsøke. 

Sånn sett er jo kg-menigheten like påtrengende med sine moralske kompass.

Du vet vel at disse folka dukker opp mellom andre innlegg på insta og snap, uten at man selv trenger å følge dem? At de gis talerør i media? Slik er de vanskelig å unngå. 

Nødvendig nakenhet i sosiale medier er FOR MEG reklame for undertøy og badetøy. Ikke legge ut bilder hvor man ligger toppløs i senga med kjæresten rett etter akten, med liten sladd på brystvortene (bilder av kidsa og reklame rett før og rett etter) eller som nevnt tidligere, kaste klærne for så å stå på alle fire toppløs og legge gulv. Dette er ikke en uskyldig «oops, jeg er bare en jente som forsøker å finne min vei i livet», eller feminisme, dette er beregnelig og seksuelt - for å tjene penger.

Slutshaming er i mitt hode å kalle noen hore for å gå i korte skjørt, eller å se ned på noen som har mange partnere (noe jeg aldri har gjort!). Slike ting.

Å kaste ut uttrykket slutshaming hver gang noen ikke synes det er stas med fremmedes nakenhet (dette gjelder menn og kvinner, før du kommer med det argumentet), i sammenheng med barnearbeid i dette tilfellet, er som å kalle det mobbing hver gang en influenser med millionlønn får kritikk for måten den offentlige jobben utføres.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Vipser skrev (På 27.5.2021 den 13.09):

Du vet vel at disse folka dukker opp mellom andre innlegg på insta og snap, uten at man selv trenger å følge dem? At de gis talerør i media? Slik er de vanskelig å unngå. 

Nødvendig nakenhet i sosiale medier er FOR MEG reklame for undertøy og badetøy. Ikke legge ut bilder hvor man ligger toppløs i senga med kjæresten rett etter akten, med liten sladd på brystvortene (bilder av kidsa og reklame rett før og rett etter) eller som nevnt tidligere, kaste klærne for så å stå på alle fire toppløs og legge gulv. Dette er ikke en uskyldig «oops, jeg er bare en jente som forsøker å finne min vei i livet», eller feminisme, dette er beregnelig og seksuelt - for å tjene penger.

Slutshaming er i mitt hode å kalle noen hore for å gå i korte skjørt, eller å se ned på noen som har mange partnere (noe jeg aldri har gjort!). Slike ting.

Å kaste ut uttrykket slutshaming hver gang noen ikke synes det er stas med fremmedes nakenhet (dette gjelder menn og kvinner, før du kommer med det argumentet), i sammenheng med barnearbeid i dette tilfellet, er som å kalle det mobbing hver gang en influenser med millionlønn får kritikk for måten den offentlige jobben utføres.

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hærregud som hun skal reklamere for may beauty... så snart hun legger ut noe som helst på storyen enten på snapchat eller instagram så er det reklame om dette forbanna merket. Vi er lei, vi vil heller se mer bilder av den nyfødte. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chroma
Prover91 skrev (38 minutter siden):

Hærregud som hun skal reklamere for may beauty... så snart hun legger ut noe som helst på storyen enten på snapchat eller instagram så er det reklame om dette forbanna merket. Vi er lei, vi vil heller se mer bilder av den nyfødte. 

Det er da bare bra at hun ikke eksponerer den nyfødte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (1 minutt siden):

Det er da bare bra at hun ikke eksponerer den nyfødte. 

Hun har jo allerede gjort det 😄 første storyen hvor hun viste babyen, var i forbindelse med reklame 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prover91 skrev (2 timer siden):

Så når Anna først har begynt å kutte ned på eksponering av barna, så er det plutselig galt også? 😅

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Novellemonster skrev (22 minutter siden):

Så når Anna først har begynt å kutte ned på eksponering av barna, så er det plutselig galt også? 😅

Nei, kutter hun ned på eksponering av barna sine er det et stort pluss.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det er fint at hun roer ned på eksponering av barna, men det må vel finnes noe mer interessant å dele? Jeg føler henne kun på snap, men der er det bare reklame for MayBeauty som blir delt... 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prover91 skrev (22 timer siden):

Hun har jo allerede gjort det 😄 første storyen hvor hun viste babyen, var i forbindelse med reklame 

Selv om hun har gjort det noen ganger er det jo bare bra at hun ikke gjør det ofte. Det er ikke sånn at om man først har gjort det én gang kan man like gjerne bare kjøre på. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
Prover91 skrev (23 timer siden):

Selv om hun har vist han et par ganger (?) er det ingen grunn til å fortsette å eksponere han jevnlig! 
Selv om det for mange er uintr å se reklame for beauty-ett-eller-annet er det til barnas beste om hun fortsetter å reklamere for det istedenfor å eksponere barna. Andre folks nysgjerrighet skal da ikke hun bry seg om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...