Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Gjest Varg Veum
23 timer siden, Skrottefar skrev:

Er nok like umulig å snakke med henne som med andre bloggere, f. eks CBE, AB og Villa Paprika, og å få de til å forstå, for de lever alle i en selvopptatt boble hvor de vet best 😎

Du har antakelig et poeng der, ja. Virker ikke som de klarer å ta inn noe utenfra. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagbladet har sak i dag. Om hvor hardt hun jobber for å bli gravid igjen. Altså damen tok selv abort for ikke så lenge siden. Hun har 3 fra før. Hva med skole og utdanning? Måtte vært mye bedre enn kun sette barn til verden. Men stakkars, hun kan jo ikke annet enn å leve av barna sine. 😏🙄

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Xstrella skrev:

Dagbladet har sak i dag. Om hvor hardt hun jobber for å bli gravid igjen. Altså damen tok selv abort for ikke så lenge siden. Hun har 3 fra før. Hva med skole og utdanning? Måtte vært mye bedre enn kun sette barn til verden. Men stakkars, hun kan jo ikke annet enn å leve av barna sine. 😏🙄

Det er tv2 som har sak om henne og ikke dagbladet. Var det første jeg fikk rett i ansiktet når jeg skulle åpne appen. Til vanligvis så er det VG som oftest er ute med siste "nytt" fra AR's liv. Men ikke denne gangen. 

https://www.tv2.no/underholdning/11545328/

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MaleficentAurora skrev:

Det er tv2 som har sak om henne og ikke dagbladet. Var det første jeg fikk rett i ansiktet når jeg skulle åpne appen. Til vanligvis så er det VG som oftest er ute med siste "nytt" fra AR's liv. Men ikke denne gangen. 

https://www.tv2.no/underholdning/11545328/

Ok. Leste litt fort hvor 'nyheten ' kom fra.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun ikke skjems over å stå fram med sutring fordi det tar litt tid før hun blir gravid og får sitt fjerde barn. Hva må ikke mange andre gå gjennom før de lykkes for å få barn i det hele tatt og noen som ønsker sterkt lykkes dessverre aldri.

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun syns det barnet de ønsker seg nå, er vel så viktig som de de allerede har. Hvordan i alle dager går det an å si noe sånt? 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hennes mann, han må virkelig føle seg satt på plass om han skjønner hva hun egentlig sier. Ja for det kan jo ikke være tilfeldig at hun aborterte en gang og «trodde» at hun var gravid en annen, ja det tilogmed føltes som en abort. Og så tilfeldig kan det ikke være så hun må sjekke sæden hans. Ikke for å legge skyld på noen, bare fordi at han skal føle seg liten, bitteliten. Anna is back! 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lopploella skrev:

Hun syns det barnet de ønsker seg nå, er vel så viktig som de de allerede har. Hvordan i alle dager går det an å si noe sånt? 

Er det egentlig så rart, om det ikke var for at det er Anna? Jeg og samboeren min sliter med å bli gravid igjen, og det er ikke sånn at savnet etter flere barn blir mindre fordi vi har mange barn fra før. Det er jo bare en måte å si at et nytt barn er ønsket? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
På 17.7.2020 den 9.52, Friluftsdame skrev:

Når mammablogger med hang til fasade-perfeksjonisme kombinerer med interiørblogging...

...lytter til mindreåriges ønsker og tilrettelegger for deres behov sier du Anna?

Miniballbinge i lys grått med lysegrå baller? Leker som er satt opp og som matcher i duse farger? 

Fortell meg: hvilken mindreårig drømmer om en lysegrå ballbinge? 

Joda, du skal få ballbinge. Men under en forutsetning: mor skal bestemme fargene. De må matche, you see. Mor trenger å ha kontroll, og husk at det skal deles på bloggen💰💰 og da må du forresten kles om i en grå kaninbadekåpe som matcher. Vil du heller ha rød sa du? Nei, det går dessverre ikke. Tema på rommet ditt er grått og lys isblå.

Jeg reagerer også på den krampaktige "matchingen". 

I grunnen flere ting jeg reagerer på i innredningen av barnerom, bla hyller med leker høyt oppe på veggen, helt umulig for barnet å få tak i de selv. Samme som bokhyllene hos CBE. Barna er altså avhengig av de voksne for å få tak i sine egne leker og bøker. Hvorfor?

Og barnerom med lenestoler og salongbord med telys (?!) 

Håper de har et par digre lekekasser gjemt bort i anledning fotoshooten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt kvalm av at hun klager over at hun sliter med og bli gravid med det 4 barnet. Og at hun har tatt abort, gått igjennom flere spontanaborter. Hun har 3 barn. 

Jeg og min mann har holdt på 4 år for og bli gravide, og det er veldig liten sannsynlighet for at det skjer. Jeg har selvfølgelig fått 3 kurer av gyn og evt neste steg er ivf. Så det gjør vondt at en med 3 flotte friske barn, får oppslag på TV2 fordi hun ikke blir gravid med sitt 4 barn, som hun så inderlig har lyst på. 

Hun har ikke akkurat store bekymringer i livet. Og jeg trodde helt ærlig AR var glemt, frem til artikkelen om henne dukket opp på nyhetsfeeden på FB. 

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2020 den 14.51, Orly skrev:

At man har ballbinge i grått er ganske vanlig, ser ikke helt problemet med det

Mulig det. Men garantert ikke basert på at de som skal bruke den er så glad i lys grå😏

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Fjellmonkey skrev:

får oppslag på TV2

Dessverre så er det TV2 i et nøtteskall, de blir et utstillingsvindu for intetsigende såkalt kjendiser, som Anna R, Anne-Brith, Villa Paprika og hele røkla.....ikke skjønner jeg at det sitter folk i disse redaksjonen som seriøst syns at dette er gode innslag, men men, med en kanal som viser Bloggerne så sier det seg selv

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varg Veum
5 minutter siden, Skrottefar skrev:

Dessverre så er det TV2 i et nøtteskall, de blir et utstillingsvindu for intetsigende såkalt kjendiser, som Anna R, Anne-Brith, Villa Paprika og hele røkla.....ikke skjønner jeg at det sitter folk i disse redaksjonen som seriøst syns at dette er gode innslag, men men, med en kanal som viser Bloggerne så sier det seg selv

Har gjort samme observasjon selv. At de i såpass stor grad bruker tid på slikt, synes jeg blir ganske meningsløst. Det er mye annet en kunne satt søkelyset på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår virkelig ikkje kvifor alt skal ut i offentligheita.

"For meg er det vel så viktig med babyen vi nå ønsker oss som de vi allerede har"(https://www.tv2.no/underholdning/11545328/)

Altso! Det er no sjølvsagt viktigast med dei barna ein har vell 🤨 Når ein har 3 barn er vell ein eventuell nr 4 berre ein bonus.

Klart det er kjipt å gjennomgå spontanaborter, men ho har no vert gjennom fullgåtte graviditeter før so ho veit no at ho kan bære fram barn. Det er heilt normalt at det kan gå eit års tid i prøving. Ho har berre vert veldig heldig som ikkje har opplevd dette før (både lang prøvetid og spontanabort). 

"Et ønske om et barn er det samme, uansett om man er foreldre fra før eller ikke" (https://www.tv2.no/underholdning/11545328/)

Klarer ikkje heilt å være einige i dette utsagnet heller. Det er no virkelig ein forskjell om det er barn nr 1 eller nr 4 som ein skal prøve på. Dersom ein sitter med eit barneønske må det være meir sårt å ikkje få nokon barn enn å ende opp med å ikkje få barn nr 4.

For all del Anna det er kjipt det du går gjennom både med lang prøvetid og spontanaborter og eg håper du får oppfylgt ønsket ditt. Men kanskje du skal tenke litt over kva du poster på internett. 

Endret av Litenhopp
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Oppland said:

At hun ikke skjems over å stå fram med sutring fordi det tar litt tid før hun blir gravid og får sitt fjerde barn. Hva må ikke mange andre gå gjennom før de lykkes for å få barn i det hele tatt og noen som ønsker sterkt lykkes dessverre aldri.

Jeg husker godt blogginnlegget om hvordan hun visste AKKURAT hvordan ufrivillig barnløse har det, siden hun selv ble ufrivillig gravid som ung. 

Synes det blir for dumt av media å fremstille henne som den «nye» influenser-bedriften som er «ufrivillig barnløs». Pilotfrue var bra for hun satte et ansikt på prøvere / og media sørget for at det kom ut. Men når det først kommer blogginnlegg om 3 flotte barn, og så «uææ ufrivillig barnløs» synes jeg det er latterlig av media å bite på. 

Endret av BuffaloDuck
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ikke noe særlig sympati med de som sliter med å få 4 mann altså. Jeg skjønner at det er leit, når det er noe man ønsker. Men å påstå at dette ønsket er like viktig som 3 levende barn?? Eh....

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er nok desperat i forhold til det å drive bloggen videre med noe "nytt". Hvorhen et 4 barn kan tilføye så mye nytt er vel en annen diskusjon. Bloggen er på vei til å dø ut for godt. En ny graviditet hadde nok fått opp lesertallet en liten stund. Men det er jo kun for en kort periode.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trude4
12 minutter siden, Clara80 skrev:

Hun er nok desperat i forhold til det å drive bloggen videre med noe "nytt". Hvorhen et 4 barn kan tilføye så mye nytt er vel en annen diskusjon. Bloggen er på vei til å dø ut for godt. En ny graviditet hadde nok fått opp lesertallet en liten stund. Men det er jo kun for en kort periode.

Du hvet at bloggen hennes ligger på topp? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...