Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Jeg synes kjøkkenet var fint og oppbevaringen var super. Kunne godt sagt hvor det forskjellige var fra slik at jeg kunne funnet det 🤪 og fått orden i mine skap🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere som kommenterer, at interiør og barnerom er så stivt og ukoslig osv osv.. Har dere barn selv? Tror dere virkelig, alle bildene hun viser frem.. Er alt som er på barnerommene? At hun koser seg med dog innrede det nye huset, og vise frem bilder... Betyr ikke at barna ikke har masse leker bak "fasaden"

Husk at barna har venner med hjem osv osv... Men alt dette blir ikke med på bildene.  Så ting er kanskje litt mer privat en det enkelte hær klarer og forstå. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best lyse farger og kjøkkenet ble alt for mørkt etter min smak. Fra mobilen  ser det ut som en svær svart koloss. De andre rommene var helt greie.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Justlooking skrev:

Jeg liker best lyse farger og kjøkkenet ble alt for mørkt etter min smak. Fra mobilen  ser det ut som en svær svart koloss. De andre rommene var helt greie.

Heldigvis så skal ikke du bo der, og jeg tror ikke noen bryr seg om din mening :) spesielt ikke de som faktisk eier huset.. folk ass....

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Damla skrev:

Heldigvis så skal ikke du bo der, og jeg tror ikke noen bryr seg om din mening :) spesielt ikke de som faktisk eier huset.. folk ass....

Hæ? Det har vært side opp og side ned om folks mening etter at rommene ble vist på bloggen. Både negative og positive. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
6 timer siden, Damla skrev:

Heldigvis så skal ikke du bo der, og jeg tror ikke noen bryr seg om din mening :) spesielt ikke de som faktisk eier huset.. folk ass....

Nå skjønner jeg faktisk ikke hva du mener. Anna legger jo ut massevis av bilder fra kjøkkenet sitt ut på åpent internett, det er jo bra merkelig å gjøre det hvis hun ikke vil at noen skal nevne det med et eneste ord. Jeg syns også at det ser ut som en kullsvart kloss og det får kjøkkenet til å se bittelite ut. Men hun har flotte systemer i skuffer og skap per nå🤩 Men spørs hvordan det ser ut etter et års tid når de får bodd seg inn. Tre barn gir hektiske hverdager, hvert fall når to av dem er gutter. Jeg syns hun er gal som prøver på barn nr 4 nå i stedet for å tenke fremover og å få seg en trygg utdannelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er mer trist at hun reklamerer for graviditetstester i ett innlegg om spontanabort det sier egentlig mye om at det er pengene som stiller høyest for henne. Å utlevere både seg selv og mannen for å tjene penger er så motbydelig og igjen så bør hun skjermes fra seg selv. Hun har kanskje ikke noe støtteapparat som kan veilede henne og det er trist for det virker ikke som hun har noen filter. Hun vil gjerne fremstå som den perfekte, men tror leserne som er oppegående nok får motsatt inntrykk. Hun fremstår dessverre lite reflektert over valgene hun tar.

 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil tråd

 

Endret av Revenge o'Cavatina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dine detaljrike observasjoner av et tilfeldig møte i forbifarten fremstår skremmende.

Feil tråd kanskje? Forskjell på CBE og AR

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Skrottefar skrev:

Feil tråd kanskje? Forskjell på CBE og AR

Næmmen, hvordan skjedde dette da?😳 Takk skal du ha👍

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Isabella82 skrev:

Synes det er mer trist at hun reklamerer for graviditetstester i ett innlegg om spontanabort det sier egentlig mye om at det er pengene som stiller høyest for henne. Å utlevere både seg selv og mannen for å tjene penger er så motbydelig og igjen så bør hun skjermes fra seg selv. Hun har kanskje ikke noe støtteapparat som kan veilede henne og det er trist for det virker ikke som hun har noen filter. Hun vil gjerne fremstå som den perfekte, men tror leserne som er oppegående nok får motsatt inntrykk. Hun fremstår dessverre lite reflektert over valgene hun tar.

 

Enig. Et motbydelig innlegg. Anna må lære seg hvor grensen går for eksponering av privatliv. For seg selv, og for de rundt seg. 

Imidlertid tydelig at hun trenger å tjene penger, og da er alt til salgs. Kynisk utnyttelse av andre sitt privatliv, fordi hun ikke gidder å gjøre en innsats for å skaffe seg utdanning og en ærlig jobb. 

Et dårlig forbilde.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varg Veum
22 timer siden, Isabella82 skrev:

Synes det er mer trist at hun reklamerer for graviditetstester i ett innlegg om spontanabort det sier egentlig mye om at det er pengene som stiller høyest for henne. Å utlevere både seg selv og mannen for å tjene penger er så motbydelig og igjen så bør hun skjermes fra seg selv. Hun har kanskje ikke noe støtteapparat som kan veilede henne og det er trist for det virker ikke som hun har noen filter. Hun vil gjerne fremstå som den perfekte, men tror leserne som er oppegående nok får motsatt inntrykk. Hun fremstår dessverre lite reflektert over valgene hun tar.

 

Enig der. Tror noen burde snakke med henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ærlig si at jeg finner ikke interiør stilen hennes smakfull i det hele tatt. Det er absolutt ingenting som tilsier at det er en familie som bor der. Mer som en salgsoppgave som at huset skulle selges. Veldig kaldt å tomt i ett i mine øyner.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Varg Veum skrev:

Enig der. Tror noen burde snakke med henne. 

Er nok like umulig å snakke med henne som med andre bloggere, f. eks CBE, AB og Villa Paprika, og å få de til å forstå, for de lever alle i en selvopptatt boble hvor de vet best 😎

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.7.2020 den 9.32, Friluftsdame skrev:

Anna har familie på Kypros, og jeg forstår derfor godt at de har lyst til å reise.

Dette evinnelige sytet om mangel på sommer i Norge er imidlertid patetisk. Jeg har familie og venner som for tiden deler fine sommerbilder fra Sørlandet, og kjenner meg ikke igjen i Annas virkelighetsbilde. Norsk sommer er norsk sommer. Enkelte dager må man kle seg litt mer enn andre. 

Forøvrig er jeg enig med dem som mener at i år burde vi alle klare å holde oss i Norge. Ganske enkelt for å unngå nye smitteutbrudd. 

Hun må jo være villig til å bruke ekstremt mye tid på å komme seg til kypros bare for en ukes ferie. Jeg sjekket flytider fra Gardermoen (på finn.no, har ikke gått dramatisk til verks å sjekket veldig nøye).. korteste tid derifra var 8 timer pluss.. da med en mellomlanding.  Dette var også klart den dyreste (nå tenker vel neppe Anna så mye på penger da)..flere ruter brukte over 20t. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når mammablogger med hang til fasade-perfeksjonisme kombinerer med interiørblogging...

...lytter til mindreåriges ønsker og tilrettelegger for deres behov sier du Anna?

Miniballbinge i lys grått med lysegrå baller? Leker som er satt opp og som matcher i duse farger? 

Fortell meg: hvilken mindreårig drømmer om en lysegrå ballbinge? 

Joda, du skal få ballbinge. Men under en forutsetning: mor skal bestemme fargene. De må matche, you see. Mor trenger å ha kontroll, og husk at det skal deles på bloggen💰💰 og da må du forresten kles om i en grå kaninbadekåpe som matcher. Vil du heller ha rød sa du? Nei, det går dessverre ikke. Tema på rommet ditt er grått og lys isblå.

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mrs. Random Nick
On 7/10/2020 at 2:02 PM, Cati said:

Jeg synes hus, rom, interiør virker preget av å være satt sammen slik hun har funnet på andre instakontoer. Endt opp med en miks av hva som er «in», men ikke klart å lage det hverken innbydende, lunt eller koselig. For meg ser det ut som et slags visningshus blottet for karisma og sjel. Det er ikke noe personlig eller stilfullt over det. Jeg synes det virker som hun har vært altfor opptatt av å få ting sånn som hun tenker at andre vil synes er fint hos henne, men glemt litt det personlige preget for å si det mildt. Det er i mine øyne et mislykket forsøk på å være elegant, moderne og klassisk. 

Enig. Hun kunne med fordel hatt noe interiør-nips fra Kypros (siden hun har slekt derfra), og gjerne bilder av dem selv på veggene for å gjøre det hele mer hjemmekoselig slik at man får på følelsen av at det bor en faktisk person der. Og hun kunne med stor fordel droppet plakatene med Sønn, lillebror, søster-tekstene på seg. P.S. Hvis hun leser dette: Husk å merke barnerommene med reklame der det gjelder. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Mrs. Random Nick skrev:

 Hun kunne med fordel hatt noe interiør-nips fra Kypros (siden hun har slekt derfra)

Forstår godt at hun ikke har dette,noe så harry.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Friluftsdame skrev:

Når mammablogger med hang til fasade-perfeksjonisme kombinerer med interiørblogging...

...lytter til mindreåriges ønsker og tilrettelegger for deres behov sier du Anna?

Miniballbinge i lys grått med lysegrå baller? Leker som er satt opp og som matcher i duse farger? 

Fortell meg: hvilken mindreårig drømmer om en lysegrå ballbinge? 

Joda, du skal få ballbinge. Men under en forutsetning: mor skal bestemme fargene. De må matche, you see. Mor trenger å ha kontroll, og husk at det skal deles på bloggen💰💰 og da må du forresten kles om i en grå kaninbadekåpe som matcher. Vil du heller ha rød sa du? Nei, det går dessverre ikke. Tema på rommet ditt er grått og lys isblå.

At man har ballbinge i grått er ganske vanlig, ser ikke helt problemet med det

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså hvordan kjøkken og stue er, får da være opp til de selv, man har forskjellig smak.

Vi har heller ikke bilder av barna framme eller nips fra diverse land

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...