Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Herregud, for et stusselig gutterom. Bare svart og hvitt. Aldri i verden om han har valgt det selv.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tragisk å se hvordan mor stolt presenterer disse triste og fargeløse barnerommene. Aldri i livet om barn velger dette selv, alt er totalt pregløst og nitrist. Men de er tydeligvis veldresserte der de poserer med en gapende mor i coctailkjole og iført sine like og antrekk i matchende manglende farger. Lurer på om de får lov til å ha leker med farger i det huset. Får skikkelig dårlige vibber av Anna Rasmussen! 

Endret av Chrisssi
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns rommene var kjempefine, men det manglet litt leker der. Så veldig rent ut. De har vel eget lekerom da.. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke helt hvorfor hun har valgt å bygge så liten stue og kjøkken. Er jo mulig at det har vært litt begrensninger økonomisk, men skulle jeg først bygget nytt så hadde kjøkkenet vært førsteprioritet mtp. størrelse.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.7.2020 den 16.00, baldrian skrev:

Hun skal bake dem selv, slik som til Williams 5-årsdag.

Det er vel ikke så rart at hun skal bake selv tenker jeg. Hvem tør å ta på seg baking av kaker for henne, etter det hun gjorde mot Kristina Jimenez...

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.7.2020 den 15.42, Aintnofun skrev:

Forstår ikke helt hvorfor hun har valgt å bygge så liten stue og kjøkken. Er jo mulig at det har vært litt begrensninger økonomisk, men skulle jeg først bygget nytt så hadde kjøkkenet vært førsteprioritet mtp. størrelse.

De har nok valgt et ekstra soverom på bekostning av stue. Boligen kommer egentlig med 4 soverom. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scrollet gjennom første siden nå, utrolig hvor mange poster hun klarer å skvise ut av den fødselsdagen. Føler jeg ser de samme bildene i en evig loop. Så utrolig kjedelig. Og eksponeringen av barn 😱 - noe av det verste jeg har sett på lenge. Nå MÅ bloggerbarn få et vern! #stopsharenting 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.6.2020 den 8.47, baldrian skrev:

"Jeg hadde egentlig lyst på lyst kjøkken, men er så utrolig glad for at vi valgte å gå for sort!"

Hva gjør du for å holde sort kjøkken rent for fingeravtrykk? Det er vel ikke mulig å gjøre noe som helst for å unngå det. Jeg ble fortalt når vi kjøpte kjøkkenet at frontene var laget slik at ikke alle merker skal synes, men det føler jeg virkelig det gjør. Bare kjøleskapet har jeg vasket en million ganger allerede, for det kommer merker etter hver gang vi åpner alle skuffer og skap, uansett hvor rene vi er på hendene. Så det er litt irriterende. Men alt kan vaskes bort, og får vi besøk eller om jeg skal ta noen bilder, så gnikker jeg jeg og tørker av, men til vanlig vil man alltid ha litt merker her og der med et sort kjøkken!

Selvsagt blir det merker når alt er sort. Lykke til hvis du har vasket en million ganger etter to uker. Tips: Prøv ting selv i praksis, ikke hør på selgere. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at de vil sove på samme rom som badet, kun separert av en glassvegg uten dør. Skal toalettet også være en del av dette badet, eller blir det separat? Hvis førstnevnte vil det i hvert fall bli alt annet enn romantisk den dagen en av dem får omgangssyken eller tilsvarende. Virker nesten som et ledd for å frata også de voksne i hus sitt privatliv, nå som barnas privatliv er saga blott.

Endret av lenebu
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein

Jeg syns hun har det veldig elegant hjemme til å være en ung trebarnsmor. Misunner henne systemene hun har på kjøkkenet, hun er utrolig ryddig og systematisk. Hun kunne med fordel ha droppet bildene av barnerommene, men ellers liker jeg house tour'en. Stusser på hvorfor de har en diger pynteseksjon på soverommet da, den er vel strengt talt et stuemøbel. Hvor gjør de av alle klærne sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes hus, rom, interiør virker preget av å være satt sammen slik hun har funnet på andre instakontoer. Endt opp med en miks av hva som er «in», men ikke klart å lage det hverken innbydende, lunt eller koselig. For meg ser det ut som et slags visningshus blottet for karisma og sjel. Det er ikke noe personlig eller stilfullt over det. Jeg synes det virker som hun har vært altfor opptatt av å få ting sånn som hun tenker at andre vil synes er fint hos henne, men glemt litt det personlige preget for å si det mildt. Det er i mine øyne et mislykket forsøk på å være elegant, moderne og klassisk. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annas (og Jans får vi tro) smak når det gjelder innredning og interiør er nok ikke så veldig vanlig, og iallefall ikke i en småbarnsfamilie. Da jeg selv hadde 3 små var det leker, klær, sko, bøker, blader, klesvask "overalt" føltes det som, i tillegg til rot på kjøkkenet, håndklær på badegulvet og barnerom med alt de selv måtte ønske å ha fremme, henge opp på veggen og å leke med midt på gulvet. 

Forstår at hun sikkert tar vekk ting når hun skal ta bilder. Men det hun viser er mer sterilt enn en møbelkatalog. 

Men for all del, hver sin smak. Det er ikke stygt - langt i fra. Fine ting, fine kjøkkenskap, benk, gulv osv. Glassveggen var stilig, men det ser bare ikke ut som det bor noen der. 

Forøvrig litt artige betraktinger her: https://kjerringtanker.blogg.no/roomtour-masterbedroom.html

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste nettopp på bloggen at hun og familien skal til Kypros nå i juli... dette har vel myndighetene åpnet opp for, og hun fortjener ikke mer hat enn andre for å reise utenlands i disse tider. Uheldigvis er hun vel litt mer eksponert for hat når hun legger ut om det på bloggen med mange lesere (?)

Ikke noe hat, men er ikke dette å sette seg i et dårlig lys? Hvorfor dra en uke til Kypros, fordi «det er tradisjon»? 

Jeg tenker selvfølgelig dette om alle som velger å dra utenlands unødvendig nå, men hun er bare den første som har annonsert at hun skal

Endret av MammaLinda
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, MammaLinda skrev:

Leste nettopp på bloggen at hun og familien skal til Kypros nå i juli... dette har vel myndighetene åpnet opp for, og hun fortjener ikke mer hat enn andre for å reise utenlands i disse tider. Uheldigvis er hun vel litt mer eksponert for hat når hun legger ut om det på bloggen med mange lesere (?)

Ikke noe hat, men er ikke dette å sette seg i et dårlig lys? Hvorfor dra en uke til Kypros, fordi «det er tradisjon»? 

Jeg tenker selvfølgelig dette om alle som velger å dra utenlands unødvendig nå, men hun er bare den første som har annonsert at hun skal

Anna har familie på Kypros, og jeg forstår derfor godt at de har lyst til å reise.

Dette evinnelige sytet om mangel på sommer i Norge er imidlertid patetisk. Jeg har familie og venner som for tiden deler fine sommerbilder fra Sørlandet, og kjenner meg ikke igjen i Annas virkelighetsbilde. Norsk sommer er norsk sommer. Enkelte dager må man kle seg litt mer enn andre. 

Forøvrig er jeg enig med dem som mener at i år burde vi alle klare å holde oss i Norge. Ganske enkelt for å unngå nye smitteutbrudd. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Anna skal ha cred for å nedskalere bil og hus i forhold til det de hadde tidligere. Det er fornuftige valg som gjør henne mindre avhengig av blogginntekter på sikt. Hun og Jan har og prioritert nærhet til ungenes venner og skole.

Smak og behag ang stil, det gjelder oss alle, de må få ha det de liker best uten å forsvare overfor oss lesere.

Mangel på skjerming av barn på bloggen er jeg uenig i, men ellers synes jeg hun har tatt flere fornuftige valg i det siste.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Sun skrev:

Jeg synes Anna skal ha cred for å nedskalere bil og hus i forhold til det de hadde tidligere. Det er fornuftige valg som gjør henne mindre avhengig av blogginntekter på sikt. Hun og Jan har og prioritert nærhet til ungenes venner og skole.

Smak og behag ang stil, det gjelder oss alle, de må få ha det de liker best uten å forsvare overfor oss lesere.

Enig i dette, men syns det er spesielt å fortelle om gjentatte spontanaborter og så legge ut poster om graviditet med reklamelenker. Det kan gi inntrykk av at man forsøker å tjene penger på spontanabortene 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...