Gjest Fvonk Skrevet 4. januar 2019 #10621 Skrevet 4. januar 2019 2 timer siden, smalls skrev: Selv etter en bot på 100 000, så fortsetter hun å bryte reglene. Virker som hun kun gjør det for å provosere Kan ikke akkurat skylde på hun ikke skjønner regelverket Håper inderlig ikke Markedsrådet reduserer boten!
Gjest Gregor Clegane Skrevet 4. januar 2019 #10622 Skrevet 4. januar 2019 Hun minner litt om sketsjen karakterene i denne sketsjen.
Frøken_ida Skrevet 4. januar 2019 #10623 Skrevet 4. januar 2019 23 timer siden, Macimba skrev: Hallo.... ta deg en bolle. Det var ironi...... 9
Frøken_ida Skrevet 4. januar 2019 #10624 Skrevet 4. januar 2019 Kommentaren min var ment sarkastisk, bare så det er sagt. 😊 Hun er fin sånn hun er synes jeg.. Men hun blir aldri fornøyd med noe som helst... Aldri! 13
Xstrella Skrevet 5. januar 2019 #10625 Skrevet 5. januar 2019 Kan snapchat slutte å legge ut snappene til bloggere vi ikke følger. Vil ikke se de. Får magesår av hvordan de fremstiller seg selv. Blir flau på kvinnekjønnet sitt vegne. 13
Gjest BethD Skrevet 6. januar 2019 #10626 Skrevet 6. januar 2019 Beklager om dette har blitt diskutert allerede,har ikke lest hele tråden 😅 men er det bare meg som reagerer på hvor negativ og uinteressert i alt bryllup hun er? Skjønner at man kan bli lei altså, men hun er jo sååå negativ at jeg begynner jo nesten å tro hun har blitt tvangsgiftet bort og nå skal utagere pga det... Går ikke med ringen,ingen bilder av brudeparet på dagen,vet ikke engang om hun orker å ta de,klager på hvor lei hun er av bryllup etc... syns det høres veldig rart ut? Alle de som har giftet seg som jeg har lest om/kjenner er jo på en rosa sky en god stund etterpå... hun er jo bare sur og negativ...
neiognei Skrevet 6. januar 2019 #10627 Skrevet 6. januar 2019 (endret) 53 minutter siden, BethD skrev: Beklager om dette har blitt diskutert allerede,har ikke lest hele tråden 😅 men er det bare meg som reagerer på hvor negativ og uinteressert i alt bryllup hun er? Skjønner at man kan bli lei altså, men hun er jo sååå negativ at jeg begynner jo nesten å tro hun har blitt tvangsgiftet bort og nå skal utagere pga det... Går ikke med ringen,ingen bilder av brudeparet på dagen,vet ikke engang om hun orker å ta de,klager på hvor lei hun er av bryllup etc... syns det høres veldig rart ut? Alle de som har giftet seg som jeg har lest om/kjenner er jo på en rosa sky en god stund etterpå... hun er jo bare sur og negativ... Virker som at hun generelt sliter. Ser ikke glad ut og høres ikke glad ut. Men det har hun nesten aldri gjort, synes jeg.. Jeg svevde ikke på noe rosa sky etter bryllupet mitt. Gikk rett inn i en depresjon, sikkert mye fordi at livet rett og slett ble "tomt" etter mange intense måneder. Dessuten, hva gjenstod av milepæler i livet nå, liksom. Og den reaksjonen er ikke uvanlig altså. Endret 6. januar 2019 av neiognei 10
Gjest BethD Skrevet 6. januar 2019 #10628 Skrevet 6. januar 2019 2 minutter siden, neiognei skrev: Virker som at hun generelt sliter. Ser ikke glad ut og høres ikke glad ut. Men det har hun nesten aldri gjort, synes jeg.. Jeg svevde ikke på noe rosa sky etter bryllupet mitt. Gikk rett inn i en depresjon, sikkert mye fordi at livet rett og slett ble "tomt" etter mange intense måneder. Dessuten, hva gjenstod av milepæler i livet nå, liksom. Og den reaksjonen er ikke uvanlig altså. Nei jeg sier ikke at det sikkert ikke er uvanlig å ikke reagere annerledes enn hva det «normale» er men den depresjonen og negativiteten du følte etter ditt bryllup snakket du vel sikkert ikke om til enhver person du møtte...? Kanskje holdt det for deg selv? Jeg sier bare at negativiteten hun pøser ut med er så irriterende fordi hun gjør det så ofte. Hun virker så utakknemlig...
Oppland Skrevet 6. januar 2019 #10629 Skrevet 6. januar 2019 Jeg startet å lese bloggen hennes ca 1 år før hun fikk nr to. Den gangen synes jeg hun var en livsglad ung mor, nå har hun blitt en trist og dyster person, hvis det stemmer slik hun nå fremstår på bloggen. Tydelig hun trenger hjelp og samtidig komme seg ut på dagtid, gjerne sette seg på skolebenken igjen. Det siste er jeg dessverre redd aldri vil skje. 13
neiognei Skrevet 6. januar 2019 #10630 Skrevet 6. januar 2019 2 timer siden, BethD skrev: Nei jeg sier ikke at det sikkert ikke er uvanlig å ikke reagere annerledes enn hva det «normale» er men den depresjonen og negativiteten du følte etter ditt bryllup snakket du vel sikkert ikke om til enhver person du møtte...? Kanskje holdt det for deg selv? Jeg sier bare at negativiteten hun pøser ut med er så irriterende fordi hun gjør det så ofte. Hun virker så utakknemlig... Nå blogger ikke jeg da, så de to situasjonene kan vel ikke akkurat sammenlignes. 😛 Man skal vel ikke holde tunge tider inni seg? At man skal klage på bloggen sin synes heller ikke jeg, men det er nå den hun har brukt som kommunikasjon i x-antall år da, så.
Gjest BethD Skrevet 6. januar 2019 #10631 Skrevet 6. januar 2019 14 minutter siden, neiognei skrev: Nå blogger ikke jeg da, så de to situasjonene kan vel ikke akkurat sammenlignes. 😛 Man skal vel ikke holde tunge tider inni seg? At man skal klage på bloggen sin synes heller ikke jeg, men det er nå den hun har brukt som kommunikasjon i x-antall år da, så. Nei Såklart skal man ikke holde det inni seg... men ja... 🤷🏽♀️ Føler bare det er så negativt, og hadde jeg vært mannen hennes eller min mann hadde uttrykt så mye negativitet rundt det som skal være så bra og fint så hadde jeg blitt litt lei meg..
Friluftsdame Skrevet 6. januar 2019 #10632 Skrevet 6. januar 2019 Anna har over de siste årene støtt fra seg samarbeidspartnere og nettverket hun er avhengig av for å drive en sunn virksomhet. Tilbake står en selvopptatt, furten og ensom blogger. Hun får ingen impulser i hverdagen,, og det hun skriver om er enten overfladisk eller det er umodent, utleverende syt. Hun skulle slutte å eksponere de mindreårige. Det varte ikke lenge. Hun furter over at hun er drittlei bryllup, og om bryllupsbilder som er utsatt inntil 2år. De må være styla og perfekte, regner jeg med. Ikke fra dagen slik den var; de bildene hadde hun en fotograf som tok - og de pøser hun jevnlig ut på bloggen når det går litt trått med klikkene. De bryllupsbildene er visst ikke bryllupsbilder i Anna’s styla og manipulerte verden. Den dama må være et mareritt å leve med.. livet er her og nå. Det er ikke å ha et hjem fritt for rot, en familie i matchende klær på perfekte, regisserte bilder som er lykken i livet. Ei heller et gjennomsponsa, kommersielt bryllup. Men det er klart; bryllupsbildene må vente til alt er perfekt eller? 35
Xstrella Skrevet 6. januar 2019 #10633 Skrevet 6. januar 2019 Enig Friluftsdame. Livet er ikke instagram. Livet er ikke the Kardashian. 7
Gjest Samme Skrevet 8. januar 2019 #10634 Skrevet 8. januar 2019 Kommet seg litt med bloggingen nå synes jeg?
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 8. januar 2019 #10635 Skrevet 8. januar 2019 Jeg tror nok Anna har mistet mye av ungdomstiden. Jeg vet hun har valgt det helt selv, men jeg tror likevel dette begynner å melde veldig innpass nå. Hun har mange barn og er tidlig etablert, og ønsker å omgås folk på hennes alder i enkelte anledninger. Jeg ser ikke noe galt i å ønske det. Selvsagt skal barna komme først, men det er vel ikke noe i veien med å finne noen jevnaldrende i området hun bor i slik at hun kan være med de på dagtid? Eller noen helger?
J.. Skrevet 8. januar 2019 #10636 Skrevet 8. januar 2019 1 minutt siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Jeg tror nok Anna har mistet mye av ungdomstiden. Jeg vet hun har valgt det helt selv, men jeg tror likevel dette begynner å melde veldig innpass nå. Hun har mange barn og er tidlig etablert, og ønsker å omgås folk på hennes alder i enkelte anledninger. Jeg ser ikke noe galt i å ønske det. Selvsagt skal barna komme først, men det er vel ikke noe i veien med å finne noen jevnaldrende i området hun bor i slik at hun kan være med de på dagtid? Eller noen helger? Hennes jevnaldrende (og andre voksne) er jo selv opptatt på dagtid med jobb og/eller skole. 12
Gjest Macimba Skrevet 8. januar 2019 #10637 Skrevet 8. januar 2019 39 minutter siden, Samme skrev: Kommet seg litt med bloggingen nå synes jeg? Veeel, litt manisk blogging, synes nå jeg. Selv om det er greit det hun blogger om.
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 8. januar 2019 #10638 Skrevet 8. januar 2019 1 minutt siden, J.. skrev: Hennes jevnaldrende (og andre voksne) er jo selv opptatt på dagtid med jobb og/eller skole. Det er sant. Men hun og Jan kan vel dra ut noen ganger på fredagskveld eller dra på SPA elns. Virker som om de har et stort nettverk på det jeg har lest på bloggen, og at de kan få barnevakt 😊
Panda90 Skrevet 8. januar 2019 #10639 Skrevet 8. januar 2019 42 minutter siden, Samme skrev: Kommet seg litt med bloggingen nå synes jeg? Jeg tror det har noe med at blogglisten nå er avviklet. Blogg.no er eneste liste som rangerer bloggerne, og blogg.no sin liste tar utgangspunkt i det totale antall sidevisninger pr. døgn. Dette vil si at om jeg går inn på bloggen 4 ganger iløpet av et døgn, teller det som 4 lesere. Hun begynte å oppdatere 2-3 ganger om dagen rimelig kjapt etter at blogglisten ble avviklet. Blogglisten tok utgangspunkt i antall unike lesere (altså om jeg gikk inn på bloggen 4 ganger iløpet av et døgn talte dette likevel som 1 leser). Med blogg.no sitt system er det lettere å holde seg på topp når en legger ut flere innlegg pr. døgn. Og når en ligger høyt på topplisten får en automatisk flere lesere fordi du er synlig på listen, noe som igjen betyr mer cash i lomma til AR. 6
J.. Skrevet 8. januar 2019 #10640 Skrevet 8. januar 2019 2 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Det er sant. Men hun og Jan kan vel dra ut noen ganger på fredagskveld eller dra på SPA elns. Virker som om de har et stort nettverk på det jeg har lest på bloggen, og at de kan få barnevakt 😊 Tror rett å slett konsekvensene av valgene hennes har tatt henne igjen,og hun er litt bitter for at hun er så låst som hun er,når hun ser andre på egen alder. 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå