Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
5 timer siden, Fjellmonkey skrev:

Må nesten ha briller for å lese «reklame»

8F8995F3-32FE-4CFF-A78F-AF44625FB811.png

Hvordan skal jeg merke?

"Du bestemmer selv hvordan du vil merke, så lenge lovens krav overholdes slik at reklamen tydelig fremstår som reklame. Alle skal kunne oppfatte at det er reklame før eller samtidig som de ser det du har lagt ut."

https://www.forbrukertilsynet.no/veiledning-reklame-some

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så ekko inne hos henne. Og de nye snappene for nutrilashes var merket med samme miniskrift.

• Liker 1
Skrevet

Anbefaler alle her til å sende klage/tips til forbrukertilsynet. Send det bildet over som vedlegg. 

• Liker 9
Skrevet (endret)
6 hours ago, Diamant said:

Hvordan skal jeg merke?

"Du bestemmer selv hvordan du vil merke, så lenge lovens krav overholdes slik at reklamen tydelig fremstår som reklame. Alle skal kunne oppfatte at det er reklame før eller samtidig som de ser det du har lagt ut."

https://www.forbrukertilsynet.no/veiledning-reklame-some

Står også følgende:

Med fremtredende plassering menes en plassering som gjør at man ser merkingen umiddelbart. Man skal aldri måtte lete eller scrolle i et innlegg for å oppdage at det er reklame. En tommelfingerregel er at reklamemerkingen bør være blikkfanget i det man ser innlegget. Merkingen bør minst være utformet i samme skriftstørrelse som annen tekst i innlegget. Er skriftstørrelsen på merkingen for liten sammenliknet med annen tekst, for eksempel en overskrift, er det lett at man ikke får den med seg, og du risikerer å bryte loven

Endret av Superblomst
  • Liker 19
Skrevet
10 hours ago, Sheila-S said:

Anbefaler alle her til å sende klage/tips til forbrukertilsynet. Send det bildet over som vedlegg. 

Enig.

• Liker 7
Gjest Picketfence
Skrevet

Kan ikke skjønne at det slår ut på noen annen måte en dårlig for bloggere å merke feil. 

Det er flaut, provoserende og fører neppe til at noen kjøper dette i tro om at det er et genuint tips istedenfor reklame. 

Skrevet

Anna er ganske så aktiv på snap i disse dager. Synes jeg ser en tendens til litt lettkledde bilder.  Riktignok har hun klær på men hun passer på å vise mest mulig av brystene og i en litt spesiell sitte stilling. Skjønner virkelig ikke behovet for å poste alt på snap slik mange gjør nå idag. Opmmerksom syken kaller jeg det

Skrevet
3 timer siden, Sjokka skrev:

Anna er ganske så aktiv på snap i disse dager. Synes jeg ser en tendens til litt lettkledde bilder.  Riktignok har hun klær på men hun passer på å vise mest mulig av brystene og i en litt spesiell sitte stilling. Skjønner virkelig ikke behovet for å poste alt på snap slik mange gjør nå idag. Opmmerksom syken kaller jeg det

Påvirket av the Kardashian. Er bare lettkleddhet der og. De blir mer og mer vulgære. 

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, Xstrella skrev:

Påvirket av the Kardashian. Er bare lettkleddhet der og. De blir mer og mer vulgære. 

Avsporing - men er det noen du ikke mener er påvirket av The Kardashians?

Du nevner det jo i ca alle tråder.

• Liker 7
Skrevet
5 minutter siden, Xstrella skrev:

Haha. Ja har tenkt det samme. Hun digger jo de har jeg lest. Syns jeg kjenner igjen noen stilling og fra Kardashians

Skrevet (endret)

«That booty tho» er vel gjerne slikt man skriver om andre, ikke seg selv! 🤦🏼‍♀️

Ikke spesielt fint bilde eller flatterende badedrakt heller.. 

Innlegget et ryddet for bilde med opphavsrett.

Endret av Papirfly
  • Liker 17
Skrevet

På 6.12.2018 den 21.02, Sheila-S skrev:

Hun driver ulovlig reklame. Hun har plikt til å sette seg inn i lovverket, som andre aktører. Håper hun får en ny bot på 100 000,-  😂

• Liker 14
Skrevet
På 7.12.2018 den 18.59, J.. skrev:

Avsporing - men er det noen du ikke mener er påvirket av The Kardashians?

Du nevner det jo i ca alle tråder.

Ja og?? De er jo det. Kan ikke se noe på nett før the Kardashian er der. Dritlei de. Hvorfor skal de sette standarden når de er tjukke i penger og opererer seg ugjenkjennelige!! Vi andre kan ikke det. Er noe med å godta seg selv. Vi trenger heller la oss avbilde halvnaken for å være verdt noe. Ja jeg skriver gjerne om de igjen. Vil ha dem vekk fra media. Stop making stupid people famouse!!!!

• Liker 13
Skrevet
17 timer siden, Xstrella skrev:

Ja og?? De er jo det. Kan ikke se noe på nett før the Kardashian er der. Dritlei de. Hvorfor skal de sette standarden når de er tjukke i penger og opererer seg ugjenkjennelige!! Vi andre kan ikke det. Er noe med å godta seg selv. Vi trenger heller la oss avbilde halvnaken for å være verdt noe. Ja jeg skriver gjerne om de igjen. Vil ha dem vekk fra media. Stop making stupid people famouse!!!!

Dumme og dumme fru blom. De har har klart å gjøre merkevaren sin (altså seg selv) til big business (på en helt annen måte en AR, for å si det mildt).

Regner med det er litt misunnelse og bitterhet ute å går, av typen "hvorfor skal jeg jobbe 8-16 for 400 000,- i året når de tjener milliarder". God bedring! :) 

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, Ostepooopp skrev:

Dumme og dumme fru blom. De har har klart å gjøre merkevaren sin (altså seg selv) til big business (på en helt annen måte en AR, for å si det mildt).

Regner med det er litt misunnelse og bitterhet ute å går, av typen "hvorfor skal jeg jobbe 8-16 for 400 000,- i året når de tjener milliarder". God bedring! :) 

Er ikke misunnelig. Vil ikke levd livet mitt foran ei linse. Nei takk. Det er overforbruk som skader jordkloden. Å lage enda mer søppel. Hvis du synes dette er bra så deg om det. 

• Liker 16
Skrevet

Leste innlegget på bloggen hun nettopp la ut. Kjeder seg mellom kl 0800 - 1600 for da har hun ingen å være sammen med. Jeg har et forslag: Sett deg på skolebenken å ta deg en utdannelse. Da vil livet få mer mening for deg de timene og du får deg en utdannelse som du får glede av.

• Liker 39
Gjest Hoppetau
Skrevet
48 minutter siden, Oppland skrev:

Leste innlegget på bloggen hun nettopp la ut. Kjeder seg mellom kl 0800 - 1600 for da har hun ingen å være sammen med. Jeg har et forslag: Sett deg på skolebenken å ta deg en utdannelse. Da vil livet få mer mening for deg de timene og du får deg en utdannelse som du får glede av.

Er ikke det litt rart at en trebarnsmmma med to barn i barnehagealder ikke har noen å være sammen med? Jeg har 100% jobb og klarer likevel å hente kl 15 (Ja, jeg er heldig). Hun kunne vel henta barn kl 13 feks? 

Skrevet
38 minutter siden, Hoppetau skrev:

Er ikke det litt rart at en trebarnsmmma med to barn i barnehagealder ikke har noen å være sammen med? Jeg har 100% jobb og klarer likevel å hente kl 15 (Ja, jeg er heldig). Hun kunne vel henta barn kl 13 feks? 

Helt enig! Og med stort hus, mann og tre barn skulle en tro det kunne være endel husarbeid (selv om det ikke er like morsomt bestandig) som kunne gjøres på dagtid. Da vil hun ha mer tid på kvelden med familien også.

• Liker 13
Skrevet

Når man har barn, ville jeg da tro at man ønsker å tilbringe mest mulig tid med dem, ihvertfall når man er hjemmeværende. Å holde barn 8 timer i barnehage hver dag "bare fordi" synes jeg er tull. 

• Liker 25
Skrevet
1 time siden, Poltergeist skrev:

Når man har barn, ville jeg da tro at man ønsker å tilbringe mest mulig tid med dem, ihvertfall når man er hjemmeværende. Å holde barn 8 timer i barnehage hver dag "bare fordi" synes jeg er tull. 

Normalt sett ja. Men da må en kunne tilby aktiviteter og stimulans til dem også. Ikke alle foreldre makter det av ulike grunner, og da er det riktig og viktig at barna opplever det i hverdagen i en barnehage. Hvordan de ville hatt det hjemme med A hele dagen vet jeg og mener ingenting om. 

• Liker 22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...