Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
14 minutter siden, Sjokka skrev:

Hva handlet innlegget om? Har bare fått med meg bildet. 

Innlegget er visst reklame for bubbleroom. Og badedrakten er sponset. Umerket reklame på både instagram, snapchat og facebook med andre ord. Send gjerne tips til Forbrukertilsynet.

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
Gjest Picketfence
Skrevet
1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Gud så kleint "That booty tho" på bilder av A. Om det er hun eller J er for meg uinteressant, da det er under hennes navn og blir da jævlig kleint for å si det mildt. Spesielt når rumpa er litt... dask. Ikke noe å rope varsku for, ikke at det er noe galt med hennes av den grunn. Faen heller, blir garantert redigert, slettet, strike og kastet ut av Kg patruljen allikevel #GittOpp Dask og slask rumpe er ikke noe å skryte av, for å si det sånn. 

Og spesielt når hun poserer i string badedrakt i badeland.. jeg mistet haken er øyeblikk

Skrevet
1 time siden, Panda90 skrev:

Innlegget er visst reklame for bubbleroom. Og badedrakten er sponset. Umerket reklame på både instagram, snapchat og facebook med andre ord. Send gjerne tips til Forbrukertilsynet.

Ingen som klikker seg inn lengre. Og hun får ikke kliķk av meg før hun lærer bl.a og merke med reklame.

Det var merket med reklame på facebook, men ikke de andre plassene.

Skrevet
8 minutter siden, Sjokka skrev:

Ingen som klikker seg inn lengre. Og hun får ikke kliķk av meg før hun lærer bl.a og merke med reklame.

Det var merket med reklame på facebook, men ikke de andre plassene.

Det var ikke merket med reklame på facebook slik det skal, men første del av selve blogginlegget ble synlig via lenken, derfor jeg fikk det med meg. Skal merkes slik: Annonse bubbleroom (deretter blogglenke). Se f.eks. hvordan pilotfrue eller isabel raad merker på facebook.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Panda90 skrev:

Det var ikke merket med reklame på facebook slik det skal, men første del av selve blogginlegget ble synlig via lenken, derfor jeg fikk det med meg. Skal merkes slik: Annonse bubbleroom (deretter blogglenke). Se f.eks. hvordan pilotfrue eller isabel raad merker på facebook.

Hun lærer aldri. Eller hun vil ikke lære. 

Skrevet

Fint noen turde å si sannheten om rumpa, jeg turde ikke🙈🤪

• Liker 16
Skrevet
2 timer siden, Hoppetau skrev:

Problemet her er badedrakten som er lite flatterende. Den er både for trang, dratt for langt opp og går alt for langt opp på ryggen slil at kroppen får feil proporsjoner. 

Rumpa hennes ser jo GEDIGEN ut!!!

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, Cookie123 skrev:

Rumpa hennes ser jo GEDIGEN ut!!!

Og ikke veldig positivt gedigen... hun ser ut som om hun har kropp som burde vært tjukk

• Liker 9
Gjest Hoppetau
Skrevet

Nå blir jeg moderert for å kommentere kropp, men klarer ikke å la være. Kroppen hennes er flott, og rumpa er ganske fin. Men i en liten badedrakt (på bobbleroom ser man hvordan den egentlig skal se ut) hvor hun i stedet for å ha badedrakten over rumpa drar den opp så ser det ut som om rumpen slutter der badedrakten slutter langt oppå ryggen og blir rumpa feilaktig gedigen.  Rumpa ser dobbelt så stor og ikke minst lang ut. Den dele  som blir på hennes rygg skulle vært på rumpa. 

Så til neste gang Anna- vil du ha badedrakt som viser rumpe finn en med lavere rygg som er ment for å være dradd så langt opp. Finn en med rundere hit (dvs mer tanga cut) for det rammer inn rumpa og får den til å se rundere ut i motsetning til laaaaang

Gjest Dævendøtte
Skrevet
6 timer siden, Hoppetau skrev:

Nå blir jeg moderert for å kommentere kropp, men klarer ikke å la være. Kroppen hennes er flott, og rumpa er ganske fin. Men i en liten badedrakt (på bobbleroom ser man hvordan den egentlig skal se ut) hvor hun i stedet for å ha badedrakten over rumpa drar den opp så ser det ut som om rumpen slutter der badedrakten slutter langt oppå ryggen og blir rumpa feilaktig gedigen.  Rumpa ser dobbelt så stor og ikke minst lang ut. Den dele  som blir på hennes rygg skulle vært på rumpa. 

Så til neste gang Anna- vil du ha badedrakt som viser rumpe finn en med lavere rygg som er ment for å være dradd så langt opp. Finn en med rundere hit (dvs mer tanga cut) for det rammer inn rumpa og får den til å se rundere ut i motsetning til laaaaang

Er ikke noe galt med kroppen hennes, men badedrakta var grusom ja! Som du skriver, ser jo ut som rumpestykket på drakta sitter på ryggen hennes, rett og slett helt feil på alle måter. 

Skrevet
11 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Gud så kleint "That booty tho" på bilder av A. Om det er hun eller J er for meg uinteressant, da det er under hennes navn og blir da jævlig kleint for å si det mildt. Spesielt når rumpa er litt... dask. Ikke noe å rope varsku for, ikke at det er noe galt med hennes av den grunn. Faen heller, blir garantert redigert, slettet, strike og kastet ut av Kg patruljen allikevel #GittOpp Dask og slask rumpe er ikke noe å skryte av, for å si det sånn. 

Dask? Skal du være kul og kritisere kroppen til folk så får du lære deg riktig ord først. Hva i alle sine dager er en dask rumpe? 

• Liker 6
Skrevet

Når skrev Anna et innlegg som ikke er reklame? Hustour er reklame, bryllup er reklame, hvite tenner, klær og klokke, alt er reklame. Kan ikke forstå at folk absolutt vil lese annonse nr ørten om klokke og hvite tenner 🙄

• Liker 15
Skrevet
18 minutter siden, Inzila skrev:

Når skrev Anna et innlegg som ikke er reklame? Hustour er reklame, bryllup er reklame, hvite tenner, klær og klokke, alt er reklame. Kan ikke forstå at folk absolutt vil lese annonse nr ørten om klokke og hvite tenner 🙄

1: hun trenger penger 

2: hun har ikke noe liv utenom barna, og når hun ikke blogger om dem ( honnør for det da), så er det kanskje ikke mer og ta av da..

Hun kunne jo feks spurt leserne hva de vil lese mer om, og gjør en innsats på den fronten. Kanskje det hadde utvidet perspektivet litt mer. 

Jeg begynner: Jeg ønsker å se deg få en hobby, gjerne en fysisk aktivitet. 

• Liker 13
Skrevet

Er bedre hun kommer seg ut i en vanlig jobb. Bloggere dør ut. Det er slutt på kjøpefesten. I dag får alle brev i posten om å ha 3 dagers mat og vannforsyning i hus hvis ulykker/katastrofer inntreffer. Så bryr ingen seg om løsvipper, hvite tenner og rabatt på kinaræl! Vi forbrukere shopper ikke lengre fordi vi VET vi har nok, og jordkloden er overfylt. Ingen trenger løsnegler, silikonpupper og hairextension om jordkloden går til helvete. Slutt med dette forfenglighetsgreiene!

• Liker 36
Skrevet

Eventuelt får hun starte å blogge om noe som andre kan ta nytte av. Som andre har nevnt, få en hobby, komme seg ut i aktivitet, prøve å inspirere andre. 

Men det er vel for mye å be om. 

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, Zenhouse skrev:

1: hun trenger penger 

2: hun har ikke noe liv utenom barna, og når hun ikke blogger om dem ( honnør for det da), så er det kanskje ikke mer og ta av da..

Hun kunne jo feks spurt leserne hva de vil lese mer om, og gjør en innsats på den fronten. Kanskje det hadde utvidet perspektivet litt mer. 

Jeg begynner: Jeg ønsker å se deg få en hobby, gjerne en fysisk aktivitet. 

Helt enig at det er veldig bra at det ikke blogges om barn! Men som sagt, jeg forstår ikke at hun fremdeles kan tjene penger på en blogg som kun er reklame. En inspirerende hobby kunne vært noe, eller en annen utdanning/jobb 👍

• Liker 3
Skrevet
På 21.11.2018 den 20.12, Sukkererter skrev:

Oisann, den spisestua var steril. Liker både møblene, gulvet og fargene, men det der blir altfor tomt. 

Jeg har selv en svært minimalistisk innredning i mitt hjem, men det har sammenheng med at jeg bor i leilighet og vil at den skal virke større og vil ha litt luft rundt meg. Hadde jeg hatt det så romslig som henne, så hadde til og med jeg skaffet noen flere blomster og mer pynteting. 

Synes det ser ut som et møtelokale, ikke en stue

• Liker 6
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Vel @Nasse Nøff ❤ Igår klarte anna og lire til seg over 22tusen lesere pga rumpebildet. Og idag kom det familiebilder. Lett blanding om hverandre. 

Jeg synes det er helt merkelig at hun klarer å få så mye reklame innlegg med det rykte hun har opparbeidet seg. 

Reklamen igår var fra bubbleroom? Er det andre bloggere som reklamerer for dem? Ikke som jeg har sett. Synes det er litt vel ofte reklame fra bubbleroom på annas blogg. (Sorry anna, jeg klarer bare ikke stole på deg)

Skrevet

Må nesten ha briller for å lese «reklame»

8F8995F3-32FE-4CFF-A78F-AF44625FB811.png

• Liker 29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...