Raven Emerald Skrevet 14. oktober 2018 #9921 Skrevet 14. oktober 2018 Ryddet for persondebatt. Raven Emerald, mod.
Superblomst Skrevet 14. oktober 2018 #9922 Skrevet 14. oktober 2018 3 hours ago, Marist said: Hun reklamerer for vippeserum selv om hun tydelig har på vippeextensions. 🙄 Hun innleder med å si at hun har extensions da, så noen hemmelighet er det ikke. Allikevel er det jo bare idiotisk å prøve få folk til å tro at hun bruker vippesereum - hvorfor ville noen smørt på et middel som får limet til å løsne og gjør at man må fylle på vippene mye oftere?! 13
Friluftsdame Skrevet 14. oktober 2018 #9923 Skrevet 14. oktober 2018 Anna Rasmussen fornekter seg ikke. Ikke Mammatilmichelle nei? Men en mamma som grovt bruker andre av sine mindreårige for å skaffe seg klikk og inntekt er du til de grader Anna. At du ikke skjemmer deg.. Fotomodell til inntekt for mammas lommebok. Sykt, sykt. Anna. Som alt annet. 12
smartbimbo Skrevet 14. oktober 2018 #9924 Skrevet 14. oktober 2018 På 11.10.2018 den 11.41, Aurora** skrev: 15 000?! hva var grunnen til det? Fordi hun er en kjendis, så burde boten være mye mindre? 🙄 La oss heller ikke glemme at en annen blogger på topplista som ødela en kjole, også ønsket å betale en betraktelig liten sum... 12
Justlooking Skrevet 14. oktober 2018 #9925 Skrevet 14. oktober 2018 (endret) 2 timer siden, Superblomst skrev: Hun innleder med å si at hun har extensions da, så noen hemmelighet er det ikke. Allikevel er det jo bare idiotisk å prøve få folk til å tro at hun bruker vippesereum - hvorfor ville noen smørt på et middel som får limet til å løsne og gjør at man må fylle på vippene mye oftere?! Det var enda verre med Sophie Elise som for kort tid siden reklamerte for vippeserum, som igjen var det aller beste, selv om det var tredje merket hun hadde reklamert for på kort tid. Og viste et bilde hvor bra det var - med løsvipper.. PS, så de begge reklamerte for samme merke, firmaet er vel ute med noen reklamepenger for tiden ... http://sophieelise.blogg.no/1538419841_hvordan_f_lange_naturlige_vipper__vegansk_naturlig_og_effektivt.html Endret 14. oktober 2018 av Justlooking Tilføying 2
Friluftsdame Skrevet 15. oktober 2018 #9926 Skrevet 15. oktober 2018 Håper denne ryggmargsløse bloggeren tar innover seg den knusende dommen fra Forbrukertilsynet: «Systematisk brudd på forskrift om urimelig handelspraksis» 18
Aurora** Skrevet 15. oktober 2018 #9927 Skrevet 15. oktober 2018 9 timer siden, smartbimbo skrev: La oss heller ikke glemme at en annen blogger på topplista som ødela en kjole, også ønsket å betale en betraktelig liten sum... Ja, herregud! Var det ikke 90 000 hun måtte berale, men sa hun kunne betale 15 000? Hvorfor så gjerrig når hun har ræva full av penger? 3
Gjest Sjokka Skrevet 15. oktober 2018 #9928 Skrevet 15. oktober 2018 Jeg synes det er merkelig at hun ikke deler bryllups bildene. Dette må jo være noe å glede seg over. Anna skrev hun har ikke lyst til å vise bilder og dette skal være pga hun sliter?? Uansett hvor deprimert eller vanskelig en skulle ha det, så ser jeg ikke hvorfor hun ikke skal klare finne noe glede over det. Rett og slett merkelig...
halvehimmelen Skrevet 15. oktober 2018 #9929 Skrevet 15. oktober 2018 1 time siden, Sjokka skrev: Jeg synes det er merkelig at hun ikke deler bryllups bildene. Dette må jo være noe å glede seg over. Anna skrev hun har ikke lyst til å vise bilder og dette skal være pga hun sliter?? Uansett hvor deprimert eller vanskelig en skulle ha det, så ser jeg ikke hvorfor hun ikke skal klare finne noe glede over det. Rett og slett merkelig... Bare bra om hun ønsker å holde denne private begivenheten for seg selv. Vi får sikkert se flere bilder av henne i kjole når de får bilder fra fotografen. 7
Gjest Sjokka Skrevet 15. oktober 2018 #9930 Skrevet 15. oktober 2018 Akkurat nå, halvehimmelen skrev: Bare bra om hun ønsker å holde denne private begivenheten for seg selv. Vi får sikkert se flere bilder av henne i kjole når de får bilder fra fotografen. Ja det er jeg enig i. Ingenting er bedre om hunholder det for seg selv. Men når hun blogget om hvordan hun gledet seg til å dele bilder, og hun ikke gjør det. Det er det jeg reagerer på.
halvehimmelen Skrevet 15. oktober 2018 #9931 Skrevet 15. oktober 2018 Akkurat nå, Sjokka skrev: Ja det er jeg enig i. Ingenting er bedre om hunholder det for seg selv. Men når hun blogget om hvordan hun gledet seg til å dele bilder, og hun ikke gjør det. Det er det jeg reagerer på. Skjønner. Kan helt sikkert være at hun har mye på tapeten og at å dele glade bryllupsbilder ikke står først på to-do lista. Vi får se, tviler egentlig ikke på at de kommer en dag hun trenger ekstra klikk. Sikkert rett før/etter et reklameinnlegg. 3
Gjest Sjokka Skrevet 15. oktober 2018 #9932 Skrevet 15. oktober 2018 1 minutt siden, halvehimmelen skrev: Skjønner. Kan helt sikkert være at hun har mye på tapeten og at å dele glade bryllupsbilder ikke står først på to-do lista. Vi får se, tviler egentlig ikke på at de kommer en dag hun trenger ekstra klikk. Sikkert rett før/etter et reklameinnlegg. Ja bildene kommer, garantert. Hun bruker unnskyldning som hun er langt nede for å ikke dele bilder enda. Dermed blir det flere klikk for folk klikker seg inn på blogg pga de ønsker å finne bryllups bilder
Gjest Forumassistent Skrevet 16. oktober 2018 #9933 Skrevet 16. oktober 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Hanne Mari, forumansvarlig
Gjest marie_82 Skrevet 16. oktober 2018 #9934 Skrevet 16. oktober 2018 På 15.10.2018 den 11.37, halvehimmelen skrev: Bare bra om hun ønsker å holde denne private begivenheten for seg selv. Vi får sikkert se flere bilder av henne i kjole når de får bilder fra fotografen. Litt ironisk å holde bildene fra bryllupet privat, når hun har lokket lesere med bryllupsforberedelser så lenge. Men naken kropp og sex er det ikke noe stress å legge ut.
Vipser Skrevet 16. oktober 2018 #9935 Skrevet 16. oktober 2018 Tenkte på Anna med en gang: https://morgenbladet.no/pafyll/2018/10/kvifor-gapar-barn-og-gamle-onklar-pa-bileta-sine 5
Gjest Sjokka Skrevet 16. oktober 2018 #9936 Skrevet 16. oktober 2018 10 dager er gått siden brullupet og ikke et bilde er vist. Hva er grunnen for hun ikke har lyst til å dele denne store begivenheten? Noen som har noen tanker rundt det?.
Speedmaster Skrevet 16. oktober 2018 #9937 Skrevet 16. oktober 2018 25 minutter siden, Sjokka said: 10 dager er gått siden brullupet og ikke et bilde er vist. Hva er grunnen for hun ikke har lyst til å dele denne store begivenheten? Noen som har noen tanker rundt det?. Jeg tror hun har innsett at det er best å være privat. Deling av familie, barn og egen sinnstilstand er skadelig. Fra nå av blir det filosofi og oppskrifter på denne bloggen. Neida. 16
Gjest Sjokka Skrevet 16. oktober 2018 #9938 Skrevet 16. oktober 2018 1 minutt siden, Speedmaster skrev: Jeg tror hun har innsett at det er best å være privat. Deling av familie, barn og egen sinnstilstand er skadelig. Fra nå av blir det filosofi og oppskrifter på denne bloggen. Neida. 😂
Gjest Sjokka Skrevet 17. oktober 2018 #9939 Skrevet 17. oktober 2018 (endret) Det siste blogginnlegget er reklame. Finnes der en blogger som klarer å provosere mer. En uventet oppmerksomhet, hva forventet jeg å lese om da? Ihvertfall ikke denne reklamen. Hun skriver hun kan gi oss -15 % på noe Ellington greier.... Da må jeg spørre? Hvor er linken til dette tilbudet? Hvor skal vi skrive vi får -15%? Her er noe som skurrer. Fantaserer hun om egne annonsører?? Og dikter hun opp sine annonsører? Bloggere har vel alltid linker og rabatt kode på annonsene sine?. Ved flere tilfeller har jeg nå sett på Anna sine annonser med.et stort spørsmåltegn. Hun har tidligere lagt ut en link på en "annonse" som ikke funker. Og nå denne annonsen uten verken link eller rabattkode?. Merkelig hele annonse opplegget.. Endret 17. oktober 2018 av Sjokka
Panda90 Skrevet 17. oktober 2018 #9940 Skrevet 17. oktober 2018 9 minutter siden, Sjokka skrev: Det siste blogginnlegget er reklame. Finnes der en blogger som klarer å provosere mer. En uventet oppmerksomhet, hva forventet jeg å lese om da? Ihvertfall ikke denne reklamen. Hun skriver hun kan gi oss -15 % på noe Ellington greier.... Da må jeg spørre? Hvor er linken til dette tilbudet? Hvor skal vi skrive vi får -15%? Her er noe som skurrer. Fantaserer hun om egne annonsører?? Og dikter hun opp sine annonsører? Bloggere har vel alltid linker og rabatt kode på annonsene sine?. Ved flere tilfeller har jeg nå sett på Anna sine annonser med.et stort spørsmåltegn. Hun har tidligere lagt ut en link på en "annonse" som ikke funker. Og nå denne annonsen uten verken link eller rabattkode?. Merkelig hele annonse opplegget.. Er ikke merket hverken på instagram eller facebook som reklame. Der brøt hun reglene igjen gitt. Send skjermbilde med tips til forbrukertilsynet https://www.forbrukertilsynet.no/tips-oss 14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå