Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
11 minutter siden, Sjokka skrev:

Oh my god. Der kom blogginnlegget om boten. Og jenta er ikke i stand til å innrømme noen ting. Hun påstår det er 5 (!!!) konkurranser der ikke er trukket noen vinner på. 

Er det mulig å være så lite ydmyk Anna? Innrøm hva du har gjort og start med å begynne å endre deg selv heller. Å påstå at 1 person er ute etter deg og vil deg og familien din vondt, er latterlig. Du påstår til og med at denne personen har kontaktet Jan's arbeidsgiver for å advare dem mot Jan's svindel og lurerier. Bør du ikke være sikker i dine antakelser før du blogger om dem. 

Lesere følger med og vet du kommer med  enda flere løgner i dette blogginnlegget.. Lesere melder deg inn til forbrukertilsynet med MEGET GOD GRUNN !! Du vet meget godt selv du har hatt haugevis av svindel konkurranser. Men som vanlig, skylder du på alle andre! Anna har aldri feil. Fy så uærlig og useriøs du er Anna. Jeg blir kvalm.

Ifølge vg legger hu skylden på det på jan, og har fjernet hans tilgang til henne fb-side, så hu bekrefter jo selv at jan er slu og litt "overivrig", for å si det sånn😅

• Liker 35
Skrevet

Skylder i landets største avis på kjæresten sin. Seriøst Anna?! Visste du ikke hva som skjedde på siden din? Du må ta deg sammen. 

Her er det bare å bla opp og betale. 

Lykke til med å få annonsører og sponsorer til konkurranser nå fremover. 

#diggerdet

• Liker 40
Skrevet

Herlighet Anna, nå driter du deg virkelig ut! 🙈🙈 Så skylder hun på Jan?! Are you fucking kidding me?!! Du er tatt, så det er bare å hoste opp 100 000 kr. Dette er på sin plass. Velfortjent 👍

Hvem vil samarbeide med Anna etter dette da? Jeg hadde ALDRI gjort det. Ikke når hun viser hvor useriøs hun er. 

Jan er jammen meg tålmodig som holder ut med Anna. De fleste hadde løpt for lengst. 

• Liker 47
Skrevet (endret)

#nårdutrorduerudødelig

#nårvirkelighetenslårtil

#nårdutrordetikkekanbliflauere

#karmalengeleve

Endret av Døgnvill
Stavefeil
  • Liker 28
Skrevet
15 minutter siden, Minipilla said:

Skylder i landets største avis på kjæresten sin. Seriøst Anna?! Visste du ikke hva som skjedde på siden din? Du må ta deg sammen. 

Her er det bare å bla opp og betale. 

Lykke til med å få annonsører og sponsorer til konkurranser nå fremover. 

#diggerdet

Om konkurransene ble slettet burde de sett åt det ikke var noen vinner. Evt. ha bedre oversikt over ting de selv arrangerer. 

Uansett om hun hadde overlatt disse utdelingene til Jan er det hun som er ansvarlig for at ting går riktig for seg. Og de har jammen fått nok advarsler.

• Liker 15
Skrevet (endret)

"Du påstår til og med at denne personen har kontaktet Jan's arbeidsgiver for å advare dem mot Jan's svindel og lurerier"

Jeg har advart Babycare mot Jan. heheh. Men jeg har ikke snakka med FT eller noe, da. 

"Får håpe dere trekker vinner også da? Kan ikke akkuratt si at Jan er så troverdig, med tanke på alle de falske konkurransene han og fruen har hatt(som også er meldt til forbrukertilsynet eller noe) " skrev jeg til de, angående Emmaljunga konkurransen. 

Anna sier hun bare trakk vinner litt sent. BS. Hun hadde aldri trukket vinner om ikke FT kom på banen!

Endret av Bambi1995
  • Liker 34
Skrevet
1 minutt siden, Bambi1995 skrev:

"Du påstår til og med at denne personen har kontaktet Jan's arbeidsgiver for å advare dem mot Jan's svindel og lurerier"

Jeg har advart Babyshop mot Jan. heheh. Men jeg har ikke snakka med FT eller noe, da. 

"Får håpe dere trekker vinner også da? Kan ikke akkuratt si at Jan er så troverdig, med tanke på alle de falske konkurransene han og fruen har hatt(som også er meldt til forbrukertilsynet eller noe) " skrev jeg til de, angående Emmaljunga konkurransen. 

Anna sier hun bare trakk vinner litt sent. BS. Hun hadde aldri trukket vinner om ikke FT kom på banen!

Og det er snakk om hundrevis(!) av konkurranser,ikke 5..

De hadde jo 5-7 konkurranser pr dag..

• Liker 23
Skrevet

Men som alltid,er jo Jan en fin svartepetter å lene seg på.

Og flere her har sagt dere ikke forstår hva hun ser i han?

Jeg lurer fortsatt på det motsatte,det er jo han som siden dag 1 har blitt utnyttet..

• Liker 18
Skrevet

Hun tror jo også tydeligvis det er EN spesifikk person som har en vandetta mot henne. :fnise:

• Liker 25
Skrevet
2 minutter siden, J.. skrev:

Og det er snakk om hundrevis(!) av konkurranser,ikke 5..

De hadde jo 5-7 konkurranser pr dag..

Jepp...

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, Oktnxbye skrev:

Det viktigste akkurat nå er ikke HVOR mange konkurranser det er snakk om, men at det endelig har fått konsekvenser - og at det dermed faktisk NYTTER å si ifra. Det viser også hvorfor denne tråden trengs. Applaus!

Absolutt,derfor jeg også nevnte at jeg visste det kom til å hjelpe å nevne det her inne..

Man kommer desverre ikke langt når man er den eneste som sier ifra.

• Liker 11
Skrevet

Det nytter ikke å legge skylden på Jan, Anna. Det er din blogg, og det er ditt A/S, og da er det du som er ansvarlig. 

Hadde det blitt en sak om at du beskylder Jan for dette, så hadde du tapt med glans! Igjen, det er din blogg, og du er den ansvarlige og skyldige.

Jeg er rystet over hvordan du kan henge ut din kjæreste og samboer, som den som er den skyldige her. Du ødelegger ryktet til Jan med å påstå han er en svindler. 

Jan burde pakke sine saker, springe så fort han kan bort fra denne galskapen, før situasjonen blir enda verre en den er. Det er ikke normalt og alltid legge skylden på andre. Og det er alvorlig å bli hengt ut på bloggen. Jan kan anmelde Anna for uthenging og alvorlige anklagelser på bloggen.

Skrevet

"Anmeld henne, hva du og dine gjør er ikke noen annens business. Gjør det dere føler for".

Dette  gjelder jo ikke hva "hun og hennes" gjør Dette er bedriften til Anna. Hva om butikksjefen på Spar bare følte for å annonsere x-vare til 5kr og prisen var egentlig 100? 

• Liker 25
Skrevet

Kommer ikke over hvor umoden hun er! Skjønner ikke at Jan orker. Dette kan umulig ende godt. Hun graver sin egen grav og har et bein oppi kisten allerede. Hadde samboer lagt all skyld på meg og avskrevet seg alt av ansvar, så hadde jeg blitt alvorlig forbannet! Men Jan virker som tidenes tøffel.

• Liker 25
Skrevet

Spent på hvor lenge Jan holder ut!!! Bli hengt ut på bloggen til samboeren - fy fader!!!

• Liker 14
Skrevet
2 minutter siden, Cookie123 skrev:

Spent på hvor lenge Jan holder ut!!! Bli hengt ut på bloggen til samboeren - fy fader!!!

Hadde det «bare» vært på bloggen; hun sa det også til VG når de ringte. Jeg er helt målløs over at et tilsynelatende voksent menneske, i alle fall på papiret, kan gjøre noe sånt offentlig mot en av sine aller nærmeste. Trodde ikke jeg kunne blitt så mye mer målløs over det hun sier og gjør; men jammen var det litt igjen altså! 

• Liker 25
Gjest formula
Skrevet
27 minutter siden, Sjokka skrev:

Det nytter ikke å legge skylden på Jan, Anna. Det er din blogg, og det er ditt A/S, og da er det du som er ansvarlig. 

Hadde det blitt en sak om at du beskylder Jan for dette, så hadde du tapt med glans! Igjen, det er din blogg, og du er den ansvarlige og skyldige.

Jeg er rystet over hvordan du kan henge ut din kjæreste og samboer, som den som er den skyldige her. Du ødelegger ryktet til Jan med å påstå han er en svindler. 

Jan burde pakke sine saker, springe så fort han kan bort fra denne galskapen, før situasjonen blir enda verre en den er. Det er ikke normalt og alltid legge skylden på andre. Og det er alvorlig å bli hengt ut på bloggen. Jan kan anmelde Anna for uthenging og alvorlige anklagelser på bloggen.

Dette er nok avtalt spill, for å redde stumpene av Annas AS. Vi husker vel godt da firma CBE AS ble tatt i kommentarjuks - hvem andre enn ektemannen tok uforbeholdent ansvar. De hvite ridderne osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...