Xstrella Skrevet 29. august 2018 #9041 Skrevet 29. august 2018 Å gå hjemme på heltid som 22 åring er ikke bra. Ingen input og mange tanker kommer. Å gå hjemme er ikke bra for noen. Hun trenger ikke jobbe fullt, men 50% er bra med små barn i hus. Det er mulig for henne å få til. Hvis hun vil... 10
Vampen Skrevet 29. august 2018 #9042 Skrevet 29. august 2018 50 minutter siden, Viking-girl skrev: Tydelig at hun har lest her inne. På snap nå: Mitt største ønske var og bli hjemmeværende 🙄 Jeg har egentlig ikke ord for hvor trist jeg synes det innlegget var. Den største drømmen var å være hjemmeværende kjendis som vasker? Og nå som det kanskje ikke er så jevt lenger, så skal hun kanskje åpne barnebutikk i Søgne? Er det der man legger lista? Isåfall er det nitrist. Det høres ut som en tilværelse som er blottet for stimulering og vekst. Hva med å føle at man utretter noe? At man får brynet seg? Har variasjon i hverdagen? Jeg trives hjemme selv jeg altså, og har det helt suverent når jeg kan dille hjemme i ferien. Men fy f, så deilig det er å være tilbake i jobb etter ferien og føle at hjernen ikke lenger råtner på rot eller blir til muggost. Om det var livet mitt på fulltid hadde jeg blitt sprø. Og det er kanskje ikke så rart at man sliter med å føle seg uviktig, når man skaper seg en tilværelse hvor man ER uviktig. Dette er ei ung jente. Hun burde være i gang med å oppdage verden. Ikke surre rundt i boble av innholdsløst dill. Og som en liten btw, jeg synes også det er trist å se at rommet til en 7 åring har Prada og engelske inspirasjonsbilder. (Jeg kjenner veldig lite til AR, det er denne tråden som får meg til å lese et innlegg i ny og ne, så bær over med at jeg er ganske blank på kjennskap til både dame og blogg.) 26
261010 Skrevet 29. august 2018 #9043 Skrevet 29. august 2018 VG er veldig interessert i saken, og kommer muligens til å kontrakte forbrukertilsynet for informasjon. Men de ønsket gjerne bevis i saken. Så hvis noen har Mail av det fs har skrevet, så send gjerne til meg. Fikk Mail og telefon nummer til en journalist der:) Syns ikke dette bør feies under teppet lengre! 35
Gjest CecilieX Skrevet 29. august 2018 #9044 Skrevet 29. august 2018 18 minutter siden, 261010 skrev: VG er veldig interessert i saken, og kommer muligens til å kontrakte forbrukertilsynet for informasjon. Men de ønsket gjerne bevis i saken. Så hvis noen har Mail av det fs har skrevet, så send gjerne til meg. Fikk Mail og telefon nummer til en journalist der:) Syns ikke dette bør feies under teppet lengre! Høres merkelig ut at en journalist ikke greier å be om innsyn hos FT selv. Det et helt standard fremgangsmåte og en slik begjæring om innsyn skal behandles raskt.
Summ Skrevet 29. august 2018 #9045 Skrevet 29. august 2018 Ja, Anna! Åpne lokalbutikk! Det er lurt.. hvor mange lokalbutikker går ikke konkurs etterhvert? Kanskje målet heller bør være å i det minste fullføre VGs? Vet noen hvorfor hun ikke gjorde det? Kjenner ingen som ikke har fullført VGs, og kjenner svært få som ikke har tatt utdannelse. 5
261010 Skrevet 29. august 2018 #9046 Skrevet 29. august 2018 3 minutter siden, CecilieX skrev: Høres merkelig ut at en journalist ikke greier å be om innsyn hos FT selv. Det et helt standard fremgangsmåte og en slik begjæring om innsyn skal behandles raskt. De skulle jo det 🙂 Men han ville høre om det jeg visste først. Så antar at han kontakter de. 8
Justlooking Skrevet 29. august 2018 #9047 Skrevet 29. august 2018 8 minutter siden, Summ skrev: Ja, Anna! Åpne lokalbutikk! Det er lurt.. hvor mange lokalbutikker går ikke konkurs etterhvert? Kanskje målet heller bør være å i det minste fullføre VGs? Vet noen hvorfor hun ikke gjorde det? Kjenner ingen som ikke har fullført VGs, og kjenner svært få som ikke har tatt utdannelse. Tror ikke hun begynte noen gang. Hun var hjemme med Michelle. Er nok mange som ikke har VGS dessverre. Tone Damli for eksempel gikk vel noen få uker. Og mange som kanskje har slengt gjennom VGS men har strøket i mange fag. 3
Mme Blavatsky Skrevet 29. august 2018 #9048 Skrevet 29. august 2018 (endret) 1 hour ago, 261010 said: VG er veldig interessert i saken, og kommer muligens til å kontrakte forbrukertilsynet for informasjon. Men de ønsket gjerne bevis i saken. Så hvis noen har Mail av det fs har skrevet, så send gjerne til meg. Fikk Mail og telefon nummer til en journalist der:) Syns ikke dette bør feies under teppet lengre! Så bra! Avisene burde jo skrive mer om denne siden av bloggyrket, for bloggerne har fått ture frem lenge nok nå uten at lover og regler som gjelder for andre har blitt håndhevet, mens mange av dem har tjent seg rike på etisk og moralsk forkastelige måter, etter mitt syn. Med tanke på denne bloggens mange unge lesere er det ekstra viktig at slikt juks blir allment kjent, og om ingen tar tak i det så vil all fusking, eksponering av mindreårige og andre lovbrudd bare fortsette. Takk! Endret 29. august 2018 av Ovnsbakt Paprika 14
elvane Skrevet 30. august 2018 #9049 Skrevet 30. august 2018 Vet ikke om det er lurt å starte barnebutikk etter hvilket forferdelig omdømme hun har skapt seg, spesielt ikke på et såpass lite sted som Søgne. At hun att på til er tatt i svindel hjelper heller ikke akkurat. Vet ikke om hun er klar over det, men mange kommer til å boikotte hele butikken dessverre og det kommer ikke en liten barnebutikk i søgne til å overleve. Akkurat nå bør hun jobbe for å reparere det omdømmet hun har skapt om det så er mulig. Eksponering av barn er «ut» så bloggen må totalt forandres. Om hun hadde begynt å studere kunne hun kanskje heller ha blogget om den reisen i stedet. Hun har fortsatt fans igjen som hyller hva enn hun skriver om... bruk den muligheten! 15
Orly Skrevet 30. august 2018 #9050 Skrevet 30. august 2018 Seriøst , dere klager når hun bare går hjemme og ikke jobber, så skal dere klage når hun vil starte butikk også . La henne få prøve da før dere dømmer det nedenom og hjem 10
elvane Skrevet 30. august 2018 #9051 Skrevet 30. august 2018 (endret) 27 minutter siden, Orly said: Seriøst , dere klager når hun bare går hjemme og ikke jobber, så skal dere klage når hun vil starte butikk også . La henne få prøve da før dere dømmer det nedenom og hjem Butikken kommer til å gå konkurs 100%... Bare nevner at det er konsekvenser av oppførselen hennes de siste årene i tillegg til at hun nå er tatt i svindel. Håper hun kommer seg ut av huset, men det går jo an å være realistisk når man plutselig vil åpne butikk etter å ha provosert i årevis. Endret 30. august 2018 av elvane 10
Xstrella Skrevet 30. august 2018 #9052 Skrevet 30. august 2018 Egen butikk er da beinhard jobbing. Det skal gå rundt. Lite ferier og lange dager. Se til fru Riise. De gikk konkurs og hun hadde ikke egne barn en gang. 12
borifrankrike Skrevet 30. august 2018 #9053 Skrevet 30. august 2018 Å drive butikk betyr også at man må tåle å håndtere klager på en profesjonell måte... 28
Gjest Picketfence Skrevet 30. august 2018 #9054 Skrevet 30. august 2018 (endret) Jeg tror folk har innvendinger mot butikkdrift fordi det er hardt arbeid og vanskelig. Det vil sannsynligvis være mye mer heldig for AR å benytte inntekten fra bloggen til å få utdannelse, slik at hun kan falle tilbake på noe når bloggen dør ut. Ikke bare det, men også utvikle seg selv og få litt sunn stimuli. Endret 30. august 2018 av Picketfence
Christy89 Skrevet 30. august 2018 #9055 Skrevet 30. august 2018 Drive egen butikk er HARDT arbeid! Sett flere som har måtte legge ned. Onkelen min måtte dessverre legge ned i år og sitter igjen med gjeld. Har ingen tro på at hun vil klare det. Tror ikke hun vet hva hun hiver seg ut på. Hvordan i all verden kommer hun til å takle klager fra kunder? Ikke på en bra måte Aller først må hun få profesjonell hjelp før hun gjør noe. Så helst en utdannelse. 11
Populært innlegg Mrs O'Donell Skrevet 30. august 2018 Populært innlegg #9056 Skrevet 30. august 2018 https://www.vg.no/rampelys/i/7lAEbo/anna-rasmussen-faar-bot-paa-100-000-kroner 70
Gjest Sjokka Skrevet 30. august 2018 #9057 Skrevet 30. august 2018 Oh my god. Der kom blogginnlegget om boten. Og jenta er ikke i stand til å innrømme noen ting. Hun påstår det er 5 (!!!) konkurranser der ikke er trukket noen vinner på. Er det mulig å være så lite ydmyk Anna? Innrøm hva du har gjort og start med å begynne å endre deg selv heller. Å påstå at 1 person er ute etter deg og vil deg og familien din vondt, er latterlig. Du påstår til og med at denne personen har kontaktet Jan's arbeidsgiver for å advare dem mot Jan's svindel og lurerier. Bør du ikke være sikker i dine antakelser før du blogger om dem. Lesere følger med og vet du kommer med enda flere løgner i dette blogginnlegget.. Lesere melder deg inn til forbrukertilsynet med MEGET GOD GRUNN !! Du vet meget godt selv du har hatt haugevis av svindel konkurranser. Men som vanlig, skylder du på alle andre! Anna har aldri feil. Fy så uærlig og useriøs du er Anna. Jeg blir kvalm.
Aurora** Skrevet 30. august 2018 #9058 Skrevet 30. august 2018 Som forventet, sutring og løgn. Altså, hvem prøver hun å lure?! Folk følger med og dette kan hun ikke lyve seg unna. De 100 000 må hun betale. Hun klarer IKKE å innrømme feil! Kommer bare med unnskyldninger og dette er så urettferdig. Nei, jeg er helt målløs. Du er busted Anna og hun burde heller be om unnskyldning på bloggen, men det klarer hun ikke. Anna har jo ikke gjort noe galt hun 27
Ostepooopp Skrevet 30. august 2018 #9059 Skrevet 30. august 2018 (endret) På 30.8.2018 den 11.01, Sjokka skrev: Oh my god. Der kom blogginnlegget om boten. Og jenta er ikke i stand til å innrømme noen ting. Hun påstår det er 5 (!!!) konkurranser der ikke er trukket noen vinner på. Er det mulig å være så lite ydmyk Anna? Innrøm hva du har gjort og start med å begynne å endre deg selv heller. Å påstå at 1 person er ute etter deg og vil deg og familien din vondt, er latterlig. Du påstår til og med at denne personen har kontaktet Jan's arbeidsgiver for å advare dem mot Jan's svindel og lurerier. Bør du ikke være sikker i dine antakelser før du blogger om dem. Lesere følger med og vet du kommer med enda flere løgner i dette blogginnlegget.. Lesere melder deg inn til forbrukertilsynet med MEGET GOD GRUNN !! Du vet meget godt selv du har hatt haugevis av svindel konkurranser. Men som vanlig, skylder du på alle andre! Anna har aldri feil. Fy så uærlig og useriøs du er Anna. Jeg blir kvalm. Helt enig med deg! Dette var på tide, og skulle bare mangle! Fanklubben derimot. Bevare meg vel 😂Også så utrolig pinlig at det står «Topptilhenger» bak navnene deres 🙈 Endret 31. august 2018 av Raven Emerald 19
Populært innlegg Oktnxbye Skrevet 30. august 2018 Populært innlegg #9060 Skrevet 30. august 2018 2 minutter siden, Sjokka skrev: Oh my god. Der kom blogginnlegget om boten. Og jenta er ikke i stand til å innrømme noen ting. Hun påstår det er 5 (!!!) konkurranser der ikke er trukket noen vinner på. Er det mulig å være så lite ydmyk Anna? Innrøm hva du har gjort og start med å begynne å endre deg selv heller. Å påstå at 1 person er ute etter deg og vil deg og familien din vondt, er latterlig. Du påstår til og med at denne personen har kontaktet Jan's arbeidsgiver for å advare dem mot Jan's svindel og lurerier. Bør du ikke være sikker i dine antakelser før du blogger om dem. Lesere følger med og vet du kommer med enda flere løgner i dette blogginnlegget.. Lesere melder deg inn til forbrukertilsynet med MEGET GOD GRUNN !! Du vet meget godt selv du har hatt haugevis av svindel konkurranser. Men som vanlig, skylder du på alle andre! Anna har aldri feil. Fy så uærlig og useriøs du er Anna. Jeg blir kvalm. Neinei, hun påstår ikke det er fem konkurranser det ikke er trukket vinnere på - hun påstår det er fem konkurranser det ikke ble trukket vinner "raskt nok" på 😅 Stakkars lille Anna gjør aldri feil og hele verden er imot henne. 62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå