misspinky Skrevet 24. juli 2018 #8181 Skrevet 24. juli 2018 Han er da ikke den første som kritiserer henne for å bruke barn i kommersiell sammenheng. Morten hegseth, la ut en Instagram post i begynnelsen av mai om dette temaet. Der bilde av henne og datteren ble brukt som eksempel. Hvorfor denne voldsomme reaksjonen nå? Hun må jo innerst inne vite at det hun holder på med ikke er greit. Men hun er vel så låst fast i situasjonen at hun bare må kjøre på videre antar jeg. Var forresten på ferie i Søgne for en tid tilbake. Kom en jente løpene, med mor like bak. Jeg kjente igjen denne jenten med en gang! Før jeg hadde sett mor. Det er ganske urovekkende i grunn. 30
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 24. juli 2018 #8182 Skrevet 24. juli 2018 2 minutter siden, misspinky skrev: Han er da ikke den første som kritiserer henne for å bruke barn i kommersiell sammenheng. Morten hegseth, la ut en Instagram post i begynnelsen av mai om dette temaet. Der bilde av henne og datteren ble brukt som eksempel. Hvorfor denne voldsomme reaksjonen nå? Hun må jo innerst inne vite at det hun holder på med ikke er greit. Men hun er vel så låst fast i situasjonen at hun bare må kjøre på videre antar jeg. Var forresten på ferie i Søgne for en tid tilbake. Kom en jente løpene, med mor like bak. Jeg kjente igjen denne jenten med en gang! Før jeg hadde sett mor. Det er ganske urovekkende i grunn. Jeg tror hun går gjennom en veldig vanskelig periode nå. All ære til henne som klarer å ta vare på 3 unger i så ung alder. Hun er virkelig dyktig;omsorgsfull er hun også. ❤️ Jeg har ingen problemer med å forstå reaksjonen. Om Mads virkelig hadde hatt gode intensjoner bak det han sa, så hadde han sendt henne en privat melding; og ikke hengt henne ut på instagram. Hvorfor gjorde han det? Jo, for å tiltrekke seg følgere og tjene mer penger. Veldig kynisk gjort av han.
Veslefrikk Skrevet 24. juli 2018 #8183 Skrevet 24. juli 2018 2 minutter siden, misspinky skrev: Han er da ikke den første som kritiserer henne for å bruke barn i kommersiell sammenheng. Morten hegseth, la ut en Instagram post i begynnelsen av mai om dette temaet. Der bilde av henne og datteren ble brukt som eksempel. Hvorfor denne voldsomme reaksjonen nå? Hun må jo innerst inne vite at det hun holder på med ikke er greit. Men hun er vel så låst fast i situasjonen at hun bare må kjøre på videre antar jeg. Var forresten på ferie i Søgne for en tid tilbake. Kom en jente løpene, med mor like bak. Jeg kjente igjen denne jenten med en gang! Før jeg hadde sett mor. Det er ganske urovekkende i grunn. Jeg tipper denne voldsomme reaksjonen hennes er veldig godt kalkulert. Mads Hansens ig-innlegg kom jo som sendt fra himmelen. Da kan hun lage drama og dra nytte av kritikken i en tid der bloggen preges av frafall av både lesere og samarbeidspartnere. Men dessverre for henne tror jeg lykken er kortvarig og at resultatet på sikt vil bli enda færre lesere og stupende inntekter. 32
Gjest Marist Skrevet 24. juli 2018 #8184 Skrevet 24. juli 2018 3 minutter siden, Veslefrikk skrev: Jeg tipper denne voldsomme reaksjonen hennes er veldig godt kalkulert. Mads Hansens ig-innlegg kom jo som sendt fra himmelen. Da kan hun lage drama og dra nytte av kritikken i en tid der bloggen preges av frafall av både lesere og samarbeidspartnere. Men dessverre for henne tror jeg lykken er kortvarig og at resultatet på sikt vil bli enda færre lesere og stupende inntekter. Enig!
Justlooking Skrevet 24. juli 2018 #8185 Skrevet 24. juli 2018 8 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Jeg tror hun går gjennom en veldig vanskelig periode nå. All ære til henne som klarer å ta vare på 3 unger i så ung alder. Hun er virkelig dyktig;omsorgsfull er hun også. ❤️ Jeg har ingen problemer med å forstå reaksjonen. Om Mads virkelig hadde hatt gode intensjoner bak det han sa, så hadde han sendt henne en privat melding; og ikke hengt henne ut på instagram. Hvorfor gjorde han det? Jo, for å tiltrekke seg følgere og tjene mer penger. Veldig kynisk gjort av han. Tror du virkelig hun hadde tatt til seg alvoret med en privat melding? Tipper hun har fått mange av de gjennom tidene.. Tviler ikke på at hun er en god mor. Tviler sterkt på at Mads gjør dette for å tjene penger. 22
misspinky Skrevet 24. juli 2018 #8186 Skrevet 24. juli 2018 4 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Jeg tror hun går gjennom en veldig vanskelig periode nå. All ære til henne som klarer å ta vare på 3 unger i så ung alder. Hun er virkelig dyktig;omsorgsfull er hun også. ❤️ Jeg har ingen problemer med å forstå reaksjonen. Om Mads virkelig hadde hatt gode intensjoner bak det han sa, så hadde han sendt henne en privat melding; og ikke hengt henne ut på instagram. Hvorfor gjorde han det? Jo, for å tiltrekke seg følgere og tjene mer penger. Veldig kynisk gjort av han. Jeg kan forstå at hun går igjennom en vanskelig periode og jeg unner absolutt ingen å ha det vondt. Hvordan hun er som mor vet jeg ingenting om, så det kan jeg ikke uttale meg om. Han er en offentlig person, som setter ett offentlig søkelys på det jeg mener er en viktig samfunnsdebatt. Barnas vern i sosiale medier. Slike debatter tror jeg vårt samfunn trenger. Og det burde etterhvert kommet noen lover og regler som foreldre må forholde seg til, mener jeg. Og om han og flere andre kan være et talerør for en slik debatt, så takk! Fra meg. At du mener han har postet dette for å få flere følgere og tjene mer penger får stå for din regning. Tjener man automatisk penger på antall følgere? Har ikke sett at han har postet så mye reklame nemlig. Jeg har ca 600 følgere på min Instagram profil, men har foreløpig ikke tjent en eneste krone. Skuffet. 13
Gjest blåbærpike Skrevet 24. juli 2018 #8187 Skrevet 24. juli 2018 Kjære Anna I videoen din (publisert i blogginnlegget Hva har jeg gjort deg, Mads Hansen?! 24.07.2018 kl. 2019) stiller du noen spørsmål, og siden du sletter alle kritiske kommentarer svarer jeg deg her. Hater alle meg? Nei, Anna, alle hater deg ikke. Men det finnes mennesker som misliker bloggeren Anna og bloggen Mamma til Michelle. Hva har jeg gjort? Du utleverer mindreårige i bloggen du lever av, den samme bloggen som du bruker til å legger ut seksualiserte bilder og videoer av deg selv, for å nevne noe. Hva får Mads, eller alle andre som skriver dritt ut av det? Her er vi uenige, for jeg mener ikke at Mads skriver dritt. Det er en sannhet i det han skriver. Jeg håper det han får ut av det er økt fokus på bruken av mindreårige i blogger og sosiale medier. Også kan du jo spørre deg selv, hva får du ut av å skrive nedlatende om dine nærmeste på bloggen din? På seg selv kjenner man andre. Hvorfor er det lov å "ytre meninger" når det blir til hat? Når skal det settes en strek? Når skal det komme en grense? Ytringsfriheten har allerede begrensninger. Det er for eksempel forbudt å fremsette hatefulle eller diskriminerende omtaler av enkeltpersoner eller befolkningsgrupper i offentligheten. Du kan lese mer om begrensningene i ytringsfriheten i Norges lover. Det jeg lurer på er hvorfor foreldre har lov til å dele tilnærmet ubegrenset informasjon og bilder av mindreårige på sosiale medier når det kan få uante konsekvenser? Når skal det settes en strek? Når skal det komme en grense? Til slutt vil jeg legge til at jeg er usikker på om du laget videoen for å utnytte situasjonen og motta mest mulig klikk eller om du faktisk mener det du skriver. Uansett hva som stemmer så kommer jeg til samme konklusjon; Du skriver at følgene av instagram-innlegget til Mads Hansen dreper deg. Hva kan følgene av hundrevis av bilder, videoer og innlegg på bloggen din gjøre med tre mindreårige (med tiden), når det ene instagram-innlegget og følgene av det gjør at du føler at du blir tatt livet av? Det kan gå bra, men det kan også gå galt... Tenk på det, Anna.
Othalie Skrevet 24. juli 2018 #8188 Skrevet 24. juli 2018 Mennesker har rett til å velge hva de vil bruke egne liv på, uten at det skal komme en haug med folk som kritiserer alt en gjør! Mobbing er aldri greit uansett årsak, la folk få leve egne liv og pass heller på dere selv. 2
Skdaniel93 Skrevet 24. juli 2018 #8189 Skrevet 24. juli 2018 Hvor mange her inne har i likhet som meg blitt blokket fra Instagram hennes ? 😂 5
Gjest Gregor Clegane Skrevet 24. juli 2018 #8190 Skrevet 24. juli 2018 Elsker Mads Hansen. Han har en egen evne til å komme under huden på bloggere som Anna og Isabel Raad. Det han skriver og budskapene han kommer med, inneholder faktisk mye relevant som personene det gjelder, bør ta til seg og tenke over. Penger er ikke alt her i verden. Familie, venner, en god helse og generell trivsel, betyr langt mer enn hva slags siffer du har på kontoen. Hvis du tror at et overdrevent pengeforbruk er veien til komplett lykke, har du misforstått så totalt at man nesten tenker i de baner at alt håp er ute. At du i tillegg profitterer på dine barn på en så uetisk og voldsom måte, gjør ikke situasjonen bedre på noen måte.
Othalie Skrevet 24. juli 2018 #8191 Skrevet 24. juli 2018 5 minutter siden, Skdaniel93 skrev: Hvor mange her inne har i likhet som meg blitt blokket fra Instagram hennes ? 😂 Og det er noe å le av? … …. … … ...
Perle Skrevet 24. juli 2018 #8192 Skrevet 24. juli 2018 (endret) Hva heter Jan-banan på snap og gjerne lin til hans ig-konto? Endret 24. juli 2018 av Perle
Gjest Brielle Skrevet 24. juli 2018 #8193 Skrevet 24. juli 2018 28 minutter siden, Othalie skrev: Mennesker har rett til å velge hva de vil bruke egne liv på, uten at det skal komme en haug med folk som kritiserer alt en gjør! Mobbing er aldri greit uansett årsak, la folk få leve egne liv og pass heller på dere selv. Det gjelder begge veier..
Hege899 Skrevet 25. juli 2018 #8194 Skrevet 25. juli 2018 5 timer siden, Othalie skrev: Mennesker har rett til å velge hva de vil bruke egne liv på, uten at det skal komme en haug med folk som kritiserer alt en gjør! Mobbing er aldri greit uansett årsak, la folk få leve egne liv og pass heller på dere selv. Egne liv ja! Ikke barnas. Og "folk" passer på barnas liv, i motsetning til hun som burde gjøre det. 20
Skogspike Skrevet 25. juli 2018 #8195 Skrevet 25. juli 2018 7 timer siden, Jegskulleønskeat skrev: Jeg tror hun går gjennom en veldig vanskelig periode nå. All ære til henne som klarer å ta vare på 3 unger i så ung alder. Hun er virkelig dyktig;omsorgsfull er hun også. ❤️ Jeg har ingen problemer med å forstå reaksjonen. Om Mads virkelig hadde hatt gode intensjoner bak det han sa, så hadde han sendt henne en privat melding; og ikke hengt henne ut på instagram. Hvorfor gjorde han det? Jo, for å tiltrekke seg følgere og tjene mer penger. Veldig kynisk gjort av han. Fordi det er en viktig samfunnsdebatt. 27
Gjest Sobril Skrevet 25. juli 2018 #8196 Skrevet 25. juli 2018 Og da var hun over 50k lesere igjen. Godt jobba, Anna!
Veslefrikk Skrevet 25. juli 2018 #8197 Skrevet 25. juli 2018 10 minutter siden, Sobril skrev: Og da var hun over 50k lesere igjen. Godt jobba, Anna! Det er nok en veldig kortvarig lykke! Og noe hun bør takke Mads Hansen for. 17
Mrs O'Donell Skrevet 25. juli 2018 #8198 Skrevet 25. juli 2018 Kommentarene under ig innlegget til MH er priceless. Der har blodfansen mobilisert stort og det er en blanding av fjortiser (jeg er 14 år og vet hva jeg snakker om) og deltakere i Livets Harde Skole. Men her får kritikken stå. Han skjønner vel at den i stor grad slår tilbake på dem selv. Festlig lesning. 33
halvehimmelen Skrevet 25. juli 2018 #8199 Skrevet 25. juli 2018 6 timer siden, Othalie skrev: Mennesker har rett til å velge hva de vil bruke egne liv på, uten at det skal komme en haug med folk som kritiserer alt en gjør! Mobbing er aldri greit uansett årsak, la folk få leve egne liv og pass heller på dere selv. Anna har da selv valgt å blottlegge eget liv på verdensveven, åpent for hvem som helst til å se og lese. Det er hun selv som har gjort business av å dele livet sitt med fremmede mennesker, og tjener gode penger på det. Ikke minst er det hun selv som velger å være en offentlig person. Når man har tatt slike valg kan man ikke bare bes om å fritas all kritikk. Dersom det er problematisk at folk mener og synser, ja, da er det på tide å slutte å tjene penger på å kringkaste livet sitt. Ikke minst hadde MH sitt innlegg ingenting å gjøre med hvordan Anna er som person, men hvordan hun ukritisk har valgt å inkludere og bruke barna for å tjene penger. Det er på ingen måte mobbing. 25
Sola* Skrevet 25. juli 2018 #8200 Skrevet 25. juli 2018 9 timer siden, Jegskulleønskeat skrev: Jeg finner ikke det Mads har skrevet. Hvor ligger det? Blogg, Facebook, Instagram? Ellers så synes jeg det er helt feil å kritisere en person offentlig. Han kunne mye heller ha sendt privat melding fremfor å henge henne ut. Her støtter jeg henne faktisk fullt ut. Skjønner godt at det er mye å takle; man skal ikke måtte tåle å motta hat over Internett! Anna er ei søt jente! ❤️🌸 Dette har Anna selv skyld i! Kanskje hun nå innser konsekvensen av hva eksponeringen av mindreårige blir! 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå