Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Det har ikke noe å si om en har vært på visning eller ikke - ei leilighet skal vaskes ut dersom ikke annet er avtalt. Skjønner godt at de blir skuffa når de kommer til ei leilighet hvor det ikke er vasket under sofaen en gang.. Hullene i veggen er derimot en annen sak :) 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

47 minutter siden, Speedmaster skrev:

Denne bloggen er som en bilulykke - man vet man ikke bør se, men klarer ikke å la være allikevel.

Jeg klikker meg ikke inn (kun en veldig sjelden gang). Følger litt med her og på FB istedet, litt nysgjerrig blir man jo.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaktuspotte

Noe av det ekleste som finnes er andres dritt, det være seg spor etter sex eller matrester. Jeg synes enkelte hotellrom er direkte motbydelige, og det samme med enkelte utleieleiligheter. 

En leilighet som leies ut skal være reingjort. Jeg skjønnet veldig godt frustrasjonen og skuffelsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
9 minutter siden, Kaktuspotte skrev:

Noe av det ekleste som finnes er andres dritt, det være seg spor etter sex eller matrester. Jeg synes enkelte hotellrom er direkte motbydelige, og det samme med enkelte utleieleiligheter. 

En leilighet som leies ut skal være reingjort. Jeg skjønnet veldig godt frustrasjonen og skuffelsen. 

Signeres! Det skal være rent! Jeg har byttet hotell og har klaget (fikk tilbake pengene!) når bytting ikke var aktuelt. Det er så ekkelt  og ikke minst uhygienisk, stakkars Anna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? Har disse to voksne leid en leilighet usett? Er det ansvarlig å flytte med seg en hel familie uten å ha inspisert boligen man flytter til? Jeg mener nei. 

Å reagere på skitt og mangler er helt forståelig. Men det er noe med måten. Har lest blogginnlegget, men blir kvalm bare jeg ser overskriften og smella som går på filmen. Åpner ikke den, blir oppgitt over hva hun kan nedverdige seg til å publisere for å oppnå sensasjon og interesse. 

Der er en som i disse dager skulle gledet seg til å begynne på skolen sammen med kompisene istedenfor å bli utsatt for dette. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Speedmaster skrev:

Denne bloggen er som en bilulykke - man vet man ikke bør se, men klarer ikke å la være allikevel.

Bare synd ingen får "stoppa for å hjelpe".

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB

Nå så jeg jo at det så forjævlig ut der🙄 Men hvem er det som leier slike housapartment tro? Prostituerte. Er visst ikke bra selv om det er på Frogner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det kom ut hvem som er programledere for "skal vi danse" idag, så jeg holder fortsatt en knapp på at det er der hun skal delta. Er vel god reklame for henne før boklansering... 😉

Og teamet som har følgt henne er vel "god kveld Norge" 😂

Edit: Ryddet for persondebatt. Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Kaktuspotte skrev:

Helt enig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Nå har jeg sett bildene fra leiligheten i Oslo og det var så ille at jeg følte meg kvalm. Jeg ville aldri i livet flyttet inn der. Fatter ikke at noen kan leie ut den møkka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke helt jeg... Er ikke denne jenta velformuende da?  Bør vel klare å skaffe seg en leilighet av bedre standard enn dette? Om ikke å kjøpe seg en? Sååå dyrt er det ikke på Frogner om en leter godt nok. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kanskje noen andre enn dem selv som betaler for den? Hvis de flytter fordi de skal være med på noe ? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hun får det jo det til å virke som om de skal flytte dit for godt? Det går jo virkelig ikke an å skjønne noe som helst av den greia der. Plutselig så viser det seg at det bare var en langhelg...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anne B

De finner nok raskt ut at de har det ganske godt i søgne og reiser tilbake dit, tenker jeg. Hva skal barna gjøre i Oslo??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, marthes skrev:

Er det kanskje noen andre enn dem selv som betaler for den? Hvis de flytter fordi de skal være med på noe ? 

Kanskje det er skal vi danse på gang😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Lapper skrev:

Da kan man iallefall være sikker på at tv2 ikke bryr seg om mindreårige iallefall, ved å la en slik blogger som lever av å utlevere uskyldige delta. Hadde vært intr å se om noen "tok opp kampen" med tv2... 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Lapper skrev:

Det kan da virkelig ikke være sånn at hun prioriterer "Skal vi Danse" fremfor M sin skolestart? Da beviser hun ihvertfall at penger og oppmerksomhet kommer foran barna.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...