Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Jeg synes at hun knoter. Hvis det hadde skjedd helt naturlig hadde det vært en ting, men det ser ut som hun anstrenger seg med sørlandsdialekta.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror sørlansdialekten er lett å adoptere, synes hun hadde noen uttrykk og tonefall. Synes jan virket koselig, og at dere leter etter noe negativt i alt :) håper at de hadde en fin kveld på forestillingen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett så er bildet lagt der ved viten og vilje, hun er jo veldig perfeksjonist på hvordan og når hun legger ut ting. Så tilfeldig valgt er det garantert ikke... 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.7.2017 den 18.13, Kaktuspotte skrev:

Boken er sikkert enkel å lese med store bokstaver - sånn at den engajerer følgerne hennes. 

Og masse bilder for å bryte opp teksten litt. Kanskje en pop-up bok? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dette står på forrige side i tråden også, men jeg reagerer kraftig på at de enten skal ha en hund eller et barn til snart. (Helst det siste) uansett om det er clickbait eller ikke, så er det jo helt på trynet. Minsten er 10 måneder og ikke så interessant lenger, og egentlig vil hun vel ha ei jente som hun kan dulle med og kle i fine kjoler, for det passer best på bloggen

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Pipa skrev:

Og masse bilder for å bryte opp teksten litt. Kanskje en pop-up bok? 

Pop-up bok, haha. Nå så jeg for meg dr. Jan komme poppende ut av boken med diverse tips og råd :laugh:

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Viernes skrev:

Pop-up bok, haha. Nå så jeg for meg dr. Jan komme poppende ut av boken med diverse tips og råd :laugh:

Å så morsomt😬

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna hadde direktesending på Facebook i går kveld, hun var visst rimelig misfornøyd med leiligheten de leier i Oslo. "Doggy-merker" på veggene, det var visst helt krise. Det er lurt å dra på visning før man leier en leilighet, så slipper man å bli så innmari skuffa:fnise:

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Topptur
12 minutter siden, Apekatten skrev:

Anna hadde direktesending på Facebook i går kveld, hun var visst rimelig misfornøyd med leiligheten de leier i Oslo. "Doggy-merker" på veggene, det var visst helt krise. Det er lurt å dra på visning før man leier en leilighet, så slipper man å bli så innmari skuffa:fnise:

Hva er doggy-merker? Og først så skulle de voksne reise først med flyttelasset, jeg mener at det ble nevnt senger bl.a, men så skulle de reise med kun to store kofferter for å gjøre det hjemmekoselig? Flytter de for en mnd eller et år? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Topptur skrev:

Hva er doggy-merker? Og først så skulle de voksne reise først med flyttelasset, jeg mener at det ble nevnt senger bl.a, men så skulle de reise med kun to store kofferter for å gjøre det hjemmekoselig? Flytter de for en mnd eller et år? 

Siden tv2 var med på innspilling, er det garantert for kort tid.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, fjær skrev:

kjenner jeg ikke gidder ser på den sendingen, hva er egentlig Doggy-merker?

Det var merker på veggene av fire håndflater ved sengen, så det var i følge henne veldig tydelig at noen hadde hatt sex i doggy-style. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Topptur
5 minutter siden, Apekatten skrev:

Det var merker på veggene av fire håndflater ved sengen, så det var i følge henne veldig tydelig at noen hadde hatt sex i doggy-style. 

Altså, leiger man en leilighet så må man gå ut fra at folk har hatt sex der, men det skal selvsagt ikke være merker etter noe som helst på veggene! Det er trasig å komme til andres skitt når man skal bo et sted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Apekatten skrev:

Det hørtes ut som slitsom sex, hvis begge skal legge begge håndflatene mot veggen 🙈 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, Topptur skrev:

Altså, leiger man en leilighet så må man gå ut fra at folk har hatt sex der, men det skal selvsagt ikke være merker etter noe som helst på veggene! Det er trasig å komme til andres skitt når man skal bo et sted. 

Jeg er helt enig, spesielt når man skal bo der med barna sine, men dette hadde hun sett om hun hadde dratt på visning først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bloggen er som en bilulykke - man vet man ikke bør se, men klarer ikke å la være allikevel.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...