elisaday Skrevet 28. juli 2017 #1341 Del Skrevet 28. juli 2017 1 time siden, Kaktuspotte skrev: Dette er å dra det alt for langt. Skjerp deg. Har endret kommentaren min kjære @Kaktuspotte. Setter pris på om du gjør det samme da du gjorde meg oppmerksom på denne overdrevne kommentaren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 28. juli 2017 #1342 Del Skrevet 28. juli 2017 13 minutter siden, elisaday skrev: Har endret kommentaren min kjære @Kaktuspotte. Setter pris på om du gjør det samme da du gjorde meg oppmerksom på denne overdrevne kommentaren. Det er gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 29. juli 2017 #1343 Del Skrevet 29. juli 2017 12 timer siden, Kaktuspotte skrev: Det er gjort. Takk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 29. juli 2017 #1344 Del Skrevet 29. juli 2017 Dagens breaking news fra bloggeren er at hele familien har endret etternavn til hennes. Dvs, det hun byttet til for noen år siden. Morens. Hun hadde vel farens etternavn Vasiliou tidligere, om jeg ikke husker feil. De skal ha likt etternavn hele gjengen nå fordi de er så glade i hverandre, skriver hun. Hun ønsker at de skal ha samme etternavn. Skjønner ikke helt rasjonalet her jeg; vi lever i 2017. Det er vanlig at et etternavn reflekterer ens identitet, enten ved at du både har ditt eget og din ektefelles etternavn - eller bare beholder ditt eget. Det er og ganske vanlig å respektere mindreåriges tilknytning til fars etternavn sammen med mors, noe som betyr at i familier med forskjellig opphav vil de mindreårige ha ulike etternavn men ett felles. Men ikke i Anna's verden. Der skal alle kun ha ett; hennes. Og stakkars han som hun ikke er gift med ennå, han har byttet fra Lossius til Rasmussen. En dominans til å undres over, tenker jeg. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 29. juli 2017 #1345 Del Skrevet 29. juli 2017 Og så avslutter hun så fint med "og hvem vet, kanskje kommet det enda en liten Rasmussen om ikke så alt for lenge 😉" 🙄😂 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 29. juli 2017 #1346 Del Skrevet 29. juli 2017 22 timer siden, Friluftsdame skrev: Rystet over at Anna/Jan lager en clickbait-overskrift på et så alvorlig tema som drapene i Kristiansand. Selve teksten er helt grei, men grøss og gru for en overskrift. Det er litt av en påstand hun kommer med i overskriften sin. Og hun sier at det er tre barn som er drept i Agder. Hun jenta som dessverre døde etter knivstikkingen var 15 år og kan vel ikke kalles for et barn. Hun er ungdom kanskje til og med konfirmert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 29. juli 2017 #1347 Del Skrevet 29. juli 2017 4 minutter siden, TomineB skrev: Og hun sier at det er tre barn som er drept i Agder. Hun jenta som dessverre døde etter knivstikkingen var 15 år og kan vel ikke kalles for et barn. Hun er ungdom kanskje til og med konfirmert Det Anna hevder er dessverre riktig. I løpet av de siste 3 årene (i 2015, i 2016 og nå) har 3 barn (dvs under 18 år, de to første var 14), begått 4 drap og 3 av de drepte var barn (under 18 år, de to første 14). Jenta som omkom nå var 17, og hun som utførte det 15. Tragisk. Forstår godt at foreldre i Agder er engstelige, Anna inkludert. Det var bruk av clickbait i en så alvorlig sak jeg reagerte på. Det synes jeg er uetisk. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 29. juli 2017 #1348 Del Skrevet 29. juli 2017 På 7/28/2017 den 14.56, Friluftsdame skrev: Rystet over at Anna/Jan lager en clickbait-overskrift på et så alvorlig tema som drapene i Kristiansand. Selve teksten er helt grei, men grøss og gru for en overskrift. Det er litt av en påstand hun kommer med i overskriften sin. Hva var clickbaiten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 29. juli 2017 #1349 Del Skrevet 29. juli 2017 1 time siden, Friluftsdame skrev: Det Anna hevder er dessverre riktig. I løpet av de siste 3 årene (i 2015, i 2016 og nå) har 3 barn (dvs under 18 år, de to første var 14), begått 4 drap og 3 av de drepte var barn (under 18 år, de to første 14). Jenta som omkom nå var 17, og hun som utførte det 15. Tragisk. Forstår godt at foreldre i Agder er engstelige, Anna inkludert. Det var bruk av clickbait i en så alvorlig sak jeg reagerte på. Det synes jeg er uetisk. Synes det blir litt feil å kalle de for barn. 14 åringer går jo på ungdomsskolen. Så jeg mener det blir mer riktig å kalle de for ungdommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Infinity Skrevet 29. juli 2017 Populært innlegg #1350 Del Skrevet 29. juli 2017 25 minutter siden, Diamant skrev: Synes det blir litt feil å kalle de for barn. 14 åringer går jo på ungdomsskolen. Så jeg mener det blir mer riktig å kalle de for ungdommer. For oss voksne, så er en 14 åring et barn. 😉 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galaxy X Skrevet 29. juli 2017 #1351 Del Skrevet 29. juli 2017 Herregud, for en ting å henge seg opp i uansett??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 29. juli 2017 #1352 Del Skrevet 29. juli 2017 1 time siden, Galaxy X skrev: Herregud, for en ting å henge seg opp i uansett??? Bare det er sagt, så representerer ikke dette tankegangen til oss alle her på tråden 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 29. juli 2017 #1353 Del Skrevet 29. juli 2017 4 timer siden, smalls skrev: Hva var clickbaiten? Clickbait(overskrift) på innlegget: KOMMER TIL Å SKJE FLERE DRAP HER. Uetisk og forkastelig, og viser slik jeg ser det at det kommersielle er overstyrende. Alltid. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 29. juli 2017 #1354 Del Skrevet 29. juli 2017 4 timer siden, Infinity skrev: For oss voksne, så er en 14 åring et barn. 😉 Jeg er voksen og for meg er en 15 åring en ungdom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 29. juli 2017 #1355 Del Skrevet 29. juli 2017 Gleder meg litt til Se&hør dykker ned i Annas verden, og tar kontakt med moren og finner ut hvorfor de ikke har kontakt lenger. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sadnesses Skrevet 29. juli 2017 #1356 Del Skrevet 29. juli 2017 Hva skjer med å hele tiden hinte til at hun er gravid!? Jeg blir ikke overrasket dersom hun snart kommer ut med at hun er gravid! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 29. juli 2017 #1357 Del Skrevet 29. juli 2017 1 time siden, Sadnesses skrev: Hva skjer med å hele tiden hinte til at hun er gravid!? Jeg blir ikke overrasket dersom hun snart kommer ut med at hun er gravid! Tror ikke hun plutselig kommer ut med at hun er gravid. En sånn hendelse skal melkes for alt den er verdt og starter med at Jan drar og kjøper graviditetstest. Så kommer det video av Anna som har tatt testen og venter på resultatet. Hvis den er positiv skal hun overraske Jan på en eller annen måte om at de venter barn igjen. Alt dette kommer det til å bli mange innlegg av for å gjøre folk nysgjerrig og når folk blir nysgjerrig blir det flere klikk som igjen gir mere cash. Ca. sånn som dette ble det gjort sist gang hun var gravid. Men når det er sagt så tror jeg all hintingen er for å skape spekulasjoner. Mye spekulasjoner = flere klikk på bloggen. Jeg tror ikke det kommer noe nytt barn med det første. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 29. juli 2017 #1358 Del Skrevet 29. juli 2017 Hva var det reklame for i siste innlegg? Var det beta karoten igjen? Hehe. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marie_82 Skrevet 29. juli 2017 #1359 Del Skrevet 29. juli 2017 Jeg tror forholdet til moren raknet når moren ikke lenger kunne ta fri fra jobb for å holde Anna med selskap på Kypros. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eksblogger Skrevet 30. juli 2017 #1360 Del Skrevet 30. juli 2017 Anna Rasmussen virker som et stort lite barn, og derfor egner hun seg nok som småbarnsmamma. For det er hun, ut i fra det jeg har sett på tv, hvertfall. Hun snakker utrolig fint og imøtekommende til ungene sine, og virker oppriktig engajert i dem. På bloggen virker hun derimot lite voksen når hun skriver om såkalte voksenting. Nå har visst familien byttet navn, og det virker som at Anna tror at det manifisterer et slags bånd mellom dem og Jan. Men, det gjør det jo ikke i det virkelige liv. Barna har tre forskjellige fedre, og man kommer ikke unna det uansett hvor mange ganger man skifter navn. Merkelig at Janbanan ikke står litt på krava og vil ha sitt navn også involvert, men det kan jo hende at det er et par barnefedre som steiler ang akkurat det. Jaja, det er synd å se at Anna ikke er voksen nok til å skjønne at navn ikke forsterker noe som helst, og febrilsk vil lage sin egen gren på slektstreet med enda flere barn. Hun er god på småbarn, men har hun tenkt på at disse blir ungdommer en dag? Eller at hun selv blir 30, 40 og 50 en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå