Gå til innhold

Han fikk nummetet mitt... hvor lenge skal jeg håpe på at han ringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du er i 40-årene og kliner med en fyr på byn. Det er roper ikke akkurat classy lady. Jeg tror du hører noe fra han neste gang han er full på byn og vil ha seg noe. 

Anonymkode: 05436...c55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Wednesday, April 26, 2017 den 15.16, AnonymBruker skrev:

JEG er.. ikke han... det var derfor han ville ha nr mitt.. kanskje en tabbe.. men får vente og se da 😉🤔

Anonymkode: 90a9e...b4a

Meh - han er på twitter - finn han. Moderne kvinner venter ikke på telefon. 

Sånn til neste gang: dersom noe skal byttes så må du insisitere på å bytte. Altså få hans nr/navn også. 

Anonymkode: 44d5d...097

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre ikke hørt noe fra han.:icon_frown: 

Ble skikkelig syk forrige uke så orket ikke ut på byen å kikke etter han heller. Vi får se om jeg går meg på han et sted, men med min flaks så er det vel 10 år til. :glare:

For meg var det en spesielt god kjemi som føltes riktig på en måte jeg ikke har kjent før. Tenkte ikke på å få nr hans eller avtale noe der og da, ble rett og slett helt satt ut av han. (Har lært leksa mi nå). Men håper han dukker opp et sted om ikke så lenge...

TS

Anonymkode: 90a9e...b4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre ikke hørt noe fra han.:icon_frown: 

Ble skikkelig syk forrige uke så orket ikke ut på byen å kikke etter han heller. Vi får se om jeg går meg på han et sted, men med min flaks så er det vel 10 år til. :glare:

For meg var det en spesielt god kjemi som føltes riktig på en måte jeg ikke har kjent før. Tenkte ikke på å få nr hans eller avtale noe der og da, ble rett og slett helt satt ut av han. (Har lært leksa mi nå). Men håper han dukker opp et sted om ikke så lenge...

TS

Anonymkode: 90a9e...b4a

Du er 40 år! Har du ikke lært at en kvelds kjemi sett gjennom 5 glass vin ikke er det samme som at du har funnet mannen i ditt liv? Du høres ut som om du er 22 år, naiv og drømmende. 

Anonymkode: 05436...c55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er 40 år! Har du ikke lært at en kvelds kjemi sett gjennom 5 glass vin ikke er det samme som at du har funnet mannen i ditt liv? Du høres ut som om du er 22 år, naiv og drømmende. 

Anonymkode: 05436...c55

Mulig jeg høres naiv og drømmende ut? Men du kjenner ikke meg og vet ingenting om hva slags forhold jeg har, eller har hatt til menn. Jeg tror godt om andre. Velger å se på det som en positiv egenskap. Hvis en skal finne noen må en jo tørre å åpne seg for folk en møter og kjenne litt etter. Folk over 40 finner også en de klikker ekstra godt med, selv etter noen glass... 

Det var ikke noe spesielt snuskete over hverken meg eller han. Er jo ikke noe problem å få seg litt om det er det som er greia! Men jeg var ikke ute etter ons og han virket oppriktig interessert. At der var en kjemi var vel bare bra? 

Vel, han har ikke ringt, så trolig var han ikke interessert, eller så er det andre grunner. Litt nedtur, men whatever... jeg overlever så klart og går med hevet hode videre. 

Forstår ikke dette stadige behovet for å belære og rakke ned på andre her på KG... :rolleyes:

Anonymkode: 90a9e...b4a

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare litt feilplassert velmenende bekymring. Få her forstår hva som liksom skulle være så fantastisk med denne fyren at det skulle veie opp for risikoen du står overfor. Det er alltid en risiko med menn. Den største er åpenabart at han før eller siden vil forsøke å penetrere deg med den skitne penisen sin.

Anonymkode: 1b3bf...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper han er i et forhold som ikke er så bra for tiden. 

Anonymkode: 180cb...2dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Vel, en mnd har gått og jeg har stadig tenkt på denne mannen.

Så møtte jeg han igjen i går! Samme situasjon som sist. 😒Han må jo tro jeg drikker hver helg.

Jeg kom til byen og gikk rett på han. Han kom imot meg med et stort smil, åpne armer, ga meg en klem og kos. Han spurte om han skulle kjøre meg hjem, så da gjorde han det. Vi ble sittende å prate, tøyse, kysse og kose i 4 timer i bilen til sola stod opp. Jeg liker han fremdeles veldig godt... og det virker jo gjensidig.. 

Så - klok av skade; når jeg skulle gå spurte jeg han "hva gjør vi nå da.. vil du treffe meg igjen" osv.. -så vil han ikke gi meg nummeret sitt! Han skulle kanskje ta kontakt, han har jo nummeret mitt i skuffen! (Yeah right) Jeg sa det hørtes ikke ut som han kommer til å gi lyd fra seg.. "du får se da"... så da står jeg her igjen, enda dummere enn sist, men også irritert på han og meg selv. Ikke gått til sengs med han heldigvis. Kanskje er han en sånn som trenger mye tid før han vet hva han vil. Kanskje tenner han på meg og thats it. Men snodig å ikke ville ha kontakt hvis han bare vil ha sex da..🙄😕

 

Anonymkode: 90a9e...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vel, en mnd har gått og jeg har stadig tenkt på denne mannen.

Så møtte jeg han igjen i går! Samme situasjon som sist. 😒Han må jo tro jeg drikker hver helg.

Jeg kom til byen og gikk rett på han. Han kom imot meg med et stort smil, åpne armer, ga meg en klem og kos. Han spurte om han skulle kjøre meg hjem, så da gjorde han det. Vi ble sittende å prate, tøyse, kysse og kose i 4 timer i bilen til sola stod opp. Jeg liker han fremdeles veldig godt... og det virker jo gjensidig.. 

Så - klok av skade; når jeg skulle gå spurte jeg han "hva gjør vi nå da.. vil du treffe meg igjen" osv.. -så vil han ikke gi meg nummeret sitt! Han skulle kanskje ta kontakt, han har jo nummeret mitt i skuffen! (Yeah right) Jeg sa det hørtes ikke ut som han kommer til å gi lyd fra seg.. "du får se da"... så da står jeg her igjen, enda dummere enn sist, men også irritert på han og meg selv. Ikke gått til sengs med han heldigvis. Kanskje er han en sånn som trenger mye tid før han vet hva han vil. Kanskje tenner han på meg og thats it. Men snodig å ikke ville ha kontakt hvis han bare vil ha sex da..🙄😕

 

Anonymkode: 90a9e...b4a

Eller kanskje har han dame fra før.......

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, en mnd har gått og jeg har stadig tenkt på denne mannen.

Så møtte jeg han igjen i går! Samme situasjon som sist. 😒Han må jo tro jeg drikker hver helg.

Jeg kom til byen og gikk rett på han. Han kom imot meg med et stort smil, åpne armer, ga meg en klem og kos. Han spurte om han skulle kjøre meg hjem, så da gjorde han det. Vi ble sittende å prate, tøyse, kysse og kose i 4 timer i bilen til sola stod opp. Jeg liker han fremdeles veldig godt... og det virker jo gjensidig.. 

Så - klok av skade; når jeg skulle gå spurte jeg han "hva gjør vi nå da.. vil du treffe meg igjen" osv.. -så vil han ikke gi meg nummeret sitt! Han skulle kanskje ta kontakt, han har jo nummeret mitt i skuffen! (Yeah right) Jeg sa det hørtes ikke ut som han kommer til å gi lyd fra seg.. "du får se da"... så da står jeg her igjen, enda dummere enn sist, men også irritert på han og meg selv. Ikke gått til sengs med han heldigvis. Kanskje er han en sånn som trenger mye tid før han vet hva han vil. Kanskje tenner han på meg og thats it. Men snodig å ikke ville ha kontakt hvis han bare vil ha sex da..🙄😕

 

Anonymkode: 90a9e...b4a

Da vet du at han ikke ønsker å ha kontakt, ts. Han er gjerne en rundbrenner som holder på med flere kvinner eller er opptatt? Ikke vet jeg, men han høres ikke ut som en du skal bruke mer av tiden din på. Jeg synes at du var modig som spurte :)

Det finnes så mye bedre fisk i havet enn åler som han ;)

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som han har dame, eller andre forpliktelser siden han ikke ville gi deg nummeret sitt. Han hørtes så søt og god og fin ut, så det er litt synd om det er sånn.

Kanskje jeg er i overkant naiv eller romantisk, men det kan hende han er i forhold og driver og avslutter det. Og så tar han kontakt når han er singel og ledig for deg. Lov å håpe, samtidig som det er lurt å fortsette å leve livet som om det ikke kommer til å skje... 

Anonymkode: 60bbf...c36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist og høre TS. Hadde ikke satsa mye på det kortet sånn som dette utviklet seg. Hadde jeg vært interessert i en dame hadde jeg tatt kontakt. Det tror jeg de fleste andre menn som var sånn någenlunde oppegående hadde gjort også. Sorry 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp. Innser jo at det ikke er særlig vits i å bruke mer energi på han dessverre. Han virker jo oppriktig.. samtidig så er han unnvikende. Så da får jeg bare ta det for det det er, og gå videre.🙂

Anonymkode: 90a9e...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres ut som han har dame, eller andre forpliktelser siden han ikke ville gi deg nummeret sitt. Han hørtes så søt og god og fin ut, så det er litt synd om det er sånn.

Kanskje jeg er i overkant naiv eller romantisk, men det kan hende han er i forhold og driver og avslutter det. Og så tar han kontakt når han er singel og ledig for deg. Lov å håpe, samtidig som det er lurt å fortsette å leve livet som om det ikke kommer til å skje... 

Anonymkode: 60bbf...c36

Han fortalte han hadde hatt ei dame og fortalte om div ting som var trøblete i forholdet, bl.a hennes voksne barn. Og at hun hadde vært i syden og flytta rett inn til ny type når hun kom hjem. Aner ikke hvor lenge det evt er siden. Hørtes kaotisk og ikke spesielt sunt ut...

For min del er det bedre å vite ting enn å lure, så om han hadde noen greier å avslutte først, så ville jeg heller vite. Hadde ikke nødvendigvis blitt skremt bort av det. Men de færreste legger jo ut om de store tingene i livet den første gangen de møter noen... vi får se. Syns også det var litt snodig at han hadde nr mitt i skuffen...😅

Anonymkode: 90a9e...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes TS høres ut som en super dame. Synes det er fantastisk at man går ut, flørter, kliner, fletter fingre, blir småforelska også som "voksen" - og er åpen for romantikk og kjærlighet. Synes personlig at damer ofte er flottest i 40 årene, for da hviler de ofte mer i seg selv og har en annen utstråling enn yngre kvinner. 

Så bare overse de belærende menneskene på KG som er bitre på livet, og vær glad for at du ikke er det.

Når det gjelder han mannen, så er jeg rimelig sikker på at det er noe han skjuler. Han sier han ikke er på sosiale medier og ikke vil gi ut telefonnummer eller andre opplysninger. Du har bare fornavn og ca bosted. Dette er typisk oppførsel for menn som prøver å ri flere hester på en gang - og prøver å skjule sine spor. Jeg tenker at du får se ting litt an, men samtidig passe på hjertet ditt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han fortalte han hadde hatt ei dame og fortalte om div ting som var trøblete i forholdet, bl.a hennes voksne barn. Og at hun hadde vært i syden og flytta rett inn til ny type når hun kom hjem. Aner ikke hvor lenge det evt er siden. Hørtes kaotisk og ikke spesielt sunt ut...

For min del er det bedre å vite ting enn å lure, så om han hadde noen greier å avslutte først, så ville jeg heller vite. Hadde ikke nødvendigvis blitt skremt bort av det. Men de færreste legger jo ut om de store tingene i livet den første gangen de møter noen... vi får se. Syns også det var litt snodig at han hadde nr mitt i skuffen...😅

Anonymkode: 90a9e...b4a

Enig med deg at uvissheten er verst. Det er ikke spesielt morsomt å få en vond sannhet, men det er allikevel bedre enn å ikke vite.

Kanskje han jobber som politispaner og er på jobb "undercover" så han ikke kan avsløre identiteten sin... :P

Det kan hende det med eksen ikke er helt oppe og avgjort og at han holder deg litt varm ved å si at han kanskje tar kontakt, sånn at du skal vente på han i tilfelle det med eksen lar seg fikse og rydde opp i kjapt.

Håper du hører fra han igjen og at ting ordner seg. :) 

Anonymkode: 60bbf...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe uvisshet her. Ingen med ærlige hensikter nekter å gi bort nr sitt i den situasjonen. Sorry, her er det ikke tvil engang. Next! 

Anonymkode: 298d4...8e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rufino skrev:

Jeg synes TS høres ut som en super dame. Synes det er fantastisk at man går ut, flørter, kliner, fletter fingre, blir småforelska også som "voksen" - og er åpen for romantikk og kjærlighet. Synes personlig at damer ofte er flottest i 40 årene, for da hviler de ofte mer i seg selv og har en annen utstråling enn yngre kvinner. 

Så bare overse de belærende menneskene på KG som er bitre på livet, og vær glad for at du ikke er det.

Når det gjelder han mannen, så er jeg rimelig sikker på at det er noe han skjuler. Han sier han ikke er på sosiale medier og ikke vil gi ut telefonnummer eller andre opplysninger. Du har bare fornavn og ca bosted. Dette er typisk oppførsel for menn som prøver å ri flere hester på en gang - og prøver å skjule sine spor. Jeg tenker at du får se ting litt an, men samtidig passe på hjertet ditt.

Takk, det var fint skrevet. 

I går pratet vi i flere timer. Så nå har jeg bl.a fullt navn, bo- og jobbsted. Men altså ikke villig til å gi meg nr eller si klart om vi skal møtes. Så det er jo skuffende.. men kanskje han bare er særing som ikke gjør ting helt etter boka. Jeg liker han fortsatt, men kjenner jeg blir reservert selv når det blir sånn. Takk for råd☺

Anonymkode: 90a9e...b4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk, det var fint skrevet. 

I går pratet vi i flere timer. Så nå har jeg bl.a fullt navn, bo- og jobbsted. Men altså ikke villig til å gi meg nr eller si klart om vi skal møtes. Så det er jo skuffende.. men kanskje han bare er særing som ikke gjør ting helt etter boka. Jeg liker han fortsatt, men kjenner jeg blir reservert selv når det blir sånn. Takk for råd☺

Anonymkode: 90a9e...b4a

Du kan jo google ham og adressen hans, og se om det bor noe dame på samme adresse.

Anonymkode: bf1cc...8dc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...