Gå til innhold

Guds godhet


hjortesvin

Anbefalte innlegg

Sant me har ein god Gud ? 😊       Kom til meg, alle dere som strever og bærer tunge byrder, og jeg vil gi dere hvile. 29 Ta mitt åk på dere og lær av meg, for jeg er mild og ydmyk av hjertet, så skal dere finne hvile for deres sjel. 30 For mitt åk er godt og min byrde lett.» (Matt. 11) ... Kast all deres bekymring på ham, for han har omsorg for dere. (1.Pet. 5) ... Vær ikke bekymret for noe! Men legg alt dere har på hjertet, fram for Gud. Be og kall på ham med takk. 7 Og Guds fred, som overgår all forstand, skal bevare deres hjerter og tanker i Kristus Jesus. (Fil. 4) ... Be, så skal dere få. Let, så skal dere finne. Bank på, så skal det lukkes opp for dere. 8 For den som ber, han får, og den som leter, han finner, og den som banker på, skal det lukkes opp for.
9 Eller hvem av dere vil gi sønnen sin en stein når han ber om brød, 10 eller gi ham en orm når han ber om en fisk? 11 Når selv dere som er onde, vet å gi barna deres gode gaver, hvor mye mer skal ikke da deres Far i himmelen gi gode gaver til dem som ber ham! (Matt. 7) ... På samme måte kommer også Ånden oss til hjelp i vår svakhet. For vi vet ikke hva vi skal be om for å be rett, men Ånden selv går i forbønn for oss med sukk uten ord. (Rom. 8) 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg er glad for dere som har deres Gudstro.

Jeg hadde også Gudstro før, men ting hendte (en lang historie).

Anonymkode: 2984a...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar

Vel om det faktisk finnes en Gud. Så håper jeg virkelig at han ikke er som det framstilles i bibelen, For den Guden er en psykopat. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kristne blodguden er en ganske slem mann med skjegg, når man ser historisk på hva de kristne har stelt i stand av massemord siden jesus flakset opp i skyene.

Anonymkode: b82c6...66e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

jesus flakset opp i skyene

Anonymkode: b82c6...66e

Åh for en herlig brannfakkel, du snakker jammen rett fra levra ass <3 <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet å tro på Gud for lenge siden.

For som lite barn, ble jeg jevnlig voldtatt, mishandlet fysisk og psykisk. Og jeg ba til Gud, hele tiden, men han hørte meg aldri. Han hjalp meg aldri. Mine foreldre ga meg aldri noe godt? Kan du svare på hvorfor?

Anonymkode: 6c3bb...979

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...