Kid-a Skrevet 20. september 2002 #21 Del Skrevet 20. september 2002 Ojojoj... måå jeg velge?? *vil ikke* Album: Ketil Bjørnstad og Ole Paus med kildens bredd Jan Eggum med President Nirvana med Bleach Ketil Bjørnstad og David Darling med Epigraphs Sang: That particular time - Alanis Morissette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 20. september 2002 #22 Del Skrevet 20. september 2002 Ikke vanskelig å velge, så her hos meg er det Bruce Springsteen og sangen The Rising! Bare jeg slipper å høre opera, jazz, og country!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 20. september 2002 #23 Del Skrevet 20. september 2002 Maria Mena sin CD og Bryan Adams sin CD fra filmen "Spirit" deler førsteplassen for tida, jeg hører på de to omtrent annenhver gang nå. Favorittlåt må bli "lifelines" med A-ha, har likt den låta en stund nå, men den er sååå fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. september 2002 #24 Del Skrevet 20. september 2002 Moby feat Gwen Stefani - Southside Og "nye " albumet til Kent...det er er sinnsykt bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 21. september 2002 #25 Del Skrevet 21. september 2002 Maeve, da... jazz som er så nydelig!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 21. september 2002 #26 Del Skrevet 21. september 2002 Åh...sangen som durer rundt i hodet mitt nå, og når jeg vasker huset :o er Shakiras "Objection - (tango)". Passe fart på den.....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2002 #27 Del Skrevet 21. september 2002 Da Buzz; 100% meg! Enkel og lett....å ha med å gjøre. Mirabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 21. september 2002 #28 Del Skrevet 21. september 2002 Jeg har bare ei virkelig yndlingsplate og d er David Bowies Outside, hvor en av d forirge århundres vakreste nummer: "Strangers when we meet" er siste spor. Jeg fryser omtrent på ryggen hver gang jeg hører den!!!Anbefales på d sterkeste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 22. september 2002 #29 Del Skrevet 22. september 2002 Jeg kjøper aldri cd'er, men laster derimot ned musikk nesten hver dag. Da går det mest i; Aaliyah, Ashanti, Tweet o.l. De sangene jeg hører mest på for tiden er: Aaliyah "I care 4 you" Trina ft Tweet "No panties" Nelly ft Kelly Rowland "Dilemma" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmmaK Skrevet 24. september 2002 #30 Del Skrevet 24. september 2002 Har blitt så ubeskrivelig betatt av Mozarts reqviem...Det rører meg langt inn i hjertet...Får frem følelser i meg som ingen annen musikk noen gang har gjort! Mirakuløst verk! Ellers så hører jeg på Lisa Nilsson's Himlen rundt Hjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmmaK Skrevet 24. september 2002 #31 Del Skrevet 24. september 2002 Har blitt så ubeskrivelig betatt av Mozarts reqviem...Det rører meg langt inn i hjertet...Får frem følelser i meg som ingen annen musikk noen gang har gjort! Mirakuløst verk! Ellers så hører jeg på Lisa Nilsson's Himlen rundt Hjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå