Gå til innhold

Han mener jeg skylder han en 4kant! Men det var ikke min feil at det ikke ble noe av!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har en kamerat gnålet om dette i snart 3 år. Jeg tenker,  get over it! Jeg er så lei av å høre om det nå! Han er så utrolig bitter over det "nå hadde jeg mulighet til å ha sex med 3 jenter og du bare måtte ødelegge!" Buhuu. Hadde han blitt igjen, så kunne han fått en 3kant kanskje. 

Vi var på en fest og det to jenter som var keen på å ha en 4kant med oss. Vi skulle dra hjem til meg. Jeg sa jeg skulle ringe etter taxi og sa de måtte gjøre seg klare. De var å spilte kortspill da vi var klare. Jeg sa at nå er taxi på vei, men de virket ikke keen mer. Så endte med at vi to bare måtte dra. De var for opptatt med kortspill. 

Meeeen så mener han på at det er min feil. Atte hæ? :klo: Det var jo de som ikke kom da jeg sa taxi var på vei. De sa det var greit at jeg ringte taxi, men så ombestemte de seg tydeligvis. Nei, jeg gadd ikke å vente på de. Taxi sto jo på utsiden da. Det var jeg som måtte betale taxi. Da gidder ikke jeg å vente på noen som må spille ferdig kortspill. Jeg er den kjipe venninna hans, har han sagt til folk.

Så har han gnålet om dette i evigheter og jeg må ordne en 4kant til han. Dumt det ikke ble noe av, men jeg orker ikke å høre om det mer nå!! :roll: 

Anonymkode: 1a468...cdc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så har han gnålet om dette i evigheter og jeg må ordne en 4kant til han. Dumt det ikke ble noe av, men jeg orker ikke å høre om det mer nå!! :roll: 

 

Om han skal ha 4kant, før han "ordne" folk , ikke du. Nei, det var ikke din feil for at det ikke ble 4kant sist gang. 

Men merkelig av ham om å snakke sånn med sine venner.

Du skylder ham ingenting. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud hvorfor kaster du bort energi på dette? Hvorfor er dere i det hele tatt fortsatt venner? Han må jo være tilbakestående på en eller annen måte?

Anonymkode: 3245d...5d1

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får si til ham at for det første er møljepul oppskrytt, og for det andre så ser du ikke hvorfor han har behov for å skuffe hele 3 jenter på en gang.

Anonymkode: 99137...624

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrefred, hvor gammel er han egentlig? For en bitterpikk! Nei, jeg ville sagt at han får ordne en 4kant selv. Ikke din jobb. Makan

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, smalls skrev:

Herrefred, hvor gammel er han egentlig? For en bitterpikk! Nei, jeg ville sagt at han får ordne en 4kant selv. Ikke din jobb. Makan

34! 

Men jeg sa klart ifra på lørdag at jeg ikke ville høre snakk om dette mer. Håper han lar det ligge nå.

Anonymkode: 1a468...cdc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

34! 

Men jeg sa klart ifra på lørdag at jeg ikke ville høre snakk om dette mer. Håper han lar det ligge nå.

Anonymkode: 1a468...cdc

Er/ var han en fuckfriend av deg?

Du skal ikke gjøre noe som du selv ikke er komfortabel med.

Ikke la noen presse deg til noe.

Anonymkode: 11a25...3a8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ser på dette som kult i tankene og blir litt mer modige med litt drikke innabords. Når det blir mer reelt kan det godt være de ombestemte seg fordi de tenkte litt mer logisk på det. Hvis han ikke forstår at folk må kunne ombestemme seg er han uansett ikke klar for en firkant. 

Premissene for slike ting er jo at det skal være trygt for alle. Når to ombestemmer seg, så går man ikke rundt å "presser", klager og sutrer i etterkant. :fnise:

Anonymkode: c1d97...133

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er/ var han en fuckfriend av deg?

Du skal ikke gjøre noe som du selv ikke er komfortabel med.

Ikke la noen presse deg til noe.

Anonymkode: 11a25...3a8

Vi var ff før. Vi har ikke ligget sammen på snart 1 år. 

Anonymkode: 1a468...cdc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

34! 

Men jeg sa klart ifra på lørdag at jeg ikke ville høre snakk om dette mer. Håper han lar det ligge nå.

Anonymkode: 1a468...cdc

Har han problemer på damefronten sånn generelt?

Anonymkode: c137e...ff5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi var ff før. Vi har ikke ligget sammen på snart 1 år. 

Anonymkode: 1a468...cdc

Jeg forstår.

Jeg ville brutt kontakten med han.

Anonymkode: 11a25...3a8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 år!!? Hva i all verden! Om dere var 18 hadde jeg kanskje skjønt det, men å holde på sånn i en alder av 34?!!! Oh my.....😂

Anonymkode: 2cafe...3e1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ingen grenser for dumme sex tråder på KG?

Anonymkode: 3ac9b...876

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er vel kanskje en god del eldre enn deg også trådstarter?

Uansett er hans oppførsel mot deg helt uakseptabel.

 

Anonymkode: 11a25...3a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør gjøre det. 

Finn to menn og møt opp på døra hans for en 4-kant.

Anonymkode: c013a...758

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det finnes nok av grupper på nettet der han kan finne likesinnede og med de kan han avtale gruppesex om han vil.

Lurer på hvordan han oppfører seg dersom han nesten vinner i Lotto? Ringer han til Norsk Tipping og sutrer da eller? :laugh:

Anonymkode: 11a25...3a8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres ut som en drittsekk når han legger skyld på deg og forsøker å presse deg. Slett han fra telefon, FB og andre sosiale medier og ignorer han 100%.

Anonymkode: 11a25...3a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bør gjøre det. 

Finn to menn og møt opp på døra hans for en 4-kant.

Anonymkode: c013a...758

Dette blir helt feil å gjøre.

Anonymkode: 11a25...3a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en utrolig flau oppførsel fra en voksen mann.

Anonymkode: 2f02b...bd5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...