Gå til innhold

Klimakampen er tapt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På ‎01‎.‎05‎.‎2017 den 19.57, Prido skrev:

Kanskje du bare har glemt det? Uansett, det er en dårlig unnskyldning og et dårlig argument fra deg. Det var solidaritet som gjorde at vi ble så rike. Det var hardt arbeid, men ikke slikt arbeid man finner i kapitalismen (er ikke imot kapitalismen). Det er likevel vanskelig for afrikanere å drive med hardt arbeid, fordi mange er analfabetikere, pluss at flere lider av fattigdom. Fattigdom: Lite næring, vanskelig å drive med hardt arbeid. Dessuten er det masse korrupsjon blant politikere. 

Jeg er 18. 

Husk at Vestlig kultur oppstod ve Bethoven og ikke Beber. Vestlig kultur er ikke representert ved den vulgære menneske foraktelige Hollywood industrien AUF bygger på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 4/28/2017 den 17.27, Z.Z skrev:

Jeg skjønner poenget ditt, men du må likevel forstå at det den definitive spådommen er enklere å forutsi ved hjelp av meteorologiske metoder én dag fram i tid enn gjennomsnittstemperaturen 100 år fram i tid? Gjennomsnittstemperaturen 100 år i framtiden kan ikke sammenlignes med ett eneste år som eksempelvis 2017.

Det kommer helt an på.

Jeg sier ikke at spådommene om x antall graders økning om 100 år er nøyaktig eller treffende, for usikkerhetsmomentene er enorme. Det vi derimot kan si, er at utviklingen akkurat nå, ("nå", som i de siste ca 80 årene, og som i forhold til menneskets historie kun er et øyeblikk) viser en akselererende og nærmest eksplosiv utvikling som vi er veldig sikre på at vil være veldig uheldig i fremtiden.

Det er litt som å ha en svulst i brystet som har vokst til det dobbelte den siste måneden og samtidig le av doktoren som sa at man kun hadde to uker igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...