Gå til innhold

Møtte en jente. Hvordan gå frem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtte en pen og grei jente i dag. Det var på et kurs som er på to dager. I første så  ar hun helt Ok, siden jeg ikke hadde snakket med ho. Vi får ikke mye tid alene i morgen. Satt sammen i 5 minutter alene i går og jeg falt helt pladask da hun snakket med meg og var så skjønn og ærlig mot meg. Jeg er litt sjenert så jeg fikk ikke sagt mye. Når vi gikk, gikk hun først og jeg gikk noen meter bak henne et stykke. Turte ikke ta kontakt, hva i huleste skal jeg si? Kurset er veldig individuellt... Jeg aner jo ikke om hun vil like meg. Jeg er vel noen år eldre Hun 19 jeg 23

Hva kan jeg si for å få holde kontakten etter siste møte i morgen?

Har kun fornavnet hennes. 

 

 

Anonymkode: 4326e...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje få henne på tomannshånd og prate litt, og si at du likte henne godt/fikk veldig sansen for henne, så du kunne tenkt deg å bli bedre kjent?

Spørre etter hele navnet/messenger/snap evt andre ting "ungdomen likar"?

Anonymkode: f783b...993

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men om du er typen som faller pladask for noen i løpet av 5 minutter, vil jeg tippe du er i overkant desperat, og at dette kommer til å gå den veien høna sparker. Det skader dog ikke å prøve, bare vit at hun skylder deg ikke noe.

Anonymkode: 63e8b...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, men om du er typen som faller pladask for noen i løpet av 5 minutter, vil jeg tippe du er i overkant desperat, og at dette kommer til å gå den veien høna sparker. Det skader dog ikke å prøve, bare vit at hun skylder deg ikke noe.

Anonymkode: 63e8b...07e

No shit sherlock.

Bare si det til hun når du møter hun i morgen. "Jeg syntes du virket så hyggelig og søt i går, så jeg lurte på om du ikke vil være med å ta en kaffe nå til uken?" eller noe slik. Lykke til!

Anonymkode: b4e7d...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...