Gå til innhold

Ha sex FØR man er venner på sosiale medier?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Legger ikke til folk på fb før man vet om det blir noe av varighet, ønsker ikke å dele "privatlivet" mitt med tilfeldige dater, eller dele tilfeldige dater med venner og familie for å si det sånn. Jeg legger nemlig ikke til gud og hverman på fb. Så om du blir lagt til å fb av meg så er du mest sannsynlig "friendsona".

Men du bør absolutt si i fra at du forventer eksklusivitet før sex. Du vil uansett kunne risikere å bli dumpet etter det, men da har du sagt hva du står for og forventer i alle fall. Så da kan han forholde seg til det.

Anonymkode: 60e0b...86e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det har jeg aldri gjort. De fleste gutter har lagt meg til på FB før det.

Anonymkode: 928a1...ec8

Samme her, gjerne første gang jeg møter de, de som ikke vil legge til har noe å skule.

Han har sikker dame. Sorry, hvorfor ellers vil han ikke legge deg til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gift, lykkelig gift til og med, med dn jeg ikke er venner med på FB. Vi har faktisk regelmessig sex også, uten problemer. 

Anonymkode: fca80...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig det verste? Stikker han da så vet du jo hvor skapet står.
Skal være så ærlig å si at jeg tenker jo mine tanker om at han allerede hinter om sex før han i det hele tatt har giddet å adde deg. Synes det er jævlig rart.

Anonymkode: dae85...5be

Enig i den :/ 

TS

Anonymkode: a5070...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Legger ikke til folk på fb før man vet om det blir noe av varighet, ønsker ikke å dele "privatlivet" mitt med tilfeldige dater, eller dele tilfeldige dater med venner og familie for å si det sånn. Jeg legger nemlig ikke til gud og hverman på fb. Så om du blir lagt til å fb av meg så er du mest sannsynlig "friendsona".

Men du bør absolutt si i fra at du forventer eksklusivitet før sex. Du vil uansett kunne risikere å bli dumpet etter det, men da har du sagt hva du står for og forventer i alle fall. Så da kan han forholde seg til det.

Anonymkode: 60e0b...86e

Så du adder folk først når dere er kjærester offisielt? Jeg har ikke sex med gud og hverman, så for meg er det en selvfølge at man adder en man vil gå til det steget med på fb:/ men da føler han kanskje ikke helt det samme:s 

Anonymkode: a5070...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Cocosa skrev:

Hva har sosiale medier med sex å gjøre? 🤔

Jeg tror ikke du forstår helt hva jeg mener, men har forsøkt å forklare det i senere innlegg enn HI og ser noen flere har forklart det i tråden :) 

Anonymkode: a5070...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, debattanten skrev:

Er dette en problemstilling i dagens samfunn blitt? 

669.thumb.jpg.16c8ff77633c8d774a7cbd15cb8d38be.jpg

Hehe :) 

Ts

Anonymkode: a5070...0e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurimeg - vi hadde da sex før Facebook også. ONS, hadde vi - og byttet telefonnummer. Det gikk fint. Jeg skjønner jeg er gammel og at ting ikke er sånn nå - men det lages jammen meg mange problemer ut av mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Måbarefåsiat... skrev:

Gurimeg - vi hadde da sex før Facebook også. ONS, hadde vi - og byttet telefonnummer. Det gikk fint. Jeg skjønner jeg er gammel og at ting ikke er sånn nå - men det lages jammen meg mange problemer ut av mye.

 

2 timer siden, Ego skrev:

Jeg har ikke FB engang... Betyr det at jeg aldri mer kan ha sex?? :ninja:

Nå misser dere litt av poenget da.. Skjønner at det er gøy å gjøre narr av meg, men regner med dere er såpass voksne at dere klarer å se mellom linjene i det jeg skriver; jeg ønsker seriøse ting og i 2017 er de aller fleste på Facebook og det er naturlig for de fleste å være venner der med familie, venner og kjæreste/en du er seriøs med. Jeg har da levd før Facebook jeg også, men jeg syntes det blir rart å late som at sosiale medier ikke er en del av hverdagen vår i den tiden vi lever i. 

TS

Anonymkode: a5070...0e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg aldri tenkt på. Har hatt sex før FB-vennskap flere ganger. 

Anonymkode: f27e2...889

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Nå misser dere litt av poenget da.. Skjønner at det er gøy å gjøre narr av meg, men regner med dere er såpass voksne at dere klarer å se mellom linjene i det jeg skriver; jeg ønsker seriøse ting og i 2017 er de aller fleste på Facebook og det er naturlig for de fleste å være venner der med familie, venner og kjæreste/en du er seriøs med. Jeg har da levd før Facebook jeg også, men jeg syntes det blir rart å late som at sosiale medier ikke er en del av hverdagen vår i den tiden vi lever i. 

TS

Anonymkode: a5070...0e9

enig.

Anonymkode: 7b2c3...37d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du adder folk først når dere er kjærester offisielt? Jeg har ikke sex med gud og hverman, så for meg er det en selvfølge at man adder en man vil gå til det steget med på fb:/ men da føler han kanskje ikke helt det samme:s 

Anonymkode: a5070...0e9

Jeg har heller ikke sex med gud og hvermann, men jeg har sex før vi blir kjærester. Det betyr ikke at jeg har sex uten at vi er seriøse, vi er jo seriøse i den forstand at vi ønsker å bli kjent og se hvordan det går, og vi har ikke sex med andre, den praten har vi tatt. Jeg vet ikke hvor gammel du er TS, tror du er ganske ung,  men jeg er voksen da, så har litt andre hensyn og ta i forhold til barn og familie. Hvorfor skal jeg legge til en mann som jeg i verstefall bare dater i noen månder, er jo vanligvis ikke interessert i å ha han på fb om det ikke blir noe varig forhold. Men jeg er helt enig med deg at det er naturlig å legge hverandre til på fb når man offisielt er i et forhold. Er det egentlig det du er ute etter? Du ønsker en bekreftelse fra han på at han ønsker deg som kjæreste, og det mener du at du kun får ved å bli lagt til på fb? Jeg ville heller tatt en skikkelig prat med han. Som du ser av svarene her inne så ser folk veldig ulikt på det å være venner på fb. Så å bli venn med han der gir deg egentlig ingen garanti for noe som helst. Det eneste er at det gir deg en mulighet til å følge med på hva han gjør, hvis han er av de som bruker fb aktivt da. Snakk heller med han og stol på at han er ærlig på det han sier. Forholdene var gjerne bedre og mer holdbare før sosiale medier som fb ble utbredt og jenter begynte å overtolke alle kommentarer og likes som blir gitt eller ikke gitt...:roll:

Anonymkode: 60e0b...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man ikke venner på facebook engang er dere ikke seriøse nok. Hadde absolutt ikke hatt sex før dere er venner på face. Men samtidig så datet jeg kjæresten min i flere mnder før vi hadde sex, så jeg er kanskje ikke helt representativ i forhold til at folk i norge gjerne har sex så dating etter det.. 

Anonymkode: c4339...449

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...