Gå til innhold

Det gjør så jævlig vondt..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

.. å være så jævla svak. Jeg har falt fullstendig pladask for en fyr som kun ser på meg som en tømmestasjon, og det bare så vidt. Knipser han, så kommer jeg løpende. Hver jævla gang. Har sagt til han at vi må slutte med dette, at jeg er forelsket og han var enig i å avslutte. Men så sender han en snap, og jeg er på døra hans 15 min etterpå. 

Jeg hater å være så jævla svak. Setter pris på godord/råd. 

Anonymkode: 9ac41...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blokk han overalt. It's that simple.

Anonymkode: 31299...1d9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med personen over, slett han! Ikke utsett deg selv for mer av dette. Bruk energien din på noe annet som faktisk gir deg glede og selvtillit. 

 

Æsj, for en drittfyr. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært der....ikke så ille som i ditt tilfelle, men om vi var ute ringte jeg han gjerne 15 ganger ila natten. Flaut! Bortsett fra når vi var ute, var det faktisk han som tok alt av initiativ. Tok meg laaaang tid å forstå at han ikke var interessert i noe annet enn sex, men jeg var usikker og blind. Er egentlig glad for den erfaringen fordi jeg merker bedre nå om en mann er ute etter bare sex eller ønsker noe mer.

Jeg slo meg til ro med at han ikke var verdt tiden min tilslutt. Selv om jeg ville løpe hjem til ham med engang han spurte, klarte jeg faktisk å la vær. Om han spurte om jeg hadde planer dagen etter sa jeg ja, om han ringte meg kl 03 på natten tok jeg ikke tlf. Jeg la til og med merke til at om jeg ikke sendte snap til han, så sendte ikke han til meg heller før jeg sendte først. Da kunne han gjerne sende flere "felles" og svare på mine, også ble det stille om jeg ikke sendte noe. 

Jeg tar meg fortsatt i å tenke på ham selv 2 år etter jeg trakk meg unna, men jeg er ikke forelsket eller har noe kontakt med ham. Kjenner på følelsen av at han kanskje var min store kjærlighet, men helt ærlig hadde jeg sikkert dumpet han om han var motsatt. 

Jeg forstår veldig godt hvordan du har det, og det er vanskelig! Har du prøvd å slette han fra alle sosiale medier slik at du ikke blir fristet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sier meg at dette er rett og ekte kjærlighet. For er det ikke et tegn fra oven at kroppen og hjertet ditt stadig trekkes mot han? 

Hva gjør det om han kun er ute etter en ting, så lenge du tiltrekkes av han? Det betyr kun at det er ment for å være. 

Og IKKE hør på de gærne menneskene som ber deg slette han fra livet ditt. De forstår ikke hvordan det er å være i dyp forelskelse fordi man har funnet den rette. 

Du må bare la det skje, for når du er så svak for han så betyr det kun en ting, og det er at dere er ment for hverandre. Du er sterk, og gratulerer så masse med den store kjærligheten. :lillesky2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, QQbaby skrev:

Noe sier meg at dette er rett og ekte kjærlighet. For er det ikke et tegn fra oven at kroppen og hjertet ditt stadig trekkes mot han? 

Hva gjør det om han kun er ute etter en ting, så lenge du tiltrekkes av han? Det betyr kun at det er ment for å være. 

Og IKKE hør på de gærne menneskene som ber deg slette han fra livet ditt. De forstår ikke hvordan det er å være i dyp forelskelse fordi man har funnet den rette. 

Du må bare la det skje, for når du er så svak for han så betyr det kun en ting, og det er at dere er ment for hverandre. Du er sterk, og gratulerer så masse med den store kjærligheten. :lillesky2:

what....

Anonymkode: a8190...e3a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, LadyL skrev:

Har vært der....ikke så ille som i ditt tilfelle, men om vi var ute ringte jeg han gjerne 15 ganger ila natten. Flaut! Bortsett fra når vi var ute, var det faktisk han som tok alt av initiativ. Tok meg laaaang tid å forstå at han ikke var interessert i noe annet enn sex, men jeg var usikker og blind. Er egentlig glad for den erfaringen fordi jeg merker bedre nå om en mann er ute etter bare sex eller ønsker noe mer.

Jeg slo meg til ro med at han ikke var verdt tiden min tilslutt. Selv om jeg ville løpe hjem til ham med engang han spurte, klarte jeg faktisk å la vær. Om han spurte om jeg hadde planer dagen etter sa jeg ja, om han ringte meg kl 03 på natten tok jeg ikke tlf. Jeg la til og med merke til at om jeg ikke sendte snap til han, så sendte ikke han til meg heller før jeg sendte først. Da kunne han gjerne sende flere "felles" og svare på mine, også ble det stille om jeg ikke sendte noe. 

Jeg tar meg fortsatt i å tenke på ham selv 2 år etter jeg trakk meg unna, men jeg er ikke forelsket eller har noe kontakt med ham. Kjenner på følelsen av at han kanskje var min store kjærlighet, men helt ærlig hadde jeg sikkert dumpet han om han var motsatt. 

Jeg forstår veldig godt hvordan du har det, og det er vanskelig! Har du prøvd å slette han fra alle sosiale medier slik at du ikke blir fristet?

Kan du utdype? Jeg ser jo de klassiske, åpenbare tegnene jeg, men ønsker gjerne å høre andres erfaringer mtp. på at jeg er i 20-årene og kan være litt naiv kanskje 😳 

Anonymkode: a8190...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, QQbaby skrev:

Noe sier meg at dette er rett og ekte kjærlighet. For er det ikke et tegn fra oven at kroppen og hjertet ditt stadig trekkes mot han? 

Hva gjør det om han kun er ute etter en ting, så lenge du tiltrekkes av han? Det betyr kun at det er ment for å være. 

Og IKKE hør på de gærne menneskene som ber deg slette han fra livet ditt. De forstår ikke hvordan det er å være i dyp forelskelse fordi man har funnet den rette. 

Du må bare la det skje, for når du er så svak for han så betyr det kun en ting, og det er at dere er ment for hverandre. Du er sterk, og gratulerer så masse med den store kjærligheten. :lillesky2:

Ja, mono-kjærlighet er jo viden kjent for å gjøre folk overstadig lykkelig.:fnise:

Anonymkode: 08f00...d15

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, mono-kjærlighet er jo viden kjent for å gjøre folk overstadig lykkelig.:fnise:

Anonymkode: 08f00...d15

Hva er mono-kjærlighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff,har vært i samme båt.. det varte i 2 år! Ja, du leste riktig. Jeg har ikke ord for å beskrive hvor deprimert jeg var de 2 årene. Jeg var helt i kjelleren. Jeg klarte ikke ta innover meg at han, en voksen mann på snart 40, faktisk helt bevisst kunne klare å utnytte seg av forelskelsen min for å få seg ligg mens han lette etter drømmedama. Han visste at han hadde meg rundt lillefingeren, jeg fortalte han om følelsene mine og hvordan situasjonen fikk meg til å føle meg, men det kunne jo han ikke brydde seg mindre om. For det er visst ikke en selvfølge at det går an å tenke på andre mennesker og ikke bare sine egne behov. Jeg klarte ikke komme meg vekk fordi han stadig ga meg håp om at det måtte være noe mellom oss, han introduserte meg for foreldrene hans t.o.m. Så møtte han drømmedama, kutta all kontakt og ignorerte meg på gata. Var som han aldri hadde sett meg før. 2 år, hvor vi så hverandre ukentlig, var så intime osv også var det ut i kulda når han møtte dama. Jeg er mest sint på meg selv, men også sint for at han ikke klarte la meg være når jeg ba han om det og at jeg gjorde det klart ved flere anledninger at han ikke behøvde ta kontakt om han ikke ville noe mer. Folk er ulike, men syntes det var hjerterått. Men for all del, håper han er lykkelig med dama og alt det der. 

Håper du kan lære noe av min erfaring. Jeg var så knust når han dumpa meg og latet som han aldri hadde sett meg før at du aner ikke. Ydmykelsen gjør det enda verre, fordi du selv egentlig visste det hele veien, men ikke hadde selvkontroll nok til å avslutte. 

Anonymkode: fef71...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, moni123 skrev:

Enig med personen over, slett han! Ikke utsett deg selv for mer av dette. Bruk energien din på noe annet som faktisk gir deg glede og selvtillit. 

 

Æsj, for en drittfyr. 

Kan ikke slette han, har rett og slett ikke lyst. Vil ha han i livet mitt selvom jeg bare blir brukt og det gjør så jævelig vondt. 

14 timer siden, LadyL skrev:

Har vært der....ikke så ille som i ditt tilfelle, men om vi var ute ringte jeg han gjerne 15 ganger ila natten. Flaut! Bortsett fra når vi var ute, var det faktisk han som tok alt av initiativ. Tok meg laaaang tid å forstå at han ikke var interessert i noe annet enn sex, men jeg var usikker og blind. Er egentlig glad for den erfaringen fordi jeg merker bedre nå om en mann er ute etter bare sex eller ønsker noe mer.

Jeg slo meg til ro med at han ikke var verdt tiden min tilslutt. Selv om jeg ville løpe hjem til ham med engang han spurte, klarte jeg faktisk å la vær. Om han spurte om jeg hadde planer dagen etter sa jeg ja, om han ringte meg kl 03 på natten tok jeg ikke tlf. Jeg la til og med merke til at om jeg ikke sendte snap til han, så sendte ikke han til meg heller før jeg sendte først. Da kunne han gjerne sende flere "felles" og svare på mine, også ble det stille om jeg ikke sendte noe. 

Jeg tar meg fortsatt i å tenke på ham selv 2 år etter jeg trakk meg unna, men jeg er ikke forelsket eller har noe kontakt med ham. Kjenner på følelsen av at han kanskje var min store kjærlighet, men helt ærlig hadde jeg sikkert dumpet han om han var motsatt. 

Jeg forstår veldig godt hvordan du har det, og det er vanskelig! Har du prøvd å slette han fra alle sosiale medier slik at du ikke blir fristet?

Kan/klarer som sagt ikke å slette han. Vil ikke miste han. 

14 timer siden, QQbaby skrev:

Noe sier meg at dette er rett og ekte kjærlighet. For er det ikke et tegn fra oven at kroppen og hjertet ditt stadig trekkes mot han? 

Hva gjør det om han kun er ute etter en ting, så lenge du tiltrekkes av han? Det betyr kun at det er ment for å være. 

Og IKKE hør på de gærne menneskene som ber deg slette han fra livet ditt. De forstår ikke hvordan det er å være i dyp forelskelse fordi man har funnet den rette. 

Du må bare la det skje, for når du er så svak for han så betyr det kun en ting, og det er at dere er ment for hverandre. Du er sterk, og gratulerer så masse med den store kjærligheten. :lillesky2:

Det her er hvertfall bullshit :P

TS

Anonymkode: 9ac41...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uff,har vært i samme båt.. det varte i 2 år! Ja, du leste riktig. Jeg har ikke ord for å beskrive hvor deprimert jeg var de 2 årene. Jeg var helt i kjelleren. Jeg klarte ikke ta innover meg at han, en voksen mann på snart 40, faktisk helt bevisst kunne klare å utnytte seg av forelskelsen min for å få seg ligg mens han lette etter drømmedama. Han visste at han hadde meg rundt lillefingeren, jeg fortalte han om følelsene mine og hvordan situasjonen fikk meg til å føle meg, men det kunne jo han ikke brydde seg mindre om. For det er visst ikke en selvfølge at det går an å tenke på andre mennesker og ikke bare sine egne behov. Jeg klarte ikke komme meg vekk fordi han stadig ga meg håp om at det måtte være noe mellom oss, han introduserte meg for foreldrene hans t.o.m. Så møtte han drømmedama, kutta all kontakt og ignorerte meg på gata. Var som han aldri hadde sett meg før. 2 år, hvor vi så hverandre ukentlig, var så intime osv også var det ut i kulda når han møtte dama. Jeg er mest sint på meg selv, men også sint for at han ikke klarte la meg være når jeg ba han om det og at jeg gjorde det klart ved flere anledninger at han ikke behøvde ta kontakt om han ikke ville noe mer. Folk er ulike, men syntes det var hjerterått. Men for all del, håper han er lykkelig med dama og alt det der. 

Håper du kan lære noe av min erfaring. Jeg var så knust når han dumpa meg og latet som han aldri hadde sett meg før at du aner ikke. Ydmykelsen gjør det enda verre, fordi du selv egentlig visste det hele veien, men ikke hadde selvkontroll nok til å avslutte. 

Anonymkode: fef71...5b5

Dette kunne jeg ha skrevet. Bortsett fra at jeg har holdt ut i 5 år og vet at vi aldri kan bli noe par, for jeg stoler ikke på ham for noe i verden... Allikevel hopper jeg... 

Anonymkode: f49f8...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i noe av samme situasjonen som deg, og har det helt forjævlig.

Hele den siste måneden har bestått av fantastiske oppturer, og jævlige nedturer. Jeg har tenkt at "vi har det jo så fantastisk når vi er sammen, hvordan er det mulig at han ikke ønsker å forplikte seg til dette" flere ganger enn jeg kan telle. Lurer hele tiden på hva han tenker, om han snakker med noen om saken, hva de sier, om det kan få han til å endre mening... Og rundt og rundt spinner tankene, det er så ille at jeg når som helst venter sjefen på døra for å fortelle meg at "vi er svært bekymret over den arbeidsinnsatsen du viser".

Hva jeg har gjort: Sendt en mail der jeg skriver at dette kan ikke fortsette. Og i den mailen la jeg heller ikke fingrene mellom når det gjaldt å snakke ned meg selv, slik at han skulle få mindre lyst på meg. Jeg skrev at knytningen jeg følte til han i stor grad skyldtes at jeg var redd for å være alene, og redsel for avvising. Viste rett og slett mitt patetiske ansikt, noe som vi alle vet ikke er tiltrekkende for en mann. Og så har jeg fortalt om det hele til en venninne/kollega jeg ser hver dag, så hun spør hver dag om jeg har klart å la være å ta kontakt.  

Det har snart gått en uke, og jeg venter fortsatt på at ting skal føles bedre. Sitter her og nå og tenker på hvor deilig det ville vært å ligge inntil han i natt... Ville han avvist meg hvis jeg kom på døra? :balltre:

Anonymkode: 996c2...17f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke slette han, har rett og slett ikke lyst. Vil ha han i livet mitt selvom jeg bare blir brukt og det gjør så jævelig vondt. 

Kan/klarer som sagt ikke å slette han. Vil ikke miste han. 

Det her er hvertfall bullshit :P

TS

Anonymkode: 9ac41...d23

Da har du vel egentlig svaret ditt... Om du mener selv at du er så lite verdt at en mann skal komme før din egen selvrespekt og selvfølelse. Du vet allerede at det gjør vondt og det kommer ikke til å bli bedre når han faktisk ikke er interessert i noe annet enn sex. Hva håper du skal skje? At han plutselig skal bli forelsket i deg og ønske et forhold?

Beklaget at jeg er ufin mot deg, men det er virkelig ikke stygt ment. Jeg synes bare det er så ufattelig trist at mennesker lar seg bli utnyttet på denne måten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...