Gå til innhold

Jente 22år Bergen søker brevvenner :)


Dark Angelina

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Som dere ser på tittelen så er jeg på jakt etter noen å utveksle brev sammen med. Jeg er 22 år gammel, bor et lite stykke utenfor Bergen. Jobber i daglivare butikk, og har søkt meg inn på sosiologi studie til høsten i Stavanger. På fritiden liker jeg å være med venner, se på serier og filmer, høre musikk, lese, gå tur, litt spilling på ps3 og pc og ellers det som virker interessant. Legg igjen en liten kommentar om du ønsker å bli bedre kjent eller send meg en pm, så kan vi utveksle adresser. 

Ser fram til å bli bedre kjent med noen av dere! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ønsker å skrive med både menn og kvinner i alle aldre, så ikke vær redd for å ta kontakt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Økland skrev (2 timer siden):

Trenger du forsatt brevvenner dame 58 år søker etter nye brevenner bor i stavanger

Vi kan bli venner hvis du vil vil, mann bor i Stavanger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Dark Angelina skrev (På 23.4.2017 den 19.25):

Hei! :)

Som dere ser på tittelen så er jeg på jakt etter noen å utveksle brev sammen med. Jeg er 22 år gammel, bor et lite stykke utenfor Bergen. Jobber i daglivare butikk, og har søkt meg inn på sosiologi studie til høsten i Stavanger. På fritiden liker jeg å være med venner, se på serier og filmer, høre musikk, lese, gå tur, litt spilling på ps3 og pc og ellers det som virker interessant. Legg igjen en liten kommentar om du ønsker å bli bedre kjent eller send meg en pm, så kan vi utveksle adresser. 

Ser fram til å bli bedre kjent med noen av dere! 

Har du fått tak i brevvenner og har du fått deg en plass å bo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...