TeddyToria Skrevet 4. april 2005 Forfatter #1701 Del Skrevet 4. april 2005 Takk takk søtnos noser! Hjemme igjen nå...ble ikke så kort dag som håpet, men - dog, ikke fullt en full dag i det minste. Det har vært mye att og fram i dag, for i hjemmesykepleien går jo det hele bokstavelig talt på hjul dagen lang. Det er ikke mye tid vi egentlig har tilbragt med hver og en pasient, da det tar minst like langt tid å kjøre til og fra hver enkelt, som det tar å gjøre det man kommer for! *puh* Jeg er fryktelig lite motivert, skal innrømme det...men jeg er allikevel positivt overrasket og tror det skal bli bra, selv om jeg også må innrømme at det skremmer meg litt. Antakelig er det også mer skremmende fordi jeg vet at dette er siste gangen jeg får lov til å være student og ikke har det samme ansvaret for pasientenes liv og helse, som jeg vil ha nå etter midten av juni! Gruer meg ganske mye egentlig, føler meg ikke klar og har litt om dere skjønner. Men så er det jo spennende også da! Nok om det! Jeg skal virkelig se om ikke jeg får snekret sammen noen flere invitter i dag altså, jeg må bare se og bli ferdig! Så det får være et mål for ettermiddagen, aller først må jeg et ærend i byen og handle det ---dømrade limet og diverse. Så vi tastes vel i kveld, dagboken min, dere og jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. april 2005 #1702 Del Skrevet 4. april 2005 Antakelig er det også mer skremmende fordi jeg vet at dette er siste gangen jeg får lov til å være student og ikke har det samme ansvaret for pasientenes liv og helse, som jeg vil ha nå etter midten av juni! Gruer meg ganske mye egentlig, føler meg ikke klar og har litt om dere skjønner. Men så er det jo spennende også da! Vet akkurat hvordan det er, for sånn har jeg det også!!! :o Til sommeren er det fullt alvor, og jeg føler meg ikke klar for et så stort ansvar som en barnevernpedagog kan ha.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 4. april 2005 Forfatter #1703 Del Skrevet 4. april 2005 Vet akkurat hvordan det er, for sånn har jeg det også!!! :o Til sommeren er det fullt alvor, og jeg føler meg ikke klar for et så stort ansvar som en barnevernpedagog kan ha.... Åhhhhh! :bukke: Det er virkelig godt å vite at man ikke er alene altså! For det er en skikkelig fæææl følelse! HJELP! :o Men vi skal klare det, sant!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. april 2005 #1704 Del Skrevet 4. april 2005 Åhhhhh! :bukke: Det er virkelig godt å vite at man ikke er alene altså! For det er en skikkelig fæææl følelse! HJELP! :o Men vi skal klare det, sant!?? Ja, klart vi skal klare det!!! Innimellom er jeg kjempemotivert, men noen ganger er det så jeg nesten skulle ønske jeg heller utdannet meg til noe som ikke har med menneskeliv å gjøre... Men jeg gleder meg kjempemye til å få en ordentlig jobb, da!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 4. april 2005 Forfatter #1705 Del Skrevet 4. april 2005 ...men noen ganger er det så jeg nesten skulle ønske jeg heller utdannet meg til noe som ikke har med menneskeliv å gjøre... Vi er visst helt på bølgelende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 4. april 2005 #1706 Del Skrevet 4. april 2005 Hei du! Takk for mail, fine bilder...og den til hun jenta ser veldig bra sydd ut. Men jeg er så nysgjerrig på hva dette stedet heter i DK. Kanskje jeg har vært der...har du noe navn? Og hva betaler du for kjolen din sa du? Og hva med stoff og sånn, er ikke det noe du burde se og ta på før kjolen blir sydd? Burde kanskje heller sendt dette på pm, men pytt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 4. april 2005 #1707 Del Skrevet 4. april 2005 Heisann vennen! Her er jeg! Ser du har hatt masse kjolestyr siden sist jeg var logget på. Ser ut som du var litt lettere stresset på fredag stakkars! Godt du fant ut av det til slutt! Klems! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 4. april 2005 #1708 Del Skrevet 4. april 2005 Er det du som er så flink til å lage sånne monogrammer? :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 4. april 2005 #1709 Del Skrevet 4. april 2005 Hei på deg - er bare en snartur innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 5. april 2005 Forfatter #1710 Del Skrevet 5. april 2005 Er det du som er så flink til å lage sånne monogrammer? :blomst_opp: De sier så...men ikke at jeg selv ville brukt ordet flink akkurat! Men jeg synes det er moro å leke meg på dataen! :-) Ny dag, nye utfordringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 5. april 2005 #1711 Del Skrevet 5. april 2005 Takk for søt hilsen i dagboka mi Toria! Ha en flott tirsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 5. april 2005 Forfatter #1712 Del Skrevet 5. april 2005 Kjæresten min skal på reisejobb igjen!!! En hel måned!!! Antakelig bare én helg fri! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 5. april 2005 #1713 Del Skrevet 5. april 2005 Uffameg.... føler med deg! Vet godt hvordan det er å være borte fra kjæresten over lengre tid..ikke morro!! Du får trøste deg med KG da..... vi skal nok passe på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 5. april 2005 #1714 Del Skrevet 5. april 2005 HVA?!?!? Det er da ikke lov?!?!? Men på den andre siden, da har Teddy mer tid til oss på KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 5. april 2005 #1715 Del Skrevet 5. april 2005 Uffaseg vennen! :trøste: Det høres trist og leit ut...kanskje jeg må kommeog holde deg med selskap? Så kan vi work shoppe litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2005 #1716 Del Skrevet 5. april 2005 Uff då... Er ikkje noko gøy å savne kjærasten sin.... Men det går nok fort, skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 5. april 2005 #1717 Del Skrevet 5. april 2005 :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o 1 mnd? Det var jammen meg lenge, du! til deg. Vi skal trøste deg her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 5. april 2005 #1718 Del Skrevet 5. april 2005 Stakkar deg.. begynner å bli mer og mer glad for at sambo ikke gadd å forsette med den jobben han egentlig er utdannet til..da hadde han sannsynligvis hatt mange reisedager da..(kompisen hans driver med det..og han kan plutslig ble sendt til beregen, trømsø.. osv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 5. april 2005 #1719 Del Skrevet 5. april 2005 men du som er så flink... kan du ikke prøve å lage et monogram til meg og sambo Bokstaver I og A :-) snille teddytoria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 5. april 2005 #1720 Del Skrevet 5. april 2005 Det var da ikke måte på hvor lenge han skulle være borte :o Du får prøve å tenke at nå kan du gjøre alt det du liker som han ikke er så glad i. :trøste: Som å spise potetgull i senga??? Se en haug med kvinnfolkfilmer??? Lage den maten som du elsker og han ikke liker??? ...for eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå